|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 21 Maja 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Niespokojnie w TVP. Wizja szykuje strajk, "Solidarność" czeka
Związek zawodowy Wizja w związku z planami przeniesienia części pracowników TVP do firmy zewnętrznej, planuje strajk ostrzegawczy w Telewizji Polskiej. Z kolei NSZZ “Solidarność” czeka jeszcze na odpowiedzi zarządu TVP.
więcej
|
|
,,The Voice of Poland 2" stracił 100 tys. widzów. 12,1 mln zł z reklam
Drugą edycję „The Voice of Poland” oglądało w Dwójce 2,17 mln widzów, o 100 tys. osób mniej niż pierwszą serię show. Program poprawił udziały w TVP2 w grupie komercyjnej a wpływy z reklam wyniosły 12,1 mln zł.
więcej
|
|
,,Na językach" oglądało 1,5 mln widzów. 13,7 mln zł z reklam
Program „Na językach” oglądało wiosną w TVN 1,5 mln widzów. Magazyn o show biznesie, prowadzony przez Agnieszkę Szulim, dał stacji trzecie miejsce w rynku telewizyjnym i przyniósł z reklam 13,7 mln zł
więcej
|
|
,,Przepis na życie 4" śledziło 2,4 mln widzów. 31 mln zł z reklam
Nadawany w TVN czwarty sezon „Przepisu na życie” miał o 260 tys. widzów mniej niż nadawana rok wcześniej trzecia seria i przyniósł 30,5 mln zł z reklam. Stacja w czasie emisji serialu była trzecia w całym rynku, ale druga w grupie komercyjnej.
więcej
|
|
,,Surowi rodzice 2" z mniejszą widownią. 17,4 mln zł z reklam
Drugi sezon reality-show „Surowi rodzice” śledziło średnio 2,15 mln osób, mniej aż o 540 tys. niż nadawaną rok wcześniej pierwszą edycję. TVN w czasie emisji programu zajęła trzecie miejsce w rynku, a przyniósł on z reklam 17,4 mln zł.
więcej
|
|
TVP1 i TVP2 zdecydowanie przegrywają z TVN i Polsatem w grupie 16-49
W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym należała do TVN. Stacja ta pierwsze miejsce zajęła także wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Będzie strajk w Telewizji Polskiej
Zarząd Związku Zawodowego Pracowników Twórczych TVP Wizja zdecydował w poniedziałek o przeprowadzeniu dwugodzinnego strajku ostrzegawczego w Telewizji Polskiej. To reakcja na plany przeniesienia części pracowników spółki do firmy zewnętrznej.
więcej
|
|
Tomasz Kammel poprowadzi finał Eurowizji w TVP Kultura
Kanał TVP Kultura 14 czerwca br. transmitować będzie finał międzynarodowego Konkursu Eurowizji dla Młodych Tancerzy. Wydarzenie, która odbędzie się w Operze Bałtyckiej i w Bałtyckim Teatrze Tańca w Gdańsku, poprowadzi Tomasz Kammel.
więcej
|
|
500 premier rocznie. Canal+ promuje hity filmowe (wideo)
W poniedziałek 20 maja br. ruszyła kampania wizerunkowa Canal+ promująca ofertę filmową stacji. Działania prowadzone są w telewizji i w kinach.
więcej
|
|
"Sportowa kasa" na antenie Orange Sport
Kanał Orange Sport wprowadza do ramówki magazyn “Sportowa kasa”, który poświęcony będzie finansowym aspektom sportu.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Wyższy abonament radiowo-telewizyjny w 2014 roku
Od 1 stycznia 2014 r. opłata abonamentowa za używanie odbiornika radiowego wyniesie 5,90 zł miesięcznie, a za używanie odbiornika telewizyjnego lub radiowego i telewizyjnego - 19,30 zł miesięcznie - zdecydowała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
|
Radio Łódź z nowym logo (foto)
Radio Łódź ma nowy logotyp. - Charakterystyczną płytę winylową zastąpiły nowe nośniki - płyta CD/DVD, graficznie zawarte w sygnecie logotypu, który jednocześnie może symbolizować fale radiowe - mówi prezes Radia Łódź Marek Składowski.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Polska reklama w I kw. br. o 6,9 proc. w dół. Rośnie tylko internet
Według estymacji przygotowanej przez dom mediowy Starlink, polski rynek reklamy w I kwartale br. zmniejszył się w skali roku aż o 6,9 proc. Przyczyna to przede wszystkim niepewna sytuacja makroekonomiczna.
więcej
|
|
Katarzyna Sośnierz odchodzi z Grey Group
Katarzyna Sośnierz, dyrektor kreatywna Grey Group, po sześciu latach pracy odeszła z agencji. Firma rozpoczęła poszukiwania jej następcy. więcej
|
|
Piwo Łomża Lemonowe z kampanią reklamową (wideo)
Rusza kampania promująca nowe piwo „Łomża Lemonowe” (Van Pur). Działania będą prowadzone w telewizji, radiu oraz internecie.
więcej
|
|
"Tak dbają o Ciebie pełne ziarna" w kampanii Bakoma 7 Zbóż (wideo)
W telewizji ruszyła kampania reklamowa jogurtów Bakoma 7 Zbóż (Bakoma). Akcję przygotowały firmy Upside, Tango, Xantus i Universal McCann.
więcej
|
|
"Z czego Kaktus ma polewkę?" w reklamach lodów Kaktus (wideo)
W telewizji i internecie rusza kampania reklamowa promująca lody Kaktus (Nestlé). Akcję przygotowały firmy Publicis, Orka i MEC.
więcej
|
|
"Rilaks" reklamuje lodówki Samsung Cool (wideo)
W telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży ruszyła kampania promocyjna nowych lodówek Samsung Cool. Akcję we współpracy z producentem przygotowały firmy Cheil, Human Ark, Havas PR Warsaw i Starcom.
więcej
|
|
Wilq przedstawia ,,moc pełnej tolerancji" w nowej reklamie Hoop Coli (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii Hoop Coli (Hoop Polska) opartej na wizerunku komiksowego bohatera Wilqa. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Hand Made, Havas Media i Performance Media.
więcej
|
|
Cannes Lions 2013: szef YouTube'a Człowiekiem Roku Mediów
Salar Kamangar, dyrektor wykonawczy serwisu YouTube, odbierze wyróżnienie dla Człowieka Roku Mediów na najbliższym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.
więcej
|
|
Nowe reklamy Samsunga Galaxy S4 (wideo)
Samsung zaprezentował trzy nowe spoty reklamowe, promujące smartfona Galaxy S4.
więcej
|
|
Kubuś Waterrr reklamowany w dużej butelce (wideo)
Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej napoju Kubuś Waterrr (Maspex Wadowice). Akcję przygotowały firmy Brasil i Zenith Optimedia.
więcej
|
|
Okocim Radler z kampanią reklamową "dreszcz orzeźwienia"
20 maja br. wystartowała kampania reklamowa piwa Okocim Radler. W spotach pojawia się ambasador marki - siatkarz Zbigniew Bartman.
więcej
|
|
Radio Łódź z nowym logo (foto)
Radio Łódź ma nowy logotyp. - Charakterystyczną płytę winylową zastąpiły nowe nośniki - płyta CD/DVD, graficznie zawarte w sygnecie logotypu, który jednocześnie może symbolizować fale radiowe - mówi prezes Radia Łódź Marek Składowski.
więcej
|
|
Making of podwodnej reklamy Sony Xperii ZR (wideo)
Fotograf Jeffrey Richt, twórca efektownej, podwodnej reklamy smartfona Sony Xperia ZR, opublikował w internecie materiał pokazujący, jak powstawał ten spot.
więcej
|
|
500 premier rocznie. Canal+ promuje hity filmowe (wideo)
W poniedziałek 20 maja br. ruszyła kampania wizerunkowa Canal+ promująca ofertę filmową stacji. Działania prowadzone są w telewizji i w kinach.
więcej
|
|
Trasa koncertowa ,,Męskie Granie 2013" rusza w lipcu
13 lipca br. w Krakowie odbędzie się pierwszy z siedmiu koncertów zaplanowanych w ramach tegorocznej edycji trasy koncertowej „Męskie Granie”. Głównym sponsorem wydarzenia jest ponownie Grupa Żywiec, a partnerem strategicznym - radiowa Trójka.
więcej
|
|
Arkadiusz Szulc awansował w Aegis Media
Arkadiusz Szulc objął stanowisko trading directora, powstałe w wyniku połączenia dwóch oddzielnie funkcjonujących dotąd struktur grupy Aegis: Trade (biznes) i Digital Action Group (innowacje). Dotychczas Szulc pełnił w firmie rolę digital directora.
więcej
|
|
Agnieszka Dobrołowicz i Anja Sosic w Studiu Animacji Human Ark
Agnieszka Dobrołowicz i Anja Sosic dołączyły do zespołu producentów Studia Animacji i postprodukcji Human Ark.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
"Dziennik Trybuna" od środy w kioskach za 1,5 zł
W środę 23 maja br. do sprzedaży trafi pierwszy numer nowej lewicowej gazety codziennej - “Dziennika Trybuna” (Edusat), którą kieruje Robert Walenciak. Tytuł chce wyjść poza funkcjonujący podział na mediów na te bliskie PO i PiS.
więcej
|
|
"Sieci" przed "Do Rzeczy", "Gazeta Polska" traci czytelników
Wśród tygodników opinii w marcu br. zdecydowanym liderem sprzedaży był “Gość Niedzielny”. Największy wzrost zanotował “Newsweek”, najwięcej straciło “Uważam Rze”, a “Sieci” wyprzedziły “Do Rzeczy”.
więcej
|
|
Nagrodzono najlepsze okładki prasowe. GrandFront dla "Wprost"
Główną nagrodę w tegorocznej edycji konkursu GrandFront na Prasową Okładkę Roku zdobył tygodnik “Wprost”. Nagrodą specjalną uhonorowano “Tygodnik Powszechny”.
więcej
|
|
,,Uważam Rze" z największym spadkiem w I kw., zyskał ,,Newsweek"
W I kwartale br. wśród tygodników opinii pierwsze miejsce zajął „Gość Niedzielny”, a ogromny spadek zanotowało „Uważam Rze”. Tuż za podium znalazły się dwa nowe tytuły: „Tygodnik Do Rzeczy” oraz „Sieci”.
więcej
|
|
Nowak wycofuje się z zabezpieczenia wobec ,,Wprost". ,,Nie chcę ich brudnych pieniędzy"
Kancelaria reprezentująca ministra transportu Sławomira Nowaka w sporze sądowym z „Wprost” (PMPG) wycofa wniosek o zabezpieczenie powództwa. - Ani jednej złotówki nie chcę od tej gazety. Nie chcę brudnych pieniędzy - uzasadnia Nowak.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Wykop.pl odblokował użytkowników i szykuje zmianę regulaminu
Administratorzy Wykopu zdjęli już 15 banów nałożonych wskutek "afery zbożowej", ale kilkudziesięciu użytkowników dalej jest zablokowanych. - Szykujemy zmiany w regulaminie, które sprecyzują kwestie związane z moderacją - mówi nam Michał Białek, dyrektor serwisu.
więcej
|
|
Portal wSumie.pl już dostępny w wersji beta (foto)
W internecie pojawiła się wersja beta nowego serwisu informacyjnego - wSumie.pl, należącego do Fratrii, wydawcy tygodnika “Sieci”. Oficjalnie witryna ma wystartować na początku czerwca.
więcej
|
|
Zbożowy kryzys Wykopu potrwa kilka dni (opinie ekspertów)
Kryzys na Wykopie związany z wpisami o zbożu pokazuje siłę społeczności serwisu i zapewne potrwa parę dni. Administratorzy witryny zareagowali na tę sytuację w odpowiedni sposób - oceniają eksperci z agencji social mediowych pytani przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
YouTube ma 8 lat. 100 godzin nowych materiałów wideo co minutę (wideo)
Największy serwis multimedialny na świecie, YouTube, obchodzi w tym miesiącu ósme urodziny.
więcej
|
|
Ze zboża na Wykopie żartują Ciechan, Axe, Lenovo i... Wykop
Zbożowy kryzys Wykopu żartobliwie wykorzystały w swojej komunikacji z internautami m.in. Browar Ciechan, Axe i Lenovo. Sam serwis też podszedł do tego zamieszania z dystansem.
więcej
|
|
Użytkownicy Tumblra uciekają przed Yahoo! na Wordpressa
Od kiedy wyciekły pierwsze informacje o tym, że Yahoo! zamierza kupić serwis blogowy Tumblr, jego użytkownicy zaczęli masowo przenosić się na inne platformy.
więcej
|
|
Pinterest z nowymi kategoriami treści
W serwisie społecznościowym Pinterest pojawiły się oznaczenia z kategoriami dodanej przez użytkowników treści.
więcej
|
|
Tumblr kupiony przez Yahoo!
Zgodnie z informacjami, które zaczęły pojawiać się w interecie w ostatnich dniach, Yahoo! przejęło platformę blogową Tumblr.
więcej
|
|
Cannes Lions 2013: szef YouTube'a Człowiekiem Roku Mediów
Salar Kamangar, dyrektor wykonawczy serwisu YouTube, odbierze wyróżnienie dla Człowieka Roku Mediów na najbliższym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.
więcej
|
|
Najszybciej odpowiadające marki na Twitterze (Top 10)
Bank Halo BCA jest marką najszybciej odpowiadającą na posty użytkowników Twittera - wynika z danych Socialbakers.
więcej
|
|
Tomasz Musiał: z NetSprint do Smart AdServer
Do polskiego zespołu Smart AdServer dołączył Tomasz Musiał. Jako regional manager CEE zajmie się ekspansją na rynki Europy Środkowo-Wschodniej oraz rozwojem firmy w tym regionie.
więcej
|
|
Internetowykantor.pl i Walautomat.pl razem
Spółki Internetowy Kantor (operator serwisu internetowykantor.pl) oraz Revelco (operator walutomat.pl) podpisały umowę o stworzeniu nowej spółki GTML.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|