|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 2 Sierpnia 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Polsat odchudzi Polaków. Jesienią nowy show ,,Fat Killers. Zabójcy tłuszczu"
W jesiennej ramówce Polsatu znajdzie się reality-show „Fat Killers. Zabójcy tłuszczu”, w którym kamera towarzyszyć będzie ludziom chcącym pozbyć się zbędnej wagi - dowiedział się portal Wirtulnemedia.pl. To autorski format Rochstara, który jest jego producentem.
więcej
|
|
Główne stacje straciły widzów. Hitem mecz Lechia - Barcelona
Wszystkie główne stacje w lipcu br. zanotowały spadki udziałów w rynku telewizyjnym. Pozycję lidera zarówno wśród wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej zajął Polsat. Największą widownię zgromadził mecz Lechia - Barcelona.
więcej
|
|
"Wiadomości" liderem, "Wydarzenia" z dużym spadkiem w wakacje
W lipcu br. najpopularniejszym programem informacyjnym były „Wiadomości”, a na drugim miejscu utrzymały się “Fakty”. Największy, aż 18-procentowy spadek zanotowały “Wydarzenia” - na przeciwnym biegunie “Teleexpress”.
więcej
|
|
"Idź na całość" wiosną w TV Puls?
Zygmunt Chajzer poinformował, że wiosną 2014 roku poprowadzi reaktywowany teleturniej “Idź na całość”. Program, emitowany kiedyś w Polsacie, trafi na antenę TV Puls. Stacja tych informacji nie komentuje.
więcej
|
|
KRRiT skontroluje operatorów telewizyjnych
KRRiT sprawdzi, czy operatorzy tv (m.in. sieci kablowe i satelitarne) wywiązują się z obowiązku rozprowadzania w każdym pakiecie siedmiu podstawowych programów tv objętych tzw. zasadą must carry (TVP 1, TVP 2, TVP Info, Polsat, TVN, TV 4 i TV Puls).
więcej
|
|
Kanały tematyczne TVN będą w UPC w HD
Sieć kablowa UPC Polska w poniedziałek 5 sierpnia br. włączy do swojej oferty wersje HD czterech kanałów tematycznych Grupy TVN.
więcej
|
|
Tomasz Kreczmar odchodzi z Hyper+, ale pasmo zostaje w ramówce
Tomasz Kreczmar, kierownik redakcji pasma Hyper+ w Canal+ Cyfrowym, po 10 latach odchodzi z firmy. Platforma nc+ zapewnia, że blok o grach nadal będzie emitowany.
więcej
|
|
Politycy kontra gwiazdy TVN. Charytatywny mecz po raz szósty w TVN
W niedzielę 1 września br. odbędzie się szósty piłkarski mecz charytatywny, w którym gwiazdy TVN zagrają z politykami. Drużyny zmierzą się ze sobą na stadionie Legii Warszawa.
więcej
|
|
Platforma nc+ ogranicza współpracę z PiaR+ i zatrudnia jej pracowników
Platforma nc+ zatrudniła dwie nowe osoby do działu komunikacji i PR. Przeszły one z agencji PiaR+, prowadzącej od lat biuro prasowe dla stacji Canal+ Cyfrowego. Spółka dalej będzie z nią współpracować, ale w mniejszym zakresie.
więcej
|
|
Wojciech Jagoda nowym komentatorem T-Mobile Ekstraklasy w Canal+
Wojciech Jagoda, dotąd komentator kanału nSport HD, od najbliższego weekendu komentować będzie mecze T-Mobile Ekstraklasy, nadawane na antenach stacji Canal+.
więcej
|
|
Ma powstać spin-off serialu "Dexter"
Sprawa potencjalnego spin-offu "Dextera" nie została jeszcze przekreślona.
więcej
|
|
,,Milioner na stażu" od sierpnia na antenie BBC Knowledge
25 sierpnia 2013 roku kanał BBC Knowledge rozpocznie emisję nowego serialu „Milioner na stażu”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Przemysł spirytusowy rusza z kampanią ,,Stop nielegalnemu alkoholowi"
Związek Pracodawców Polskiego Przemysłu Spirytusowego rozpoczął kampanię społeczną „Stop nielegalnemu alkoholowi”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy S4 i Mastermind.
więcej
|
|
Niewidzialna bieda w kampanii SOS Wioski Dziecięce (wideo)
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce zaczęło kampanię promującą zbiórkę pieniędzy na szkolne wyprawki i zajęcia edukacyjne dla opuszczonych i osieroconych dzieci. Akcję w mediach przygotowały i realizują firmy Ogilvy&Mather Advertising i MediaVest.
więcej
|
|
Van Pur promuje razowy kwas chlebowy jako ,,powrót do natury orzeźwienia"
Van Pur wprowadza na rynek razowy kwas chlebowy - naturalny napój gazowany na bazie zbóż z dodatkiem soków owocowych. Za identyfikację wizualną i reklamy produktu odpowiadają firmy Touch Ideas, Human Ad i Mediacom Warszawa.
więcej
|
|
Klienci ,,# jak VIP" reklamują banki spółdzielcze z Grupy BPS (wideo)
Pod hasłem „# jak VIP” w Warszawie rusza wizerunkowa kampania reklamowa banków spółdzielczych tworzących Bank Polskiej Spółdzielczości. Akcję przygotowała i realizuje Grupa BPS wspólnie z agencją Granatowi.
więcej
|
|
Poczta Polska promuje neokartkę mobilną w smartfonach i podczas eventów
Rusza wakacyjna kampania reklamowa mobilnej wersji neokartki udostępnionej niedawno przez Pocztą Polską. Za przygotowanie i realizację akcji - obejmującej reklamy w smartfonach i eventy - odpowiadają firmy Chacuna Group i Codemedia.
więcej
|
|
,,Łyk relaksu" reklamuje herbatę Tylos London
Na outdoorze ruszyła kampania reklamowa herbaty Tylos London - Finest Ceylon Tea. W kolejnych miesiącach akcja obejmie internet oraz media branżowe. Za jej przygotowanie i realizację odpowiada SPC House of Media.
więcej
|
|
"Wiedźmińskie" e-booki na czytnikach Lark
Do sklepów trafiła "wiedźmińska" edycja czytników książek elektronicznych Lark. To wspólna akcja firm Lark Europe oraz CDP.pl z grupy CD Projekt.
więcej
|
|
Czekolady Merci reklamowane w kinach
W 28 kinach sieci Multikino oraz Silver Screen Łódź trwa offscreenowa kampania reklamowa czekolad Merci (Storck Polska).
więcej
|
|
ZINA sponsorem technicznym reprezentacji Polski koszykarzy
Zawodnicy koszykarskiej reprezentacji Polski oraz sędziowie w rozgrywkach ligowych przez najbliższe dwa sezony będą występować w strojach marki ZINA (należąca do firmy Optim), która przygotowała dla nich specjalną kolekcję.
więcej
|
|
Top Shop naruszyła wizerunek Rihanny, musi zapłacić 3 mln funtów
Rihanna zwyciężyła sądową batalię z brytyjską firmą Top Shop, która bez pozwolenia artystki zamieściła na koszulkach nadruk z jej podobizną. Teraz popularny sklep musi zapłacić jej ponad 3 miliony funtów odszkodowania.
więcej
|
|
Michał Żelażewski szefem sprzedaży Sarigato
Do zespołu spółki Sarigato dołączył Michał Żelażewski, który pokieruje działem sprzedaży.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Burda przejmie G+J Polska. Będą inwestycje w nowe tytuły
UOKiK zgodził się na przejęcie przez Burdę wydawnictwa G+J Polska, dzięki czemu powstanie grupa wydająca ponad 30 magazynów. - Celem zakupu jest wzrost i rozwój, dlatego myślimy o wydawaniu nowych tytułów - zapowiada Justyna Namięta, szefowa Burdy.
więcej
|
|
,,Tele Tydzień" liderem tygodników. Pisma telewizyjne oraz yellow w czołówce (top 71)
W okresie od stycznia do maja 2013 roku w rankingu średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników liderem był „Tele Tydzień”. Czołówkę zdominowały pisma z segmentu yellow oraz telewizyjne. Top 71 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Michał Pol: z Agory na dyrektora kontentu sportowego w Ringier Axel Springer Polska (wideo)
Michał Pol od sierpnia został dyrektorem kontentu sportowego w Ringier Axel Springer Polska. Będzie odpowiadał za tworzenie treści sportowych dla mediów z portfolio spółki. Pol został także redaktorem naczelnym serwisu przegladsportowy.pl
więcej
|
|
,,The Sun" z płatnymi treściami w internecie
Brytyjski tabloid „The Sun” zgodnie z zapowiedzią sprzed kilku miesięcy wprowadził system opłat na swojej stronie internetowej. Tygodniowy dostęp do serwisu kosztuje 2 funty.
więcej
|
|
E-booki dla czytelników cyfrowych wydań "Gazety Wyborczej"
Czytelnicy, którzy kupią piątkowe wydania “Gazety Wyborczej” (Agora) w wersji cyfrowej, będą mogli przeczytać fragmenty książek wydanych przez Agorę i dostępnych w serwisie Publio.pl.
więcej
|
|
UOKiK: Burda może przejąć G+J Polska
Prezes UOKiK zgodziła się na przejęcie przez Burda International, wydawcy m.in. czasopism" Elle", "Dobre Rady" czy "Burda" - kontroli nad należącymi do grupy Bertelsmann spółkami, posiadającymi m.in. tytuły "Gala", "Claudia", "National Geographic Polska" czy "Focus".
więcej
|
|
Internet |
|
|
NapoleonCat.com z nowymi inwestorami i pracownikami, firma wyceniona na 3 mln zł
W CheeseCat, firmę oferującą system monitoringu serwisów społecznościowych NapoleonCat.com, zainwestowały fundusz Knowledge Hub i Fundacja Obserwatorium Zarządzania, a do jej kierownictwa dołączyli Katarzyna Michalewska, Marcin Woźniak i Ivan Hernandez.
więcej
|
|
Serce i Rozum najpopularniejszym fanpage'em na Facebooku w Polsce
Serce i Rozum to najpopularniejsza strona wśród polskich użytkowników Facebooka. Wśród profili mediowych prowadzą Demotywatory.
więcej
|
|
Wpisy z Facebooka można już osadzać w innych serwisach
Facebook nareszcie wprowadził do serwisu funkcję embed, pozwalającą na wklejanie postów na innych stronach.
więcej
|
|
Rynek przeglądarek internetowych: Chrome zyskuje, w dół IE
Google Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa na świecie - w lipcu br. ponownie powiększył przewagę nad konkurencją. Na polskim rynku aplikacja Google zanotowała minimalny spadek, ale i tak udało jej się odrobić część strat do liderującego Firefoxa.
więcej
|
|
,,The Sun" z płatnymi treściami w internecie
Brytyjski tabloid „The Sun” zgodnie z zapowiedzią sprzed kilku miesięcy wprowadził system opłat na swojej stronie internetowej. Tygodniowy dostęp do serwisu kosztuje 2 funty.
więcej
|
|
T-Mobile rusza z własną usługą chmurową MyDysk
Klienci indywidualni sieci komórkowej T-Mobile wkrótce będą mogli korzystać z usługi MyDysk, pozwalającej na przechowywanie plików w chmurze.
więcej
|
|
Facebook zaczyna pomagać twórcom gier mobilnych
Facebook uruchomił program Mobile Game Publishing, mający pomóc w rozwoju deweloperom gier na urządzenia mobilne.
więcej
|
|
Safari i Chrome w górę na urządzeniach mobilnych, tracą Opera Mini i IE
Safari - zdecydowanie najpopularniejsza przeglądarka internetowa wykorzystywana w telefonach komórkowych i tabletach - zanotowała w lipcu wzrost udziału w rynku. Zyskała także mobilna odsłona Chrome, a straciły Opera Mini i Internet Explorer.
więcej
|
|
Sławomir Wala: z agencji Gong na senior art directora w OS3
Sławomir Wala objął funkcję senior art directora w agencji OS3. Poprzednio pracował w agencji Gong.
więcej
|
|
Jakub Probola liderem hub:raum Kraków
Jakub Probola został liderem hub:raum Kraków. Będzie odpowiedzialny za strategiczne zarządzanie inkubatorem innowacji dla start-upów, utworzonym przez Deutsche Telekom w kwietniu br.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|