|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 9 Kwietnia 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Producent ,,Zdrowia na widelcu" kontra Katarzyna Bosacka z ,,Wiem, co jem"
- W związku z publicznymi wypowiedziami Katarzyny Bosackiej, zarzucającej nam naruszenie jej praw autorskich wskutek produkowania audycji „Zdrowie na widelcu”, oświadczam, że stawiane nam zarzuty są bezpodstawne i naruszają dobra osobiste naszej firmy - powiedziała nam Magdalena Kłaczyńska, prezes Formacja TV.
więcej |
|
,,Życie od kuchni" ogląda 1,5 mln widzów. Show przegrywa tylko z TVP1
Nowe reality-show „Życie od kuchni” średnio ogląda 1,48 mln osób. Program ma nieco niższe wyniki niż TVP2 notowała rok temu w tym paśmie. Dwójka w czasie jego emisji zajmuje drugie miejsce w rynku, przegrywając tylko z TVP1.
więcej |
|
10 kwietnia w telewizji: filmy dokumentalne i relacje specjalne
10 kwietnia TV Puls pokaże dwa filmy dokumentalne dotyczące katastrofy smoleńskiej. Wydarzenia rocznicowe relacjonować będą stacje informacyjne. Natomiast cztery główne kanały nie planują zmian w swoich ramówkach.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Facebook blisko 14 mln użytkowników, tracą portale
W lutym br. Facebook zanotował kolejny rekord popularności - odwiedziło go prawie 14 mln polskich użytkowników. Za to spadki odwiedzalnośći zanotowały Onet, Wirtualna Polska z Orange, Interia, Allegro i NK.pl.
więcej
|
,,Rzeczpospolita" znów z największym spadkiem, ,,Fakt" liderem
„Gazeta Polska Codziennie” to jedyny ogólnopolski dziennik, który w lutym br. miał wzrost sprzedaży. Pozostałe tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Rzeczpospolita”. Liderem zestawienia pozostał „Fakt”.
więcej
|
KRRiT karze TVN. 250 tys. zł za ,,Rozmowy w toku" o ćpunach i zboczeńcach
|
Krzysztof Kruszewski: Rynek badawczy będzie za kilka lat wyglądał zupełnie inaczej niż dziś
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Producent ,,Zdrowia na widelcu" kontra Katarzyna Bosacka z ,,Wiem, co jem"
- W związku z publicznymi wypowiedziami Katarzyny Bosackiej, zarzucającej nam naruszenie jej praw autorskich wskutek produkowania audycji „Zdrowie na widelcu”, oświadczam, że stawiane nam zarzuty są bezpodstawne i naruszają dobra osobiste naszej firmy - powiedziała nam Magdalena Kłaczyńska, prezes Formacja TV.
więcej
|
|
,,Życie od kuchni" ogląda 1,5 mln widzów. Show przegrywa tylko z TVP1
Nowe reality-show „Życie od kuchni” średnio ogląda 1,48 mln osób. Program ma nieco niższe wyniki niż TVP2 notowała rok temu w tym paśmie. Dwójka w czasie jego emisji zajmuje drugie miejsce w rynku, przegrywając tylko z TVP1.
więcej
|
|
10 kwietnia w telewizji: filmy dokumentalne i relacje specjalne
10 kwietnia TV Puls pokaże dwa filmy dokumentalne dotyczące katastrofy smoleńskiej. Wydarzenia rocznicowe relacjonować będą stacje informacyjne. Natomiast cztery główne kanały nie planują zmian w swoich ramówkach.
więcej
|
|
Będzie nowa oferta nc+. ,,Pracujemy nad rozwiązaniami"
Platforma nc+ najprawdopodobniej ugnie się pod presją abonentów i zmieni swoją ofertę. Firma poinformowała, że pracuje nad nowymi rozwiązaniami. Mają one zostać zaprezentowane jeszcze w tym tygodniu.
więcej
|
|
UOKiK: Vectra ma zmienić zasady telefonicznego zawierania umów
UOKiK orzekł, że sposoby zawierania i zmiany umów z klientami stosowane przez konsultantów telefonicznych Vectry naruszały prawa konsumentów. Operator ma miesiąc na wprowadzenie poprawnych standardów.
więcej
|
|
UPC: telewizja cyfrowa za darmo na próbę i niższe ceny pakietów
Sieć kablowa UPC Polska wprowadziła do oferty możliwość 14 dniowego testowania usługi telewizji cyfrowej. Obniżone zostały też ceny dwóch głównych pakietów telewizyjnych przy wyborze dekodera z nagrywarką.
więcej
|
|
Rekordowy tydzień TTV i TVP Seriale, TVP1 i TVN liderami
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Wszystkie mecze Ekstraklasy już od pakietu Canal+ Silver
Wszystkie spotkania T-Mobile Ekstraklasy będą transmitowane na kanałach dostępnych już od najtańszego pakietu Canal+ - wynika z uzgodnień między Ekstraklasą a platformą nc+. Nowy układ transmisji wszedł w życie w ostatni weekend wraz ze startem nowej oferty Canal+.
więcej
|
|
Discovery liderem wśród kanałów dokumentalnych, duży wzrost TVP Historia
W marcu br. wśród kanałów dokumentalnych pozycję lidera oglądalności zajął Discovery Channel. Największym wzrostem w rankingu pochwalić się mogła stacja TVP Historia, z kolei ponownie najwięcej stracił kanał CBS Reality.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat promuje nowy pakiet z HBO i Cinemax (wideo)
Cyfrowy Polsat rozpoczął kampanię reklamową promującą nowy pakiet z kanałami HBO i Cinemax. Wznowiono też akcję wspierającą sprzedaż dekoderów DVB-T.
więcej
|
|
,,Wojna gwiazd" na antenie Vivy. Prowadzi Katarzyna Kępka
W maju br. na antenę kanału Viva Polska trafi program „Wojna gwiazd”, w którym znane osoby rywalizować będą ze sobą w różnych nietypowych zadaniach. Poprowadzi go Katarzyna Kępka.
więcej
|
|
Ludzie platformy n odpowiadają za fiasko nc+. Będzie obniżka cen?
To kierownictwo byłej platformy n, a nie ludzie dawnej Cyfry+, odpowiadali za kształt oferty nowej platformy nc+, która nie spodobała się klientom - podał tygodnik „Newsweek”. Sugeruje on też, że może dojść do obniżki cen.
więcej
|
|
Serial ,,Maria Wern" od kwietnia na antenie Ale Kino+
21 kwietnia 2013 roku kanał Ale Kino+ rozpocznie emisję nowego kryminalnego serialu „Maria Wern”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Wojciech Borowski na czele McCann Worldgroup w Polsce
Wojciech Borowski objął funkcję CEO w polskim oddziale McCann Worldgroup. Ostatnio prowadził własną firmę GeoMobil, a wcześniej kierował Euro RSCG Poland (obecnie Havas Worldwide Warsaw).
więcej
|
|
Imprezowy tygrysek z Sokołem reklamuje napój Tiger (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa napoju energetycznego Tiger (Maspex Wadowice) utrzymana w stylistyce imprezowej. Głównym bohaterem akcji - przygotowanej przez firmy DDB Warszawa, Cut Cut, Platige Image i ZOG - jest miniaturowy tygrys z głosem rapera Sokoła.
więcej
|
|
Ministerstwo Gospodarki zachęca polskie firmy do promowania się za granicą (wideo)
Ruszyła kampania Ministerstwa Gospodarki pod hasłem „Wspieramy polską gospodarkę na świecie”. Akcję przygotowały i realizują firmy Legend Group, Infinity Media i On Board PR.
więcej
|
|
Joanna Koroniewska reklamuje lody Koral (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa lodów Koral z udziałem aktorki Joanny Koroniewskiej. Akcji towarzyszy „Koralowa loteria lodowa”.
więcej
|
|
Szymon Majewski z Marsjanami reklamuje kredyt dla firm w PKO BP (wideo)
PKO Bank Polski rozpoczął kampanię reklamową kredytu dla firm z gwarancją de minimis. Akcję, w której występuje Szymon Majewski, przygotowały firmy DDB Warszawa, OS3 Multimedia, Universal McCann i Value Media.
więcej
|
|
,,Niskie ceny na wyciągnięcie ręki" w kampanii Intermarché (wideo)
Wystartowała kampania supermarketów Intermarché reklamująca wysokiej jakości produkty dostępne w nich w atrakcyjnych cenach. Akcję przygotowały agencja Opus B i dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
,,Zgłoś nielegalne oprogramowanie" - zachęca BSA (wideo)
Rozpoczęła się telewizyjna kampania organizacji BSA zwracająca uwagę na korzystanie przez firmy z nielegalnego oprogramowania. Akcja zachęca do zgłaszania takich przypadków przez internet.
więcej
|
|
BMW w internecie: OS3 multimedia zamiast TippingPoint
Agencja interaktywna OS3 multimedia wygrała przetargu na stałą obsługę BMW w internecie. Poprzednio zajmowała się tym agencja TippingPoint.
więcej
|
|
Juliette Binoche reklamuje kredyt mieszkaniowy 3x0 w Credit Agricole Bank Polska (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa kredytu mieszkaniowego 3x0 oferowanego przez Credit Agricole Bank Polska. Akcję, opartą na wizerunku Juliette Binoche, przygotowały firmy NestPoint i Arena Media.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat promuje nowy pakiet z HBO i Cinemax (wideo)
Cyfrowy Polsat rozpoczął kampanię reklamową promującą nowy pakiet z kanałami HBO i Cinemax. Wznowiono też akcję wspierającą sprzedaż dekoderów DVB-T.
więcej
|
|
,,Zwracam się do Pań" - Bakalland reklamuje musli i płatki (wideo)
Trwa kampania reklamowa wspierająca wprowadzone do sprzedaży musli i płatki śniadaniowe Bakalland. Akcję przygotowały firmy Fat Baby, Papaya Films, Lunapark, MEC i Media Forum.
więcej
|
|
Facebook reklamuje Facebook Home (wideo)
Do internetu trafiła pierwsza reklama telewizyjna Facebook Home - nowego interfejsu dla Androida, stworzonego przez największy serwis społecznościowy świata.
więcej
|
|
Tomasz Karwowski i Paweł Pietrzykowski w agencji Plej
Tomasz Karwowski i Paweł Pietrzykowski rozpoczęli pracę w agencji marketingu zintegrowanego Plej. Karwowski objął funkcję event managera, a Pietrzykowski - account executive.
więcej
|
|
Sky odmawia emisji reklam konkurencji
British Telecom złożyło skargę do brytyjskiego Biura Komunikacji (Ofcom) na nieuczciwe praktyki stosowane przez BSkyB.
więcej
|
|
Atmedia zaczynają sprzedaż na maj. GRP droższe o 5/6 proc.
Broker Atmedia rozpoczął sprzedaż czasu reklamowego na maj w reprezentowanych przez siebie tematycznych kanałach telewizyjnych. Koszt GRP w paśmie prime-time wzrósł w skali roku o 6 proc., a w pozostałych pasmach o 5 proc.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|