|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 3 Lipca 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PMPG zainteresowane Wirtualną Polską, rośnie sprzedaż "Wprost"
Michał M. Lisiecki, prezes Platformy Mediowej Point Group, poinformował, że widzi dla PMPG miejsce w konsorcjum, które może powstać w celu zakupu Wirtualnej Polski. Podkreślił też, że nowa strategia tygodnika “Wprost” wpływa na wzrost jego sprzedaży.
więcej |
|
Duże spadki wśród magazynów people, najwięcej straciła "Viva!"
W kwietniu br. prawie wszystkie dwutygodniki z segmentu people zanotowały spadki sprzedaży. Najwięcej straciła “Viva!”, a wzrost w ujęciu rocznym odnotowała tylko “Gala”. Z kolei nowa na rynku “Grazia” osiągnęła lepszy wynik niż miesiąc wcześniej.
więcej |
|
Janusz Weiss: Zwolnienie mnie z Radia ZET to sprawa kuriozalna
- W kwestii mojego zwolnienia z Radia ZET jest wiele sprzeczności. Wciąż nie wiem, dlaczego to się stało - mówi nam Janusz Weiss, współtwórca Radia ZET, który znany jest m.in. dzięki kultowej audycji „Dzwonię do Pani, Pana w bardzo nietypowej sprawie”.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Kuba Wojewódzki znieważył flagę, TVN zapłaci 471 tys. zł kary
Sąd Najwyższy oddalił kasację TVN od wyroku nakładającego na stację karę 471 tys. zł za znieważenie polskiej flagi w programie Kuby Wojewódzkiego. To ostateczny wyrok w tej sprawie.
więcej
|
|
Polsat Sport nowym liderem stacji tematycznych (TOP 100)
W czerwcu br. wśród stacji tematycznych nowym liderem oglądalności został Polsat Sport - sporym wzrostem mogły się też pochwalić TTV, TVP Seriale i Polo TV. Top 100 kanałów w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Małe stacje tv zyskują reklamodawców kosztem wielkiej czwórki
Handel i farmaceutyki to branże, które w I półroczu br. zwiększyły wydatki na reklamę w telewizji, natomiast mniej wydały telekomy i branża motoryzacyjna. Coraz większy udział w budżetach mają małe stacje zyskujące kosztem głównych graczy.
więcej
|
|
"Bitwa o dom" wygrała z konkurencją, będzie druga edycja
Pierwszą edycję reality-show “Bitwa o dom” oglądało średnio 1,23 mln widzów i dała ona TVN pozycję lidera rynku. Produkcja z reklam przyniosła stacji 10 mln zł. Kolejna seria programu trafi na antenę kanału jesienią br.
więcej
|
|
TVP traci widzów - ogromne spadki TVP1 i TVP2
Czerwiec br. nie był udany dla Telewizji Polskiej - widzów straciły Jedynka, Dwójka i TVP Info. TVP1 pozostała jednak liderem wśród wszystkich widzów, ale w grupie 16-49 prym wiodła TVN.
więcej
|
|
Koniec "Dextera". "Finał podzieli widzów"
Jedna z producentek serialu "Dexter", Sara Colleton, jest przekonana, że finał opowieści podzieli widzów.
więcej
|
|
Od października czwarty sezon serialu "Żywe trupy"
W październiku stacja AMC rozpocznie emisję czwartego sezonu serialu "Żywe trupy" ("The Walking Dead").
więcej
|
|
Tribune Co. kupiło telewizję za 2,7 mld dol.
Po przejęciu 19 kolejnych stacji firma Tribune Company stała się największą telewizyjną grupą w Stanach Zjednoczonych.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Po naszemu. Od 1613" - Tyskie z jubileuszową kampanią (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) podkreślająca 400 lat działalności Tyskich Browarów Książęcych. Akcję przygotowały i realizują firmy Grey Group, Graffiti, Tequila, MEC i Q&A Consulting.
więcej
|
|
,,Otwórz się na nowe smaki" - McDonald's reklamuje Orientalne McWrapy i Big Classic Western (wideo)
Wystartowała kampania McDonald’s reklamująca nowe dania w menu tych restauracji, m.in. Orientalne McWrapy i kanapki Big Classic Western. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy DDB Warszawa, Tribal DDB, Macroscope OMD, 24/7PR i 24/7Digital.
więcej
|
|
Heineken, Oreo, Toyota, Google+, Samsung, Dove - ,,złote" kampanie PR-owe z Cannes Lions 2013 (wideo)
Zapraszamy do obejrzenia prezentacji wszystkich kampanii, które otrzymały Złote Lwy w kategorii Public Relations w tegorocznym konkursie Cannes Lions. Wśród nagrodzonych są reklamy marek Google+, Heineken, Oreo, Dove, Toyota i Samsung.
więcej
|
|
Conrado Moreno reklamuje Loteriadę (wideo)
Ruszyła tegoroczna edycja Loteriady, wakacyjnej loterii Totalizatora Sportowego. Wspiera to kampania reklamowa, której twarzą jest Conrado Moreno.
więcej
|
|
Projektanci reklamują płytki My Way Paradyż Group (wideo)
Pod hasłem „Wyraź siebie!” rozpoczęła się kampania reklamowa płytek ceramicznych marki My Way Paradyż Group. Akcja, której twarzami jest troje projektantów, obejmuje kina, prasę i internet.
więcej
|
|
Damian Janikowski twarzą 7Nutrition
Zapaśnik Damian Janikowski został ambasadorem reklamowym 7Nutrition, nowej marki odżywek i suplementów dla sportowców wprowadzanej na rynek przez firmę Triceps.pl. Współpracę na razie zaplanowano na pół roku.
więcej
|
|
,,Znamy pułapki na każdej drodze" - Coyote reklamuje system informacji o fotoradarach
Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na rynek system Coyote informujący o fotoradarach i zdarzeniach drogowych. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Znamy pułapki na każdej drodze”, przygotowały firmy Malum i Universal McCann.
więcej
|
|
Marta Makarow i Anna Jaklewicz w Focus Event
Marta Makarow i Anna Jaklewicz zaczęły pracę w agencji eventowej Focus Event. Makarow objęła funkcję event directora, a Jaklewicz - creative managera.
więcej
|
|
Mike Tyson zapowiada konkurs Black Energy Drink (wideo)
Rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej napoju Black Energy Drink (FoodCare) z udziałem Mike’a Tysona, zapowiadająca konkurs konsumencki marki, który zacznie się w połowie lipca.
więcej
|
|
Socializer wypromuje w internecie margarynę Flora
Agencja Socializer wygrała przetarg na obsługę marki Flora (Unilever Polska) w internecie. Umowę podpisano do końca br.
więcej
|
|
Urszula Dyduła: z Nowoczesnej Firmy do Codemedia
Urszula Dyduła objęła funkcję interactive media plannera w domu mediowym Codemedia. Wcześniej pracowała w Nowoczesnej Firmie i Lifeboat Ltd.
więcej
|
|
Piotr Święch: z Nike na country sales managera The North Face
Piotr Święch objął stanowisko country sales managera marki The North Face w VF Distribution Polska.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Wikipedia, Facebook i Allegro ładują się najszybciej - Wrzuta najwolniej
Wśród czołowych serwisów w Polsce najszybciej uruchamiają się Wikipedia, Facebook i Allegro, natomiast najwolniej robią to Wrzuta, Gadu-Gadu.pl, Money.pl i Gazeta.pl - wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Hostersi.
więcej
|
|
Profesjonalne porady dla twórców na YouTube (wideo)
Google przygotowuje dla autorów kanałów na YouTube serię filmów, które mają pomóc im w osiągnięciu sukcesu w tym serwisie.
więcej
|
|
Rynek przeglądarek internetowych: Chrome w górę, IE traci
Google Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa na świecie - w czerwcu br. wyraźnie powiększył przewagę nad konkurencją. Aplikacja Google zyskała również na polskim rynku, ale nieco większy wzrost zanotował liderujący Firefox.
więcej
|
|
Szef Xboxa ratunkiem dla Zyngi?
Don Mattrick, do niedawna odpowiedzialny w Microsofcie za oddział zajmujący się Xboxem, został mianowany nowym prezesem Zyngi.
więcej
|
|
Tooway Pre Paid - internet satelitarny bez umowy od Eutelsat
Firma Eutelsat Communications wprowadziła nową satelitarną usługę szerokopasmową Tooway Pre Paid, przeznaczoną dla posiadaczy drugiego domu oraz sezonowych użytkowników internetu w Polsce (np. letnich ośrodków wypoczynkowych, kempingów).
więcej
|
|
Nowa Opera na Windows i Mac do pobrania (wideo)
Firma Opera Software udostępniła finalną wersję nowej przeglądarki Opera na platformy Windows i Mac.
więcej
|
|
o2 i Rosjanie złożyli oferty kupna Wirtualnej Polski
Telekomunikacja Polska otrzymała co najmniej pięć ofert kupna portalu Wirtualna Polska. Wśród zainteresowanych jego przejęciem są Grupa o2 oraz rosyjski podmiot.
więcej
|
|
Snowden nie dostanie azylu w Polsce
Polski Minister Spraw Zagranicznych, Radosław Sikorski, odmówił złożonej przez Edwarda Snowdena prośbie o azyl.
więcej
|
|
Jack Black przygotuje serial "Ghost Girls" dla Yahoo
Jack Black przygotowuje nowy serial - "Ghost Girls". Produkcja zadebiutuje w sieci w serwisach Yahoo.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Cena głównym czynnikiem decydującym o wyborze hipermarketu
Od swojej ulubionej sieci hipermarketów konsumenci oczekują dużego wyboru produktów, niskich cen, jednak nie wpływających na jakość towarów, dobrze zorganizowanych alejek umożliwiających szybkie zakupy oraz wyraźnie wyeksponowanych cen. Jednocześnie odrzucają sieci, w których niskie ceny wiążą się z niską jakością produktów, a także takie, w których ceny nie są transparentne - wynika z badania ARC Rynek i Opinia i Vocatus.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|