Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 13 Czerwca 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Fibak nie powinien grozić mediom, tylko przedstawić własną wersję (opinie)

Wojciech Fibak musi przestać walczyć z mediami i zacząć z nimi rozmawiać, przedstawiając swoją wersję wydarzeń opisanych przez „Wprost”, żeby ratować swój wizerunek - oceniają eksperci. Dla nas komentują Piotr Czarnowski, Wiesław Godzic, Eliza Misiecka i Paweł Trochimiuk. więcej

 
Pat w TVP. Związkowcy i zarząd nie porozumieli się

W środę prezes Telewizji Polskiej Juliusz Braun rozmawiał z działającymi w TVP związkami zawodowymi na temat planu przeniesienia pracowników do firmy zewnętrznej. Nie doszło jednak do jakiegokolwiek zbliżenia stanowisk. więcej

 
PiS wydał na PR i reklamę 2,5 mln zł, a PO - 2,1 mln zł

W ub.r. Prawo i Sprawiedliwość na działania reklamowe i PR-owe przeznaczyło 2,52 mln zł, zlecając je m.in. firmie Studio Design Express oraz Sergiuszowi Trzeciakowi i Stanisławowi Janeckiemu. Wydatki PO w tym zakresie to 2,1 mln zł, a jej główni zleceniobiorcy to PanMedia Western i Grupa ATM.   więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

faceADDICTED poszukuje osoby na stanowisko
Content Designer

Lamode.Info poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

MEC poszukuje osoby na stanowisko
Project Manager

Magnifico poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Manager

Magnifico poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

Telewizja Republika poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca, Reporter

LPP poszukuje osoby na stanowisko
Koordynator ds. zakupów marketingowych

Polskapresse poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista / Starszy Specjalista ds. sprzedaży

Firma mediowa poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Planowania

STARS Sp. z o.o. (Ebiquity) poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Radio Wnet dostało 143 tys. zł od PiS. Skowroński: nie mam sobie nic do zarzucenia

W ub.r. PiS z dotacji budżetowych przekazał 143 tys. zł Radiu Wnet, a 20 tys. zł - fundacji Lux Veritatis, właścicielowi TV Trwam. - Nie mam sobie, ani nic do zarzucenia, ani nic do ukrycia - deklaruje Krzysztof Skowroński, dyrektor Radia Wnet i zarazem prezes SDP. więcej

 
"Spadkobiercy" jesienią wrócą na antenę TV4

Jesienią br. na antenie TV4 pojawi się szósta edycja improwizowanego serialu komediowego “Spadkobiercy” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Mike Tyson jako pilot reklamuje Black Energy Drink (wideo)

Rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej napoju Black Energy Drink (FoodCare) z udziałem Mike’a Tysona. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grey Group, Mindshare Polska i BrandLab. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Krzysztof Ibisz: Z wiekiem dziennikarz staje się bardziej wiarygodny i ciekawszy dla widza

- Obserwując amerykański i zachodnio-europejski rynek telewizyjny widać, że wiek gwiazd jest ich atutem. To potwierdza, że liczy się zarówno telewizyjne, jak i życiowe doświadczenie i że media nie są wyłącznie dla młodych - mówi nam Krzysztof Ibisz. więcej

Blogerzy sami o sobie: Blogosferę dopiero czeka świetlana przyszłość (opinie)

- Blogi powstają z pasji ich twórców, ale też są po prostu efektem nieograniczonego dostępu do internetu. Da się na nich zarobić duże pieniądze - to opinia polskich blogerów. Mówią dla nas: Kasia Tusk, Natalia Hatalska, Artur Kurasiński, Andrzej Tucholski, Tomasz Tomczyk oraz Michał Stępień. więcej

Mariusz Max Kolonko podbija YouTube, bo umie ,,sprzedać" kontrowersje (opinie)
Interaktywni krytykują mBank: słabe logo, wady w serwisie
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Pat w TVP. Związkowcy i zarząd nie porozumieli się

W środę prezes Telewizji Polskiej Juliusz Braun rozmawiał z działającymi w TVP związkami zawodowymi na temat planu przeniesienia pracowników do firmy zewnętrznej. Nie doszło jednak do jakiegokolwiek zbliżenia stanowisk. więcej

 
"Spadkobiercy" jesienią wrócą na antenę TV4

Jesienią br. na antenie TV4 pojawi się szósta edycja improwizowanego serialu komediowego “Spadkobiercy” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Sieci kablowe zaczną sprzedawać prąd?

Dzięki porozumieniu Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej z Energetycznym Centrum sieci kablowi mogą niebawem zacząć oferować swoim abonentom prąd elektryczny. Na razie jednak żaden z dużych operatorów tego nie planuje. więcej

 
TVP zapewnia: w "The Voice of Poland 3" nie będzie Dody

- Doda nie będzie trenerką w trzeciej edycji “The Voice of Poland” - informuje nas biuro prasowe TVP, dementując doniesienia “Super Expressu”, który napisał, że wokalistka ma “uratować kolejną edycję show”. więcej

 
TVP Seriale na czele stacji tematycznych Telewizji Polskiej, traci TVP Sport

Najpopularniejszym kanałem tematycznym Telewizji Polskiej w maju br. był TVP Seriale, który jednocześnie zanotował największy wzrost oglądalności. Na drugim miejscu zadebiutował nowy kanał - TVP Rozrywka, a spadek zanotował tylko TVP Sport. więcej

 
TV Trwam świętuje 10 lat. "Pozostajemy wierni swoim wartościom"

TV Trwam obchodzi 10-lecie istnienia. Jubileusz stacji stoi pod znakiem ostrej walki o miejsce na cyfrowym multipleksie MUX-1. - Obawiam się, że będziemy dyskryminowani i znowu nie otrzymamy koncesji - mówi dyrektor stacji ojciec Tadeusz Rydzyk o konkursie, który ma być rozstrzygnięty już w ciągu kilku najbliższych dni. więcej

 
Intensywne kolory ubrań prezenterów telewizyjnych przeszkadzają w odbiorze wiadomości

Kobiety zapamiętują więcej informacji gdy materiał jest czytany przez prezentera telewizyjnego będącego mężczyzną. Atrakcyjność fizyczna prezenterek zwiększa motywację widzów obu płci do uważnego śledzenia przekazywanych treści, a przeszkadzają w tym intensywne kolory ubrań prezenterów – wynika z badania studentki psychologii SWPS. więcej

 
,,Jaka to melodia?" bez 300 tys. widzów, 72 mln zł z reklam

Program „Jaka to melodia?” w sezonie 2012/2013 miał o 310 tys. widzów niż rok temu. TVP1 była liderem w czasie emisji show wśród wszystkich widzów, ale w grupie 16-49 zajmowała miejsce trzecie. Wpływy z reklam wyniosły 72,2 mln zł. więcej

 
Ruszają precastingi do "Tylko taniec. Got to dance 4". Kiedy i gdzie będą?

W czwartek 13 czerwca br. ruszają precastingi do czwartej edycji programu rozrywkowego Polsatu “Tylko taniec. Got to dance”. Odbędą się w 10 miastach. więcej

 
MiniMini+ liderem wśród kanałów dziecięcych, Disney XD najwięcej stracił

W maju br. wśród kanałów dla dzieci na pozycję lidera awansowało MiniMini+. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał BBC CBeebies, z kolei najwięcej stracił Disney XD. więcej

 
"Diablo" Włodarczyk kontra Rachim Czakijew w pay-per-view za 40 zł

W piątek 21 czerwca br. polski mistrz świata WBC wagi junior ciężkiej Krzysztof „Diablo” Włodarczyk zmierzy się z mistrzem olimpijskim wagi ciężkiej Rachimem Czakijewem. Walkę w systemie pay-per-view obejrzeć będzie można w Cyfrowym Polsacie i w ipli. więcej

 
 
Radio  
 
Radio Wnet dostało 143 tys. zł od PiS. Skowroński: nie mam sobie nic do zarzucenia

W ub.r. PiS z dotacji budżetowych przekazał 143 tys. zł Radiu Wnet, a 20 tys. zł - fundacji Lux Veritatis, właścicielowi TV Trwam. - Nie mam sobie, ani nic do zarzucenia, ani nic do ukrycia - deklaruje Krzysztof Skowroński, dyrektor Radia Wnet i zarazem prezes SDP. więcej

 
Radio ZET liderem w Warszawie - RMF FM mocno do góry a traci Trójka

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres marzec - maj 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Warszawie. więcej

 
Reklama  
 
PiS wydał na PR i reklamę 2,5 mln zł, a PO - 2,1 mln zł

W ub.r. Prawo i Sprawiedliwość na działania reklamowe i PR-owe przeznaczyło 2,52 mln zł, zlecając je m.in. firmie Studio Design Express oraz Sergiuszowi Trzeciakowi i Stanisławowi Janeckiemu. Wydatki PO w tym zakresie to 2,1 mln zł, a jej główni zleceniobiorcy to PanMedia Western i Grupa ATM.   więcej

 
Mike Tyson jako pilot reklamuje Black Energy Drink (wideo)

Rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej napoju Black Energy Drink (FoodCare) z udziałem Mike’a Tysona. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grey Group, Mindshare Polska i BrandLab. więcej

 
Chuck Norris nie będzie już reklamował BZ WBK

Bank Zachodni WBK nie będzie już wykorzystywał wizerunku Chucka Norrisa w kampaniach reklamowych. Aktor promował bank przez półtora roku, a w tegorocznych reklamach występował na drugim planie. więcej

 
Imiona z puszek i butelek Coca-Cola do obejrzenia na mobilnych ekranach

W ramach kampanii „Podziel się radością” Coca-Cola umożliwia konsumentom przesłanie o obejrzenie swoich imion na wielkoformatowych ekranach podróżujących po Polsce na ciężarówkach. Takie działania wymyślił i realizuje dom mediowy Starcom MediaVest. więcej

 
Wiarygodność i jakość produktów i usług najważniejsza przy wyborze marek

Marki cenimy przede wszystkim za jakość produktów i usług, wiarygodność, a także zrozumienie potrzeb klienta. Na poziom naszego zaufania wpływ ma także osobiste doświadczenie w kontaktach z ofertą marki, a podejmując decyzje zakupowe najczęściej kierujemy się rekomendacją znajomych lub rodziny - wynika z badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez Reader’s Digest. więcej

 
,,Designed by Apple in California" - Apple promuje swoje nowe hasło (wideo)

Podczas konferencji WWDC Apple pokazało nowy swój spot telewizyjny. Prezentowane jest w nim nowe hasło promujące giganta z Cupertino - „Designed by Apple in California”. więcej

 
Serwisy ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy" w Online Advertising Network

Serwisy internetowe tygodników „Wprost” (PMPG) i „Do Rzeczy” (Orle Pióro) dołączyły do sieci reklamowej Online Advertising Network. Poprzednio współpracowały z Evolution Media Net. więcej

 
Ivan Hernandez: z MSLGroup do agencji Walk

Do zespołu agencji Walk dołączył Ivan Hernandez. Jako digital strategy and development director będzie odpowiadał za doradztwo strategiczne w obszarze komunikacji marketingowej i mediów cyfrowych. więcej

 
Coraz więcej firm stawia na employer branding, czyli dbanie o wizerunek wśród pracowników

Employer branding, czyli budowanie wizerunku jako dobrego pracodawcy, staje się coraz ważniejszym elementem w strategii firm w Polsce. Firmy dbają przede wszystkim o opinię wśród potencjalnych pracowników, bo – mimo dużego bezrobocia – na rynku pracy trudno o dobrego pracownika. Takie wnioski płyną z raportu Employer Branding w Polsce 2013/2014, przygotowanego przez HRM Institute. Na działania wizerunkowe firmy wydają nawet po 1-2 mln zł rocznie. W ten sposób chcą przyciągnąć najlepszych pracowników bądź zatrzymać tych, którzy już się sprawdzili. więcej

 
Prasa  
 
,,CD Action" liderem wśród pism komputerowych w I kwartale 2013 roku

W I kwartale 2013 roku wśród pism komputerowych i o grach komputerowych liderem sprzedaży został „CD Action”. Pismo to jako jedyne w zestawieniu pochwalić się mogło wzrostem. Z kolei najwięcej stracił „Komputer Świat”. więcej

 
Lipcowy "Twój Styl" z filmem ,,Dziewczyna z tatuażem"

Do lipcowego wydania “Twojego Stylu” (Wydawnictwo Bauer), który ukaże się 13 czerwca br., dołączony zostanie film na płycie DVD „Dziewczyna z tatuażem” w reżyserii Davida Finchera. więcej

 
Lipcowy "Sens" z Beatą Pawlikowską

W czwartek 13 lipca br. ukaże się lipcowe wydanie miesięcznika “Sens” (Wydawnictwo Zwierciadło). Na jego okładce znajdzie się Beata Pawlikowska. więcej

 
Internet  
 
Jarosław Sobolewski odchodzi z IAB Polska do własnej firmy

Po ponad 6 latach pracy w IAB Polska, Jarosław Sobolewski pożegnał się z organizacją. Teraz będzie prowadził własną działalność w branży internetowej. więcej

 
Hashtagi wkraczają na Facebooka

Facebook potwierdził, że od teraz wpisy publikowane w serwisie będzie można opatrywać hashtagami, co ma ułatwić użytkownikom śledzenie wybranych tematów. więcej

 
Kontekst is the king

„Ponad połowa zainteresowana płaceniem przy pomocy telefonu”, „2013 to już na pewno jest rok mobile”, „teraz wszyscy mają aplikację”, „eksplozja rynku smartfonów”, „najnowszy model to rewolucja”, „najlepszy ekran”, „sterowanie gestami”, „ładowanie indukcyjne”, 41 MPix, HTML5, m-commerce, ROI, FullHD, LTE, NFC, QR, AR ... - pisze Mikołaj Machowczyk z agencji K2. więcej

 
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych przygląda się PRISM

Minister spraw wewnętrznych Bartłomiej Sienkiewicz, potwierdził że jego resort bada, czy amerykański program PRISM dotyczy interesów Polski. więcej

 
Google potwierdza przejęcie Waze

Sprawdziły się doniesienia izraelskiej prasy - po miesiącach spekulacji tamtejszy serwis nawigacyjny Waze został przejęty przez Google. więcej

 
Polskapresse egzaminuje dziennikarzy ze znajomości internetu

Wydawnictwo Polskapresse wymaga od swoich dziennikarzy znajomości zagadnień związanych z internetem. Wyegzekwować to ma specjalny egzamin. więcej

 
Zuckerberg przekonuje akcjonariuszy: Facebook jest na właściwej ścieżce

Prezes Facebooka, Mark Zuckerberg, po raz pierwszy spotkał się z akcjonariuszami swojej firmy, by podyskutować o jej kondycji i przyszłości. więcej

 
Mobilna Interia.pl w nowej wersji

Mobilna wersja portalu Interia.pl została udostępniona w nowej odsłonie. Zawiera 12 działów tematycznych, wszystkie obecne w podstawowej wersji portalu. więcej

 
Onet Zagraj - platforma gier mobilnych od Onetu

Grupa Onet uruchomiła platformę gier mobilnych Onet Zagraj. W ofercie jest ponad 120 gier od polskich i zagranicznych dostawców. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Wiarygodność i jakość produktów i usług najważniejsza przy wyborze marek

Marki cenimy przede wszystkim za jakość produktów i usług, wiarygodność, a także zrozumienie potrzeb klienta. Na poziom naszego zaufania wpływ ma także osobiste doświadczenie w kontaktach z ofertą marki, a podejmując decyzje zakupowe najczęściej kierujemy się rekomendacją znajomych lub rodziny - wynika z badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez Reader’s Digest. więcej

 
Bankowe infolinie coraz lepsze, PKO BP liderem

Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w bankach systematycznie się poprawia. Krótszy niż pół roku temu jest m.in. czas oczekiwania na połączenie z konsultantem oraz na odpowiedź mailową. Ogólnie najlepszą infolinię bankową ma PKO BP - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
Public Relations  
 
Fibak nie powinien grozić mediom, tylko przedstawić własną wersję (opinie)
 
Galeria Katowicka postawiła na Imago PR
 
magnifiCo dla WSP im. Janusza Korczaka
 
Technologie  
 
,,Designed by Apple in California" - Apple promuje swoje nowe hasło (wideo)
 
Samsung Galaxy S4 zoom: smartfon i aparat w jednym
 
Gospodarka  
 
Zuckerberg przekonuje akcjonariuszy: Facebook jest na właściwej ścieżce
 
PKO BP kupuje za prawie 3 mld zł Nordea Bank Polska
 
Leszek Balcerowicz: likwidacja OFE zaszkodziłaby systemowi emerytalnemu
 
Coraz więcej firm stawia na employer branding, czyli dbanie o wizerunek wśród pracowników
 
Dzięki panelom fotowoltaicznym tańsza spłata kredytu za nowy dom
 
Uwaga na solaria. Inspekcja Handlowa zakwestionowała 35 proc. skontrolowanych urządzeń
 
Polska żywność zyskuje na znaczeniu, mamy szansę znaleźć się w czołówce eksporterów żywności
 
Chiński przemysł chemiczny coraz silniejszy. Przybywa przejęć i konsolidacji w tym sektorze
 
Kiedy opłaca się przewalutować kredyt w euro
 
Co rodzi obowiązek podatkowy
 
Polacy wyciągnęli z nieruchomości ponad 18 mld zł
 
Kultura/Rozrywka  
 
TVP zapewnia: w "The Voice of Poland 3" nie będzie Dody
 
Ruszają precastingi do "Tylko taniec. Got to dance 4". Kiedy i gdzie będą?
 
Nadchodzi film "Hobbit: Pustkowie Smauga" (wideo)
 
MC Dynamite i Roni Size na festiwalu T-Mobile Nowe Horyzonty
 
Kelly Rowland i jej utwór "Gone" (posłuchaj)
 
"IV" - nowa płyta zespołu Sasquatch
 
"Spreading Rumors" - nowa płyta Grouplove (wideo)
 
Blog  
 
Odklejeni roku - ks. Artur Stopka
 
Co to jest SDP ? - Andrzej Bober
 
Panie Fibak nie tędy droga - Michał Szydlik
 
Pycha poprzedza upadek - Krzysztof Czabański
 
Efekt Biebera - Marcin Żukowski
 
Nasz gość  
 
Krzysztof Ibisz: Z wiekiem dziennikarz staje się bardziej wiarygodny i ciekawszy dla widza

- Obserwując amerykański i zachodnio-europejski rynek telewizyjny widać, że wiek gwiazd jest ich atutem. To potwierdza, że liczy się zarówno telewizyjne, jak i życiowe doświadczenie i że media nie są wyłącznie dla młodych - mówi nam Krzysztof Ibisz. więcej

 
Izabella Wiley: Polska jest priorytetowym rynkiem dla A+E Networks UK
 
Włodzimierz Schmidt: Internet zaczyna dominować we wszystkich sferach naszego życia
 
Kwestionariusz  
 
Piotr Miklaszewski: Szefem jestem ... chyba nie najgorszym

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Piotr Miklaszewski, szef działu produkcji Alvernia Studios. więcej

 
Joanna Krzenciessa: Nie lubię gadżetów
 
Michał Samojlik: Niezastąpiony gadżet... mózg
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl