|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 13 Czerwca 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Fibak nie powinien grozić mediom, tylko przedstawić własną wersję (opinie)
Wojciech Fibak musi przestać walczyć z mediami i zacząć z nimi rozmawiać, przedstawiając swoją wersję wydarzeń opisanych przez „Wprost”, żeby ratować swój wizerunek - oceniają eksperci. Dla nas komentują Piotr Czarnowski, Wiesław Godzic, Eliza Misiecka i Paweł Trochimiuk.
więcej
|
|
Pat w TVP. Związkowcy i zarząd nie porozumieli się
W środę prezes Telewizji Polskiej Juliusz Braun rozmawiał z działającymi w TVP związkami zawodowymi na temat planu przeniesienia pracowników do firmy zewnętrznej. Nie doszło jednak do jakiegokolwiek zbliżenia stanowisk.
więcej
|
|
PiS wydał na PR i reklamę 2,5 mln zł, a PO - 2,1 mln zł
W ub.r. Prawo i Sprawiedliwość na działania reklamowe i PR-owe przeznaczyło 2,52 mln zł, zlecając je m.in. firmie Studio Design Express oraz Sergiuszowi Trzeciakowi i Stanisławowi Janeckiemu. Wydatki PO w tym zakresie to 2,1 mln zł, a jej główni zleceniobiorcy to PanMedia Western i Grupa ATM.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Krzysztof Ibisz: Z wiekiem dziennikarz staje się bardziej wiarygodny i ciekawszy dla widza
- Obserwując amerykański i zachodnio-europejski rynek telewizyjny widać, że wiek gwiazd jest ich atutem. To potwierdza, że liczy się zarówno telewizyjne, jak i życiowe doświadczenie i że media nie są wyłącznie dla młodych - mówi nam Krzysztof Ibisz.
więcej
|
Blogerzy sami o sobie: Blogosferę dopiero czeka świetlana przyszłość (opinie)
- Blogi powstają z pasji ich twórców, ale też są po prostu efektem nieograniczonego dostępu do internetu. Da się na nich zarobić duże pieniądze - to opinia polskich blogerów. Mówią dla nas: Kasia Tusk, Natalia Hatalska, Artur Kurasiński, Andrzej Tucholski, Tomasz Tomczyk oraz Michał Stępień.
więcej
|
Mariusz Max Kolonko podbija YouTube, bo umie ,,sprzedać" kontrowersje (opinie)
|
Interaktywni krytykują mBank: słabe logo, wady w serwisie
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Pat w TVP. Związkowcy i zarząd nie porozumieli się
W środę prezes Telewizji Polskiej Juliusz Braun rozmawiał z działającymi w TVP związkami zawodowymi na temat planu przeniesienia pracowników do firmy zewnętrznej. Nie doszło jednak do jakiegokolwiek zbliżenia stanowisk.
więcej
|
|
"Spadkobiercy" jesienią wrócą na antenę TV4
Jesienią br. na antenie TV4 pojawi się szósta edycja improwizowanego serialu komediowego “Spadkobiercy” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Sieci kablowe zaczną sprzedawać prąd?
Dzięki porozumieniu Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej z Energetycznym Centrum sieci kablowi mogą niebawem zacząć oferować swoim abonentom prąd elektryczny. Na razie jednak żaden z dużych operatorów tego nie planuje.
więcej
|
|
TVP zapewnia: w "The Voice of Poland 3" nie będzie Dody
- Doda nie będzie trenerką w trzeciej edycji “The Voice of Poland” - informuje nas biuro prasowe TVP, dementując doniesienia “Super Expressu”, który napisał, że wokalistka ma “uratować kolejną edycję show”.
więcej
|
|
TVP Seriale na czele stacji tematycznych Telewizji Polskiej, traci TVP Sport
Najpopularniejszym kanałem tematycznym Telewizji Polskiej w maju br. był TVP Seriale, który jednocześnie zanotował największy wzrost oglądalności. Na drugim miejscu zadebiutował nowy kanał - TVP Rozrywka, a spadek zanotował tylko TVP Sport.
więcej
|
|
TV Trwam świętuje 10 lat. "Pozostajemy wierni swoim wartościom"
TV Trwam obchodzi 10-lecie istnienia. Jubileusz stacji stoi pod znakiem ostrej walki o miejsce na cyfrowym multipleksie MUX-1. - Obawiam się, że będziemy dyskryminowani i znowu nie otrzymamy koncesji - mówi dyrektor stacji ojciec Tadeusz Rydzyk o konkursie, który ma być rozstrzygnięty już w ciągu kilku najbliższych dni.
więcej
|
|
Intensywne kolory ubrań prezenterów telewizyjnych przeszkadzają w odbiorze wiadomości
Kobiety zapamiętują więcej informacji gdy materiał jest czytany przez prezentera telewizyjnego będącego mężczyzną. Atrakcyjność fizyczna prezenterek zwiększa motywację widzów obu płci do uważnego śledzenia przekazywanych treści, a przeszkadzają w tym intensywne kolory ubrań prezenterów – wynika z badania studentki psychologii SWPS.
więcej
|
|
,,Jaka to melodia?" bez 300 tys. widzów, 72 mln zł z reklam
Program „Jaka to melodia?” w sezonie 2012/2013 miał o 310 tys. widzów niż rok temu. TVP1 była liderem w czasie emisji show wśród wszystkich widzów, ale w grupie 16-49 zajmowała miejsce trzecie. Wpływy z reklam wyniosły 72,2 mln zł.
więcej
|
|
Ruszają precastingi do "Tylko taniec. Got to dance 4". Kiedy i gdzie będą?
W czwartek 13 czerwca br. ruszają precastingi do czwartej edycji programu rozrywkowego Polsatu “Tylko taniec. Got to dance”. Odbędą się w 10 miastach.
więcej
|
|
MiniMini+ liderem wśród kanałów dziecięcych, Disney XD najwięcej stracił
W maju br. wśród kanałów dla dzieci na pozycję lidera awansowało MiniMini+. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał BBC CBeebies, z kolei najwięcej stracił Disney XD.
więcej
|
|
"Diablo" Włodarczyk kontra Rachim Czakijew w pay-per-view za 40 zł
W piątek 21 czerwca br. polski mistrz świata WBC wagi junior ciężkiej Krzysztof „Diablo” Włodarczyk zmierzy się z mistrzem olimpijskim wagi ciężkiej Rachimem Czakijewem. Walkę w systemie pay-per-view obejrzeć będzie można w Cyfrowym Polsacie i w ipli.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
PiS wydał na PR i reklamę 2,5 mln zł, a PO - 2,1 mln zł
W ub.r. Prawo i Sprawiedliwość na działania reklamowe i PR-owe przeznaczyło 2,52 mln zł, zlecając je m.in. firmie Studio Design Express oraz Sergiuszowi Trzeciakowi i Stanisławowi Janeckiemu. Wydatki PO w tym zakresie to 2,1 mln zł, a jej główni zleceniobiorcy to PanMedia Western i Grupa ATM.
więcej
|
|
Mike Tyson jako pilot reklamuje Black Energy Drink (wideo)
Rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej napoju Black Energy Drink (FoodCare) z udziałem Mike’a Tysona. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grey Group, Mindshare Polska i BrandLab.
więcej
|
|
Chuck Norris nie będzie już reklamował BZ WBK
Bank Zachodni WBK nie będzie już wykorzystywał wizerunku Chucka Norrisa w kampaniach reklamowych. Aktor promował bank przez półtora roku, a w tegorocznych reklamach występował na drugim planie.
więcej
|
|
Imiona z puszek i butelek Coca-Cola do obejrzenia na mobilnych ekranach
W ramach kampanii „Podziel się radością” Coca-Cola umożliwia konsumentom przesłanie o obejrzenie swoich imion na wielkoformatowych ekranach podróżujących po Polsce na ciężarówkach. Takie działania wymyślił i realizuje dom mediowy Starcom MediaVest.
więcej
|
|
Wiarygodność i jakość produktów i usług najważniejsza przy wyborze marek
Marki cenimy przede wszystkim za jakość produktów i usług, wiarygodność, a także zrozumienie potrzeb klienta. Na poziom naszego zaufania wpływ ma także osobiste doświadczenie w kontaktach z ofertą marki, a podejmując decyzje zakupowe najczęściej kierujemy się rekomendacją znajomych lub rodziny - wynika z badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez Reader’s Digest.
więcej
|
|
,,Designed by Apple in California" - Apple promuje swoje nowe hasło (wideo)
Podczas konferencji WWDC Apple pokazało nowy swój spot telewizyjny. Prezentowane jest w nim nowe hasło promujące giganta z Cupertino - „Designed by Apple in California”.
więcej
|
|
Serwisy ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy" w Online Advertising Network
Serwisy internetowe tygodników „Wprost” (PMPG) i „Do Rzeczy” (Orle Pióro) dołączyły do sieci reklamowej Online Advertising Network. Poprzednio współpracowały z Evolution Media Net.
więcej
|
|
Ivan Hernandez: z MSLGroup do agencji Walk
Do zespołu agencji Walk dołączył Ivan Hernandez. Jako digital strategy and development director będzie odpowiadał za doradztwo strategiczne w obszarze komunikacji marketingowej i mediów cyfrowych.
więcej
|
|
Coraz więcej firm stawia na employer branding, czyli dbanie o wizerunek wśród pracowników
Employer branding, czyli budowanie wizerunku jako dobrego pracodawcy, staje się coraz ważniejszym elementem w strategii firm w Polsce. Firmy dbają przede wszystkim o opinię wśród potencjalnych pracowników, bo – mimo dużego bezrobocia – na rynku pracy trudno o dobrego pracownika. Takie wnioski płyną z raportu Employer Branding w Polsce 2013/2014, przygotowanego przez HRM Institute. Na działania wizerunkowe firmy wydają nawet po 1-2 mln zł rocznie. W ten sposób chcą przyciągnąć najlepszych pracowników bądź zatrzymać tych, którzy już się sprawdzili.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Jarosław Sobolewski odchodzi z IAB Polska do własnej firmy
Po ponad 6 latach pracy w IAB Polska, Jarosław Sobolewski pożegnał się z organizacją. Teraz będzie prowadził własną działalność w branży internetowej.
więcej
|
|
Hashtagi wkraczają na Facebooka
Facebook potwierdził, że od teraz wpisy publikowane w serwisie będzie można opatrywać hashtagami, co ma ułatwić użytkownikom śledzenie wybranych tematów.
więcej
|
|
Kontekst is the king
„Ponad połowa zainteresowana płaceniem przy pomocy telefonu”, „2013 to już na pewno jest rok mobile”, „teraz wszyscy mają aplikację”, „eksplozja rynku smartfonów”, „najnowszy model to rewolucja”, „najlepszy ekran”, „sterowanie gestami”, „ładowanie indukcyjne”, 41 MPix, HTML5, m-commerce, ROI, FullHD, LTE, NFC, QR, AR ... - pisze Mikołaj Machowczyk z agencji K2.
więcej
|
|
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych przygląda się PRISM
Minister spraw wewnętrznych Bartłomiej Sienkiewicz, potwierdził że jego resort bada, czy amerykański program PRISM dotyczy interesów Polski.
więcej
|
|
Google potwierdza przejęcie Waze
Sprawdziły się doniesienia izraelskiej prasy - po miesiącach spekulacji tamtejszy serwis nawigacyjny Waze został przejęty przez Google.
więcej
|
|
Polskapresse egzaminuje dziennikarzy ze znajomości internetu
Wydawnictwo Polskapresse wymaga od swoich dziennikarzy znajomości zagadnień związanych z internetem. Wyegzekwować to ma specjalny egzamin.
więcej
|
|
Zuckerberg przekonuje akcjonariuszy: Facebook jest na właściwej ścieżce
Prezes Facebooka, Mark Zuckerberg, po raz pierwszy spotkał się z akcjonariuszami swojej firmy, by podyskutować o jej kondycji i przyszłości.
więcej
|
|
Mobilna Interia.pl w nowej wersji
Mobilna wersja portalu Interia.pl została udostępniona w nowej odsłonie. Zawiera 12 działów tematycznych, wszystkie obecne w podstawowej wersji portalu.
więcej
|
|
Onet Zagraj - platforma gier mobilnych od Onetu
Grupa Onet uruchomiła platformę gier mobilnych Onet Zagraj. W ofercie jest ponad 120 gier od polskich i zagranicznych dostawców.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Wiarygodność i jakość produktów i usług najważniejsza przy wyborze marek
Marki cenimy przede wszystkim za jakość produktów i usług, wiarygodność, a także zrozumienie potrzeb klienta. Na poziom naszego zaufania wpływ ma także osobiste doświadczenie w kontaktach z ofertą marki, a podejmując decyzje zakupowe najczęściej kierujemy się rekomendacją znajomych lub rodziny - wynika z badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez Reader’s Digest.
więcej
|
|
Bankowe infolinie coraz lepsze, PKO BP liderem
Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w bankach systematycznie się poprawia. Krótszy niż pół roku temu jest m.in. czas oczekiwania na połączenie z konsultantem oraz na odpowiedź mailową. Ogólnie najlepszą infolinię bankową ma PKO BP - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|