|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 12 Maja 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Serial ,,Blondynka" wraca do TVP1
Telewizyjna Jedynka jesienią br. planuje wyemitować drugi sezon serialu obyczajowego „Blondynka” z Julią Pietruchą w roli głównej. Zdjęcia do nowych odcinków ruszają pod koniec maja.
więcej |
|
O. Rydzyk: TV Republika jest zależna od Polsatu. Sakiewicz: nie dostaliśmy nic za darmo
Ojciec Tadeusz Rydzyk stwierdził, że TV Republika miejsce na satelicie otrzymała za darmo od Polsatu, a jej zwolennicy promują ją podczas marszów w obronie TV Trwam. Tomasz Sakiewicz podkreśla, że stacja nic nie dostała za darmo, a z Rydzykiem i jego mediami pozostaje w przyjacielskich stosunkach.
więcej |
|
Dziennikarze bronią ,,Wprost" i wyśmiewają pozew Sławomira Nowaka
Dziennikarze i blogerzy komentujący wytoczenie procesu tygodnikowi „Wprost” przez Sławomira Nowaka uważają, że może to ograniczyć wolność mediów, i żartują z kwoty 30 mln zł, na które minister wycenił przeprosiny oczekiwane od pisma.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
TVN ze stratą w I kwartale, więc oszczędza. 2 mld zł zadłużenia
Telewizja TVN w I kwartale br. zanotowała spadek przychodów i stratę netto na poziomie 46 mln zł. Zysk z działalności operacyjnej poszedł jednak do góry, a spółka dalej obniżała koszty.
więcej
|
Reklamodawcy: Agencje reklamowe często nie dbają o jakość swojej pracy (opinie)
- Agencje zazwyczaj proponują świetne pomysły na kampanie, ale zupełnie oderwane od marki. Na porządku dziennym jest brak dbałości ze strony agencji o jakość swojej pracy - to niektóre opinie polskich reklamodawców. Komentują eksperci z Play, Orange, BRE Banku, PZU i PKO.
więcej
|
Tylko ,,Gazeta Polska Codziennie" ze wzrostem sprzedaży, ostro w dół "Rz"
|
Agnieszka Chylińska twarzą Avivy, reklamuje ubezpieczenia zdrowotne (wideo)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Katarzyna Dowbor: W telewizji powinno być miejsce także dla osób dojrzałych
- Fakt zwolnienia z TVP2 przyjęłam ze spokojem. Jest mi jednak przykro z powodu formy, w jakiej to zrobiono - mówi nam Katarzyna Dowbor, która w ubiegłym tygodniu straciła pracę w telewizji publicznej.
więcej
|
|
Serial ,,Blondynka" wraca do TVP1
Telewizyjna Jedynka jesienią br. planuje wyemitować drugi sezon serialu obyczajowego „Blondynka” z Julią Pietruchą w roli głównej. Zdjęcia do nowych odcinków ruszają pod koniec maja.
więcej
|
|
O. Rydzyk: TV Republika jest zależna od Polsatu. Sakiewicz: nie dostaliśmy nic za darmo
Ojciec Tadeusz Rydzyk stwierdził, że TV Republika miejsce na satelicie otrzymała za darmo od Polsatu, a jej zwolennicy promują ją podczas marszów w obronie TV Trwam. Tomasz Sakiewicz podkreśla, że stacja nic nie dostała za darmo, a z Rydzykiem i jego mediami pozostaje w przyjacielskich stosunkach.
więcej
|
|
,,Kropka nad i" Moniki Olejnik traci widzów, ale i tak wygrywa z konkurencją
Program Moniki Olejnik „Kropka nad i” w obecnym sezonie ogląda o 51 tys. mniej widzów, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Pomimo tego TVN24 w czasie jego nadawania wygrywa walkę o widza z konkurencyjnymi stacjami newsowymi w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
Centrum Myśli Jana Pawła II startuje z telewizją Foksal Eleven (wideo)
18 maja ruszy Foksal Eleven, internetowa telewizja tworzona przez wolontariuszy Centrum Myśli Jana Pawła II. Ma prezentować wartości istotne dla Jana Pawła II i skupiać różne środowiska.
więcej
|
|
Disco polo na topie. Polo TV liderem stacji muzycznych, iTV mocno do góry
W kwietniu br. liderem oglądalności wśród stacji muzycznych został kanał Polo TV. Z kolei wśród młodych widzów na pierwsze miejsce awansowała Eska TV. Największym wzrostem pochwalić się mógł kanał iTV, z kolei najwięcej straciła Viva Polska.
więcej
|
|
,,Tylko muzyka 6" z dodatkowymi castingami
Telewizja Polsat organizuje cztery dodatkowe precastingi do szóstej edycji show „Tylko muzyka. Must be the music”, którą stacje pokaże jesienią br.
więcej
|
|
Kino Polska ze wzrostem przychodów i zysku
Spółka Kino Polska TV, nadawca m.in. stacji Kino Polska i Filmbox, zakończyła pierwszy kwartał br. ze wzrostem przychodów i zysku netto.
więcej
|
|
Kinga Kucharska szefem mediów nietelewizyjnych w Polsat Media
Kinga Kucharska została nowym dyrektorem ds. mediów nietelewizyjnych w biurze reklamy Polsat Media.
więcej
|
|
Walka bokserska Wawrzyk-Povetkin w pay-per-view za 40 zł
Cyfrowy Polsat w systemie pay-per-view transmitować będzie galę bokserską z walką Andrzeja Wawrzyka i Alexandra Povetkina. Cena dostępu do transmisji wynosi 40 zł.
więcej
|
|
19. seria ,,Top Gear" w TVN Turbo
Kanał TVN Turbo rozpoczął emisję 19. sezonu brytyjskiego programu motoryzacyjnego „Top Gear”.
więcej
|
|
,,Angelo rządzi 2" w Cartoon Network
20 maja 2013 roku dziecięcy kanał Cartoon Network rozpocznie emisję drugiego sezonu animacji „Angelo rządzi”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Kabaret Ani Mru Mru reklamuje oranżadę Hellena (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa oranżady Hellena pod hasłem: „Cudze chwalicie, swego nie znacie!”. W akcji, przygotowanej przez firmy GonnaBe i Universal McCann, występuje kabaret Ani Mru Mru.
więcej
|
|
Wszystkie ,,brązowe" reklamy KTR (wideo case study)
W tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR przyznano 53 brązowe nagrody. Aż cztery zdobyła kampania „Godne dzieciństwo” przygotowana dla Polskiego Czerwonego Krzyża przez agencję Saatchi & Saatchi. Zapraszamy do obejrzenia opisów wszystkich nagrodzonych projektów.
więcej
|
|
Co wpływa na skuteczność działań marketingowych
Na skuteczność działań marketingowych wpływają nie tylko takie czynniki, jak cele, określona grupa odbiorców, kreacja czy wykorzystane narzędzia. Nie mniej ważne jest również poznanie tego, w jaki sposób poszczególne kanały marketingowe wpływają na jakie zachowania konsumenta. W ostateczności - jak razem tworzą ścieżkę zakupową klienta (customer journey) - pisze Dariusz Geiger, szef Ingenious Technologies.
więcej
|
|
Tomasz Pisanko szefem strategii agencji Nairobia
Tomasz Pisanko objął funkcję dyrektora działu strategii w agencji Nairobia. Wcześniej pracował w agencjach Cheil Polska, Grey Worldwide Warszawa i Scholz & Friends Warszwa.
więcej
|
|
Pepsi Light Lemon reklamowana jako ,,lekka strona orzeźwienia"
Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na rynek napój Pepsi Light Lemon. Działania w internecie przygotowała i realizuje agencja Digital One.
więcej
|
|
Rafał Wyszyński za Edytę Czarnotę na czele Quest
Rafał Wyszyński objął funkcję dyrektora agencji analityczno-badawczej Quest, działającej w grupie Starcom MediaVest w Polsce. Zastąpił na tym stanowisku Edytę Czarnotę, która odeszła z firmy.
więcej
|
|
Oknoplast przez dwa kolejne lata sponsorem Interu Mediolan
Oknoplast przedłużył o dwa lata umowę sponsporingową z włoską drużyną piłkarską Inter Mediolan. Firma deklaruje zadowolenie z dotychczasowej współpracy.
więcej
|
|
ZenithOptimedia Group z budżetem mediowym Meritum Banku
Dom mediowy ZenithOptimedia Group wygrał przetarg na obsługę mediową (bez internetu) Meritum Banku. Poprzednio zajmowała się tym Media Group.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Nowelizacja Prawa Prasowego. "Mistrzowie prowizorki" (opinie)
- Nowelizacja Prawa Prasowego dotycząca niedopełnienia obowiązku rejestracji czasopism jest trafna. Nie zmienia to faktu, że polskie prawo jest anachroniczne i wymaga kompleksowej zmiany, a wręcz napisania od nowa - komentują dla nas m.in. Wiesław Podkański, Ryszard Bańkowicz oraz Wiesław Godzic.
więcej
|
|
Edipresse przejął wydawcę tygodnika ,,Kropka TV"
Wydawnictwo Edipresse Polska stało się większościowym udziałowcem firmy P&P, wydającej magazyny „Kropka TV” i „Moje smaki życia” na zlecenie właściciela sieci Biedronka - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Spółka chce zapewnić dalszy rozwój obu tytułów.
więcej
|
|
Dziennikarze bronią ,,Wprost" i wyśmiewają pozew Sławomira Nowaka
Dziennikarze i blogerzy komentujący wytoczenie procesu tygodnikowi „Wprost” przez Sławomira Nowaka uważają, że może to ograniczyć wolność mediów, i żartują z kwoty 30 mln zł, na które minister wycenił przeprosiny oczekiwane od pisma.
więcej
|
|
Spada sprzedaż pism luksusowych. ,,Joy" stracił najwięcej
W lutym 2013 roku zdecydowana większość miesięczników luksusowych i shoppingowych dla kobiet zanotowała spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił magazyn „Joy”. Liderem zestawienia pozostał „Twój Styl”.
więcej
|
|
,,Wprost" o pozwie Nowaka: to pospolite pałkarstwo i próba zastraszenia
- To pospolite polityczne pałkarstwo. Próba zastraszenia nas i wydawcy - piszą dziennikarze „Wprost” o pozwie przeciw tygodnikowi złożonym przez Sławomira Nowaka. - To, co robi Nowak, jest zamachem na gwarantowaną przez konstytucję wolność słowa, zamachem na niezależność mediów - dodają.
więcej
|
|
Roman Giertych odpowiada ws. pozwu Nowaka: ,,Wprost" boi się utraty państwowych reklamodawców
Reprezentujący Sławomira Nowaka w procesie przeciw „Wprost” Roman Giertych uważa, że 30 mln zł to uzasadniona wycena przeprosin, jakie tygodnik powinien skierować wobec ministra. Podkreśla, że Nowak występuje w postępowaniu jako prywatna osoba i nie ma to nic wspólnego z decyzjami ministerstwa transportu.
więcej
|
|
,,Glamour" wybierze 10 "Kobiet Dekady"
Miesięcznik „Glamour” (G+J Polska) z okazji 10 lat obecności na polskim rynku zmienił w tym roku formułę plebiscytu „Kobieta Roku Glamour”. Magazyn nagrodzi tym razem 10 kobiet, które odniosły sukces w ostatniej dekadzie.
więcej
|
|
,,Newsweek" z ,,Django" na DVD
Część nakładu najnowszego numeru „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska), który w poniedziałek 13 maja br. trafi do kiosków, ukaże się z książką i filmem „Django” w reżyserii Quentina Tarantino na płycie DVD.
więcej
|
|
Sławomir Nowak chce od ,,Wprost" przeprosin wartych 30 mln zł
Minister transportu Sławomir Nowak będzie domagał się przed sądem od wydawcy tygodnika „Wprost” (PMPG) przeprosin o wartości 30 mln zł za artykuł sugerujący nieuczciwe powiązana Nowaka z firmą reklamową CAM Media.
więcej
|
|
Bloomberg szpiegował pracowników Goldman Sachs i innych banków
Medialny gigant, firma Bloomberg LP, wykorzystywała swoją sieć informacyjną do śledzenia działalności między innymi pracowników banku Goldman Sachs.
więcej
|
|
Piano Media wkracza na zachodnie rynki
Po stworzeniu systemu płatnego dostępu do treści na serwisach informacyjnych w Polsce i innych krajach Europy środkowej, Piano Media zmierza ze swoją ofertą na zachód.
więcej
|
|
Sejm znowelizował ustawę Prawo prasowe
Sejm przyjął w piątek nowelizację ustawy Prawa prasowego zakładającą, że niedopełnienie obowiązku rejestracji czasopism nie będzie już występkiem zagrożonym grzywną lub karą ograniczenia wolności, a wykroczeniem karanym grzywną.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Centrum Myśli Jana Pawła II startuje z telewizją Foksal Eleven (wideo)
18 maja ruszy Foksal Eleven, internetowa telewizja tworzona przez wolontariuszy Centrum Myśli Jana Pawła II. Ma prezentować wartości istotne dla Jana Pawła II i skupiać różne środowiska.
więcej
|
|
E-marketing w branży budowlanej i wnętrzarskiej - fakty i mity
Skuteczności marketingu internetowego zazwyczaj dowodzimy na branży FMCG, finansowej czy motoryzacyjnej. To tam powstają rozwiązania, których celem jest przyciągnięcie odbiorcy, zaangażowanie, zabawienie i doprowadzenie do pewnych zachowań prosprzedażowych. Wydawałoby się, że świadomość profesjonalnego e-marketingu powinna być obecna wszędzie. Przecież każda firma musi dbać o jeden z głównych kanałów wzmacniających popyt na jej usługi lub produkty w sieci - pisze Michał Samojlik, prezes agencji Autentika.
więcej
|
|
Facebook w Polsce - czołowe strony w kwietniu (infografika)
Serwis Socialbakers przygotował infografikę z kwietniowym zestawieniem najpopularniejszych, najbardziej angażujących i najczęściej publikujących posty polskich stron na Facebooku. Kolejność w poszczególnych rankingach została oparta na liczbie fanów pochodzących wyłącznie z naszego kraju.
więcej
|
|
Płatne kanały już na YouTube
Zgodnie z wcześniejszymi doniesieniami, YouTube uruchomiło system płatnych subskrypcji dla wybranych kanałów.
więcej
|
|
Rosną przychody i zysk Nokautu
W I kwartale br. Grupa Nokaut zanotowała 2,83 mln zł przychodów (prawie 40 proc. więcej niż rok wcześniej) i 356 tys. zł zysku netto (62 proc. więcej niż przed rokiem).
więcej
|
|
IQ Partners: 8 inwestycji i 2 mln zł zysku w I kw. br.
W I kwartale br. grupa kapitałowa IQ Partners zanotowała ponad 5,8 mln zł przychodów. Jej zysk netto wyniósł 1,95 mln zł (o 114 proc. więcej niż rok wcześniej), a aktywa przekroczyły wartość 50 mln zł.
więcej
|
|
Komunikator Google będzie częścią Hangoutów
Już podczas konferencji Google I/O w przyszłym tygodniu ma zostać zaprezentowany nowy komunikator internetowy Google. Będzie on częścią systemu Hangoutów.
więcej
|
|
Piano Media wkracza na zachodnie rynki
Po stworzeniu systemu płatnego dostępu do treści na serwisach informacyjnych w Polsce i innych krajach Europy środkowej, Piano Media zmierza ze swoją ofertą na zachód.
więcej
|
|
eMarketer: rynki wschodzące napędzają wzrosty Facebooka
Indie, Brazylia i Rosja, a także region Bliskiego Wschodu i Afryki, najbardziej przyczyniają się do wzrostu globalnej liczby użytkowników Facebooka - wynika z szacunków firmy eMarketer.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|