|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 2 Lipca 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Katarzyna Kieli: widzowie Discovery nie oczekują lokalnych produkcji
- 3D nie jest aż taką rewolucją jak HD, które zmieniło oblicze telewizji. Moim zdaniem 3D można obecnie traktować jako eksperyment. Bardziej kinowy niż telewizyjny - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Katarzyna Kieli, szefowa Discovery Networks CEEMEA.
więcej
|
|
TV Republika rusza w Polskę. Odwiedzi 40 miast
TV Republika podczas wakacji nadawać będzie część swojego programu z miast i miasteczek, do których zawita jej mobilne studio. - Temperatura polityczna spada, więc postanowiliśmy się udać tam, gdzie spędzają czas Polacy - mówi Piotr Barełkowski, prezes stacji.
więcej
|
|
,,Fakty" coraz bliżej ,,Wiadomości", ,,Wydarzenia" tracą najwięcej
W czerwcu br. najpopularniejszym programem informacyjnym nadal były „Wiadomości”, ale ich przewaga nad „Faktami” stopniała. Największy wzrost odnotowała „Panorama”, zaś najwięcej straciły „Wydarzenia”.
więcej
|
|
Lech Poznań i Śląsk Wrocław walczą o Ligę Europy. Mecze w Polsacie Sport
Pierwsze mecze Lecha Poznań i Śląska Wrocław, które rozgrywane będą w ramach II rundy eliminacji do Ligi Europy UEFA, transmitować będzie Polsat Sport.
więcej
|
|
Czterech wicedyrektorów w Agencji Produkcji Telewizyjnej i Filmowej TVP
Małgorzata Tytus, Henryka Walichnowska, Wacław Tylawski i Wojciech Witkowski są od 1 lipca br. zastępcami dyrektora nowo utworzonej Agencji Produkcji Telewizyjnej i Filmowej.
więcej
|
|
TVP1 z najsłabszym wynikiem w historii. ,,Fakty" hitem tygodnia
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansowała TVN. Stacja ta również pierwsze miejsce zajęła wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Natalia Sikora z "The Voice of Poland" promuje UPC
Sieć UPC Polska rozpoczęła nową kampanię promującą usługi dla biznesu. W akcji pod hasłem “Raz, dwa, Firma” wykorzystywane są radio i outdoor, a spot radiowy nagrała Natalia Sikora, zwyciężczyni “The Voice of Poland 2”.
więcej
|
|
Kanał TVR za miesiąc tylko w wersji HD
Wczoraj telewizja TVR rozpoczęła nadawanie programu w wysokiej rozdzielczości. Za miesiąc stacja będzie dostępna tylko w wersji HD.
więcej
|
|
"Tydzień z Top Gear" w BBC Knowledge
Kanał BBC Knowledge 11 lipca zacznie emisję 20. serii magazynu motoryzacyjnego “Top Gear”, natomiast pod koniec sierpnia br. stacja planuje nadać “Tydzień z Top Gear”.
więcej
|
|
David Gibbons dyrektorem ds. operacji globalnych w BBC
Pod koniec sierpnia David Gibbons obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. operacji globalnych w firmie BBC Worldwide.
więcej
|
|
Drużynowy Puchar Świata na żużlu w Canal+ Sport
Stacja Canal+ Sport transmitować będzie Drużynowy Puchar Świata na żużlu, który odbędzie się między 13 a 20 lipca br. Rywalizować będzie w nim polska reprezentacja.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Przełam lody" - Magdalena Różczka reklamuje mrożoną kawę Jacobs (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa kawy rozpuszczalnej Jacobs (Mondelez Polska) zachęcająca do przygotowywania z niej kawy mrożonej. Twarzą akcji, prowadzonej pod hasłem „Przełam lody”, jest Magdalena Różczka.
więcej
|
|
Reklama Dziennego Świadczenia Szpitalnego w 4Life Direct wprowadza w błąd (wideo)
Komisja Etyki Reklamy orzekła, że spot radiowy oferowanej przez 4Life Direct polisy Dziennie Świadczenie Szpitalne wprowadza odbiorców w błąd, prezentując koszty leczenia w państwowym szpitalu różnego rodzaju schorzeń.
więcej
|
|
Mariusz Pudzianowski w kampanii AXA Direct (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa ubezpieczenia opon oferowanego przez AXA Direct. W akcji, przygotowanej przez firmy Red8 Advertising i Media Direction, występuje Mariusz Pudzianowski.
więcej
|
|
Kamil Bednarek też reklamuje Formułę Mini Max w Play na Kartę
Kamil Bednarek został drugą po Czesławie Mozilu twarzą reklamową taryfy Formuła Mini Max w Play na Kartę. Kampanię z jego udziałem przygotowały firmy Grandes Kochonos, Banana Films, Orka Film, K2 i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Kulesza i Kluźniak na siłowni reklamują konto w ING Banku Śląskim (wideo)
Do emisji trafiła kolejna reklama w ramach kampanii promującej oszczędzanie w ING Banku Śląskim. W spocie występują Agata Kulesza i Dominika Kluźniak, a za całą akcję odpowiadają firmy Brain i PanMedia Western.
więcej
|
|
Piotr Adamczyk ,,bierze w aucie" dla eurobanku (wideo making of)
Jak przygotowano reklamę eurobanku, w której Piotr Adamczyk jako hip-hopowiec wykonuje przeróbkę piosenki „W aucie”? Zapraszamy do obejrzenia materiału pokazującego kulisy tej produkcji.
więcej
|
|
Pampers, Samsung, Axe, Dove, WWF, Toyota - najmocniej aktywujące kampanie z Cannes Lions 2013 (wideo)
Przedstawiamy wszystkie kampanie, które otrzymały nagrody w kategorii Promo & Activation w tegorocznym konkursie Cannes Lions. Wśród nagrodzonych są akcje promujące marki Samsung, Axe, Dove, Pampers i Toyota.
więcej
|
|
Album i koncerty Depeche Mode w promocji T-Mobile (wideo)
Ruszyła promocja T-Mobile, w której użytkownicy internetowego sklepu muzycznego tej sieci mogą wygrać zaproszenia na koncerty Depeche Mode. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Saatchi & Saatchi London, G7 i Starcom.
więcej
|
|
Natalia Sikora z "The Voice of Poland" promuje UPC
Sieć UPC Polska rozpoczęła nową kampanię promującą usługi dla biznesu. W akcji pod hasłem “Raz, dwa, Firma” wykorzystywane są radio i outdoor, a spot radiowy nagrała Natalia Sikora, zwyciężczyni “The Voice of Poland 2”.
więcej
|
|
Programator Korzyści i dziecięce reklamy znów promują sprzęt Beko (wideo)
Ruszają promocje konsumenckie wspierające lodówki, zmywarki, piekarniki i płyt do zabudowy marki Beko. Wspierają to reklamy z udziałem dwójki dzieci przygotowane przez firmy TBWA, Havas Worldwide Warsaw i OMD Media Direction.
więcej
|
|
Artur Woźnicki szefem sprzedaży w Cityboard Media
Z początkiem lipca stanowisko dyrektora ds. sprzedaży i pełnomocnika zarządu Cityboard Media objął Artur Woźnicki. Na stanowisku tym zastąpił Mariusza Wańkiewicza, który z powodów rodzinnych po 14 latach zakończył współpracę z firmą.
więcej
|
|
Katarzyna Ejdys: z K2 do ZenithOptimedia Group
Katarzyna Ejdys objęła funkcję social & creative team managera w zespole Performics domu mediowego ZenithOptimedia Group. Poprzednio pracowała w agencji K2.
więcej
|
|
Anna Rodzik account directorem w Optimedia
Anna Rodzik objęła stanowisko account directora w domu mediowym Optimedia należącym do ZenithOptimedia Group. Poprzednio pracowała w MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
PwC z trzema nowymi partnerami w Polsce
Do grona partnerów firmy PwC w Polsce dołączyły trzy osoby: Artur Kaźmierczak i Sławomir Krempa (w dziale doradztwa prawno-podatkowego) oraz Paweł Wesołowski (w dziale audytu).
więcej
|
|
Internet |
|
|
Interia krytykuje zmiany w Megapanelu. ,,Realizowane są interesy wybranych wydawców"
Zarząd Grupy Interia.pl negatywnie ocenia zmiany wprowadzone w metodologii badania Megapanel PBI/Gemius, podkreślając, że proponował lepsze modyfikacje, które nie zostały zaakceptowane przez innych wydawców.
więcej
|
|
E-mail marketing niesłusznie postrzegany jako spamowanie (opinie)
- E-mail marketing cierpi z powodu słabego wizerunku - pokłosia wczesnych i mało wyrafinowanych form jego użycia w przeszłości. Ta forma komunikacji ma jednak przed sobą ogromną szansę stania sie dojrzałym narzędziem marketingowym - dla Wirtualnemedia.pl komentują eksperci m.in. z FreshMail, GetResponse i Grey Group.
więcej
|
|
GG Network zamyka Blip.pl. "Jest niszowy, wymaga inwestycji i ma silną konkurencję"
Serwis mikroblogowy Blip.pl będzie działał jeszcze tylko przez dwa miesiące. GG Network jego zamknięcie uzasadnia tym, że pozostał witryną niszową, ma bardzo silnych konkurentów globalnych oraz wymaga dużych nakładów inwestycyjnych.
więcej
|
|
Serce i Rozum największym fanpage'em na Facebooku w Polsce
Serce i Rozum to najpopularniejsza strona wśród polskich użytkowników Facebooka. Wśród profili mediowych prowadzą Demotywatory.
więcej
|
|
Safari w dół na urządzeniach mobilnych, Opera Mini, Chrome i IE w górę
Safari - zdecydowanie najpopularniejsza przeglądarka internetowa wykorzystywana w telefonach komórkowych i tabletach - zanotowała w czerwcu br. spadek udziału w rynku. Skorzystali na tym rywale.
więcej
|
|
PRISM ma dostęp do danych internautów w czasie rzeczywistym
Kolejne informacje na temat amerykańskiego programu PRISM wskazują, że zapewnia on NSA i FBI dostęp do danych internautów w czasie rzeczywistym.
więcej
|
|
Microsoft przetłumaczy wpisy z Twittera
Twitter może niedługo wprowadzić nową funkcjonalność, pozwalającą na tłumaczenie wpisów dzięki wyszukiwarce Bing Microsoftu.
więcej
|
|
Michał Gawryszewski: z WP do Onetu
Michał Gawryszewski dołączył do Onetu, obejmując stanowisko dyrektora działu badań i analiz. Zastąpił Agnieszkę Wiśniewską, która rozstała się z firmą pod koniec kwietnia.
więcej
|
|
Zamknięcie Blipa było oczywistością (opinia)
Z końcem sierpnia br. z sieci zniknie serwis mikroblogowy Blip.pl. - Zamknięcie Blipa było oczywiste, ten projekt po prostu dawno już stracił swój czas i sens - mówi Wirtualnemedia.pl Eryk Mistewicz, szef kwartalnika opinii „Nowe Media”.
więcej
|
|
Putin: Snowden musi przestać krzywdzić Amerykanów
Prezydent Rosji, Władimir Putin, zapowiedział że jeśli Edward Snowden chce pozostać w jego kraju, musi przestać atakować amerykański rząd.
więcej
|
|
Stopklatka News - mobilna aplikacja od Stopklatka.pl
Stopklatka.pl udostępniła bezpłatną mobilną aplikację informacyjną Stopklatka News na platformy Android i iOS.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Jedna trzecia Polaków chciałaby wrócić do PRL-u
Co trzeci Polak chciałby wrócić do czasów PRL-u. Blisko połowa badanych okres sprzed transformacji kojarzy z polską myślą motoryzacyjną, ale najbardziej tęskni za smakiem oranżady, waty cukrowej i wody z saturatora. W co drugim polskim domu znaleźć można jeszcze przedmioty "wystane" w kolejkach, najczęściej meble i sprzęt AGD/RTV - wynika z badania TNS Polska.
więcej
|
|
Michał Gawryszewski: z WP do Onetu
Michał Gawryszewski dołączył do Onetu, obejmując stanowisko dyrektora działu badań i analiz. Zastąpił Agnieszkę Wiśniewską, która rozstała się z firmą pod koniec kwietnia.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|