Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 18 Czerwca 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Opole: Jest powrót do korzeni, ale potrzeba więcej ambitnej muzyki (opinie)

- Festiwal opolski pozostaje tym najbardziej szlachetnym i markowym na tle komercyjnej konkurencji. Choć młodzi artyści zaczynają powoli wracać do korzeni, to organizatorzy powinni jednak jeszcze bardziej postawić na ambitną muzykę - twierdzą nasi rozmówcy. więcej

 
Rynek reklamowy w Polsce zmaleje o 5,9 proc., a globalnie urośnie o 3,5 proc. (raport ZOG)

Według domu mediowego ZenithOptimedia Group wydatki na reklamę w Polsce wyniosą w br. 6,352 mld zł, czyli o 5,9 proc. mniej niż w ub.r. Za to globalnie rynek urośnie o 3,5 proc. Komentuje Monika Bronowska, szefowa ZOG. więcej

 
Łuszczewski: Cyfryzacja radia nie ruszy bez wsparcia państwa

- Aby rozpocząć proces cyfryzacji radia, szukamy wsparcia ze strony państwa. Tak naprawdę nie jest to problem tylko Polskiego Radia, jest to krok w przyszłość, także dla nadawców komercyjnych - mówi w rozmowie z nami Krzysztof Łuszczewski, pełnomocnik zarządu PR ds. cyfryzacji. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Little Big Data poszukuje osoby na stanowisko
PROJECT DIRECTOR

Independent Digital poszukuje osoby na stanowisko
Content Hunter

UPGRADE MARKETING poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Konsultant ds. Programowych

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Analityk ds. Produktu Reklamowego

Radia Polska Live! poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. e-marketingu i promocji w Internecie

faceADDICTED poszukuje osoby na stanowisko
Content Designer

MEC poszukuje osoby na stanowisko
Project Manager

Magnifico poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Manager

Magnifico poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Rekordowe spadki reklamowe gazet. ,,GW" i ,,Polska" w dół o 20 proc., ,,Rz" o 38 proc. (TOP 10)

W maju br. gazety cennikowo zarobiły z reklam aż o 19,8 proc. mniej niż rok wcześniej. Spadki przychodów przekraczające nieco 20 proc. zanotowały „Gazeta Wyborcza”, „Polska” i „Metro”, a wpływy „Rzeczpospolitej” zmalały aż o 38 proc. więcej

 
Tylko ,,Sport" ze wzrostem czytelnictwa wśród dzienników, ,,Fakt" nowym liderem

W okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. liderem czytelnictwa w Polsce został „Fakt”, który wyprzedził „Gazetę Wyborczą” - wynika z badania PBC General. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Sport”. więcej

 
TV Trwam bez konkurenta do telewizji cyfrowej, Radiotelewizja wykluczona z konkursu

Spółka Wieczorna.pl, ubiegająca się o miejsce na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej dla kanału społeczno-religijnego, została wykluczona z konkursu z powodów formalnych. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Allegro zamyka Lokalo.pl. ,,Nie ma perspektyw dla takiego serwisu"

Grupa Allegro.pl rezygnuje z uruchomionego rok temu serwisu noclegowego Lokalo.pl. Po wakacjach witryna będzie stopniowo wygaszana, a ostatecznie zakończy działalność z końcem br. - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Czesław Mozil i ,,Ona tańczy dla mnie" w reklamie Formuły Mini Max na Kartę w Play (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa taryfy Formuły Mini Max na Kartę w Play z udziałem Czesława Mozila. Akcję przygotowały firmy Grandes Kochonos, K2 i MediaCom Warszawa. więcej

PKP donosi na wydawcę ,,Wprost" do CBA
Fibak nie powinien grozić mediom, tylko przedstawić własną wersję (opinie)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Opole: Jest powrót do korzeni, ale potrzeba więcej ambitnej muzyki (opinie)

- Festiwal opolski pozostaje tym najbardziej szlachetnym i markowym na tle komercyjnej konkurencji. Choć młodzi artyści zaczynają powoli wracać do korzeni, to organizatorzy powinni jednak jeszcze bardziej postawić na ambitną muzykę - twierdzą nasi rozmówcy. więcej

 
TV Trwam bez konkurenta do telewizji cyfrowej, Radiotelewizja wykluczona z konkursu

Spółka Wieczorna.pl, ubiegająca się o miejsce na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej dla kanału społeczno-religijnego, została wykluczona z konkursu z powodów formalnych. więcej

 
Opole 2013 z większą widownią. 5,6 mln widzów gali 50-lecia festiwalu

Jubileuszowy festiwal w Opolu oglądało aż o 1,2 mln widzów więcej niż ubiegłoroczną imprezę, a TVP1 w czasie transmisji była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 7,8 mln zł. więcej

 
PwC: 73 proc. penetracji płatnej telewizji, będą fuzje sieci kablowych

W Polsce penetracja usług płatnej telewizji osiągnęła poziom 73 proc. - szacuje PwC. Według firmy w najbliższych latach może dość do konsolidacji wśród operatorów sieci kablowych. więcej

 
Rekordowy tydzień TVP1, najsłabszy w historii wynik TVP2

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów awansowała TVP1, a wśród widzów w grupie komercyjnej - TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Jarosław Burdek o 50-leciu Opola: znakomite Superdebiuty z Marylą Rodowicz, Superjedynki do zmiany

- Uważam, że jubileusz 50-lecia festiwalu to znakomity moment na zamknięcie pewnego rozdziału. Mamy XXI wiek, zarówno współczesna muzyka popularna jak i ekosystem rynku muzycznego funkcjonują na zupełnie innych zasadach niż nawet parę lat temu - ocenia Jarosław Burdek z Polcast Television. więcej

 
Koncertowo-kabaretowe lato w TVP2

W letniej ramówce TVP2 znajdą się transmisje i relacje z kilku kabaretonów oraz licznych koncertów i festiwali muzycznych. Widzowie zobaczą m.in. Mazurską Noc Kabaretową, Przystanek Woodstock czy Festiwal Piosenki Rosyjskiej. więcej

 
,,Głęboka woda 2" przegrała z konkurencją. 2 mln zł z reklam

Druga edycja misyjnego serialu TVP2 „Głęboka woda” miała o 1,3 mln widzów mniej niż jego pierwsza seria. Produkcja przegrała z wszystkimi głównymi konkurentami Dwójki w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 2,1 mln zł. więcej

 
Ruszyły castingi do szóstej edycji show "Tylko muzyka"

Polsat w poniedziałek 17 czerwca br. rozpoczął nagrania odcinków castingowych do szóstej edycji talent-show „Tylko muzyka. Must be the music”. Podczas nich zostaną wyłonieni uczestnicy, którzy przejdą do półfinałów programu. więcej

 
Półfinał Miss Polski i finał Miss Nastolatek w TV4

Telewizyjna Czwórka pod koniec czerwca br. transmitować będzie półfinał konkursu Miss Polski i finał konkursu Miss Polski Nastolatek. Obie imprezy odbędą się w amfiteatrze w Kozienicach. więcej

 
TVP3 Regiony od 1 września, dłuższe pasma oddziałów

Nowy kanał TVP3 Regiony, złożony ze wspólnego pasma oddziałów terenowych i ich oddzielnych bloków programowych, wystartuje 1 września br. więcej

 
 
Radio  
 
Łuszczewski: Cyfryzacja radia nie ruszy bez wsparcia państwa

- Aby rozpocząć proces cyfryzacji radia, szukamy wsparcia ze strony państwa. Tak naprawdę nie jest to problem tylko Polskiego Radia, jest to krok w przyszłość, także dla nadawców komercyjnych - mówi w rozmowie z nami Krzysztof Łuszczewski, pełnomocnik zarządu PR ds. cyfryzacji. więcej

 
"Lato z Radiem" po raz 42. Koncerty w 20 miastach

W piątek 21 czerwca br. w radiowej Jedynce o godz. 9.00 wystartuje kolejna edycja wakacyjnego programu “Lato z Radiem”. Towarzysząca mu trasa koncertowa rozpocznie się dzień później i zawita do 20 miast. więcej

 
Siezieniewski, Kurzewski, Kozyra, Zaniewski, Kozioł wśród odznaczonych przez prezydenta

W poniedziałek podczas spotkania w Pałacu Prezydenckim z okazji obchodów 20-lecia uchwalenia ustawy o radiofonii i telewizji, prezydent Bronisław Komorowski wręczył Ordery Odrodzenia Polski i Krzyże Zasługi osobom zasłużonym w działalności na rzecz rozwoju wolnych mediów w Polsce. więcej

 
RMF FM umacnia się na pozycji lidera w Trójmieście, Złote Przeboje Trefl do góry

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres marzec - maj 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Trójmieście. więcej

 
Reklama  
 
Rynek reklamowy w Polsce zmaleje o 5,9 proc., a globalnie urośnie o 3,5 proc. (raport ZOG)

Według domu mediowego ZenithOptimedia Group wydatki na reklamę w Polsce wyniosą w br. 6,352 mld zł, czyli o 5,9 proc. mniej niż w ub.r. Za to globalnie rynek urośnie o 3,5 proc. Komentuje Monika Bronowska, szefowa ZOG. więcej

 
Rekordowe spadki reklamowe gazet. ,,GW" i ,,Polska" w dół o 20 proc., ,,Rz" o 38 proc. (TOP 10)

W maju br. gazety cennikowo zarobiły z reklam aż o 19,8 proc. mniej niż rok wcześniej. Spadki przychodów przekraczające nieco 20 proc. zanotowały „Gazeta Wyborcza”, „Polska” i „Metro”, a wpływy „Rzeczpospolitej” zmalały aż o 38 proc. więcej

 
,,Cudownie!" - Warmia i Mazury reklamują się w Polsce i za granicą

Rusza największa w historii kampania reklamowa atrakcji turystycznych Warmii i Mazur. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Cudownie!”, przygotowały firmy RedComm, Studio Gravite i Ecorys. więcej

 
Braciak, Kulesza, Kluźniak i Ani Mru Mru reklamują oszczędzanie w ING Banku Śląskim (wideo)

Rusza kampania reklamowa kont oszczędnościowych w ING Banku Śląskim. Twarzami akcji - w ramach której uruchomiono serwis internetowy Zafinansowani.pl - oprócz Marka Kondrata są Agata Kulesza, Jacek Braciak, Dominika Kluźniak oraz członkowie kabaretu Ani Mru Mru. więcej

 
DDB Warszawa z nominacjami w Cannes Lions za reklamy McDonald's

Outdoorowe reklamy restauracji McDonald’s przygotowane przez agencję DDB Warszawa otrzymały trzy nominacje w konkursie Cannes Lions: w kategorii Media Lions oraz dwie w kategorii Outdoor Lions. więcej

 
Schweppes reklamowany jako ,,zaskakujący od 1783 roku" (wideo)

W telewizji, kinach, internecie i sklepach ruszyła kampania reklamowa napoju Schweppes (Orangina Schweppes Polska). Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Zaskakujący od 1783 roku”, odpowiadają firmy Axford Tjon, Fat Baby i Havas Media. więcej

 
Rebranding w ciągu 5 lat przeprowadziło 38 proc. firm

W okresie ostatnich 5 lat więcej niż jedna trzecia przedsiębiorstw zdecydowała się na rebranding, którego najczęstszym powodem jest chęć odświeżenia marki. Co czwarta firma posiada identyfikację wizualną starszą niż 10 lat - wynika z badania Ipsos. więcej

 
,,Niezapomniana podróż" reklamuje BMW serii 3

Pod hasłem „Niezapomniana podróż zaczyna się tu” ruszyła kampania reklamująca samochody BMW z serii 3. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencja OS3 i dom mediowy Initiative Media. więcej

 
Andrzej Szewczyk w zarządzie Artegence, Anna Rębelska new business directorem

Andrzej Szewczyk, dyrektor zarządzający agencji Artegence, został członkiem jej zarządu. Natomiast Anna Rębelska rozpoczęła w firmie pracę jako new business director. więcej

 
,,To co prawdziwe i polskie" w wakacyjnej kampanii Kauflandu (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa marketów Kaufland pokazująca rodzinne wakacje. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Scholz &Friends Warszawa i Maxus. więcej

 
207 mln zł na reklamę kontekstową, Google z największą siecią

W ub.r. wydatki na reklamę kontekstową w Polsce wyniosły 207 mln zł, stanowiąc 35,3 proc. wartości reklamy w wyszukiwarkach i 9,44 proc. całej reklamy internetowej - szacuje AdKontekst. Zdecydowanie najwięcej kampanii zrealizowano w sieciach Google Display Network i AdKontekst. więcej

 
Prasa  
 
Rekordowe spadki reklamowe gazet. ,,GW" i ,,Polska" w dół o 20 proc., ,,Rz" o 38 proc. (TOP 10)

W maju br. gazety cennikowo zarobiły z reklam aż o 19,8 proc. mniej niż rok wcześniej. Spadki przychodów przekraczające nieco 20 proc. zanotowały „Gazeta Wyborcza”, „Polska” i „Metro”, a wpływy „Rzeczpospolitej” zmalały aż o 38 proc. więcej

 
Tylko ,,Sport" ze wzrostem czytelnictwa wśród dzienników, ,,Fakt" nowym liderem

W okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. liderem czytelnictwa w Polsce został „Fakt”, który wyprzedził „Gazetę Wyborczą” - wynika z badania PBC General. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Sport”. więcej

 
Odświeżone "Forum" sprzedaje się w ponad 20 tys. egz.

Dwa pierwsze numery “Forum” (Polityka) jako dwutygodnika miały średnią sprzedaż ogółem na poziomie 27 tys. egz. - wynika z danych własnych wydawnictwa. Prognozy wskazują, że również kolejne wydania magazynu utrzymały sprzedaż powyżej 20 tys. egz. więcej

 
Cezary Gmyz poddał się autolustracji. Dziś wyrok

Dziś sąd lustracyjny w Warszawie ma wydać wyrok w procesie autolustracyjnym  Cezarego Gmyza, dziennikarza “Tygodnika Do Rzeczy” (Orle Pióro). więcej

 
,,Bravo" liderem wśród pism młodzieżowych, ,,Twist" stracił najwięcej

W I kwartale 2013 roku wszystkie magazyny młodzieżowe zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Twist”. Na pozycji lidera znalazł się dwutygodnik „Bravo”. więcej

 
PMPG donosi do prokuratory na prezesa PKP

Zarząd Platformy Mediowej Point Group, właściciela tygodnika “Wprost”, zawiadomił prokuraturę o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez Jakuba Karnowskiego, prezesa PKP. więcej

 
"Trzecia Rzesza" w Pomocniku Historycznym "Polityki"

W środę 19 czerwca br. ukaże się kolejne wydanie Pomocnika Historycznego “Polityki” (Polityka) zatytułowane „Trzecia Rzesza 1933-1945”. więcej

 
Internet  
 
Edward Snowden o PRISM: prawdy nie da się zatrzymać

Podczas sesji Q&A zorganizowanej przez redakcję „Guardiana”, Edward Snowden, który ujawnił dokumenty dotyczące amerykańskiego programu PRISM, odpowiadał na pytania internautów dotyczące jego motywacji oraz działalności NSA i firm zaangażowanych w ten projekt. więcej

 
Anna Puślecka odchodzi z VUMag.pl

Anna Puślecka, dotąd szefowa działu mody w magazynie internetowym VUMag.pl (Grupa Onet), odeszła z redakcji serwisu. Jej stanowisko zostało zlikwidowane. więcej

 
Michał Walkiewicz za Marcina Pietrzyka redaktorem naczelnym Filmwebu

Michał Walkiewicz został redaktorem naczelnym serwisu Filmweb.pl. Pełniący poprzednio tę funkcję Marcin Pietrzyk będzie jego zastępcą. więcej

 
Wyższe zarobki i niższe ceny zachętą do zakupów online

Wyższe dochody oraz niższe ceny to główne czynniki, które zachęciłyby klientów do częstszych zakupów w internecie. Mało istotne są aspekty jakościowe, takie jak bezpieczeństwo czy szybkość dostawy - wynika z raportu przygotowanego przez Gemius i e-Commerce Polska. więcej

 
DreamWorks będzie produkować programy dla Netflix

Największa platforma VoD na świecie, Netflix, podpisała wieloletnią umową ze słynnym studiem animacji DreamWorks. więcej

 
Wideo wiadomości za darmo w Skype

Skype zakończył testowanie funkcji wiadomości wideo. Teraz mogą z niej już za darmo korzystać wszyscy użytkownicy komunikatora Microsoftu. więcej

 
Selena - bezpłatny system monitoringu dostępności serwisów www od Grupy Allegro

Grupa Allegro udostępniła Selenę - bezpłatny system monitoringu dostępności serwisów www, który służy m.in. do ciągłego badania czasów i kodów odpowiedzi stron internetowych. Monitoring może odbywać się z wielu geolokalizacji, a wyniki prezentowane są na panelach informacyjnych. więcej

 
207 mln zł na reklamę kontekstową, Google z największą siecią

W ub.r. wydatki na reklamę kontekstową w Polsce wyniosły 207 mln zł, stanowiąc 35,3 proc. wartości reklamy w wyszukiwarkach i 9,44 proc. całej reklamy internetowej - szacuje AdKontekst. Zdecydowanie najwięcej kampanii zrealizowano w sieciach Google Display Network i AdKontekst. więcej

 
Mateusz Prus account managerem Gravity Ad

Mateusz Prus objął funkcję w Gravity Ad, agencji social mediowej należącej do Online Advertising Group. Wcześniej pracował w ReachLocal Poland Franchise i GoldenLine. więcej

 
Alior Sync zdobył 250 tys. klientów w pierwszym roku działalności

W 12 miesięcy od powstania, wirtualny Alior Sync zdobył ponad 250 tys. klientów. więcej

 
Microsoft: zbyt inwazyjne regulacje dotyczące cookies, stanowią utrudnienie dla użytkowników

Aktualne regulacje dotyczące cookies są zbyt inwazyjne i stanowią utrudnienie dla użytkowników i wydawców stron internetowych – uważa Michał Jaworski, dyrektor ds. strategii technologicznej w firmie Microsoft. Według niego, choć sama idea informowania o wykorzystywaniu „ciasteczek” jest słuszna, to powinna przyjąć inną formę. więcej

 
Ruszają ostatnie fundusze unijne dla przedsiębiorców

Dziś rusza nabór wniosków o dofinansowanie integracji systemów informatycznych w firmach. Za tydzień Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ogłosi jeszcze jeden konkurs, związany z e-usługami. – To są już ostatnie konkursy z programów finansowanych ze środków unijnych na lata 2007-2013 –  mówi prezes PARP, Bożena Lublińska-Kasprzak. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Rebranding w ciągu 5 lat przeprowadziło 38 proc. firm

W okresie ostatnich 5 lat więcej niż jedna trzecia przedsiębiorstw zdecydowała się na rebranding, którego najczęstszym powodem jest chęć odświeżenia marki. Co czwarta firma posiada identyfikację wizualną starszą niż 10 lat - wynika z badania Ipsos. więcej

 
Public Relations  
 
Vision Group dla Instytutu Lecha Wałęsy
 
Technologie  
 
Znamy ceny Samsunga Galaxy S4 Mini
 
UKE podpisał rezerwacje Play i T-Mobile na 1 800 MHz
 
Wideo wiadomości za darmo w Skype
 
Microsoft opowiada o kulturze i technologii (wideo)
 
PRISM: Apple też ujawnia żądania amerykańskich władz
 
Telewizory Sony Bravia 4K z nowej serii X9 już w Polsce
 
LG Optimus L4 II: budżetowy smartfon od LG
 
CD Projekt bez gier na smartfony i tablety. Trwają prace nad nową grą i produktem spoza segmentu wideo
 
Współpraca Orange i T-Mobile. Zbudują razem 10 tys. nowych stacji bazowych
 
Gospodarka  
 
Apple najwartościowszą spółką na świecie (ranking PwC)
 
Alior Sync zdobył 250 tys. klientów w pierwszym roku działalności
 
"Na giełdach zapanuje hossa, papiery dłużne znów będą pogardzane przez większość inwestorów"
 
Nowy urlop rodzicielski i dłuższe urlopy macierzyńskie
 
Współpraca Orange i T-Mobile. Zbudują razem 10 tys. nowych stacji bazowych
 
Microsoft: zbyt inwazyjne regulacje dotyczące cookies, stanowią utrudnienie dla użytkowników
 
Kto może skorzystać z urlopu rodzicielskiego
 
Waldemar Pawlak: bankowość spółdzielcza jest bardzo zdrowym i mocnym segmentem
 
Nie warto na wakacje kupować walut obcych na zapas
 
Ruszają ostatnie fundusze unijne dla przedsiębiorców
 
BZ WBK-Aviva chce zdobyć milion nowych klientów
 
Dla kogo korzystny ruchomy czas pracy
 
Kultura/Rozrywka  
 
"Magna Carta Holy Grail" - nowy album Jaya-Z
 
Leonardo DiCaprio w filmie "The Wolf of Wall Street" (wideo)
 
Arnold Schwarzenegger zagra w filmie "Niezniszczalni 3"
 
Scarlett Johansson w filmie "Don Jon" (zobacz zwiastun)
 
"Człowiek ze stali" z rekordowym otwarciem
 
Blog  
 
Cygara, wino, ciuchy i dupy. - Ewaryst Fedorowicz
 
Ochroniarz zabiera kartę od aparatu, czyli żadnych świętości - Łukasz Religa
 
Afera "Pomarańczyk" - Magda Furman
 
FRUGO odchamia swoich konsumentów... LOL! - Janusz Kamieński
 
Platforma przegra, ale to nie znaczy, że PiS sięgnie po władzę - Krzysztof Czabański
 
Nasz gość  
 
Łuszczewski: Cyfryzacja radia nie ruszy bez wsparcia państwa

- Aby rozpocząć proces cyfryzacji radia, szukamy wsparcia ze strony państwa. Tak naprawdę nie jest to problem tylko Polskiego Radia, jest to krok w przyszłość, także dla nadawców komercyjnych - mówi w rozmowie z nami Krzysztof Łuszczewski, pełnomocnik zarządu PR ds. cyfryzacji. więcej

 
Krzysztof Ibisz: Z wiekiem dziennikarz staje się bardziej wiarygodny i ciekawszy dla widza
 
Izabella Wiley: Polska jest priorytetowym rynkiem dla A+E Networks UK
 
Kwestionariusz  
 
Piotr Miklaszewski: Szefem jestem ... chyba nie najgorszym

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Piotr Miklaszewski, szef działu produkcji Alvernia Studios. więcej

 
Joanna Krzenciessa: Nie lubię gadżetów
 
Michał Samojlik: Niezastąpiony gadżet... mózg
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl