|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Poniedziałek, 6 Maja 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Odświeżona ,,Rzeczpospolita" chce pozyskać fachowców
„Rzeczpospolita” od poniedziałku zmodyfikuje zawartość i szatę graficzną, chcąc stać się gazetą bardziej użyteczną dla przedsiębiorców. Sobotnie wydanie będzie przygotowywane już w czwartek, a gazeta zamykana będzie kilka godzin wcześniej niż dotąd.
więcej
|
|
Maciej Witucki: rynek telekomunikacyjny skurczy się przynajmniej o 8 proc.
- Firmy telekomunikacyjne czeka coraz większa integracja z innymi branżami, jak: energetyka, finanse, motoryzacja, medycyna itp. Rynek zmierza też do konwergencji mediów, której podstawą są sieci szerokopasmowe - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Maciej Witucki, prezes Orange Polska.
więcej
|
|
Rusza TV Republika. Co w ramówce?
Informacyjno-publicystyczna TV Republika rozpoczyna dzisiaj nadawanie na satelicie i w sieciach kablowych. W ramówce stacji są serwisy informacyjne, dokumenty i programy publicystyczne.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja TVN najlepsza w kwietniu, ,,Ranczo" przed ,,M jak miłość"
W kwietniu 2013 roku wszystkie główne stacje telewizyjne zanotowały spadki oglądalności. Pozycję lidera wśród wszystkich widzów zajęła telewizja TVN. Stacja ta była liderem także w grupie komercyjnej.
więcej |
|
Top 15 serwisów parentingowych: Onet na czele - zyskuje Interia, w dół Dobramama.pl i Czasdzieci.pl
Strona Kobieta.onet.pl/dziecko to najpopularniejszy polski serwis parentingowy, wyprzedzający Dzieci.pl i Edziecko.pl. W skali roku bardzo duży wzrost odwiedzalności osiągnęło Mamdziecko.interia.pl, za to spadki zanotowały Dobramama.pl i Czasdzieci.pl.
więcej |
|
,,Harper's Bazaar" ze sprzedażą na poziomie 60 tys. egz.
Pierwszy numer luksusowego miesięcznika „Harper's Bazaar” (Marquard Media Polska) sprzedał się w liczbie 59 873 egz. - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Rusza TV Republika. Co w ramówce?
Informacyjno-publicystyczna TV Republika rozpoczyna dzisiaj nadawanie na satelicie i w sieciach kablowych. W ramówce stacji są serwisy informacyjne, dokumenty i programy publicystyczne.
więcej
|
|
Telewizja TVN najlepsza w kwietniu, ,,Ranczo" przed ,,M jak miłość"
W kwietniu 2013 roku wszystkie główne stacje telewizyjne zanotowały spadki oglądalności. Pozycję lidera wśród wszystkich widzów zajęła telewizja TVN. Stacja ta była liderem także w grupie komercyjnej.
więcej
|
|
,,Wiadomości" wyprzedziły w kwietniu ,,Fakty", ,,Wydarzenia" straciły najwięcej
W kwietniu 2013 roku najpopularniejszym programem informacyjnym były „Wiadomości”, które wyprzedziły „Fakty”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Teleexpress”, zaś najwięcej straciły „Wydarzenia”.
więcej
|
|
Magdalena Kłaczyńska: Poziom programów poradnikowych jest coraz wyższy
- Programy poradnikowe są ważną częścią przyszłości rynku producenckiego. W ciągu ostatnich 20 lat ta forma telewizyjna bardzo się rozwinęła - mówi w rozmowie z nami Magdalena Kłaczyńska, prezes Formacja TV, która produkuje m.in. „Zdrowie na widelcu” dla Polsat Cafe.
więcej
|
|
Canal+ Platinum bez opłat w Netii
Netia na cały maj udostępniła abonentom wszystkich pakietów telewizyjnych za darmo sześć kanałów pod marką Canal+. W drugiej połowie miesiąca operator zaprezentuje nową ofertę pakietową z tymi stacjami.
więcej
|
|
Eurosport: Philipe Denery prezesem, Jean-Thierry Augustin - szefem zarządzającym
Philipe Denery został nowym prezesem Grupy Eurosport. Stanowisko dyrektora zarządzającego spółki objął z kolei Jean-Thierry Augustin.
więcej
|
|
Kwiecień: ,,Dzień Dobry TVN" liderem, ,,Pytanie na śniadanie" traci najwięcej
Wszystkie śniadaniowe programy nadawane w głównych stacjach w dni powszednie miały w kwietniu br. mniej widzów niż rok wcześniej, a największy spadek zanotowało „Pytanie na śniadanie”. Najmniej straciło zaś „Dzień dobry TVN”, które było liderem oglądalności.
więcej
|
|
nSport trafi do UPC Polska i Mulitimediów?
Sportowy kanał nSport może niebawem pojawić się w ofertach sieci kablowych UPC Polska i Multimedia Polska.
więcej
|
|
,,Hotel gwiazd" i ,,Brutalne kulisy agencji modelek" w TVN Style
Kanał TVN Style w maju br. wprowadzi na antenę kilkanaście zagranicznych programów, m.in. serie „Hotel gwiazd”, „Brutalne kulisy agencji modelek” czy „Niezwykłe porody”.
więcej
|
|
,,Ale mądrale!" poprawiają wyniki TVP1, ale przegrywają z TVN i Polsatem
Nowy program rozrywkowy TVP1 „Ale mądrale!” ogląda średnio 1,43 mln osób. Show o 160 tys. widzów podnosi widownię stacji względem analogicznego okresu ub.r. Zajmuje jednak trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, wygrywając tylko z TVP2.
więcej
|
|
ATM Grupa ze spadkiem przychodów. Zarząd rekomenduje dywidendę
Grupa kapitałowa ATM Grupa zakończyła 2012 rok ze spadkiem przychodów i startą netto. Jednak główna spółka grupy wypracowała w ub.r. zysk, który zamierza przeznaczyć na wypłatę dywidendy.
więcej
|
|
Kanał History produkuje serial ,,Polscy bohaterowie wojenni"
Kanał History przygotowuje serial dokumentalny o polskich bohaterach z czasów II wojny światowej. Produkcja trafi na antenę stacji w Polsce i za granicą w drugiej połowie tego roku.
więcej
|
|
UOKiK: platforma nc+ złamała prawo, 11 mln zł kary
ITI Neovision, wprowadzając ofertę platformy nc+ oraz informując o jej warunkach złamała prawo - uznała prezes UOKiK i nakazała natychmiastowe usunięcie skutków zakwestionowanych działań. Klienci mogą kontynuować umowy na dotychczasowych warunkach, a spółka musi zapłacić blisko 11 mln zł.
więcej
|
|
UOKiK: abonenci nc+ mogą wrócić do starych umów
Przy wprowadzeniu oferty nc+ złamano prawo - uznała prezes UOKiK. Urząd zobowiązał platformę, by dalej świadczyła klientom usługi na dotychczasowych zasadach. Spółka, która ma też zapłacić 11 mln zł kary, nie wie jeszcze, czy się odwoła od tej decyzji.
więcej
|
|
,,Pamiętniki z wakacji" straciły 660 tys. widzów i przegrały z konkurencją
Trzeci sezon „Pamiętników z wakacji” oglądało średnio 1,26 mln widzów. W porównaniu do emitowanej rok wcześniej drugiej serii format stracił 660 tys. oglądających. Polsat w paśmie jego emisji przegrał z wszystkimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
Kamil Durczok najbardziej zaufanym dziennikarzem telewizyjnym wśród Polaków
Kamil Durczok to dziennikarz telewizyjny, któremu Polacy ufają najbardziej - wynika z badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez Reader’s Digest.
więcej
|
|
,,Kalambury z gwiazdami" oglądało 500 tys. widzów. Polsat przegrał z TVN i TVP2
Program „Kalambury z gwiazdami” w wiosennej ramówce Polsatu śledziło 490 tys. widzów. Show dał Polsatowi trzecie miejsce i podniósł wyniki stacji w sobotnim paśmie względem ubiegłego roku.
więcej
|
|
TVN przed TVP1 - kolejne rekordy TV4 i Puls 2. ,,Ranczo" hitem tygodnia
W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym należała do TVN. Stacja ta pierwsze miejsce zajęła także wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
UPC obniża ceny pakietów telewizyjnych o 5 zł (wideo)
Sieć kablowa UPC Polska przygotowała nową promocję, w ramach której pakiety telewizyjne, w tym pakiety premium, są dostępne w cenie o 5 zł niższej niż dotychczas. Wspiera ją kampania reklamowa.
więcej
|
|
,,Wielka Matura Polaków" z nauk ścisłych w TVP1
Telewizyjna Jedynka 6 maja br. pokaże widowisko „Wielka Matura Polaków - zadania ściśle fajne”, w którym gwiazdy, widzowie i internauci odpowiadać będą na pytania z przedmiotów ścisłych.
więcej
|
|
Obama i Bloomberg występują w politycznych parodiach (wideo)
W krótkich komediowych filmach zaprezentowanych podczas tegorocznej imprezy White House Correspondents' Dinner pojawili się między innymi prezydent Stanów Zjednoczonych Barack Obama i burmistrz Nowego Jorku Michael Bloomberg.
więcej
|
|
Nowy sezon ,,Ogrodu bez tajemnic" w TVR
Kanał TVR wprowadza na antenę kolejny sezon programu „Ogród bez tajemnic”.
więcej
|
|
Dokumenty TVP2 nagrodzone w Chicago
Filmy dokumentalne „Uwikłani” Lidii Dudy i „W oku Boga” Wojciecha Królikowskiego zdobyły nagrody w tegorocznej, 49. edycji prestiżowego międzynarodowego konkursu produkcji telewizyjnych Chicago TV Awards.
więcej
|
|
Radio |
|
|
RMF FM najchętniej słuchane w godzinach popołudniowych
W I kwartale 2013 roku pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w godzinach popołudniowych (16.00 - 18.59) zajęło RMF FM, a na podium uplasowało się jeszcze Radio ZET oraz Eska - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Polskie Radio: ,,Orzeł może" nie ma charakteru politycznego
Zarząd Polskiego Radia jest zbulwersowany zarzutami, jakoby organizacja przez publicznego nadawcę akcji „Orzeł może” miała być inicjatywą polityczną. - Trzeba niezwykle złej woli, aby dostrzec w tym przedsięwzięciu programowym choćby element takiego zamierzenia - napisano w oficjalnym oświadczeniu.
więcej
|
|
Jakie rozgłośnie radiowe są najchętniej słuchane w południe?
W I kwartale 2013 roku pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w godzinach południowych (11.00 - 15.59) zajęło RMF FM, a na podium uplasowało się jeszcze Radio ZET oraz Eska - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Czołowe rozgłośnie radiowe zyskały w Poznaniu, RMF FM poza podium
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za I kwartał 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Poznaniu.
więcej
|
|
Trójka i Jedynka tracą, RMF FM nowym liderem w Łodzi
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za I kwartał 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Łodzi.
więcej
|
|
Czabański: Polskie Radio zaangażowane politycznie w ,,Dzień Flagi"
- Polskie Radio biorąc udział 2 maja br. w „Dniu Flagi” angażuje się w kampanię polityczną - uważa Krzysztof Czabański, wiceprzewodniczący Rady Programowej PR. - Nasza akcja „Orzeł może” zdecydowanie nie ma podtekstu politycznego, to kampania społeczna - odpowiada Radosław Kazimierski, rzecznik prasowy Polskiego Radia.
więcej
|
|
O poranku najchętniej słuchamy RMF FM, ale stacja traci
W I kwartale 2013 roku pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w godzinach porannych (06.00 - 08.59) zajęło RMF FM, a na podium uplasowało się jeszcze Radio ZET oraz Jedynka - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Lidl i Ferrero zwiększyły wydatki reklamowe - Alfofarm, PTC i Orange w dół (Top 10)
W I kwartale br. cennikowe wydatki reklamowe mocno zwiększyły Lidl Polska i Ferrero Polska. Natomiast spore spadki zanotowały Aflofarm i Polska Telefonia Cyfrowa, a duży spadek - PTK Centertel, operator Orange Polska.
więcej
|
|
Samorządy rezygnują z ogłoszeń w prasie
Samorządy nie chcą nadal zamieszczać w prasie drukowanej obowiązkowych ogłoszeń o przetargach, tłumacząc to wysokimi kosztami. Zapis o takich ogłoszeniach ma zniknąć z nowelizacji rozporządzenia Rady Ministrów w tej sprawie.
więcej
|
|
Media Trendy 2013: wszystkie wyróżnione kampanie (wideo case study)
W tegorocznym konkursie Media Trendy przyznano 22 wyróżnienia, z których po dwa otrzymały akcja „Głowa do góry” PZU, socialmediowe aktywności Serca i Rozumu oraz działania reklamowe Tyskiego. Zapraszamy do obejrzenia opisów wszystkich nagrodzonych projektów.
więcej
|
|
Wszystkie ,,srebrne" reklamy KTR (wideo case study)
W tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR przyznano 17 srebrnych nagród. Dwie zdobył projekt „Dotknij dźwięku” przygotowany dla Polskiego Radia przez agencję Hypermedia Isobar. Zapraszamy do obejrzenia opisów wszystkich nagrodzonych projektów.
więcej
|
|
Puszysta modelka po raz pierwszy w reklamie H&M
H&M jako pierwsza globalna marka odzieżowa zaangażowała do swojej kampanii reklamowej nie szczupłą, ale puszystą modelkę. Gwiazdą reklam nowej kolekcji H&M jest Amerykanka Jennie Runk.
więcej
|
|
Bogusław Chrabota promuje odświeżoną ,,Rzeczpospolitą" (foto)
Gremi Media rusza z największą od lat kampanią reklamową dziennika „Rzeczpospolita”, która wspierać będzie odświeżenie gazety. Działania obejmą telewizję, radio, prasę i internet. Twarzą akcji został Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rz”.
więcej
|
|
Tesco w reklamach zapowiada zmianę (wideo)
Rozpoczęła się teaserowa część kampanii reklamowej informującej o zmianach w hipermarketach Tesco. Akcję przygotowały firmy PZL i Mediacom Warszawa.
więcej
|
|
Reklama kinowa 30 proc. w górę. Kino Świat, Samsung i Grupa Żywiec liderami reklamodawców
W I kwartale br. cennikowa wartość reklamowy kinowej była o 29,2 proc. wyższa niż rok wcześniej. Największe wydatki na promocję w kinach - po ponad 10 mln zł - przeznaczyli Kino Świat, Samsung Electronics Polska i Grupa Żywiec.
więcej
|
|
Gabriela Zenka i Jakub ,,Pietz" Piecuch w kampanii ,,SM - walcz o siebie!"
Twarzami tegorocznej edycji kampanii „SM - walcz o siebie!”, promującej aktywność życiową osób ze stwardnieniem rozsianym, są tancerka Gabriela Zenka i muzyk Jakub „Pietz” Piecuch. Za strategię i kreację akcji odpowiada agencja Telescope.
więcej
|
|
Wszystkie ,,złote" reklamy KTR (wideo case study)
W tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR przyznano 18 złotych nagród. Trzy zdobyła kampania „Język polski jest Ą-Ę”, a dwie - spoty telewizyjne pożyczki w ING Banku Śląskim. Zapraszamy do obejrzenia opisów wszystkich nagrodzonych projektów.
więcej
|
|
Reklama w Polsce skurczy się o 5,2 proc., globalnie urośnie o 3,9 proc. (raport)
W 2013 roku wartość polskiego rynku reklamowego zmaleje o 5,2 proc., za to globalnie wydatki marketingowe wzrosną o 3,9 proc. - prognozuje dom mediowy ZenithOptimedia.
więcej
|
|
509,1 mld USD na reklamę w 2012 r.
W ubiegłym roku globalne nakłady na reklamę przekroczyły próg pół biliona dolarów. Grubo ponad połowę tej sumy wydano w Ameryce Północnej oraz w regionie Azji i Pacyfiku - wynika z szacunków firmy eMarketer.
więcej
|
|
Media Trendy: wszystkie nagrodzone kampanie (wideo case study)
W tegorocznym konkursie Media Trendy przyznano 11 nagród, z których dwie otrzymała akcja „Rozkład jazdy McDonald's” przygotowana przez agencję DDB Warszawa. Zapraszamy do obejrzenia opisów wszystkich nagrodzonych projektów.
więcej
|
|
Rozmowa na planie spotu reklamuje gwarancję Vidaronu (wideo)
Zaczęła się druga odsłona kampanii reklamowej produktów do ochrony i dekoracji drewna Vidaron. Kreację kampanii przygotowała agencja Addapter.
więcej
|
|
Małe niespodzianki w rodzinnym opakowaniu reklamują Andante (wideo)
W telewizji 6 maja startuje kampania reklamowa wafli Andante (I.D.C. Polonia). Za planowanie i realizację akcji odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
więcej
|
|
Reklama Pronto obraża i dyskryminuje kobiety
Komisja Etyki Reklamy orzekła, że spot telewizyjny marki Pronto, w którym mężczyzna wydaje polecenia sprzątającej kobiecie, jest obraźliwy i dyskryminujący wobec kobiet, czym narusza kodeks branżowy.
więcej
|
|
Sumoka reklamuje ,,Prezentobranie" w T-Mobile na kartę (wideo)
Startuje kampania reklamowa T-Mobile na kartę wspierająca promocję „Prezentobranie”. Głównym bohaterem akcji, przygotowanej przez firmy G7 i Starcom, jest zawodnik sumo.
więcej
|
|
Kraft Foods Polska zmienia nazwę na Mondelez Polska
Koncern Kraft Foods Polska zmienił nazwę na Mondelez Polska. Od wczoraj firma stosuje identyfikację wizualną marki korporacyjnej Mondel?z International.
więcej
|
|
Piwo Książęce reklamowane w wersji Jasne Ryżowe
Ruszyła kampania piwa Książęce (Kompania Piwowarska) reklamująca jego nowy wariant - Książęce Jasne Ryżowe. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Nairobia, Lubię to, Starcom i Raczkiewicz Chenczke Consultants.
więcej
|
|
,,Nie ma Podlaskiego" w młodzieżowej kampanii Pasztetu Podlaskiego
Z początkiem maja rusza kampania reklamowa Pasztetu Podlaskiego (produkowanego przez Drosed) skierowana do młodzieży. Akcję przygotowała agencja Brandcomm Polska.
więcej
|
|
Samsung Galaxy S 4 reklamowany jako ,,life companion"
W Polsce ruszyła kampania reklamowa smartfona Samsung Galaxy S 4. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Life companion”, przygotowały firmy Leo Burnett, Cheil Poland i Starcom.
więcej
|
|
Grzegorz Berezowski: z 180heartbeats + Jung v. Matt do CheeseCat.com
Grzegorz Berezowski odchodzi z agencji 180heartbeats + Jung v. Matt, w której był partnerem i dyrektorem strategicznym. Obejmuje funkcję prezesa i dyrektora zarządzającego w firmie CheeseCat.com.
więcej
|
|
Wybrano najlepsze kampanie reklamowe zrealizowane na Facebooku
Facebook nagrodził wyróżnieniami Studio Awards 2013 autorów najlepszych kampanii reklamowych, realizowanych na tym serwisie. Zwyciężyły ciasteczka Oreo z projektem „Oreo Daily Twist”, zorganizowanym z okazji 100 urodzin marki.
więcej
|
|
,,Zostań dociekliwym" w facebookowym konkursie McDonald's
Na Facebooku ruszył konkurs „Zostań dociekliwym” promujący McDonald’s. Za jego przygotowanie i realizację odpowiada agencja 24/7 Digital.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Odświeżona ,,Rzeczpospolita" chce pozyskać fachowców
„Rzeczpospolita” od poniedziałku zmodyfikuje zawartość i szatę graficzną, chcąc stać się gazetą bardziej użyteczną dla przedsiębiorców. Sobotnie wydanie będzie przygotowywane już w czwartek, a gazeta zamykana będzie kilka godzin wcześniej niż dotąd.
więcej
|
|
,,Harper's Bazaar" ze sprzedażą na poziomie 60 tys. egz.
Pierwszy numer luksusowego miesięcznika „Harper's Bazaar” (Marquard Media Polska) sprzedał się w liczbie 59 873 egz. - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Anna Gromnicka szefem działu kultura we ,,Wprost"
Anna Gromnicka została kierownikiem działu kultura w tygodniku „Wprost” (AWR „Wprost”). Zastąpiła na tym stanowisku Martę Strzelecką, która nadal będzie publikować w magazynie.
więcej
|
|
Bogusław Chrabota promuje odświeżoną ,,Rzeczpospolitą" (foto)
Gremi Media rusza z największą od lat kampanią reklamową dziennika „Rzeczpospolita”, która wspierać będzie odświeżenie gazety. Działania obejmą telewizję, radio, prasę i internet. Twarzą akcji został Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rz”.
więcej
|
|
Wydawca miesięcznika ,,Reader's Digest" zmienił właściciela
Polska spółka wydająca miesięcznik „Reader's Digest” zmieniła od maja br. właściciela. Od koncernu The Reader’s Digest Association odkupiła ją firma Tarsago Media Group, która przejęła także oddziały Reader's Digest na Węgrzech i w Rumunii.
więcej
|
|
Wraca ,,Trybuna", Robert Walenciak naczelnym
W połowie maja br. na rynku pojawi się lewicowy „Dziennik Trybuna”, nawiązujący do zamkniętej cztery lata temu ”Trybuny”. Tytułem pokieruje Robert Walenciak, a finansuje go Jarosław Podolski.
więcej
|
|
,,Charaktery Pisma" - nowy magazyn literacki
Wydawnictwo Charaktery 15 maja br. wprowadzi na rynek nowy magazyn humanistyczno-literacki „Charaktery Pisma”. W tym roku ukażą się dwa wydania tytułu towarzyszące dwóm targom książek.
więcej
|
|
,,Tele Tydzień" liderem tygodników w Polsce. Pisma yellow w czołówce
W lutym 2013 roku w rankingu średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników liderem został „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma z segmentu yellow. Top 65 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Iwona Kmita kieruje redakcją magazynu ,,Dom & Wnętrze"
Iwona Kmita, redaktor naczelna „Czterech Katów” (Agora) została p.o. naczelną miesięcznika „Dom & Wnętrze” przejętego przez Agorę od Edipresse Polska. Pierwszym przygotowanym przez nią wydaniem była numer majowy.
więcej
|
|
,,Harper's Bazaar" i Huffington Post w portfolio Burdy
Grupa Burda ponownie wprowadzi na niemiecki rynek miesięcznik luksusowy „Harper's Bazaar” oraz uruchomi niemieckojęzyczną wersję serwisu internetowego Huffington Post.
więcej
|
|
Majowy ,,Aktivist" z dodatkiem o literaturze niemieckiej
Do majowego wydania darmowego miesięcznika „Aktivist” (Valkea Media), które trafiło właśnie do dystrybucji, dołączono dodatek „delit”, poświęcony współczesnej literaturze niemieckiej.
więcej
|
|
Top 100 miesięczników w Polsce: Na czele ,,Przyślij Przepis", ,,Dobre Rady" i ,,Świat Kobiety"
W styczniu 2013 roku pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników zajął magazyn „Przyślij Przepis”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań. Top 100 miesięczników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Cezary Łazarewicz przechodzi z ,,Newsweeka" do ,,Wprost"
Cezary Łazarewicz, dotąd dziennikarz „Newsweeka”, w maju br. dołączy do zespołu tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”). Będzie dziennikarzem działu politycznego, zajmie się również tematami społecznymi.
więcej
|
|
,,Tele Tydzień" liderem wśród tygodników telewizyjnych, ,,Super TV" z największym spadkiem
W lutym 2013 roku wszystkie tygodniki Wydawnictwa Bauer z programem telewizyjnym zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Zyskały za to pisma innych wydawców. Liderem zestawienia pozostaje „Tele Tydzień”.
więcej
|
|
Marta Wierzbicka na okładce majowego ,,Playboya"
We wtorek 30 kwietnia br. do kiosków trafi majowe wydanie miesięcznika „Playboy” (Marquard Media Polska). Na jego okładce znalazła się Marta Wierzbicka, aktorka znana z serialu TVN „Na Wspólnej”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Top 15 serwisów parentingowych: Onet na czele - zyskuje Interia, w dół Dobramama.pl i Czasdzieci.pl
Strona Kobieta.onet.pl/dziecko to najpopularniejszy polski serwis parentingowy, wyprzedzający Dzieci.pl i Edziecko.pl. W skali roku bardzo duży wzrost odwiedzalności osiągnęło Mamdziecko.interia.pl, za to spadki zanotowały Dobramama.pl i Czasdzieci.pl.
więcej
|
|
Facebook może dalej używać ,,Osi czasu"
Dzięki ugodzie podpisanej z firmą Timelines Inc., Facebook może dalej swobodnie korzystać z nazwy „Oś czasu” dla jednej ze swoich kluczowych funkcji.
więcej
|
|
Portal tvn24.pl rozbudował część sportową. Niebawem transmisje
Portal tvn24.pl poszerzył swoją część z informacjami sportowymi. Dostępna jest ona teraz pod oddzielnym adresem sport.tvn24. Poza newsami na stronie mają pojawić się też transmisje sportowe.
więcej
|
|
10,7 mln użytkowników Facebooka w Polsce. Serce i Rozum ma najwięcej fanów
Facebook ma obecnie w Polsce 10,7 mln zarejestrowanych użytkowników. Najwięcej fanów ma profil Serce i Rozum, a wśród profili mediowych prowadzą Demotywatory.
więcej
|
|
Kupując na aukcji internetowej od osoby prywatnej można zapłacić podatek
Zakupy przez internet mogą rodzić obowiązek zapłaty podatku od czynności cywilnoprawnych - jest to zależne od statusu sprzedającego oraz od wysokości transakcji. Na złożenie deklaracji PCC-3 nabywca ma 14 dni od momentu zawarcia umowy kupna-sprzedaży.
więcej
|
|
Google umożliwia publikowanie panoramicznych zdjęć
Zdjęcia zrobione za pomocą smartfonów z systemem Photo Sphere mogą być już umieszczane na wszystkich stronach internetowych.
więcej
|
|
Facebook: 1,5 mld przychodu w I kw., zysk w górę, 1,11 mld użytkowników
Portal społecznoścowy Facebook zaprezentował swoje wyniki finansowe za pierwsze trzy miesiące bieżącego roku.
więcej
|
|
Filmbox Live w serwisie VoD.pl Onetu
Usługa Filmbox Live, oferowana przez Spi International, została udostępniona w ramach serwisu VoD.pl, należącego do Grupy Onet. To pierwszy krok współpracy Spi z Onetem.
więcej
|
|
Yahoo! nie kupi Dailmotion, interweniował francuski rząd
Francuski rząd zablokował transakcję, na mocy której Yahoo! miało kupić serwis multimedialny Dailymotion - donosi The Next Web.
więcej
|
|
Skype zintegrowany z Outlookiem (wideo)
Użytkownicy serwisu mailowego Outlook mogą już z poziom poczty wykonywać połączenia przez komunikator Skype.
więcej
|
|
Nowe multimedialne treści od Yahoo!
Yahoo! Zapowiedziało wprowadzenie na swoją platformę wielu nowych treści multimedialnych, w tym własnych seriali, programów i ekskluzywnych materiałów na licencji od innych wydawców medialnych.
więcej
|
|
Twitter ostrzega media: będą kolejne ataki
To nie koniec ataków cyberprzestępców na profile wydawców medialnych na Twitterze. Serwis mikroblogowy ostrzega, że trzeba być przygotowanym na kolejne próby przejęcia przez hakerów.
więcej
|
|
Rynek przeglądarek internetowych: Chrome i IE w górę, traci Firefox
Google Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa na świecie - w kwietniu powiększył przewagę nad konkurencją. Aplikacja Google zyskała również na polskim rynku, odrabiając część strat do liderującego Firefoksa.
więcej
|
|
Hulu ma 4 mln płacących subskrybentów
Z płatnej wersji internetowego serwisu wideo Hulu - Hulu Plus - korzysta już ponad 4 miliony subskrybentów.
więcej
|
|
Dodawanie znajomych na Facebooku przez picie piwa (wideo)
Brazylijski oddział Budweisera zaprezentował Buddy Cup, papierowe kubki na piwo, dzięki którym można dodawać nowych znajomych na Facebooku.
więcej
|
|
Wybrano najlepsze kampanie reklamowe zrealizowane na Facebooku
Facebook nagrodził wyróżnieniami Studio Awards 2013 autorów najlepszych kampanii reklamowych, realizowanych na tym serwisie. Zwyciężyły ciasteczka Oreo z projektem „Oreo Daily Twist”, zorganizowanym z okazji 100 urodzin marki.
więcej
|
|
Technologie |
|
|
Maciej Witucki: rynek telekomunikacyjny skurczy się przynajmniej o 8 proc.
|
|
Samsung odpowiada na krytykę Galaxy S4
|
|
Android: Gingerbread traci, Jelly Bean przed ICS
|
|
49,2 mln tabletów sprzedanych w I kw. 2013 r., Apple liderem
|
|
Microsoft reklamuje Nokię, naśmiewa się z konkurencji (wideo)
|
|
Safari traci na urządzeniach mobilnych, rywale w górę
|
|
Apple szykuje duże zmiany w iOS 7
|
|
W 2018 r. blisko połowę globalnego rynku smartfonów będą stanowiły tanie urządzenia
|
|
Opera Mini i Opera Mobile: prawie 250 mln użytkowników w marcu
|
|
Sumoka reklamuje ,,Prezentobranie" w T-Mobile na kartę (wideo)
|
|
Samsung zaprezentował Samsung Galaxy Tab 3
|
|
Pierwsze zakrzywione telewizory LG już w sprzedaży za 13,5 tys. dolarów
|
|
Samsung Galaxy S 4 reklamowany jako ,,life companion"
|
|
Google Now w Google Search na iPhone'a i iPada (wideo)
|
|
LG Optimus F5 wchodzi do sprzedaży (wideo)
|
|
Samsung chwali się designem Galaxy S4 (wideo)
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|