|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 27 Marca 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Eksperci public relations o kryzysie nc+: strzał w stopę
Milczenie na Facebooku, niepoinformowanie wcześniej klientów o zmianach, brak reakcji na pytania i opinie - takie błędy w komunikacji z użytkownikami w ostatnich dniach wytykają nc+ specjaliści z agencji public relations. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Małgorzata Celarek, Piotr Czarnowski i Eliza Misiecka.
więcej
|
|
4fun Media szuka inwestora, ale i zapowiada nowe inwestycje
Rada nadzorcza spółki 4fun Media, nadawcy m.in. 4fun.tv i rebel:tv, zaakceptowała nową strategię spółki na najbliższe lata. Firma chce zwiększyć swoje inwestycje, m.in. w media cyfrowe, poszukiwać będzie też partnerów do współpracy lub inwestora strategicznego.
więcej
|
|
Aflofarm liderem - Orange i Unilever ostro w dół (Top 10 reklamodawców)
W lutym br. Aflofarm pozostał największym reklamodawcą, chociaż jego wydatki reklamowe (bez internetu) zmalały o 13 proc. Budżety Unilevera i PTK Centertelu spadły o 40-50 proc., za to Lidl wydał prawie o połowę więcej.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
4fun Media szuka inwestora, ale i zapowiada nowe inwestycje
Rada nadzorcza spółki 4fun Media, nadawcy m.in. 4fun.tv i rebel:tv, zaakceptowała nową strategię spółki na najbliższe lata. Firma chce zwiększyć swoje inwestycje, m.in. w media cyfrowe, poszukiwać będzie też partnerów do współpracy lub inwestora strategicznego.
więcej
|
|
,,Przepis na życie 4" z mniejszą widownią
Pierwsze pięć odcinków czwartej serii „Przepisu na życie” obejrzało w TVN średnio 2,49 mln widzów, czyli o 150 tys. osób mniej niż nadawany rok wcześniej trzeci sezon produkcji. Serial daje stacji drugie miejsce w rynku telewizyjnym, lepszy jest tylko Polsat.
więcej
|
|
Kibice T-Mobile Ekstraklasy protestują przeciw ofercie nc+
Nie milkną negatywne komentarze dotyczące oferty nowej platformy nc+. Do protestujących dołączył Ogólnopolski Związek Stowarzyszeń Kibiców, który rozpoczął specjalną akcję w internecie.
więcej
|
|
Kasia Nosowska, Cezik i Radzimir Dębski pomogą jurorom ,,X Factor"
Kasia Nosowska, Cezik i Radzimir Dębski będą pomagać jurorom programu TVN “X Factor” w wyborze finałowej dziewiątki uczestników show. Odcinek z ich udziałem pokazany zostanie w sobotę 7 kwietnia br.
więcej
|
|
,,Ugotowani" zyskali widzów i podnoszą widownię TVN
Czwarta edycja „Ugotowanych” - w porównaniu do emitowanej jesienią trzeciej serii - zyskała 550 tys. widzów. Reality-show poprawia też wyniki TVN względem ub.r. Produkcja zajmuje jednak drugie miejsce w rynku, przegrywając z TVP1.
więcej
|
|
67 proc. telewidzów ogląda programy kulinarne, najpopularniejsze "Kuchenne rewolucje"
67 proc. Polaków oglądających telewizję deklaruje, że wybiera w niej programy o tematyce kulinarnej. Najbardziej popularne są „Kuchenne rewolucje” Magdy Gessler oraz "Makłowicz w podróży" - wynika z badania GfK.
więcej
|
|
Travel Channel z nowym logo i ramówką (foto)
Podróżniczy kanał Travel Channel od poniedziałku 25 marca br. zyskał odświeżone logo i oprawę graficzną. W ofercie stacji pojawią się też nowe programy.
więcej
|
|
Polsat Crime & Investigation Network promuje serial ,,Polskie prywatne zbrodnie"
Kanał Polsat Crime & Investigation Network rozpoczął kampanię reklamową promującą pierwszy polski serial dokumentalny stacji pod tytułem „Polskie prywatne zbrodnie”. Działania obejmują telewizję, prasę, radio i internet.
więcej
|
|
Comedy Central pokaże ósmy sezon serialu ,,Jak poznałem waszą matkę"
Od 1 kwietnia 2013 roku kanał Comedy Central emitować będzie ósmą serię serialowego hitu „Jak poznałem waszą matkę”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Aflofarm liderem - Orange i Unilever ostro w dół (Top 10 reklamodawców)
W lutym br. Aflofarm pozostał największym reklamodawcą, chociaż jego wydatki reklamowe (bez internetu) zmalały o 13 proc. Budżety Unilevera i PTK Centertelu spadły o 40-50 proc., za to Lidl wydał prawie o połowę więcej.
więcej
|
|
Sklep z żaluzjami w reklamie Orange dla Firm (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej oferty Bez Limitu w Orange dla Firm. Akcję przygotowały firmy Havas Worldwide Warsaw, Lemon, Lunapark i MEC.
więcej
|
|
PGE: Robimy prąd od początku do końca
Pod hasłem „Robimy prąd od początku do końca” startuje wizerunkowa kampania reklamowa Polskiej Grupy Energetycznej. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy PZL, 180heartbeats + Jung von Matt, CAM Media i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Księgowy i ogrodnik w kampanii Netii dla małych i średnich firm
Rozpoczęła się radiowa kampania reklamowa oferty Netii dla małych i średnich firm. Akcję przygotowały agencja Brasil i dom mediowy Carat Polska.
więcej
|
|
,,Viva!" z aplikacją mobilną, multimedialna reklama Vichy
Wydawca dwutygodnika „Viva!” (Edipresse Polska) przygotował dedykowaną temu magazynowi aplikację „Viva!+” na smartfony, która pozwoli na dostęp do dodatkowych treści w technologii rozszerzonej rzeczywistości.
więcej
|
|
Justyna Bąba, Magdalena Kardaszewska i Magda Łucek na czele działu obsługi klienta S4
Obsługa klienta agencji reklamowej S4 została podzielona na trzy zespoły accountów, którymi kierują Justyna Bąba, Magdalena Kardaszewska i Magda Łucek. Cały dział podlega Dagmarze Dotoń-Kowalik, dyrektor zarządzającej firmy.
więcej
|
|
Krzysztof Dębowski z 70 proc. udziałów Beemail
Krzysztof Dębowski kupił od funduszu Tyler&Cook Capital Fund LLC 70 proc. udziałów w Beemail, firmie oferującej platformę e-mailingową dla branży e-commerce. Jednocześnie został członkiem jej zarządu.
więcej
|
|
Whirlpool promuje pralki i piekarniki 6-ty Zmysł oraz płyty Flexi Cook
Ruszyły promocje pralek i piekarników Whirlpool z technologią 6-ty Zmysł oraz płyt indukcyjnych z funkcją Flexi Cook. Za przygotowanie i realizację obu akcji odpowiada agencja Albedo Marketing.
więcej
|
|
San Markos międzynarodowo dla Danfoss
Agencja San Markos realizuje na pięciu europejskich rynkach kampanię Danfoss skierowaną do do wpływowych specjalistów i projektantów sieci grzewczych. To kolejny międzynarodowy projekt firmy dla tej marki.
więcej
|
|
Spotify rusza z kampanią reklamową (wideo)
W Stanach Zjednoczonych emitowane są już pierwsze spoty reklamowe popularnego serwisu muzycznego Spotify.
więcej
|
|
Przemysław Bojanowski: z JWT Warszawa do Malum
Do zespołu agencji Malum dołączył Przemysław Bojanowski, który objął stanowisko strategy director.
więcej
|
|
Urszula Uchańska dyrektorem marketingu w Philips Consumer Lifestyle
Urszula Uchańska objęła stanowisko dyrektora ds. marketingu dla Europy Środkowo-Wschodniej w sektorze Consumer Lifestyle firmy Philips. Uchańska dalej pełni też funkcję dyrektora marketingu dla Polski.
więcej
|
|
Tipy.pl: z ARBOinteractive do Evolution Media Net
Serwis z poradami Tipy.pl rozpoczął współpracę z siecią reklamową Evolution Media Net. Poprzednio był obsługiwany przez sieć z ARBOinteractive, od niedawna działającą pod nazwą Goldbach Poland.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Andrzej Pestkowski odchodzi z Mediów Regionalnych
Andrzej Pestkowski, wiceprezes Mediów Regionalnych, z końcem marca br. odchodzi z firmy, w której pracował przez 17 lat. W związku z tym zarząd spółki z trzech osób zmniejszy się do dwóch.
więcej
|
|
Przez konflikt z Kolporterem spadła sprzedaż tygodników telewizyjnych Bauera
W styczniu 2013 roku wszystkie tygodniki Wydawnictwa Bauer z programem telewizyjnym zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Był to m.in. efekt chwilowego braku ich dystrybucji w sieci Kolportera. Zyskały za to pisma innych wydawców.
więcej
|
|
,,Newsweek Historia" w nowej szacie graficznej
Kwietniowe wydanie miesięcznika „Newsweek Historia” (Ringier Axel Springer Polska) ukaże się w środę 27 marca br. w nowej szacie graficznej. Znaczna część wydania poświęcona będzie powstaniu w getcie warszawskim od którego mija 70 lat.
więcej
|
|
,,Viva!" z aplikacją mobilną, multimedialna reklama Vichy
Wydawca dwutygodnika „Viva!” (Edipresse Polska) przygotował dedykowaną temu magazynowi aplikację „Viva!+” na smartfony, która pozwoli na dostęp do dodatkowych treści w technologii rozszerzonej rzeczywistości.
więcej
|
|
Zmarł Krzysztof Kozłowski
Nie żyje Krzysztof Kozłowski, dziennikarz związany z "Tygodnikiem Powszechnym", filozof, były minister spraw wewnętrznych w rządzie Tadeusza Mazowieckiego - potwierdził dyrektor szpitala uniwersyteckiego w Krakowie Andrzej Kulig.
więcej
|
|
Pierwszy numer ,,C'est La vie" w sprzedaży, na okładce Danuta Stenka
We wtorek 26 marca br. do sprzedaży trafił pierwszy numer nowego miesięcznika luksusowego dla kobiet pod tytułem „C'est La vie” (Consiliari Partners). Na jego okładce jest Danuta Stenka.
więcej
|
|
Złota Waga adwokatury dla Piotra Pytlakowskiego z "Polityki"
Piotr Pytlakowski z "Polityki" odebrał we wtorek Złotą Wagę - nagrodę przyznawaną przez adwokaturę dziennikarzom zajmującym się tematyką prawną. To siódma edycja tej nagrody.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|