|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 10 Maja 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
TVN ze stratą w I kwartale, więc oszczędza. 2 mld zł zadłużenia
Telewizja TVN w I kwartale br. zanotowała spadek przychodów i stratę netto na poziomie 46 mln zł. Zysk z działalności operacyjnej poszedł jednak do góry, a spółka dalej obniżała koszty.
więcej
|
Reklamodawcy: Agencje reklamowe często nie dbają o jakość swojej pracy (opinie)
- Agencje zazwyczaj proponują świetne pomysły na kampanie, ale zupełnie oderwane od marki. Na porządku dziennym jest brak dbałości ze strony agencji o jakość swojej pracy - to niektóre opinie polskich reklamodawców. Komentują eksperci z Play, Orange, BRE Banku, PZU i PKO.
więcej
|
Tylko ,,Gazeta Polska Codziennie" ze wzrostem sprzedaży, ostro w dół "Rz"
|
Agnieszka Chylińska twarzą Avivy, reklamuje ubezpieczenia zdrowotne (wideo)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
4,5 mln zł zysku TVP w I kwartale br.
Telewizja Polska w I kwartale br. wypracowała 4,5 mln zł zysku brutto - wynika z danych finansowych, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVP Rozrywka wyprzedziła TVP Sport, hitem stacji są kabarety
Kanał TVP Rozrywka w pierwszym tygodniu maja zanotował lepszy wynik niż TVP Sport, a w grupie komercyjnej wyprzedził też kanały TVP Kultura i TVP Historia. Najchętniej oglądane na antenie stacji są programy kabaretowe.
więcej
|
|
Najpopularniejsze kanały premium w Polsce: Canal+ Sport przed Canal+ Family i HBO
W kwietniu 2013 roku - wśród kanałów premium - najchętniej oglądany były Canal+ Sport przed Canal+ Family i HBO - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Małgorzata Olszewska: cyfryzacja telewizji przebiega bez zakłóceń
Małgorzata Olszewska, wiceminister administracji i cyfryzacji poinformowała w Sejmie, że proces przełączania sygnału telewizji z analogowego na cyfrowy przebiega zgodnie z harmonogramem.
więcej
|
|
,,Puk, puk, to my!" - Viva wysyła Bilguuna w Polskę
Bilguun Ariunbaatar będzie gospodarzem nowego programu stacji Viva Polska zatytułowanego „Puk, puk, to my!”. Showman wraz z ekipą odwiedzi 10 miast i miasteczek w naszym kraju.
więcej
|
|
Polsat Sport liderem kanałów sportowych, wysoko nSport
W kwietniu br. liderem oglądalności wśród stacji sportowych był Polsat Sport. Największym wzrostem pochwalić się mógł Orange Sport, a najwięcej stracił Extreme Sports. Wysokie miejsce zajął nSport.
więcej
|
|
Wajda, Holland i Machulski wspierają kanał Stopklatka TV
Andrzej Wajda, Agnieszka Holland i Juliusz Machulski znaleźli się w radzie programowej kanału Stopklatka TV, który ubiega się o miejsce na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej.
więcej
|
|
,,Food & Drink" - nowy program kulinarny w BBC Lifestyle
„Food & Drink” - to tytuł nowego programu kulinarnego, który zagości na antenie BBC Lifestyle. Będzie poświęcony sztuce łączenia różnych dań z napojami.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Coca-Cola: więcej napojów niskokalorycznych, info o kaloriach na etykiecie
- Umieszczanie informacji o kaloryczności na przednich etykietach, promowanie aktywności fizycznej, rezygnacja z reklam wśród dzieci poniżej 12. roku życia i większa liczba niskokalorycznych napojów - to główne cele Coca-Coli na najbliższe lata.
więcej
|
|
,,Policzmy się" - Stuhr, Szulim, Gessler, Kazadi i Saleta w kampanii przeciw rakowi (wideo)
Ruszyła tegoroczna edycja kampanii społecznej „Policzmy się” zwracającej uwagę na cierpiących na chorobę nowotworową. W akcji biorą udział m.in. Jerzy Stuhr, Maryla Rodowicz, Mariusz Czerkawski Magda Gessler, Agnieszka Szulim i Przemysław Saleta.
więcej
|
|
Black zapowiada wizytę i nową kampanię z Mikiem Tysonem
W połowie maja ruszy kolejna odsłona kampanii reklamowej napoju energetycznego Black (FoodCare) z udziałem Mike’a Tysona. Z tej okazji były bokser w przyszłym tygodniu będzie gościł w Polsce i nagra nowy spot.
więcej
|
|
Naga Kate Moss reklamuje samoopalacze St. Tropez (wideo)
Modelka Kate Moss została globalną ambasadorką marki St. Tropez (PZ Cussons), produktów do samoopalania wprowadzanych właśnie m.in. na polski rynek.
więcej
|
|
Paweł Kowalewski przez kolejną kadencję wiceprezesem IAA Global
Paweł Kowalewski na kolejną kadencję został wybrany wiceprezesem światowego zarządu Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA i szefem regionu europejskiego. Będzie pełnił tę funkcję do 2016 roku.
więcej
|
|
LG reklamuje 84-calowy telewizor Ultra High Definition (wideo)
Zaczęła się telewizyjna kampania reklamowa 84-calowego telewizora LG Ultra High Definition. Akcję przygotowały agencje HS Ad i Grey Group oraz dom mediowy Mindshare.
więcej
|
|
Breakdance seniorów reklamują Maślankę Mrągowską (wideo)
W telewizji i internecie rusza kampania reklamowa Maślanki Mrągowskiej (Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol) przygotowana przez firmy Lowe GGK i MEC. To pierwsza telewizyjna akcja marketingowa maślanki.
więcej
|
|
Emilia Błaszczak, Maria Burek i Jagoda Rutowicz w Draft FCB + Ad Fabrika
Do działu client service agencji reklamowej Draft FCB + Ad Fabrika dołączyły Emilia Błaszczak, Maria Burek i Jagoda Rutowicz. Błaszczak objęła funkcję account directora, Burek - account executive, Rutowicz - junior account executive.
więcej
|
|
Nivea Invisible: Czarno na białym widać, że jesteś pewna siebie!
Ruszyła internetowa kampania reklamowa antyperspirantu dla kobiet Nivea Invisible. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Czarno na białym widać, że jesteś pewna siebie!”, przygotowały firmy Opcom i MEC.
więcej
|
|
Lech Shandy reklamowany w wersji Dry Orange
Do sprzedaży trafiła nowy wariant piwa Lech Shandy (Kompnia Piwowarska) - Lech Shandy Dry Orange. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana i realizowana przez firmy McCann Warsaw, John Pitcher, Afekt, i Q&A Consulting.
więcej
|
|
,,We love..." - Marks & Spencer reklamuje letnią kolekcję
W prasie, internecie, radiu, punktach sprzedaży i na outdoorze trwa kampania reklamwoa letniej kolekcji ubrań Marks & Spencer. Akcję, prowadzoną pod hasłem „We love...”, przygotowały firmy Jennings Prague i Carat Polska.
więcej
|
|
Meritum Bank reklamuje kredyt gotówkowy w 5 minut (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa kredytu gotówkowego oferowanego przez Meritum Bank. Akcję przygotowały agencja Albert LumberJacker i dom mediowy ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Małgorzata Twardo awansowała w agencji Red8 Events
Małgorzata Twardo objęła nowo utworzone stanowisko client service directora agencji Red8 Events wchodzącej w skład Red8 Group. Awansowała ze stanowiska senior account managera.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Tomasz Plata opuszcza TVN
Tomasz Plata, dyrektor działu TVN Online w Grupie TVN, odchodzi z firmy. Ze spółką rozstanie się 31 lipca br. TVN planuje zmiany w strukturze swojej części internetowej.
więcej
|
|
Grupa Allegro została właścicielem GG Network
Grupa Allegro przejęła od holdingu Naspers udziały GG Network. Zmiana ma charakter operacyjny i formalny, bo Grupa Allegro też należy do Naspersa.
więcej
|
|
Słaby dostęp do internetu stacjonarnego w Polsce. "Jeden z najgorszych w Europie"
Dostęp do internetu stacjonarnego w Polsce nadal pozostaje na niższym poziomie niż w większości krajów europejskich - powiedziała prezes UKE Magdalena Gaj. Dodała jednak, że pod względem mobilnego dostępu do internetu, znajdujemy się w czołówce światowej.
więcej
|
|
Facebook kupi Waze za miliard dolarów?
Izraelski startup Waze może zostać w najbliższym czasie przejęty przez Facebooka. Wartość transakcji ma wynieść od 800 milionów do nawet miliarda dolarów.
więcej
|
|
Spotify walczy z nielegalnym pobieraniem muzyki
Niedawno odkryta luka w zabezpieczeniach sprawiła, że przez pewien czas można było za darmo pobierać piosenki dostępne w serwisie streamingowym Spotify.
więcej
|
|
YouTube udostępnił mapę z najpopularniejszymi filmikami
YouTube uruchomił mapę trendów, na której można śledzić jakie, filmy cieszą się największą popularnością w danym kraju czy regionie.
więcej
|
|
Groupon: strata i wzrost przychodów w I kw., 41,7 mln aktywnych klientów
Przychody Groupona w I kwartale br. wyniosły 601,4 mln dolarów, chociaż analitycy rynkowi spodziewali się wyników na poziomie 590 milionów. Serwis zanotował ponad 3 mln dolarów straty netto.
więcej
|
|
Plus: nowa oferta internetu CDMA
Sieć komórkowa Plus wprowadziła nową ofertę internetu w technologii CDMA, która umożliwia dostęp do sieci drogą radiową na terenach z ograniczoną infrastrukturą telekomunikacyjną.
więcej
|
|
Czerwona Torebka zapłaci 51 mln zł za Merlin.pl
Grupa Czerwona Torebka zawarła umowę inwestycyjną dotyczącą przejęcia sklepu internetowego Merlin.pl. Wartość transakcji wyniesie prawie 51,3 mln zł.
więcej
|
|
Od 3 do 5 godzin dziennie spędza w internecie większość polskich internautów
Z badania TNS Polska wynika, że co piąta osoba korzystająca z internetu robi to przez ponad 6 godzin dziennie a od 3 do 5 godzin większość polskich internautów.
więcej
|
|
Aresztowano hakera, który atakował Allegro, ING i BRE Bank
Wrocławscy policjanci zatrzymali 32-letniego mężczyznę podejrzanego o ataki hakerskie na Allegro oraz serwisy internetowe banków ING i Grupy BRE Bank. Straty związane z działalnością sprawcy oszacowano na blisko 8 mln zł.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|