|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 20 Czerwca 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Koniec "Wieczorynki". TVP przeniesie bajki do TVP ABC
“Wieczorynka” w ciągu roku zniknąć ma z TVP1, bo jej widownia cały czas spada. - Nie ma dokładnego terminu, kiedy to nastąpi. Ale będziemy starali się, aby zgrało się to ze startem dziecięcej stacji TVP ABC - mówi nam Jacek Rakowiecki, rzecznik prasowy TVP.
więcej
|
Krzysztof Skórzyński z "Faktów" zaśpiewał na antenie TVN (wideo)
Krzysztof Skórzyński, reporter “Faktów” TVN, zaśpiewał piosenkę w porannym programie “Dzień dobry TVN”. Występ dziennikarza był efektem przegranego przez niego zakładu.
więcej
|
Rekordowe spadki reklamowe gazet. ,,GW" i ,,Polska" 20 proc. w dół, ,,Rz" - 38 proc. (TOP10)
|
Allegro zamyka Lokalo.pl. ,,Nie ma perspektyw dla takiego serwisu"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Ekstraklasa zmienia godziny rozgrywania meczów
Od najbliższego sezonu T-Mobile Ekstraklasy zmienią się godziny rozgrywania części meczów. Zmiany dotyczyć będą spotkań odbywających się w soboty i niedziele, które rozpoczynać się będą później - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVN jesienią bez "You Can Dance". "Nie żegnamy się z tym formatem"
W jesiennej ramówce TVN nie będzie kolejnej edycji tanecznego show “You Can Dance”. - Format ten pozostaje w kręgu naszego zainteresowania, nie żegnamy się z nim - zapewnia jednak Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.
więcej
|
|
TVP pozwie Czesława Mozila za zniesławienie organizatorów Opola
Telewizja Polska pozwie Czesława Mozila za to, że zarzucił on brak profesjonalizmu organizatorom festiwalu w Opolu i stwierdził, że za kulisami imprezy dochodziło do pijaństwa. TVP informuje, że zarzuty te są nieprawdziwe.
więcej
|
|
Wiesław Walendziak odszedł z Prokom Investments
Wiesław Walendziak nie jest już wiceprezesem funduszu inwestycyjnego Prokom Investments, natomiast pozostaje członkiem rad nadzorczych należących do Ryszarda Krauze spółek Bioton i Polnord. Kilka miesięcy wszedł do rady nadzorczej Zespołu Elektrowni Pątnów - Adamów - Konin.
więcej
|
|
Reklamy w Polsacie tańsze o 11 proc., ,,Mega Hit" za 30 tys. zł
W lipcowym cenniku reklamowym Polsatu spoty są średnio o 11 proc. tańsze niż przed rokiem. Za najdroższe reklamy, przy „Mega Hicie”, trzeba zapłacić niecałe 30 tys. zł.
więcej
|
|
TV Republika dostępna na na iPadach i iPhone'ach
Telewizja Niezależna, właściciel informacyjno-publicystycznej TV Republika, udostępniła właśnie aplikację, która pozwala na oglądania stacji na urządzeniach mobilnych z systemem iOS.
więcej
|
|
Wimbledon z siostrami Radwańskimi i Janowiczem w Polsacie
Kanały Polsat Sport i Polsat Sport Extra od 24 czerwca do 7 lipca br. transmitować będą turniej tenisowy rozgrywany na kortach Wimbledonu. Wystąpią w nim m.in. Agnieszka i Urszula Radwańskie oraz Jerzy Janowicz.
więcej
|
|
Willem Schelling awansował w Viacomie
W połowie sierpnia Willem Schelling obejmie stanowisko chief operating officera w koncernie Viacom International Media Networks (VIMN). Będzie z Berlina nadzorował finanse oraz strategiczne operacje biznesowe dla regionu Europy Północnej.
więcej
|
|
Serial ,,Gormiti" od lipca na antenie Cartoon Network
6 lipca 2013 roku kanał Cartoon Network rozpocznie emisję animowanego serialu „Gormiti”.
więcej
|
|
Serial ,,90210" od lipca na antenie AXN Spin
2 lipca 2013 roku młodzieżowy kanał AXN Spin rozpocznie emisję kultowego serialu „90210”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Polkomtel, Nestlé i Tesco z większymi wydatkami reklamowymi, w dół Aflofarm i Unilever (TOP 10)
W maju br. dużo więcej na reklamę w mediach tradycyjnych przeznaczyły Polkomtel, Nestlé Polska i Tesco Polska. Natomiast o prawie jedną czwartą zmniejszyły swoje wydatki Aflofarm i Unilever Polska.
więcej
|
|
Raport o mediowej kreatywności - relacja z Cannes Lions 2013
Zapraszamy do raportu z konkursu Young Media Lions na festiwalu Cannes Lions. Relacjonują Ania Kozłowska i Monika Dzikiewicz z domu mediowego Starcom, które reprezentowały Polskę w tym konkursie.
więcej
|
|
Jakub Potrzebowski szefem Equinox Polska, Maciej Malec odchodzi do własnej firmy
Maciej Malec odchodzi ze stanowiska dyrektora zarządzającego domu mediowego Equinox Polska i rozpoczyna własną działalność. Jego obowiązki przejmie Jakub Potrzebowski, dotychczasowy CEO firmy.
więcej
|
|
Łomżing w wersji archeologicznej reklamuje piwo Łomża (wideo)
Do emisji trafiły kolejne reklamy w ramach kampanii piwa Łomża (Van Pur) oparte na koncepcji kreatywnej Łomżingu. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencje Touch Ideas i PZL oraz dom mediowy MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
,,Tata na pełen etat" reklamuje kapsułki piorące Ariel (wideo)
Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa wprowadzająca na rynek nowe kapsułki piorące Ariel (Procter & Gamble). Akcję, której bohaterem jest mężczyzna zajmujący się domem, przygotowały agencja Saatchi & Saatchi Poland i dom mediowy MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Obniżka ceny najskuteczniejszą formą promocji
Dla Polaków najciekawszą formą promocji jest obniżenie ceny produktu, zaś do wzięcia udziału w konkursie zachęca ich gwarancja otrzymania nawet drobnej nagrody - wynika z badania OMD.
więcej
|
|
Wielkopolska reklamuje ,,wielką historię i przygodę" (wideo)
W ramach kolejnego etapu kampanii promującej pod hasłem „Wielka historia. Wielka przygoda” atrakcje turystyczne Wielkopolski do emisji trafia spot przygotowany przez agencje Czart i Formind.
więcej
|
|
Goethe-Institut reklamuje się długimi niemieckimi wyrazami (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa letnich kursów języka niemieckiego w warszawskim Goethe-Institut. Akcję, opartą na długich wyrazach charakterystycznych dla języka niemieckiego, przygotowała agencja lenivastudio.
więcej
|
|
Lech promuje koncerty Myslovitz, Czesława i Hurts w swoim Browarze (wideo)
Ruszyła promocja piwa Lech (Kompania Piwowarska), w której do wygrania są bilety na koncerty zespołów Myslovitz, Czesław Śpiewa i Hurts w poznańskim Browarze Lecha. Towarzyszy temu kampania reklamowa przygotowana przez firmy McCann Warsaw, John Pitcher, Lemon Sky, Sound Tropez, Afekt i MEC.
więcej
|
|
Nadia Sotirow w zarządzie Mea Group
Nadia Sotirow, PR & communications manager w agencji marketingu zintegrowanego Mea Group, została członkiem zarządu firmy. Będzie wspierać bieżące zarządzania firmą.
więcej
|
|
Sympatia Plus reklamowana jako ,,sprawdzony sposób na miłość" (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa serwisu randkowego SympatiaPlus.pl (Grupa Onet). W akcji witryna jest promowana jako „sprawdzony sposób na miłość”.
więcej
|
|
,,Owocne spotkania" reklamują nowe smaki wódki Lubelska
Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży nowych wersji smakowych wódki Lubelska (Stock Polska) - Antonówki i Ananasowej. Akcję, pod hasłem „Owocne spotkania”, przygotowała agencja H2O Creative.
więcej
|
|
Hiszpanie wspominają pobyt w Polsce podczas Euro 2012 (wideo)
W madryckim metrze można oglądać wystawę fotograficzną, przypominającą ubiegłoroczne mistrzostwa Europy w piłce nożnej w Polsce i na Ukrainie.
więcej
|
|
Także IDMnet obsługuje reklamowo serwisy ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy"
Należące do Platformy Mediowej Point Group serwisy Wprost.pl i DoRzeczy.pl będą obsługiwane reklamowo nie tylko przez Online Advertising Network, lecz również IDMnet. Poprzednio współpracowały z Evolution Media Net.
więcej
|
|
Piotr Winiarz dyrektorem sprzedaży GoldenAd
Piotr Winiarz objął stanowisko dyrektora sprzedaży w GoldenAd, sieci reklamowej działającej w obszarze performance marketingu. Będzie też nadzorował operacyjną działalność firmy.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Nowa formuła "Uważam Rze" - celuje w małych przedsiębiorców
Wydawnictwo Gremi Media zmienia formułę tygodnika “Uważam Rze”. Tytuł staje się pismem dla lokalnych przedsiębiorców, koncentrującym się gospodarce. Modyfikacja tematyki ma poprawić sprzedaż magazynu.
więcej
|
|
"Newsweek" traci czytelników, "Sieci" przed "Do Rzeczy" a "Uważam Rze" na ostatnim miejscu
W kwietniu br. “Uważam Rze” po raz pierwszy w historii zanotowało niższą sprzedaż ogółem niż także wydawany przez Gremi Media “Przekrój”. Liderem wśród tygodników opinii pozostał “Gość Niedzielny”, a większość tytułów zanotowała spadki sprzedaży.
więcej
|
|
,,Twój Styl" i ,,Claudia" to najchętniej czytane miesięczniki w Polsce
W okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. prawie wszystkie najpopularniejsze miesięczniki zanotowały spadki czytelnictwa, a liderem pozostał „Twój Styl”. Z kolei wśród dwumiesięczników najchętniej czytany był „Komputer Świat Twój Niezbędnik”.
więcej
|
|
O. Rydzyk: nie współpracujemy z ,,Gazetą Polską" przez ,,niewyobrażalnie krzywdzące wypowiedzi red. Sakiewicza"
Ojciec Tadeusz Rydzyk podkreślił, że Radio Maryja i TV Trwam nie współpracowały ostatnio i nie zamierzają współpracować z „Gazetą Polską” i jej klubami. Powodem są opinie Tomasza Sakiewicza na temat arcybiskupa Stanisława Wielgusa.
więcej
|
|
"Gazeta Wyborcza" odświeża "Duży Format"
Od czwartku 20 czerwca br. “Duży Format” - czwartkowy dodatek reportażowy do “Gazety Wyborczej” (Agora) - ukazywać się będzie w odświeżonej formie, większym formacie i objętości.
więcej
|
|
Naczelny ,,SE" broni Opola. ,,Brukowiec Michnika atakuje, bo nie był jego patronem"
Zdaniem Sławomira Jastrzębowskiego, redaktora naczelnego „Super Expressu”, krytyka, z jaką na łamach „Gazety Wyborczej” spotkał się tegoroczny festiwal w Opolu, wynika z tego, że to „SE”, a nie „GW” był patronem medialnym imprezy.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Krzysztof Andrzejczak: Przed nami czas fuzji, przejęć i integracji usług reklamowych
- W najbliższych miesiącach spodziewam się wyraźnej polaryzacji agencji, czyli kłopotów tych słabych i rozwoju tych dobrych, a w efekcie fuzji i przejęć. Od strony produktu czeka nas większa integracja usług reklamowych - mówi nam Krzysztof Andrzejczak, szef agencji interaktywnej Hypermedia Isobar.
więcej
|
|
NextWeb Media się wycofuje, Tomasz Lis i Robert Jędrzejczyk jedynymi właścicielami naTemat.pl
Firma NextWeb Media przestaje być współwłaścicielem spółki Glob360, wydawcy serwisu naTemat.pl. Całość udziałów w spółce obejmą dotychczasowi współwłaściciele: Tomasz Lis i Robert Jędrzejczyk.
więcej
|
|
Wyborcza.pl uruchomiła stronę z płatnymi krzyżówkami i jolkami
Ruszył serwis Krzyzowki.Wyborcza.pl, w którym można rozwiązywać krzyżówki i jolki. Strona, przygotowana przez firmę Redexperts i będzie promowany w „Gazecie Wyborczej” z serwisach z Grupy Gazeta.pl.
więcej
|
|
Milion aktywnych reklamodawców na Facebooku
Facebook ogłosił, że liczba reklamodawców aktywnych w ciągu ostatnich 28 dni po raz pierwszy przekroczyła milion.
więcej
|
|
10 proc. wideo w internecie oglądane na urządzeniach mobilnych
Z najnowszego raportu firmy Ooyala wynika, że w pierwszym kwartale tego roku już 10 procent wszystkich materiałów wideo w sieci było oglądane na tabletach i smartfonach.
więcej
|
|
Sympatia Plus reklamowana jako ,,sprawdzony sposób na miłość" (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa serwisu randkowego SympatiaPlus.pl (Grupa Onet). W akcji witryna jest promowana jako „sprawdzony sposób na miłość”.
więcej
|
|
Co czwarty człowiek będzie w br. korzystał z portali społecznościowych
W 2013 roku z portali społecznościowych ma korzystać blisko co czwarty mieszkaniec naszej planety - szacuje firma eMarketer.
więcej
|
|
Media społecznościowe istotne przy podejmowaniu decyzji finansowych
Polacy są otwarci na korzystanie z mediów społecznościowych przy podejmowaniu działań lub decyzji finansowych. Ponad połowa respondentów z naszego kraju dopuszcza możliwość skorzystania z serwisów takich jak Facebook i Twitter przy otwarciu konta, złożeniu reklamacji do instytucji finansowej lub podjęciu decyzji o zmianie banku - wynika z międzynarodowego badania "Finansowy Barometr ING", zrealizowanego przez Ipsos w dwunastu krajach Europy.
więcej
|
|
Microsoft rozwija serwis społecznościowy So.cl
Nowe funkcje tworzenia i udostępniania treści pojawiły się w stworzonym przez Microsoft serwisie społecznościowym So.cl.
więcej
|
|
Zafinansowani.pl - nowy serwis edukacyjny ING Banku Śląskiego
ING Bank Śląski uruchomił nowy serwis edukacyjny - Zafinansowani.pl. Witryna działa w oparciu o platformę agencji e-point.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|