|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 3 Kwietnia 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szymon Hołownia odchodzi z ,,Wprost" przez tekst krytykujący in vitro
- Powiedziano mi, że „Wprost” to „nie hyde park i nie można tu głosić poglądów sprzecznych z poglądami redakcji” - tak Szymon Hołownia komentuje swoje odejście z „Wprost”.
więcej |
|
,,Fakty" i ,,Wydarzenia" straciły widzów, na czele ,,Wiadomości" i ,,Teleexpress"
W marcu 2013 roku najpopularniejszym programem informacyjnym były „Wiadomości”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Teleexpress”, zaś najwięcej straciły „Wydarzenia”.
więcej |
|
Rosną wpływy z abonamentu rtv, 550 mln w 2012 roku
W 2012 roku wzrosły wpływy z abonamentu radiowo-telewizyjnego. Ale nie dlatego, że chętniej go płacimy. Poprawiła się ściągalność starych zaległości, za którą odpowiada Poczta Polska - wynika z rocznego sprawozdania KRRiT.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Katarzyna Bosacka: Polsat Cafe kopiuje moje pomysły
- Nie uzurpuję sobie monopolu na mówienie o zdrowych zakupach spożywczych. Jednak w „Zdrowiu na widelcu” (Polsat Cafe) podobieństwo formuły i tekstów zbyt mocno przypomina moje scenariusze, nawet w warstwie językowej - mówi nam Katarzyna Bosacka, prowadząca „Wiem, co jem” (TVN Style).
więcej
|
Eksperci public relations o kryzysie nc+: strzał w stopę
Milczenie na Facebooku, niepoinformowanie wcześniej klientów o zmianach, brak reakcji na pytania i opinie - takie błędy w komunikacji z ostatnich dni wytykają nc+ specjaliści z agencji public relations. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Małgorzata Celarek, Piotr Czarnowski, Eliza Misiecka i Karolina M. Siudyła.
więcej
|
nc+ nie reaguje na internetowy lincz. ,,Czekamy, aż temperatura dyskusji opadnie"
|
Stacje radiowe w internecie: na czele Eska.pl, RMFon.pl przyciąga najdłużej
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
nc+ bez dyrektora HR. Odchodzi Kamila Barabasz
Kamila Barabasz, wieloletnia dyrektor HR i administracji w Canal+ Cyfrowym, operatorze platformy Cyfra+, złożyła we wtorek wypowiedzenie i odchodzi z firmy - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Największe stacje tracą widzów, rekordowy wynik TVN7 i TV4
W marcu 2013 roku wszystkie główne stacje telewizyjne zanotowały spadki oglądalności. Pozycję lidera wśród wszystkich widzów zajęła TVP1. Z kolei w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do TVN.
więcej
|
|
,,Fakty" i ,,Wydarzenia" straciły widzów, na czele ,,Wiadomości" i ,,Teleexpress"
W marcu 2013 roku najpopularniejszym programem informacyjnym były „Wiadomości”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Teleexpress”, zaś najwięcej straciły „Wydarzenia”.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat odcina się od Anty nc+. ,,Nasze reklamy wykupiły agencje interaktywne"
Cyfrowy Polsat podkreśla, że nie ma nic wspólnego z forum i profilem facebookowym Anty nc+. Obecność swoich reklam na stronie i fanpage’u wyjaśnia „naturalnym mechanizmem działania reklamy internetowej i algorytmami firm Google i Facebook”.
więcej
|
|
Wielkanoc 2013: dłużej przed telewizorem, ,,M jak miłość" hitem
Podczas tegorocznej Wielkanocy Polacy oglądali telewizję o 6 minut dłużej niż rok wcześniej. Wśród wszystkich widzów najchętniej wybieraną stacją była TVP1, a w grupie 16-49 liderem była TVN. Największą widownię zgromadził serial „M jak miłość”.
więcej
|
|
Bardzo słaby tydzień TVP2 - w górę Polsat, TV4 i TTV
W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym utrzymała się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajęła TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Julien Verley (prezes nc+) - trwa mecz Arogancji z Ignorancją. Co wygra?
Tuż przed Świętami na dobre wybuchła afera z nc+. Prezes zarządu platformy, Pan Julien Verley dostarczył wszystkim (wliczając własnych klientów) pokazowego meczu arogancji z ignorancją - pisze Janusz Kamieński.
więcej
|
|
Daniel Reszka: z Canal+ Cyfrowy do Viacom International Media Networks
Daniel Reszka, po ośmiu miesiącach współpracy z Canal+ Cyfrowy, wraca do Viacom International Media Networks, gdzie będzie pełnił funkcję wiceprezesa zarządu.
więcej
|
|
,,Załóż fartucha u Janka Paszkowskiego" w wiosennej ramówce 4fun.tv
Program kulinarny „Załóż fartucha u Janka Paszkowskiego” to główna premiera wiosennej ramówki 4fun.tv. Od najbliższego weekendu stacja wprowadza także nowe pasma muzyczne.
więcej
|
|
UOKiK kontra platforma nc+. Rusza postępowanie
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczyna postępowanie przeciw operatorowi platformy n, spółce ITI Neovision, w sprawie automatycznej migracji jej abonentów do platformy nc+. UOKiK sprawdzi, czy firma nie zmienia jednostronnie warunków oferty i umów z klientami.
więcej
|
|
Prezes TVP zapowiada zwolnienia. "Nie będziemy musieli korzystać z tak dużej liczby współpracowników"
TVP po raz kolejny zmienia strukturę organizacyjną. Od lipca uruchomiona zostanie Telewizyjna Agencja Informacyjna, która zajmie się tworzeniem materiałów informacyjnych oraz będzie gospodarzem „odświeżonego” TVP Info. To zaś może wymusić zmiany w zatrudnieniu.- Być może nie będziemy musieli korzystać z tak dużej liczby współpracowników - mówi prezes TVP Juliusz Braun.
więcej
|
|
Tomaszewska, Szerszeniewska i Prokop awansowały w Discovery Media
W Discovery Media Polska, biurze sprzedaży kanałów Discovery Networks, nowe stanowiska objęły Anna Tomaszewska, Joanna Szerszeniewska i Marta Prokop.
więcej
|
|
,,Wodny świat" oraz ,,Disco Gwiazdy" w TVR
Magazyny „Wodny świat” oraz „Disco Gwiazdy” to dwie główne nowości programowe, jakie pojawią się w wiosennej ramówce TVR.
więcej
|
|
Cartoon Network pokaże piątą serię animacji ,,Gwiezdne wojny: Wojny klonów"
15 kwietnia 2013 roku dziecięcy kanał Cartoon Network rozpocznie emisję piątego sezonu animowanego serialu „Gwiezdne wojny: Wojny klonów”.
więcej
|
|
,,Graham Norton Show" na antenie BBC Entertainment (wideo)
20 kwietnia 2013 roku o godz. 20.00 kanał BBC Entertainment rozpocznie emisję kolejnych odcinków programu „Graham Norton Show”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Wynalazcy w reklamach Plusa słabsi od Mumio - dużo oferty, mało kreacji (opinie)
Nowy format reklam Plusa, z Wynalazcami platformy OMG, wypada gorzej niż kampanie z kabaretem Mumio czy choćby spoty z DurboDymoManem. Skupia się na eksponowaniu oferty, a brakuje mu oryginalności i finezji, choć ma do tego potencjał - oceniają eksperci.
więcej
|
|
,,Podejmij wyzwanie" - Marcin Prokop w kampanii Halls
Ruszają konkurs i loteria promujące cukierki Halls (Kraft Foods Polska). Twarzą akcji i wspierającej je kampanii reklamowej jest Marcin Prokop.
więcej
|
|
Reklamy ING Życie ,,Zrób rakowi wspak" trywializują chorobę nowotworową
Komisja Etyki Reklamy uznała, że kampania ING Życie prowadzona w ub.r. pod hasłem „Zrób rakowi wspak” wykorzystywała strach odbiorców przed chorobą nowotworową i upraszczała przebieg jej leczenia.
więcej
|
|
Czy jesteś zadowolony ze swojej sytuacji finansowej? (reklama)
ZAPRASZAMY CIĘ NA FENOMENALNE WYDARZENIE. JUŻ W TEN WEEKEND!
WARSZTATY NA TEMAT: "JAK KREOWAĆ W ŻYCIU WIĘCEJ OBFITOŚCI"
SPOTKANIE POPROWADZI WYJĄTKOWY I DYNAMICZNY DUET ZE SZWECJI:
LISEN BENGTSSON I JONAS SVENSSON
Certyfikowani Facilitatorzy Access Consciousness™ ze Szwecji.
więcej
|
|
Hoop Cola szuka celebryty do reklam
Wystartował teaserowy etap nowej kampanii reklamowej napoju Hoop Cola, której twarzą ma być zagraniczny celebryta. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Hand Made, Ostryga i Performance Media.
więcej
|
|
Do sprzedaż wchodzi Tymbark Gazzzowany
Grupa Maspex wprowadza na rynek Tymbark Gazzzowany, pierwszy napój gazowany w swojej ofercie. Będzie do wspierać najdłuższa w historii marki Tymbark kampania reklamowa.
więcej
|
|
,,To The Bone" - startuje imprezowa kampania Desperadosa
Pod hasłem „To The Bone” ruszyła globalna kampania reklamowa piwa Desperados podkreślająca rozrywkowy wizerunek marki. W Polsce akcję na zlecenie Grupy Żywiec realizują firmy Przeagencja, MediaVest i Havas PR Warsaw.
więcej
|
|
Telewizory Sharp Aquos LED reklamowane ,,dla spragnionych wielkich emocji" (wideo)
W telewizji, internecie, kinach i sklepach ruszyła kampania reklamowa telewizorów Sharp Aquos LED pod hasłem „Dla spragnionych wielkich emocji”. Akcję przygotowały firmy McGarry Bowen, Essenzia i OMD.
więcej
|
|
McDonald's reklamuje zabawki z ,,Krudów" w Happy Meal (wideo)
W restauracjach McDonald’s do zestawów Happy Meal są obecnie dodawane zabawki z bohaterami filmu dla dzieci „Krudowie”. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy DDB Warszawa, Tribal DDB i OMD.
więcej
|
|
Liberty Direct reklamuje się jako najlepszy ubezpieczyciel direct (wideo)
W swojej nowej kampanii reklamowej Liberty Direct podkreśla, że w rankingu „Dziennika Ubezpieczeniowego” zajął pierwsze miejsce wśród ubezpieczycieli komunikacyjnych działających w modelu direct.
więcej
|
|
,,Spanie z gwiazdami" reklamowane w telewizji i internecie (wideo)
Trwa kampania reklamowa programu „Spanie z gwiazdami” z Bilguunem Ariunbaatarem, emitowanego w Viva Polska od początku kwietnia. Akcję przygotowały Viacom International Media Networks i Value Media.
więcej
|
|
Monika Dworska i Magdalena Lewocka awansowały w Muratorze
Monika Dworska objęła stanowisko zastępcy dyrektora ds. współpracy z klientami agencyjnymi i strategicznymi w biurze reklamy wydawnictwa Murator, a Magdalena Lewocka została koordynatorem ds. sprzedaży magazynu "M jak mama".
więcej
|
|
Samsung partnerem igrzysk paraolimpijskich Soczi 2014
Samsung został globalnym partnerem Zimowych Igrzysk Paraolimpijskich w Soczi w 2014 roku.
więcej
|
|
Artur Małek w Mint Media
Do zespołu Mint Media dołączył Artur Małek, gdzie objął stanowisko senior strategy planner. Będzie odpowiadał za przygotowywanie strategii komunikacji dla klientów.
więcej
|
|
Kamila Woźniak w blomedia.pl
Kamila Woźniak dołączyła do zespołu Blomedia.pl. Od kwietnia objęła stanowisko account managera w zespole sprzedaży.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Donald Tusk śpiewa ,,Ona tańczy dla mnie" dla Greenpeace Polska (wideo)
W internecie pojawił się spot Greenpeace Polska, w którym premier Donald Tusk śpiewa piosenkę „Ona tańczy dla mnie”. Reklamę przygotowała agencja Tribal DDB.
więcej
|
|
10,3 mln Polaków korzysta z Facebooka. Serce i Rozum liderem
Facebook ma obecnie w Polsce 10,3 mln zarejestrowanych użytkowników. Najwięcej fanów ma profil Serce i Rozum, a wśród profili mediowych prowadzi YouTube.
więcej
|
|
,,Gra o tron" bije rekord wśród piratów
Pierwszy odcinek nowego sezonu „Gry o tron” to najszybciej pobierany przez piratów plik w historii - podał TorrentFreak.
więcej
|
|
Sześć europejskich państw bada politykę prywatności Google
Organy zajmujące się ochroną danych osobowych we Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Holandii i Niemczech rozpoczęły dochodzenia w sprawie polityki prywatności Google.
więcej
|
|
Twórca Anty nc+ nie spotka się z prezesem nc+. ,,Nie mogę reprezentować 2,5 mln klientów"
Założyciel forum i profilu facebookowego Anty nc+ nie przyjął propozycji spotkania złożonej przez prezesa nc+. Internauta wytyka firmie brak dobrej woli i właściwej komunikacji z klientami, a ich sugestie i pytania przesyła prezesowi na CD.
więcej
|
|
Rynek przeglądarek internetowych: Chrome w górę, IE i Firefox w dół
Google Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa na świecie - w marcu powiększył przewagę nad Internet Explorerem. Aplikacja Google zyskała również na polskim rynku, gdzie spadek zanotował liderujący Firefox.
więcej
|
|
Safari w górę na urządzeniach mobilnych, Opera Mini w dół
Safari - zdecydowanie najpopularniejsza przeglądarka internetowa wykorzystywana w telefonach komórkowych i tabletach - zanotowała w marcu znaczący wzrost udziału w rynku. Najbardziej straciła na tym trzecia w rankingu Opera Mini.
więcej
|
|
Twórca Windows Phone 7 przechodzi do Amazonu
Charlie Kindel, były dyrektor w Microsofcie zajmujący się rozwojem platformy Windows Phone, dołączył do Amazonu by kierować nowym projektem internetowego giganta.
więcej
|
|
,,House of Cards" również na Blu-ray i DVD
Popularny internetowy serial „House of Cards” doczeka się wydania na nośnikach optycznych. Pierwszy sezon na Blu-ray i DVD ukaże się 11 czerwca.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|