|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 24 Maja 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Wizja apeluje do prezesa TVP. "To wstęp do prywatyzacji firmy"
Działający w TVP związek zawodowy Wizja planuje - wraz z sześcioma innymi - przeprowadzić strajk ostrzegawczy. Wizja apeluje do prezesa TVP o wycofanie się ze zmian w zatrudnieniu i prosi o pomoc NIK i Ministra Skarbu.
więcej
|
|
Sprzedano ponad 6 tys. kart TV Republika, czas na urządzenia mobilne
TV Republika sprzedała już ponad 6 tys. kart umożliwiających jej oglądanie, a kanał ogląda w sieci codziennie kilkanaście tysięcy osób. Stacja lada dzień udostępni aplikacje na urządzenia mobilne i szykuje wzmocnienia programowe.
więcej
|
|
Krystyna Pawłowicz: ,,Fakty" zmanipulowały moją wypowiedź z TVN24 o Marszu Szmat(wideo)
Posłanka PiS Krystyna Pawłowicz domaga się od „Faktów” TVN sprostowania jej wypowiedzi na temat Marszu Szmat udzielonej TVN24. Pawłowicz uważa, że w „Faktach jej słowa zostały zmanipulowane.
więcej
|
|
Jaka przyszłość oddziałów terenowych TVP? "Oddzielenie stacji regionalnych od TVP Info"
Przyszłość oddziałów terenowych TVP oraz konieczność szybkiego wprowadzenia nowego systemu poboru abonamentu to główne tematy, o których dyskutowano podczas konferencji, zorganizowanej na Uniwersytecie Warszawskim przez Telewizję Polską.
więcej
|
|
TVN daje serwisom treści wideo z własnymi reklamami
Agencja TVN tworzy sieć partnerską dla właścicieli serwisów internetowych. Będzie im bezpłatnie udostępniać materiały wideo, przy których emitowane będą sprzedawane przez TVN Media reklamy. Jednym z pierwszym partnerów został portal Interia.pl.
więcej
|
|
SDP: zmiany w TVP prowadzą do jej ostatecznego demontażu
Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich zabrało głos w sprawie planowanego przeniesienia pracowników TVP do firmy zewnętrznej. - Obawiamy się, że takie działanie prowadzi jedynie do ostatecznego demontażu telewizji publicznej - napisał zarząd SDP.
więcej
|
|
,,Malanowski i partnerzy" mieli 1,85 mln widzów i wygrali z konkurencją
„Malanowskiego i partnerów” w wiosennej ramówce oglądało średnio 1,85 mln widzów. Polsat w czasie emisji docu-crime był liderem w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 19,9 mln zł.
więcej
|
|
Czwarta edycja show "Tylko taniec" jesienią, ruszają castingi
Polsat zdecydował o emisji w jesiennej ramówce czwartej edycji programu “Tylko taniec. Got to dance”. W połowie czerwca br. ruszają do niej precastingi, które odbędą się w 11 miastach.
więcej
|
|
TVP chce sprzedać na "mieszkania" obecną siedzibę w Gdańsku i zbudować nową
Telewizja Polska planuje sprzedaż obecnej siedziby swojego oddziału w Gdańsku i budowę nowego, mniejszego budynku w innej dzielnicy. Spółka liczy, że zarobi na tej transakcji duże pieniądze.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat z kanałem HBO na żywo w internecie
Cyfrowy Polsat wprowadził do oferty pakiet HBO HD HBO GO, łączący wszystkie usługi oferowane przez platformę pod marką HBO za pośrednictwem dekoderów oraz online. Nowością jest możliwość oglądania stacji HBO także w internecie.
więcej
|
|
Carat będzie reklamował AXN w Polsce, Rumunii i na Węgrzech
Dom mediowy Carat wygrał przetarg na przygotowanie i realizację zintegrowanej strategii oraz obsługę mediową w offline i online kanałów telewizyjnych AXN w Polsce, Rumunii i na Węgrzech
więcej
|
|
Krystian Pudzianowski i "Sexy Bikini" w TV.Disco
Z początkiem czerwca br. kanał TV.Disco wprowadzi na antenę wakacyjną ramówkę. Znajdą się w niej m.in. program prowadzony przez Krystiana Pudzianowskiego i magazyn “Sexi Bikini”.
więcej
|
|
HBO pokaże szósty sezon serialu ,,Czysta krew"
17 czerwca 2013 roku kanał HBO rozpocznie emisję szóstej serii popularnego serialu „Czysta krew”.
więcej
|
|
Trzeci sezon serialu ,,Rodzina Borgiów" w HBO
25 maja br. kanał HBO rozpocznie emisję trzeciego sezonu serialu „Rodzina Borgiów”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Imprezowy spot w kampanii ,,SM - walcz o siebie!" (wideo)
Rozpoczęła się tegoroczna edycja kampanii społecznej „SM - walcz o siebie!”. Twarzami akcji, przygotowanej przez agencje Telescope, Eura7 i Multi Communications, są ciężarna Marysia Willy, tancerka Gabriela Zenka i muzyk Jakub „Pietz” Piecuch.
więcej
|
|
UOKiK: dwie trzecie parabanków łamie prawo w reklamach
Reklamy 23 z 37 największych parabanków w Polsce są sprzeczne z prawem - wynika z analizy UOKiK-u. Urząd wszczął już w tej sprawie postępowanie.
więcej
|
|
Mateusz Kusznierewicz będzie reklamował ubezpieczenia turystyczne Warty (wideo)
Żeglarz Mateusz Kusznierewicz został ambasadorem reklamowym Warta Travel Plus, odświeżonej oferty ubezpieczeń turystycznych Warty. Działania będą prowadzone pod hasłem „Ahoj, przygodo!”.
więcej
|
|
Joanna Krzenciessa: Nie lubię gadżetów
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Joanna Krzenciessa, dyrektor zarządzająca agencji Sales Link.
więcej
|
|
Łaciate reklamowane jako ,,dobrze chronione przed światłem" (wideo)
W telewizji, internecie i na outdoorze startuje nowa kampania reklamowa mleka Łaciate (Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol”). Akcję przygotowały firmy Publicis, Pirania Film, Human Ark i MEC.
więcej
|
|
Lisner reklamuje pasty kanapkowe Pastella (wideo)
W telewizji, internecie i prasie ruszyła kampania reklamowa past kanapkowych Pastella produkowanych przez Lisner. Akcję, pod hasłem „To musi być Lisner”, przygotowały firmy GPD Advertising, Papaya Films i MEC.
więcej
|
|
Capivit A+E reklamowany ,,codziennie rano dla Twojego piękna"
W telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży ruszyła kampania reklamowa suplementu diety Capivit A+E (Omega Pharma). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Capivit codziennie rano dla Twojego piękna”, przygotowały firmy Ogilvy Action i Initiative Warszawa.
więcej
|
|
Rodzina Wesołowskich reklamuje wafle i ciastka Familijne (wideo)
W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa wafli i ciastek Familijne (Jutrzenka Colian). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Familijne. Wesoła z nas paczka”, przygotowały firmy Soho Square, RedWorks i Universal McCann.
więcej
|
|
Rihanna reklamuje własną kolekcję River Island
Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek letnią kolekcję odzieży River Island zaprojektowaną we współpracy z piosenkarką Rihanną. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Havas Media i Valkea Social Media.
więcej
|
|
Carat będzie reklamował AXN w Polsce, Rumunii i na Węgrzech
Dom mediowy Carat wygrał przetarg na przygotowanie i realizację zintegrowanej strategii oraz obsługę mediową w offline i online kanałów telewizyjnych AXN w Polsce, Rumunii i na Węgrzech
więcej
|
|
Jarosław Nyczaj i Agnieszka Kamieniecka w agencji Wizard
Do działu kreacji Wizard dołączyli art director Jarosław Nyczaj i copywriter Agnieszka Kamieniecka. W agencji utworzyli duet kreatywny.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Twój Styl", ,,Tele Tydzień" i ,,Party" dużo więcej z reklam. Ostro w dół ,,Wprost" i ,,Polityka" (TOP 10)
W kwietniu br. magazyny cennikowo zarobiły z reklam 0,6 proc. mniej niż rok wcześniej. Duże wzrosty osiągnęły „Twój Styl”, „Tele Tydzień” i „Party”, za to spadki na poziomie 17-27 proc. zanotowały „Wprost” i „Polityka”.
więcej
|
|
,,Tele Świat" liderem wśród dwutygodników telewizyjnych
W lutym 2013 roku wszystkie dwutygodniki z programem telewizyjnym zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „TV 14”. Liderem zestawienia pozostał „Tele Świat”.
więcej
|
|
2000. wydanie miesięcznika "Zwierciadło" z Maciejem Stuhrem
W czwartek 23 maja br. ukazało się jubileuszowe, 2000. wydanie miesięcznika “Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Na jego okładce znalazł się Maciej Stuhr.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Penguin 2.0, czyli Google wprowadziło zmiany w algorytmie wyszukiwania (wideo)
Google wprowadziło nową wersję swojego algorytmu wyszukiwania. Aktualizacja nazwana Penguin 2.0 ma usprawnić działanie wyszukiwarki.
więcej
|
|
Wrzuta.pl na nowo: filmy do 2 GB, subskrypcje, znajomi i nowe profile
Należący do Grupy o2 serwis multimedialny Wrzuta.pl został udostępniony w zmienionej wersji. Na stronie można publikować filmy rozmiarze do 2 GB, pojawiły się też nowe profile użytkowników oraz rankingi najpopularniejszych materiałów.
więcej
|
|
Największa konwersja z AOL Search, najwięcej płacą na Pinterest
Badania przeprowadzone przez firmę Monetate, że w sprzedaży internetowej pod względem konwersji najskuteczniejsze są wyszukiwarki, szczególnie AOL Search. Jeśli zaś chodzi o wielkość zakupów, liderem jest Pinterest.
więcej
|
|
Ponad połowa polskich firm nie miała kryzysu w social media
52 proc polskich firm nie odnotowało sytuacji w social media, którą określiłyby jako kryzysową. Blisko jedna trzecia podmiotów przyznało, że doświadczyły takiego kryzysu - wynika z badania SW Research.
więcej
|
|
Paczkomaty InPost reklamują NajlepszeRabaty.pl
Ruszyła kampania reklamowa serwisu NajlepszeRabaty.pl uruchomionego przez Paczkomaty InPost. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencje Marketing Wizards i AtomClick.
więcej
|
|
Twitter z weryfikacją logowania, ale nie w Polsce (wideo)
Po kilku tygodniach zapowiedzi Twitter wreszcie uruchomił opcję weryfikacja logowania przez kod SMS. W Polsce jednak ciągle nowa funkcja nie jest aktywna.
więcej
|
|
Aktualizacja YouTube'a na Windows Phone ciągle nie spełnia wymagań Gooogle
Na platformie Windows Phone dostępna jest już nowa wersja aplikacji YouTube. Microsoft nie zastosował się jednak do wszystkich wymogów otrzymanych od Google.
więcej
|
|
Nowe możliwości dla sprzedawców na Twitterze
Twitter wprowadził nową kartę, pozwalającą sprzedawcom zbierać dane kontaktowe potencjalnych konsumentów.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|