Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 27 Marca 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Eksperci public relations o kryzysie nc+: strzał w stopę

Milczenie na Facebooku, niepoinformowanie wcześniej klientów o zmianach, brak reakcji na pytania i opinie - takie błędy w komunikacji z użytkownikami w ostatnich dniach wytykają nc+ specjaliści z agencji public relations. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Małgorzata Celarek, Piotr Czarnowski i Eliza Misiecka. więcej

 
4fun Media szuka inwestora, ale i zapowiada nowe inwestycje

Rada nadzorcza spółki 4fun Media, nadawcy m.in. 4fun.tv i rebel:tv, zaakceptowała nową strategię spółki na najbliższe lata. Firma chce zwiększyć swoje inwestycje, m.in. w media cyfrowe, poszukiwać będzie też partnerów do współpracy lub inwestora strategicznego. więcej

 
Aflofarm liderem - Orange i Unilever ostro w dół (Top 10 reklamodawców)

W lutym br. Aflofarm pozostał największym reklamodawcą, chociaż jego wydatki reklamowe (bez internetu) zmalały o 13 proc. Budżety Unilevera i PTK Centertelu spadły o 40-50 proc., za to Lidl wydał prawie o połowę więcej. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

RMF Classic poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz / reporter

Sigma International poszukuje osoby na stanowisko
sekretarz redakcji / biznes development manager

Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji poszukuje osoby na stanowisko
aspirant w Departamencie Strategii

Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji poszukuje osoby na stanowisko
aspirant w Departamencie Regulacji

F-Secure poszukuje osoby na stanowisko
Marketingowiec

Adbirds poszukuje osoby na stanowisko
Art director

Polymus poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Działu Eventów

Legia Warszawa poszukuje osoby na stanowisko
grafik komputerowy

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Andrzej Pestkowski odchodzi z Mediów Regionalnych

Andrzej Pestkowski, wiceprezes Mediów Regionalnych, z końcem marca br. odchodzi z firmy, w której pracował przez 17 lat. W związku z tym zarząd spółki z trzech osób zmniejszy się do dwóch. więcej

 
,,Przepis na życie 4" z mniejszą widownią

Pierwsze pięć odcinków czwartej serii „Przepisu na życie” obejrzało w TVN średnio 2,49 mln widzów, czyli  o 150 tys. osób mniej niż nadawany rok wcześniej trzeci sezon produkcji. Serial daje stacji drugie miejsce w rynku telewizyjnym, lepszy jest tylko Polsat. więcej

 
RMF FM liderem rynku radiowego w godzinach południowych

W okresie od grudnia 2012 do lutego 2013 roku pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w godzinach południowych (11.00 - 15.59) zajęło RMF FM - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
nc+ nie reaguje na internetowy lincz. ,,Czekamy, aż temperatura dyskusji opadnie"

Oferta nc+ spotkała się w internecie z masową krytyką. Użytkownicy oprócz mnóstwa krytycznych komentarzy tworzą prześmiewcze memy. - Chcemy poczekać, aż temperatura dyskusji nieco opadnie - wyjaśnia nam strategię nc+ w social media Norbert Kilen. więcej

Stacje radiowe w internecie: na czele Eska.pl, RMFon.pl przyciąga najdłużej

Wśród stron internetowych stacji radiowych zdecydowanie najwięcej użytkowników i odsłon notują Eska.pl i PolskieRadio.pl. Natomiast najwięcej czasu internauci korzystają z serwisów RMFon.pl, EskaGO.pl i Open.fm. więcej

Eksperci o nc+: Za drogo i mało elastycznie
Julien Verley: Przede wszystkim chcemy utrzymać dotychczasowych abonentów
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
4fun Media szuka inwestora, ale i zapowiada nowe inwestycje

Rada nadzorcza spółki 4fun Media, nadawcy m.in. 4fun.tv i rebel:tv, zaakceptowała nową strategię spółki na najbliższe lata. Firma chce zwiększyć swoje inwestycje, m.in. w media cyfrowe, poszukiwać będzie też partnerów do współpracy lub inwestora strategicznego. więcej

 
,,Przepis na życie 4" z mniejszą widownią

Pierwsze pięć odcinków czwartej serii „Przepisu na życie” obejrzało w TVN średnio 2,49 mln widzów, czyli  o 150 tys. osób mniej niż nadawany rok wcześniej trzeci sezon produkcji. Serial daje stacji drugie miejsce w rynku telewizyjnym, lepszy jest tylko Polsat. więcej

 
Kibice T-Mobile Ekstraklasy protestują przeciw ofercie nc+

Nie milkną negatywne komentarze dotyczące oferty nowej platformy nc+. Do protestujących dołączył Ogólnopolski Związek Stowarzyszeń Kibiców, który rozpoczął specjalną akcję w internecie. więcej

 
Kasia Nosowska, Cezik i Radzimir Dębski pomogą jurorom ,,X Factor"

Kasia Nosowska, Cezik i Radzimir Dębski będą pomagać jurorom programu TVN “X Factor” w wyborze finałowej dziewiątki uczestników show. Odcinek z ich udziałem pokazany zostanie w sobotę 7 kwietnia br. więcej

 
,,Ugotowani" zyskali widzów i podnoszą widownię TVN

Czwarta edycja „Ugotowanych” - w porównaniu do emitowanej jesienią trzeciej serii - zyskała 550 tys. widzów. Reality-show poprawia też wyniki TVN względem ub.r. Produkcja zajmuje jednak drugie miejsce w rynku, przegrywając z TVP1. więcej

 
67 proc. telewidzów ogląda programy kulinarne, najpopularniejsze "Kuchenne rewolucje"

67 proc. Polaków oglądających telewizję deklaruje, że wybiera w niej programy o tematyce kulinarnej. Najbardziej popularne są „Kuchenne rewolucje” Magdy Gessler oraz "Makłowicz w podróży" - wynika z badania GfK. więcej

 
Travel Channel z nowym logo i ramówką (foto)

Podróżniczy kanał Travel Channel od poniedziałku 25 marca br. zyskał odświeżone logo i oprawę graficzną. W ofercie stacji pojawią się też nowe programy. więcej

 
Polsat Crime & Investigation Network promuje serial ,,Polskie prywatne zbrodnie"

Kanał Polsat Crime & Investigation Network rozpoczął kampanię reklamową promującą pierwszy polski serial dokumentalny stacji pod tytułem „Polskie prywatne zbrodnie”. Działania obejmują telewizję, prasę, radio i internet. więcej

 
Comedy Central pokaże ósmy sezon serialu ,,Jak poznałem waszą matkę"

Od 1 kwietnia 2013 roku kanał Comedy Central emitować będzie ósmą serię serialowego hitu „Jak poznałem waszą matkę”. więcej

 
 
Radio  
 
RMF FM liderem rynku radiowego w godzinach południowych

W okresie od grudnia 2012 do lutego 2013 roku pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w godzinach południowych (11.00 - 15.59) zajęło RMF FM - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Antyradio: piąta edycja konkursu Antyfest

Antyradio organizuje piątą edycję konkursu dla zespołów rockowych Antyfest. Zgłaszać się można do niego do 26 kwietnia br. więcej

 
Reklama  
 
Aflofarm liderem - Orange i Unilever ostro w dół (Top 10 reklamodawców)

W lutym br. Aflofarm pozostał największym reklamodawcą, chociaż jego wydatki reklamowe (bez internetu) zmalały o 13 proc. Budżety Unilevera i PTK Centertelu spadły o 40-50 proc., za to Lidl wydał prawie o połowę więcej. więcej

 
Sklep z żaluzjami w reklamie Orange dla Firm (wideo)

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej oferty Bez Limitu w Orange dla Firm. Akcję przygotowały firmy Havas Worldwide Warsaw, Lemon, Lunapark i MEC. więcej

 
PGE: Robimy prąd od początku do końca

Pod hasłem „Robimy prąd od początku do końca” startuje wizerunkowa kampania reklamowa Polskiej Grupy Energetycznej. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy PZL, 180heartbeats + Jung von Matt, CAM Media i ZenithOptimedia Group. więcej

 
Księgowy i ogrodnik w kampanii Netii dla małych i średnich firm

Rozpoczęła się radiowa kampania reklamowa oferty Netii dla małych i średnich firm. Akcję przygotowały agencja Brasil i dom mediowy Carat Polska. więcej

 
,,Viva!" z aplikacją mobilną, multimedialna reklama Vichy

Wydawca dwutygodnika „Viva!” (Edipresse Polska) przygotował dedykowaną temu magazynowi aplikację „Viva!+” na smartfony, która pozwoli na dostęp do dodatkowych treści w technologii rozszerzonej rzeczywistości. więcej

 
Justyna Bąba, Magdalena Kardaszewska i Magda Łucek na czele działu obsługi klienta S4

Obsługa klienta agencji reklamowej S4 została podzielona na trzy zespoły accountów, którymi kierują Justyna Bąba, Magdalena Kardaszewska i Magda Łucek. Cały dział podlega Dagmarze Dotoń-Kowalik, dyrektor zarządzającej firmy. więcej

 
Krzysztof Dębowski z 70 proc. udziałów Beemail

Krzysztof Dębowski kupił od funduszu Tyler&Cook Capital Fund LLC 70 proc. udziałów w Beemail, firmie oferującej platformę e-mailingową dla branży e-commerce. Jednocześnie został członkiem jej zarządu. więcej

 
Whirlpool promuje pralki i piekarniki 6-ty Zmysł oraz płyty Flexi Cook

Ruszyły promocje pralek i piekarników Whirlpool z technologią 6-ty Zmysł oraz płyt indukcyjnych z funkcją Flexi Cook. Za przygotowanie i realizację obu akcji odpowiada agencja Albedo Marketing. więcej

 
San Markos międzynarodowo dla Danfoss

Agencja San Markos realizuje na pięciu europejskich rynkach kampanię Danfoss skierowaną do do wpływowych specjalistów i projektantów sieci grzewczych. To kolejny międzynarodowy projekt firmy dla tej marki. więcej

 
Spotify rusza z kampanią reklamową (wideo)

W Stanach Zjednoczonych emitowane są już pierwsze spoty reklamowe popularnego serwisu muzycznego Spotify. więcej

 
Przemysław Bojanowski: z JWT Warszawa do Malum

Do zespołu agencji Malum dołączył Przemysław Bojanowski, który objął stanowisko strategy director. więcej

 
Urszula Uchańska dyrektorem marketingu w Philips Consumer Lifestyle

Urszula Uchańska objęła stanowisko dyrektora ds. marketingu dla Europy Środkowo-Wschodniej w sektorze Consumer Lifestyle firmy Philips. Uchańska dalej pełni też funkcję dyrektora marketingu dla Polski. więcej

 
Tipy.pl: z ARBOinteractive do Evolution Media Net

Serwis z poradami Tipy.pl rozpoczął współpracę z siecią reklamową Evolution Media Net. Poprzednio był obsługiwany przez sieć z ARBOinteractive, od niedawna działającą pod nazwą Goldbach Poland. więcej

 
Prasa  
 
Andrzej Pestkowski odchodzi z Mediów Regionalnych

Andrzej Pestkowski, wiceprezes Mediów Regionalnych, z końcem marca br. odchodzi z firmy, w której pracował przez 17 lat. W związku z tym zarząd spółki z trzech osób zmniejszy się do dwóch. więcej

 
Przez konflikt z Kolporterem spadła sprzedaż tygodników telewizyjnych Bauera

W styczniu 2013 roku wszystkie tygodniki Wydawnictwa Bauer z programem telewizyjnym zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Był to m.in. efekt chwilowego braku ich dystrybucji w sieci Kolportera. Zyskały za to pisma innych wydawców. więcej

 
,,Newsweek Historia" w nowej szacie graficznej

Kwietniowe wydanie miesięcznika „Newsweek Historia” (Ringier Axel Springer Polska) ukaże się w środę 27 marca br. w nowej szacie graficznej. Znaczna część wydania poświęcona będzie powstaniu w getcie warszawskim od którego mija 70 lat. więcej

 
,,Viva!" z aplikacją mobilną, multimedialna reklama Vichy

Wydawca dwutygodnika „Viva!” (Edipresse Polska) przygotował dedykowaną temu magazynowi aplikację „Viva!+” na smartfony, która pozwoli na dostęp do dodatkowych treści w technologii rozszerzonej rzeczywistości. więcej

 
Zmarł Krzysztof Kozłowski

Nie żyje Krzysztof Kozłowski, dziennikarz związany z "Tygodnikiem Powszechnym", filozof, były minister spraw wewnętrznych w rządzie Tadeusza Mazowieckiego - potwierdził dyrektor szpitala uniwersyteckiego w Krakowie Andrzej Kulig. więcej

 
Pierwszy numer ,,C'est La vie" w sprzedaży, na okładce Danuta Stenka

We wtorek 26 marca br. do sprzedaży trafił pierwszy numer nowego miesięcznika luksusowego dla kobiet pod tytułem „C'est La vie” (Consiliari Partners). Na jego okładce jest Danuta Stenka. więcej

 
Złota Waga adwokatury dla Piotra Pytlakowskiego z "Polityki"

Piotr Pytlakowski z "Polityki" odebrał we wtorek Złotą Wagę - nagrodę przyznawaną przez adwokaturę dziennikarzom zajmującym się tematyką prawną. To siódma edycja tej nagrody. więcej

 
Internet  
 
Facebook uruchamia wątki w komentarzach

Administratorzy stron na Facebooku mogą włączyć opcję pozwalającą na dzielenie komentarzy pod wpisami na osobne wątki. więcej

 
Opera Mini i Opera Mobile miały w lutym ponad 228 mln użytkowników

228,5 miliona osób korzystało w lutym br. z mobilnych przeglądarek firmy Opera Software, aby uzyskać dostęp do internetu z poziomu urządzeń mobilnych. więcej

 
Hulu na sprzedaż

News Corp. i Walt Disney Company szukają kupców na swoje udziały w Hulu, jednym z największych serwisów streamingu wideo na świecie. więcej

 
Spotify chce wkroczyć na rynek VoD

Najpopularniejszy serwis streamingu muzyki na świecie, Spotify, zamierza rozszerzyć zakres działania. Szwedzka firma planuje również usługę typu Video on Demand. więcej

 
Polacy na podium konkursu Facebooka

Jakub Pachocki i Marcin Smulewicz zajęli odpowiednio drugie i trzecie miejsce w międzynarodowym konkursie informatycznym Facebook Hacker Cup. Wygrał Rosjanin Petr Mitrichev. więcej

 
Animowane zdjęcia profilowe w Google+

Użytkownicy serwisu społecznościowego Google+ mogą już ustawiać na zdjęcia profilowe animowane grafiki w formacie GIF. więcej

 
Spotify rusza z kampanią reklamową (wideo)

W Stanach Zjednoczonych emitowane są już pierwsze spoty reklamowe popularnego serwisu muzycznego Spotify. więcej

 
Google+: nowe wersje aplikacji dla iOS i Androida

Google udostępniło nowe wersje aplikacji portalu społecznościowego Google+ dla systemów iOS i Android. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Gotówka największym siedliskiem bakterii dla 63 proc. Polaków

63% Polaków sądzi, że pieniądze - banknoty i monety - są najmniej higienicznymi rzeczami, z którymi się na co dzień stykają - wynika z badania TNS. więcej

 
Karta zbliżeniowa najbardziej pożądaną nowością w ofercie banków

Spośród nowości w ofercie banków najbardziej pożądanym przez klientów produktem jest karta zbliżeniowa (55%) - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
PKO BP ulubionym bankiem internautów

Najpopularniejszym bankiem wśród polskich internautów jest PKO BP. Mieszkańcy dużych i średnich miast wybierają ING Bank Śląski, a lepiej zarabiający - Alior Bank i Getin Bank. Credit Agricole to natomiast bank kupujących na raty - wynika z badania Gemiusa. więcej

 
Co czwarty pracownik nie dba o swoje urządzenie mobilne

21 proc. osób przyznaje, że służbowe urządzenia mobilne, takie jak laptop czy telefon, traktuje gorzej niż prywatne. Najgorzej ze swoimi urządzeniami obchodzą się pracownicy branży marketingowej i HR - wynika z badania Dynamic Markets. więcej

 
Public Relations  
 
Eksperci public relations o kryzysie nc+: strzał w stopę
 
Edelman Polska wypromuje podłogi Quick-Step
 
IsaDora i inne marki Optimum Distribution z 4 Publicity
 
GutPR wypromuje sieć KiK
 
E.C.H.O. Communications dla spółki Uponor
 
Technologie  
 
IHS iSuppli: 236 USD to koszt elementów smartfonu Samsung Galaxy S4
 
Sklep z żaluzjami w reklamie Orange dla Firm (wideo)
 
W 2017 r. sprzedanych zostanie 2,2 miliarda pecetów, tabletów i smartfonów
 
CityTab Vision - nowy tablet od Colorovo za 799 zł
 
Co czwarty pracownik nie dba o swoje urządzenie mobilne
 
T-Mobile: 10 000 klientów aktywowało usługę MyWallet
 
Gospodarka  
 
UOKiK ostrzega przed wielkanocnymi jajami. Jak reklamować produkty spożywcze
 
Lepsza karta przedpłacona niż bon - nie będzie podatku
 
Jakub Borowski głównym ekonomistą Credit Agricole Bank Polska
 
Wartość niespłaconych długów to już prawie 40 mld zł
 
Enea potrzebuje na rozwój 800 mln zł
 
Czy można odliczyć od dochodu składkę na ZUS
 
Sposoby na niskie zyski z lokat
 
Lewiatan: wydłużyć przerwy w pracy
 
Kultura/Rozrywka  
 
Kasia Nosowska, Cezik i Radzimir Dębski pomogą jurorom ,,X Factor"
 
Hey, Dżem, Farben Lehre, Bednarek i Raggafaya w Jarocinie
 
Sam Mendes wyreżyseruje kolejnego Bonda?
 
Michael Bublé zaprezentował "It's A Beautiful Day" (wideo)
 
Rod Stewart w maju z nową płytą (wideo)
 
"Cougar Town" doczeka się piątego sezonu
 
Comedy Central pokaże ósmy sezon serialu ,,Jak poznałem waszą matkę"
 
Charlize Theron w thrillerze "Dochodzenie"
 
Blog  
 
Mandaty drogówki... - Andrzej Bober
 
Cypr, czyli dziennikarze w raju - Jerzy Szygiel
 
Responsywny Web Design - czy to konieczne? - Wojciech Raatz
 
Sanmaryńczycy wygryzą nam Trawę Narodową. - Ewaryst Fedorowicz
 
Jak nc+ (nie) radzi sobie z kryzysem w mediach społecznościowych? - Arkadiusz Widawski
 
Nasz gość  
 
Julien Verley: Przede wszystkim chcemy utrzymać dotychczasowych abonentów

- Polski rynek telewizyjny to jeden z najbardziej zaawansowanych rynków w skali Europy. W segmencie cyfrowych platform telewizyjnych ma jeszcze bardzo duży potencjał - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Julien Verley, prezes zarządu i dyrektor generalny nc+. więcej

 
Rinke Rooyens: W Polsce nie ma prawdziwego kryzysu
 
Maciej Sojka: Szymon Majewski z sukcesem na YouTube
 
Kwestionariusz  
 
Adriana Kajca: Zawsze znajdę czas na przejrzenie kobiecej prasy

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Adriana Kajca, prezes i dyrektor zarządzający agencji Talk Marketing. więcej

 
Anna Głogowska: Moja praca to absolutne uzależnienie, namiętność i pasja
 
Joanna Andrzejewska: brzydzę się manipulanctwem i lenistwem
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Grafik
 
Dziennikarz / reporter
 
sekretarz redakcji / biznes development manager
 
aspirant w Departamencie Strategii
 
aspirant w Departamencie Regulacji
 
Marketingowiec
 
Stażysta (SEM, SEO, marketing online, social media)
 
Reporter tv
 
Account Executive
 
Szkolenie z zakresu Animacji 3D i Efektów Specjalnych
 
Art director
 
Specjalista ds. Sprzedaży
 
Project & Produkt Manager
 
Dyrektor Działu Eventów
 
grafik komputerowy
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl