Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 20 Czerwca 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Nowa formuła "Uważam Rze" - celuje w małych przedsiębiorców

Wydawnictwo Gremi Media zmienia formułę tygodnika “Uważam Rze”. Tytuł staje się pismem dla lokalnych przedsiębiorców, koncentrującym się gospodarce. Modyfikacja tematyki ma poprawić sprzedaż magazynu. więcej

 
Ekstraklasa zmienia godziny rozgrywania meczów

Od najbliższego sezonu T-Mobile Ekstraklasy zmienią się godziny rozgrywania części meczów. Zmiany dotyczyć będą spotkań odbywających się w soboty i niedziele, które rozpoczynać się będą później - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Krzysztof Andrzejczak: Przed nami czas fuzji, przejęć i integracji usług reklamowych

- W najbliższych miesiącach spodziewam się wyraźnej polaryzacji agencji, czyli kłopotów tych słabych i rozwoju tych dobrych, a w efekcie fuzji i przejęć. Od strony produktu czeka nas większa integracja usług reklamowych - mówi nam Krzysztof Andrzejczak, szef agencji interaktywnej Hypermedia Isobar. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Rossmann Polska SPD poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Public Relations

Murator poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista do sprzedaży reklamy w prasie i internecie

RMF poszukuje osoby na stanowisko
Copywriter

Telewizja poszukuje osoby na stanowisko
Stażysta Zespołu Literackiego

Independent Digital poszukuje osoby na stanowisko
Content Hunter

UPGRADE MARKETING poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Konsultant ds. Programowych

White Rabbit poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Analityk ds. Produktu Reklamowego

faceADDICTED poszukuje osoby na stanowisko
Content Designer

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
"Newsweek" traci czytelników, "Sieci" przed "Do Rzeczy" a "Uważam Rze" na ostatnim miejscu

W kwietniu br. “Uważam Rze” po raz pierwszy w historii zanotowało niższą sprzedaż ogółem niż także wydawany przez Gremi Media “Przekrój”. Liderem wśród tygodników opinii pozostał “Gość Niedzielny”, a większość tytułów zanotowała spadki sprzedaży. więcej

 
TVN jesienią bez "You Can Dance". "Nie żegnamy się z tym formatem"

W jesiennej ramówce TVN nie będzie kolejnej edycji tanecznego show “You Can Dance”. - Format ten pozostaje w kręgu naszego zainteresowania, nie żegnamy się z nim - zapewnia jednak Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN. więcej

 
NextWeb Media się wycofuje, Tomasz Lis i Robert Jędrzejczyk jedynymi właścicielami naTemat.pl

Firma NextWeb Media przestaje być współwłaścicielem spółki Glob360, wydawcy serwisu naTemat.pl. Całość udziałów w spółce obejmą dotychczasowi współwłaściciele: Tomasz Lis i Robert Jędrzejczyk. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Koniec "Wieczorynki". TVP przeniesie bajki do TVP ABC

“Wieczorynka” w ciągu roku zniknąć ma z TVP1, bo jej widownia cały czas spada. - Nie ma dokładnego terminu, kiedy to nastąpi. Ale będziemy starali się, aby zgrało się to ze startem dziecięcej stacji TVP ABC - mówi nam Jacek Rakowiecki, rzecznik prasowy TVP. więcej

Krzysztof Skórzyński z "Faktów" zaśpiewał na antenie TVN (wideo)

Krzysztof Skórzyński, reporter “Faktów” TVN, zaśpiewał piosenkę w porannym programie “Dzień dobry TVN”. Występ dziennikarza był efektem przegranego przez niego zakładu. więcej

Rekordowe spadki reklamowe gazet. ,,GW" i ,,Polska" 20 proc. w dół, ,,Rz" - 38 proc. (TOP10)
Allegro zamyka Lokalo.pl. ,,Nie ma perspektyw dla takiego serwisu"
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Ekstraklasa zmienia godziny rozgrywania meczów

Od najbliższego sezonu T-Mobile Ekstraklasy zmienią się godziny rozgrywania części meczów. Zmiany dotyczyć będą spotkań odbywających się w soboty i niedziele, które rozpoczynać się będą później - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
TVN jesienią bez "You Can Dance". "Nie żegnamy się z tym formatem"

W jesiennej ramówce TVN nie będzie kolejnej edycji tanecznego show “You Can Dance”. - Format ten pozostaje w kręgu naszego zainteresowania, nie żegnamy się z nim - zapewnia jednak Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN. więcej

 
TVP pozwie Czesława Mozila za zniesławienie organizatorów Opola

Telewizja Polska pozwie Czesława Mozila za to, że zarzucił on brak profesjonalizmu organizatorom festiwalu w Opolu i stwierdził, że za kulisami imprezy dochodziło do pijaństwa. TVP informuje, że zarzuty te są nieprawdziwe. więcej

 
Wiesław Walendziak odszedł z Prokom Investments

Wiesław Walendziak nie jest już wiceprezesem funduszu inwestycyjnego Prokom Investments, natomiast pozostaje członkiem rad nadzorczych należących do Ryszarda Krauze spółek Bioton i Polnord. Kilka miesięcy wszedł do rady nadzorczej Zespołu Elektrowni Pątnów - Adamów - Konin. więcej

 
Reklamy w Polsacie tańsze o 11 proc., ,,Mega Hit" za 30 tys. zł

W lipcowym cenniku reklamowym Polsatu spoty są średnio o 11 proc. tańsze niż przed rokiem. Za najdroższe reklamy, przy „Mega Hicie”, trzeba zapłacić niecałe 30 tys. zł. więcej

 
TV Republika dostępna na na iPadach i iPhone'ach

Telewizja Niezależna, właściciel informacyjno-publicystycznej TV Republika, udostępniła właśnie aplikację, która pozwala na oglądania stacji na urządzeniach mobilnych z systemem iOS. więcej

 
Wimbledon z siostrami Radwańskimi i Janowiczem w Polsacie

Kanały Polsat Sport i Polsat Sport Extra od 24 czerwca do 7 lipca br. transmitować będą turniej tenisowy rozgrywany na kortach Wimbledonu. Wystąpią w nim m.in. Agnieszka i Urszula Radwańskie oraz Jerzy Janowicz. więcej

 
Willem Schelling awansował w Viacomie

W połowie sierpnia Willem Schelling obejmie stanowisko chief operating officera w koncernie Viacom International Media Networks (VIMN). Będzie z Berlina nadzorował finanse oraz strategiczne operacje biznesowe dla regionu Europy Północnej. więcej

 
Serial ,,Gormiti" od lipca na antenie Cartoon Network

6 lipca 2013 roku kanał Cartoon Network rozpocznie emisję animowanego serialu „Gormiti”. więcej

 
Serial ,,90210" od lipca na antenie AXN Spin

2 lipca 2013 roku młodzieżowy kanał AXN Spin rozpocznie emisję kultowego serialu „90210”. więcej

 
 
Radio  
 
RMF FM i Radio Zet na czele w Łodzi, Trójka i Jedynka w dół

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres marzec - maj 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Łodzi. więcej

 
Reklama  
 
Polkomtel, Nestlé i Tesco z większymi wydatkami reklamowymi, w dół Aflofarm i Unilever (TOP 10)

W maju br. dużo więcej na reklamę w mediach tradycyjnych przeznaczyły Polkomtel, Nestlé Polska i Tesco Polska. Natomiast o prawie jedną czwartą zmniejszyły swoje wydatki Aflofarm i Unilever Polska. więcej

 
Raport o mediowej kreatywności - relacja z Cannes Lions 2013

Zapraszamy do raportu z konkursu Young Media Lions na festiwalu Cannes Lions. Relacjonują Ania Kozłowska i Monika Dzikiewicz z domu mediowego Starcom, które reprezentowały Polskę w tym konkursie. więcej

 
Jakub Potrzebowski szefem Equinox Polska, Maciej Malec odchodzi do własnej firmy

Maciej Malec odchodzi ze stanowiska dyrektora zarządzającego domu mediowego Equinox Polska i rozpoczyna własną działalność. Jego obowiązki przejmie Jakub Potrzebowski, dotychczasowy CEO firmy. więcej

 
Łomżing w wersji archeologicznej reklamuje piwo Łomża (wideo)

Do emisji trafiły kolejne reklamy w ramach kampanii piwa Łomża  (Van Pur) oparte na koncepcji kreatywnej Łomżingu. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencje Touch Ideas i PZL oraz dom mediowy MediaCom Warszawa. więcej

 
,,Tata na pełen etat" reklamuje kapsułki piorące Ariel (wideo)

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa wprowadzająca na rynek nowe kapsułki piorące Ariel (Procter & Gamble). Akcję, której bohaterem jest mężczyzna zajmujący się domem, przygotowały agencja Saatchi & Saatchi Poland i dom mediowy MediaCom Warszawa. więcej

 
Obniżka ceny najskuteczniejszą formą promocji

Dla Polaków najciekawszą formą promocji jest obniżenie ceny produktu, zaś do wzięcia udziału w konkursie zachęca ich gwarancja otrzymania nawet drobnej nagrody - wynika z badania OMD. więcej

 
Wielkopolska reklamuje ,,wielką historię i przygodę" (wideo)

W ramach kolejnego etapu kampanii promującej pod hasłem „Wielka historia. Wielka przygoda” atrakcje turystyczne Wielkopolski do emisji trafia spot przygotowany przez agencje Czart i Formind. więcej

 
Goethe-Institut reklamuje się długimi niemieckimi wyrazami (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa letnich kursów języka niemieckiego w warszawskim Goethe-Institut. Akcję, opartą na długich wyrazach charakterystycznych dla języka niemieckiego, przygotowała agencja lenivastudio. więcej

 
Lech promuje koncerty Myslovitz, Czesława i Hurts w swoim Browarze (wideo)

Ruszyła promocja piwa Lech (Kompania Piwowarska), w której do wygrania są bilety na koncerty zespołów Myslovitz, Czesław Śpiewa i Hurts w poznańskim Browarze Lecha. Towarzyszy temu kampania reklamowa przygotowana przez firmy McCann Warsaw, John Pitcher, Lemon Sky, Sound Tropez, Afekt i MEC. więcej

 
Nadia Sotirow w zarządzie Mea Group

Nadia Sotirow, PR & communications manager w agencji marketingu zintegrowanego Mea Group, została członkiem zarządu firmy. Będzie wspierać bieżące zarządzania firmą. więcej

 
Sympatia Plus reklamowana jako ,,sprawdzony sposób na miłość" (wideo)

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa serwisu randkowego SympatiaPlus.pl (Grupa Onet). W akcji witryna jest promowana jako „sprawdzony sposób na miłość”. więcej

 
,,Owocne spotkania" reklamują nowe smaki wódki Lubelska

Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży nowych wersji smakowych wódki Lubelska (Stock Polska) - Antonówki i Ananasowej. Akcję, pod hasłem „Owocne spotkania”, przygotowała agencja H2O Creative. więcej

 
Hiszpanie wspominają pobyt w Polsce podczas Euro 2012 (wideo)

W madryckim metrze można oglądać wystawę fotograficzną, przypominającą ubiegłoroczne mistrzostwa Europy w piłce nożnej w Polsce i na Ukrainie. więcej

 
Także IDMnet obsługuje reklamowo serwisy ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy"

Należące do Platformy Mediowej Point Group serwisy Wprost.pl i DoRzeczy.pl będą obsługiwane reklamowo nie tylko przez Online Advertising Network, lecz również IDMnet. Poprzednio współpracowały z Evolution Media Net. więcej

 
Piotr Winiarz dyrektorem sprzedaży GoldenAd

Piotr Winiarz objął stanowisko dyrektora sprzedaży w GoldenAd, sieci reklamowej działającej w obszarze performance marketingu. Będzie też nadzorował operacyjną działalność firmy. więcej

 
Prasa  
 
Nowa formuła "Uważam Rze" - celuje w małych przedsiębiorców

Wydawnictwo Gremi Media zmienia formułę tygodnika “Uważam Rze”. Tytuł staje się pismem dla lokalnych przedsiębiorców, koncentrującym się gospodarce. Modyfikacja tematyki ma poprawić sprzedaż magazynu. więcej

 
"Newsweek" traci czytelników, "Sieci" przed "Do Rzeczy" a "Uważam Rze" na ostatnim miejscu

W kwietniu br. “Uważam Rze” po raz pierwszy w historii zanotowało niższą sprzedaż ogółem niż także wydawany przez Gremi Media “Przekrój”. Liderem wśród tygodników opinii pozostał “Gość Niedzielny”, a większość tytułów zanotowała spadki sprzedaży. więcej

 
,,Twój Styl" i ,,Claudia" to najchętniej czytane miesięczniki w Polsce

W okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. prawie wszystkie najpopularniejsze miesięczniki zanotowały spadki czytelnictwa, a liderem pozostał „Twój Styl”. Z kolei wśród dwumiesięczników najchętniej czytany był „Komputer Świat Twój Niezbędnik”. więcej

 
O. Rydzyk: nie współpracujemy z ,,Gazetą Polską" przez ,,niewyobrażalnie krzywdzące wypowiedzi red. Sakiewicza"

Ojciec Tadeusz Rydzyk podkreślił, że Radio Maryja i TV Trwam nie współpracowały ostatnio i nie zamierzają współpracować z „Gazetą Polską” i jej klubami. Powodem są opinie Tomasza Sakiewicza na temat arcybiskupa Stanisława Wielgusa. więcej

 
"Gazeta Wyborcza" odświeża "Duży Format"

Od czwartku 20 czerwca br. “Duży Format” - czwartkowy dodatek reportażowy do “Gazety Wyborczej” (Agora) - ukazywać się będzie w odświeżonej formie, większym formacie i objętości. więcej

 
Naczelny ,,SE" broni Opola. ,,Brukowiec Michnika atakuje, bo nie był jego patronem"

Zdaniem Sławomira Jastrzębowskiego, redaktora naczelnego „Super Expressu”, krytyka, z jaką na łamach „Gazety Wyborczej” spotkał się tegoroczny festiwal w Opolu, wynika z tego, że to „SE”, a nie „GW” był patronem medialnym imprezy. więcej

 
Internet  
 
Krzysztof Andrzejczak: Przed nami czas fuzji, przejęć i integracji usług reklamowych

- W najbliższych miesiącach spodziewam się wyraźnej polaryzacji agencji, czyli kłopotów tych słabych i rozwoju tych dobrych, a w efekcie fuzji i przejęć. Od strony produktu czeka nas większa integracja usług reklamowych - mówi nam Krzysztof Andrzejczak, szef agencji interaktywnej Hypermedia Isobar. więcej

 
NextWeb Media się wycofuje, Tomasz Lis i Robert Jędrzejczyk jedynymi właścicielami naTemat.pl

Firma NextWeb Media przestaje być współwłaścicielem spółki Glob360, wydawcy serwisu naTemat.pl. Całość udziałów w spółce obejmą dotychczasowi współwłaściciele: Tomasz Lis i Robert Jędrzejczyk. więcej

 
Wyborcza.pl uruchomiła stronę z płatnymi krzyżówkami i jolkami

Ruszył serwis Krzyzowki.Wyborcza.pl, w którym można rozwiązywać krzyżówki i jolki. Strona, przygotowana przez firmę Redexperts i będzie promowany w „Gazecie Wyborczej” z serwisach z Grupy Gazeta.pl. więcej

 
Milion aktywnych reklamodawców na Facebooku

Facebook ogłosił, że liczba reklamodawców aktywnych w ciągu ostatnich 28 dni po raz pierwszy przekroczyła milion. więcej

 
10 proc. wideo w internecie oglądane na urządzeniach mobilnych

Z najnowszego raportu firmy Ooyala wynika, że w pierwszym kwartale tego roku już 10 procent wszystkich materiałów wideo w sieci było oglądane na tabletach i smartfonach. więcej

 
Sympatia Plus reklamowana jako ,,sprawdzony sposób na miłość" (wideo)

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa serwisu randkowego SympatiaPlus.pl (Grupa Onet). W akcji witryna jest promowana jako „sprawdzony sposób na miłość”. więcej

 
Co czwarty człowiek będzie w br. korzystał z portali społecznościowych

W 2013 roku z portali społecznościowych ma korzystać blisko co czwarty mieszkaniec naszej planety - szacuje firma eMarketer. więcej

 
Media społecznościowe istotne przy podejmowaniu decyzji finansowych

Polacy są otwarci na korzystanie z mediów społecznościowych przy podejmowaniu działań lub decyzji finansowych. Ponad połowa respondentów z naszego kraju dopuszcza możliwość skorzystania z serwisów takich jak Facebook i Twitter przy otwarciu konta, złożeniu reklamacji do instytucji finansowej lub podjęciu decyzji o zmianie banku - wynika z międzynarodowego badania "Finansowy Barometr ING", zrealizowanego przez Ipsos w dwunastu krajach Europy. więcej

 
Microsoft rozwija serwis społecznościowy So.cl

Nowe funkcje tworzenia i udostępniania treści pojawiły się w stworzonym przez Microsoft serwisie społecznościowym So.cl. więcej

 
Zafinansowani.pl - nowy serwis edukacyjny ING Banku Śląskiego

ING Bank Śląski uruchomił nowy serwis edukacyjny - Zafinansowani.pl. Witryna działa w oparciu o platformę agencji e-point. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Obniżka ceny najskuteczniejszą formą promocji

Dla Polaków najciekawszą formą promocji jest obniżenie ceny produktu, zaś do wzięcia udziału w konkursie zachęca ich gwarancja otrzymania nawet drobnej nagrody - wynika z badania OMD. więcej

 
Co czwarty człowiek będzie w br. korzystał z portali społecznościowych

W 2013 roku z portali społecznościowych ma korzystać blisko co czwarty mieszkaniec naszej planety - szacuje firma eMarketer. więcej

 
Media społecznościowe istotne przy podejmowaniu decyzji finansowych

Polacy są otwarci na korzystanie z mediów społecznościowych przy podejmowaniu działań lub decyzji finansowych. Ponad połowa respondentów z naszego kraju dopuszcza możliwość skorzystania z serwisów takich jak Facebook i Twitter przy otwarciu konta, złożeniu reklamacji do instytucji finansowej lub podjęciu decyzji o zmianie banku - wynika z międzynarodowego badania "Finansowy Barometr ING", zrealizowanego przez Ipsos w dwunastu krajach Europy. więcej

 
Komunikacja proaktywna z klientem - zwiększa sprzedaż firm, ale często jest źle wykorzystywana

Chociaż komunikacja proaktywna z klientem zwiększa sprzedaż firmy i w założeniu przynosi pozytywne efekty wizerunkowe, wiele polskich przedsiębiorstw nie potrafi prawidłowo korzystać z tego narzędzia - wynika z badania przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych. więcej

 
Faktury coraz częściej płacone z opóźnieniem (infografika)

Coraz więcej faktur opłacanych jest z opóźnieniem, ale jednocześnie firmy znacznie szybciej niż w roku ubiegłym upominają się o zaległe należności u swoich kontrahentów - wynika z badania Keralla Research. więcej

 
79 proc. Polaków źle ocenia rząd, najgorsze oceny od 2007 r.

79 proc. badanych źle ocenia pracę rządu, dobrze - 15 proc. Nieco lepsze oceny ma premier Donald Tusk - 71 proc. przeciwników i 23 proc. zwolenników - wynika z sondażu TNS Polska. Pracownia zauważa, że tak złych wyników rząd Donalda Tuska nie miał od 2007 r. więcej

 
Technologie  
 
Świat przygląda się Google Glass pod kątem prywatności
 
HTC Butterfly S: hi-endowy smartfon od HTC
 
Nokia nie dla Huawei
 
Roaming ciągle głównie dla biznesu
 
Tecra A50 - nowa linia biznesowych laptopów od Toshiby
 
Desire 200 - nowy smartfon od HTC
 
Gospodarka  
 
Wiesław Walendziak odszedł z Prokom Investments
 
Faktury coraz częściej płacone z opóźnieniem (infografika)
 
Kredyt hipoteczny tylko z wkładem własnym. Nowe przepisy wejdą od 2014 roku
 
Poczta Polska idzie na giełdę. "Szansa na realizację dużych i nowoczesnych projektów"
 
Janusz Piechociński: w negocjacjach UE-USA Polska nie może stać z boku
 
Elastyczniejszy kodeks pracy i pracodawcy nie musielibyśmy sięgać po niekorzystne dla pracownika rozwiązania
 
Przemysł informatyczny ma większy wpływ na PKB Polski niż produkcja węgla
 
Agencja Rozwoju Przemysłu oferuje Energopożyczkę do 300 tys. zł
 
Spadają cen gazu płynnego na stacjach, ale nowe przepisy doprowadzą do wzrostu cen
 
Polski przemysł w stagnacji
 
Dariusz Kacprzyk prezesem Banku Gospodarstwa Krajowego
 
PCC-3, PIT 36 i VAT-7 można wysłać z domu bez kwalifikowanego podpisu elektronicznego
 
PKO Bank Polski wezwał do sprzedaży 100 proc. akcji Nordea Bank Polska
 
Na pewno jeszcze rok niskich rat kredytowych
 
Ubezpieczenia ochronne zastępują polisolokaty
 
Kultura/Rozrywka  
 
Selma Blair wyrzucona z serialu "Jeden gniewny Charlie"
 
Johnny Depp o Vanessie Paradis. "Ostatnie lata naszego związku były dość trudne"
 
"Ghosts of Download" - nowy album Blondie
 
"In A World Like This" od Backstreet Boys (posłuchaj)
 
Russell Crowe wyreżyseruje film "The Water Diviner"
 
Kim Basinger zagra w filmie "Petit"
 
"No Stranger Than Love" - zagraja Alison Brie, Justin Chatwin i Colin Hanks
 
"Bez tajemnic 3" - Wojciech Smarzowski terapeutycznie z Jerzym Radziwiłowiczem
 
Serial ,,90210" od lipca na antenie AXN Spin
 
Blog  
 
Kup sobie fana! - Janusz Kamieński
 
Artyści wyzywają od analfabetów?? - Andrzej Kwaśniewski
 
Z prochu powstałeś, w kota się obrócisz - Ada Kiryluk
 
Czy Warren Buffett jest nas w stanie nauczyć czegoś o budowaniu marki? - Paweł Tkaczyk
 
Opole, Opole i po Opolu... - Ewa Derlatka
 
Nasz gość  
 
Krzysztof Andrzejczak: Przed nami czas fuzji, przejęć i integracji usług reklamowych

- W najbliższych miesiącach spodziewam się wyraźnej polaryzacji agencji, czyli kłopotów tych słabych i rozwoju tych dobrych, a w efekcie fuzji i przejęć. Od strony produktu czeka nas większa integracja usług reklamowych - mówi nam Krzysztof Andrzejczak, szef agencji interaktywnej Hypermedia Isobar. więcej

 
Łuszczewski: Cyfryzacja radia nie ruszy bez wsparcia państwa
 
Krzysztof Ibisz: Z wiekiem dziennikarz staje się bardziej wiarygodny i ciekawszy dla widza
 
Kwestionariusz  
 
Piotr Miklaszewski: Szefem jestem ... chyba nie najgorszym

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Piotr Miklaszewski, szef działu produkcji Alvernia Studios. więcej

 
Joanna Krzenciessa: Nie lubię gadżetów
 
Michał Samojlik: Niezastąpiony gadżet... mózg
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl