|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 4 Sierpnia 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Dziennikarze bronią Miecugowa. Woodstock między TVN a Rydzykiem
Ludzie mediów solidarnie i jednoznacznie potępiają atak na Grzegorza Miecugowa podczas Przystanku Woodstock. Zauważają przy tym, że festiwal Jerzego Owsiaka jest zarówno krytykowany przez TV Trwam i Radio Maryja, jak też był skonfliktowany z TVN.
więcej
|
|
TVP Seriale liderem stacji tematycznych, ATM Rozrywka i TTV z dużym wzrostami (Top 103)
W lipcu br. wśród stacji tematycznych nowym liderem oglądalności zostały TVP Seriale. Duże wzrosty zanotowały ATM Rozrywka i TTV, a w czołówce znalazła się nadająca od niedawna TVP Rozrywka. Top 103 kanały w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
DVB-T: ogromny wzrost Pulsu 2 - tracą Polo TV, TVP Info i TVP1
W lipcu br. wśród odbiorców naziemnej telewizji cyfrowej najchętniej oglądana była TVP1. Z kolei w grupie komercyjnej liderem był Polsat. Największy wzrost zanotował Puls 2, a najwięcej straciło Polo TV.
więcej
|
|
Będzie drugi sezon serialu Polsatu "Na krawędzi". Najpierw trafi do ipli?
Telewizja Polsat zdecydowała o realizacji drugiego sezonu serialu kryminalnego “Na krawędzi”, o który walczyli fani produkcji. Prawdopodobnie przed emisją w telewizji, serial trafi do internetu.
więcej
|
|
TVP Info liderem kanałów informacyjnych, Polsat Biznes lepszy od TVN CNBC
W lipcu 2013 roku na pozycji lidera oglądalności stacji newsowych znów było TVP Info, ale zanotowało ono największy spadek w zestawieniu. Z kolei jako jedyny zyskał widzów kanał Polsat News.
więcej
|
|
Grzegorz Miecugow o ataku: to jak nagonka na Żydów przed Holocaustem
- Ten człowiek jest zadymiarzem. Jego istnienie polega na tym, że gdzieś się da zauważyć - tak mężczyznę, który zaatakował go na Przystanku Woodstock opisał Grzegorz Miecugow. - Wojna zaczyna się od żartów z innych nacji. Dlatego ja mu nie odpuszczę - dodał.
więcej
|
|
UPC traci klientów. Ponad 880 000 abonentów usługi internetowej
Sieć UPC Polska w ciągu roku straciła 30 tys. klientów, a jeszcze bardziej stopniała liczba abonentów telewizji. Z kolei liczba klientów telefonii przekroczyła już pół mln i to właśnie ta usługa rośnie najszybciej.
więcej
|
|
Aleksandra Ciupa nową prezenterką iTV
Aleksandra Ciupa, I wicemiss Mazowsza 2013, została prezenterka stacji iTV. Na jej antenie prowadzi magazyn “Discostacja”.
więcej
|
|
Zarzuty za atak na Miecugowa. Tusk: coś wyjątkowo ohydnego. Owsiak: to fanatyk
Mężczyzna, który w piątek zaatakował Grzegorza Miecugowa w czasie „Szkła kontaktowego” nadawanego z Przystanku Woodstock, usłyszał zarzuty. Premier Donald Tusk określił incydent jako „coś wyjątkowo ohydnego”, a Jerzy Owsiak nazwał jego sprawcę fanatykiem.
więcej
|
|
,,TVN kłamie" - ,,Przepraszamy". Miecugow zaatakowany w ,,Szkle kontaktowym" z Woodstocku (wideo)
W czasie nadawanego na żywo z Przystanku Woodstock „Szkła kontaktowego” TVN24 Grzegorz Miecugow został zaatakowany przez jednego z uczestników, który pokazał karton z napisem „TVN kłamie”. Dziennikarz obrócił sprawę w żart, a publiczność przeprosiła za incydent.
więcej
|
|
Cyfrowy product placement w AXN. Polskie marki będą lokowane w serialach zagranicznych
Kanał serialowy AXN wprowadza do oferty reklamowej digital product placement, czyli cyfrowe lokowanie produktu. Pozwala ono wprowadzać marki reklamodawcy do nakręconych już produkcji.
więcej
|
|
Osiem nowych kanałów HD w Multimedia Polska
Sieć Multimedia Polska od sierpnia poszerzyła ofertę telewizji cyfrowej o osiem nowych kanałów nadających w wysokiej rozdzielczości.
więcej
|
|
Made in PR wypromuje kanały Universal Networks International w Polsce
Made in PR rozpoczęło współpracę z Universal Networks International, należącą do NBC Universal.
więcej
|
|
Serial ,,Crossing Lines: Przekraczając granice" w AXN
16 września 2013 roku kanał AXN rozpocznie emisję kryminalnego serialu „Crossing Lines: Przekraczając granice”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Jacek Olechowski: Standardy przy przetargach nieco się poprawiły, ale i tak pozostaje wiele do zrobienia
- Szkoda, że agencji Brainshake i firmie Volkswagen nie udało się porozumieć przy konflikcie w sprawie przetargu na obsługę Porsche np. we współpracy z niezależnym mediatorem - takim, jak choćby IAA. Wyższe standardy rynkowe łatwiej jest wypracować pokojowo - mówi nam Jacek Olechowski, prezes IAA Polska.
więcej
|
|
Imprezy sportowe coraz ważniejszym elementem w marketingu miejsc
- POT chce promować Polskę m.in. poprzez sport. Imprezy sportowe zaczynają odgrywać coraz większe znaczenie w tzw. marketingu miejsca, a przykładem jest wyścig kolarski Tour de Pologne - pisze Bartłomiej Walas, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
więcej
|
|
Agnieszka Książek: Polacy wciąż zbyt mało wiedzą o ubezpieczeniach
- Ubezpieczenia na życie są trudnym obszarem do komunikacji marketingowej i PR. Problemem jest brak wiedzy na ich temat ze strony klientów i niska wiarygodność branży finansowej - mówi nam Agnieszka Książek, dyrektor marketingu towarzystwa ubezpieczeń Skandia Życie (główny sponsor zakończonego właśnie Tour de Pologne).
więcej
|
|
Ströer kupuje Grupę Ballroom i wchodzi w e-reklamę
Firma Ströer Media AG, zajmująca się głównie reklamą outdoorową, przejęła 53,4 proc. udziałów Grupy Ballroom, sieci sprzedaży reklamy internetowej działającej w Europie Wschodniej. Tym samym wchodzi - m.in. w Polsce - w sektor e-marketingu.
więcej
|
|
Merlin.pl przenosi się do Poznania i reklamami szuka tam pracowników
Przejęty niedawno przez Czerwoną Torebkę sklep internetowy Merlin.pl przenosi się do Poznania i zaczyna kampanię reklamową, w której promuje się jako pracodawca. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Płodni.com.
więcej
|
|
,,Wszystko jest możliwe" - LG ujednolica komunikację (wideo)
LG Electronics wprowadza swoją zmienioną identyfikację marketingową, opartą na haśle „It’s All Possible” - „Wszystko jest możliwe”. Przy czym claim marki pozostaje niezmienny: „Life’s Good”.
więcej
|
|
Green Mill Cider promowany jako 100-procentowy naturalny cydr
Kompania Piwowarska wprowadziła do sprzedaży naturalny cydr Green Mill Cider. Wspiera to kampania reklamowa internecie prasie i sklepach przygotowana i realizowana przez firmy Nairobia, ASPE i MEC.
więcej
|
|
Grupa Lotos i Gdańsk najbardziej eksponowane w meczu Lechia - Barcelona
W czasie transmisji telewizyjnej meczu Lechii Gdańsk z FC Barceloną najczęściej pojawiającym się logotypem na wizji była marka Grupy Lotos - wynika z danych Pentagon Research.
więcej
|
|
,,Wakacje z Twoim ciachem" w promocji ciastek Mondelez Polska
Ruszyła loteria promująca ciastka suche z portfolio Mondelez Polska. Akcję pod hasłem „Wakacje z Twoim ciachem” firma przygotowała wspólnie z agencją IQ Marketing.
więcej
|
|
Odlotowy konkurs na Facebooku promuje Black Energy Drink
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej napoju Black Energy Drink (FoodCare) z udziałem Mike’a Tysona, w ramach której konsumenci mogą wygrać w konkursie loty do ciepłych krajów, vouchery i gadżety.
więcej
|
|
Serce i Rozum świętują 2 mln fanów na Facebooku i śmieją się z celebrytów Playa (wideo)
W spocie z okazji przekroczenia przez ich facebookowy fanpage poziomu 2 mln użytkowników, Serce i Rozum - brand heroes Orange Polska - żartują z niewielkiej popularności znanych osób reklamujących ostatnio sieć Play.
więcej
|
|
Cyfrowy product placement w AXN. Polskie marki będą lokowane w serialach zagranicznych
Kanał serialowy AXN wprowadza do oferty reklamowej digital product placement, czyli cyfrowe lokowanie produktu. Pozwala ono wprowadzać marki reklamodawcy do nakręconych już produkcji.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Polscy youtuberzy w lipcu: AbstrachujeTV i Prosto na czele (TOP wyświetleń i subskrypcji)
W lipcu filmiki AbstrachujeTV zanotowały 11,1 mln obejrzeń, zapewniając kanałom vlogerów 143 tys. nowych subskrypcji. Liderem pod względem liczby wyświetleń pozostaje ProstoTV, a pod względem liczby subskrypcji - Niekryty Krytyk. Szczegóły w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Jak Serce i Rozum zdobyli 2 mln fanów na Facebooku (analiza)
W ciągu ostatniego roku fanpage Serca i Rozumu pozyskał 734 tys. nowych użytkowników. Fani profilu częściej niż przed rokiem komentują publikowane na nim treści, za to rzadziej zamieszczają własne wpisy i klikają „lubię to!”
więcej
|
|
Ewa Wojciechowska rusza z własnym serwisem dla kobiet 40+
Ewa Wojciechowska, była szefowa Plejada.pl, uruchomiła własny serwis internetowy o show-biznesie, modzie, urodzie i lifestyle'u. Witryna dostępna pod adresem ewawojciechowska.pl jest skierowana do kobiet po 38. roku życia.
więcej
|
|
25 największych fanpage'y na Facebooku - liderem Facebook for Every Phone
Oficjalna strona mobilnej aplikacji "Facebook for Every Phone" jest zdecydowanie najbardziej lubianą stroną w portalu społecznościowym Facebook - wynika z danych opracowanych przez serwis Inside Facebook na podstawie własnej usługi PageData.
więcej
|
|
Internet za 9 zł miesięcznie w Heyah i T-Mobile na kartę
Od 8 września br. T-Mobile Polska wprowadzi w ofertach Heyah i T-Mobile na kartę nowy sposób rozliczania kosztów transmisji danych.
więcej
|
|
Merlin.pl przenosi się do Poznania i reklamami szuka tam pracowników
Przejęty niedawno przez Czerwoną Torebkę sklep internetowy Merlin.pl przenosi się do Poznania i zaczyna kampanię reklamową, w której promuje się jako pracodawca. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Płodni.com.
więcej
|
|
Rząd zleca negatywne wpisy w internecie o OFE?
Bloger Piotr „Vagla” Waglowski zauważył, że w ostatnim czasie na forach internetowych pojawia się sporo identycznych komentarzy krytykujących OFE. Waglowski zapytał kancelarię premiera Donalda Tuska, czy ich nie zleca, ale nie dostał odpowiedzi.
więcej
|
|
LinkedIn z większymi wpływami i zyskiem, już 238 mln użytkowników
Portal społecznościowy dla profesjonalistów LinkedIn rozwija się w dobrym tempie. Szybko rosną zarówno obroty, jak i liczba użytkowników, których strona ma już 238 milionów.
więcej
|
|
WordPress dostępny w nowej wersji (wideo)
WordPress uruchomił nową wersję swojej popularnej platformy blogowej. Została oznaczona numerem 3.6 i nazwą Oscar, od nazwiska muzyka jazzowego Oscara Petersona.
więcej
|
|
Snowdena ma w Rosji powodzenie zawodowe i towarzyskie
Ucieczka Edwarda Snowdena ze Stanów Zjednoczonych do Rosji zdaje się świetnie działać na jego wizerunek. Tam bowiem Amerykanin traktowany jest jak gwiazda.
więcej
|
|
Marki linii lotniczych najczęściej odpowiadają na posty użytkowników Facebooka
W II kwartale bieżącego roku najczęściej na posty użytkowników Facebooka odpowiadały marki z branży linii lotniczych - wynika z danych Socialbakers.
więcej
|
|
o2 powalczy o Wirtualną Polskę z Agorą
Grupa o2 ofertę kupna portalu Wirtualna Polska, wystawionego na sprzedaż przez Grupę TP, złoży wspólnie z funduszem Innova Capital. Nad przejęciem WP zastanawia się również Agora.
więcej
|
|
Od nowego roku sklepy internetowe w całej UE będą działać na takich samych zasadach
Za sprawą nowej unijnej dyrektywy od przyszłego roku zmienią się przepisy dotyczące handlu w internecie. Zmieni się również polskie prawo w tym zakresie – nowa ustawa powinna być opracowana do 13 grudnia tego roku. Głównym celem dyrektywy jest harmonizacja praw i obowiązków e-sprzedawców na poziomie całej UE. To oznacza, że od 13 czerwca 2014 roku każdy sklep internetowy w UE będzie działał na podstawie jednolitych przepisów prawa.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|