|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 3 Marca 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Jürg Marquard: W Polsce nie ma magazynów luksusowych
- Polskie wydawnictwa nie będą wiecznie walczyć o utrzymanie swojego udziału w rynku, z tego powodu należy się spodziewać w przyszłości konsolidacji - mówi nam Jürg Marquard, właściciel grupy Marquard Media, które właśnie wydała u nas magazyn „Harper’s Bazaar”.
więcej
|
|
Karnowscy, Ziemkiewicz i Gmyz z własnymi programami w TV Republika
- TV Republika to inicjatywa ponadśrodowiskowa, zrzeszająca ludzi, którzy konkurują w mediach pisanych, ale są w stanie na innym poziomie działać wspólnie - mówi nam Bronisław Wildstein, jej redaktor naczelny.
więcej
|
|
Spadły udziały głównych stacji telewizyjnych, TVP1 liderem
W lutym 2013 roku wszystkie główne stacje telewizyjne zanotowały spadki oglądalności. Najwięcej straciła TVP1, której jednak udało się obronić pozycję lidera rynku. Z kolei w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katarzyna Sielicka po 10 latach odchodzi z ,,Faktu"
Katarzyna Sielicka, zastępca redaktora naczelnego „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska), po 10 latach pracy w dzienniku, odchodzi z redakcji - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
Luty 2013: ,,Teleexpress" liderem, ,,Fakty" przed ,,Wiadomościami"
W lutym 2013 roku najpopularniejszym programem informacyjnym był „Teleexpress”. Wszystkie dzienniki zanotowały spadki widowni, a najwięcej straciły „Wydarzenia”. Wyższą widownię od „Wiadomości” miały „Fakty”.
więcej |
|
Humor w internecie: straciły nie tylko Demotywatory i Kwejk
Polskie serwisy ze śmiesznymi grafikami i filmikami miały w grudniu ub.r. jedną trzecią mniej użytkowników niż przed rokiem. Spadki większe od Demotywatorów i Kwejka zanotowały Hoty.pl, Bebzol.com, Jebzdzidy.pl, Chamsko.pl i Mistrzowie.org.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Aktor Władysław Kowalski twarzą kampanii przeciwko homofobii ,,Rodzice, odważcie się mówić"
W piątek rusza ogólnopolska kampania społeczna „Rodzice, odważcie się mówić”, adresowana do rodziców osób homoseksualnych. Jedną z twarzy kampanii jest aktor Władysław Kowalski, który pojawi się na bilbordach ze swoim synem Kubą.
więcej
|
Branża o reklamach Play: celebryci jak Mumio w Plusie, hasło jak z T-Mobile
Eksperci z branży reklamowej mają mieszane opinie o ostatniej kampanii Play z celebrytami. Zauważają jej podobieństwo do reklam Plusa z Mumio i spotów T-Mobile. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Michał Nowosielski, Magdalena Brodka, Szymon Gutkowski, Anna Gruszka, Franciszek Toeplitz i Jakub Załuska.
więcej
|
Profile Samsunga i iPhone'a 5 z oszukańczymi konkursami: wyśmiewane i usuwane
|
,,Wszędzie kręci się TVN" - Czesław Mozil śpiewa w spocie TVN (wideo)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Karnowscy, Ziemkiewicz i Gmyz z własnymi programami w TV Republika
- TV Republika to inicjatywa ponadśrodowiskowa, zrzeszająca ludzi, którzy konkurują w mediach pisanych, ale są w stanie na innym poziomie działać wspólnie - mówi nam Bronisław Wildstein, jej redaktor naczelny.
więcej
|
|
Spadły udziały głównych stacji telewizyjnych, TVP1 liderem
W lutym 2013 roku wszystkie główne stacje telewizyjne zanotowały spadki oglądalności. Najwięcej straciła TVP1, której jednak udało się obronić pozycję lidera rynku. Z kolei w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat.
więcej
|
|
Luty 2013: ,,Teleexpress" liderem, ,,Fakty" przed ,,Wiadomościami"
W lutym 2013 roku najpopularniejszym programem informacyjnym był „Teleexpress”. Wszystkie dzienniki zanotowały spadki widowni, a najwięcej straciły „Wydarzenia”. Wyższą widownię od „Wiadomości” miały „Fakty”.
więcej
|
|
Leszek Jarosz odchodzi z TVN24
Leszek Jarosz, korespondent TVN24 w Brukseli, odchodzi ze stacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Przechodzi do jednej z instytucji europejskich.
więcej
|
|
,,Ale mądrale!" w TVP1, czyli nowe ,,Duże dzieci". Gospodynią Katarzyna Pakosińska
W kwietniu br. na antenie TVP1 pojawi się nowy program rozrywkowy „Ale mądrale!”, który poprowadzi Katarzyna Pakosińska. Formuła show będzie bardzo podobna do formuły nadawanego kilka lat temu w TVP2 programu „Duże dzieci”.
więcej
|
|
PMPG: szanujemy dorobek TV Trwam, wycofujemy się z konkursu
Platforma Mediowa Point Group wycofała się z konkursu na nadawanie kanału społeczno-religijnego na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Prezes PMPG Michał Lisiecki tłumaczy, że spółka ustępuje na rzecz TV Trwam.
więcej
|
|
Rafał Paruszewski szefem autopromocji w Polsacie
Rafał Paruszewski, związany kiedyś z Grupą TVN, został nowym szefem działu autopromocji w Polsacie. Zastąpił Katarzyną Wyszomirską-Wierczewską, która odeszła ze stacji.
więcej
|
|
Mafia i "Dzika Ameryka" w Discovery Channel
"Kodeks gangstera" prowadzony przez byłego przestępcę, nowy program z udziałem Mike’a Brewera czy realizowany przez 3 tys. dni serial dokumentalny "Dzika Ameryka" - to niektóre nowości wiosennej ramówki Discovery Channel.
więcej
|
|
UKE: w reklamach telewizorów mają być informacje o efektywności energetycznej
Urząd Komunikacji Elektronicznej wezwał największe sieci elektromarketów do podawania w reklamach oferowanych przez siebie telewizorów informacji ich o klasie efektywności energetycznej. Taki obowiązek wprowadza przyjęta w ub.r. ustawa.
więcej
|
|
Dziecięca kampania reklamuje ,,więcej HD" w Vectrze (wideo)
Wystartowała akcja reklamująca kanały HD w sieci kablowej Vectra. To jej pierwsza kampania przygotowana przez agencję Scholz & Friends Warszawa. Ponadto przy akcji pracują Starcom i Pride&Glory.
więcej
|
|
Znane seriale wiosną w TVN7
Kanał TVN7 w drugiej połowie marca rozpocznie emisję kolejnych sezonów amerykańskich i niemieckich seriali: „Dr House'a”, „Ostrego dyżuru”, „Kobry-oddziału specjalnego” oraz „Przyjaciół”.
więcej
|
|
Canal+: Wszystkie mecze Legii w Ekstraklasie z audiodeskrypcją
Wszystkie mecze Legii Warszawa rozgrywane na jej stadionie w ramach wiosennej rundy T-Mobile Ekstraklasy będzie można oglądać na antenie Canal+ Sport wraz z audiodeskrypcją.
więcej
|
|
ATM Grupa ze stratą w 2012. Spadek przychodów
Spółka producencka ATM Grupa 2012 rok zakończyła ze startą netto. Firma zanotowała też spadek przychodów.
więcej
|
|
,,Obiektywni w Kulturze" i ,,Dr Martin" wiosną w TVS
Kanał TVS wiosną br. wprowadza na antenę nowy program kulturalny, nowy cykl motoryzacyjny oraz serial obyczajowy „Dr Martin”.
więcej
|
|
Czeski kanał TV Óčko przedłużył współpracę z SES
1 marca 2013 roku operator satelitarny SES SA ogłosił przedłużenie kontraktu z czeskim kanałem muzycznym TV Óčko na kolejne trzy lata.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Aflofarm największym reklamodawcą, ale z mniejszymi wydatkami
W styczniu br. Aflofarm cennikowo przeznaczył na reklamę (bez internetu) 20 proc. mniej niż rok wcześniej, ale pozostał zdecydowanie największym marketerem. Wydatki reklamowe ograniczyły też PTK Centertel, PTC i Unilever Polska, a zwiększyły - Procter & Gamble Polska i Metro Group.
więcej
|
|
Noblowski sen Serca i Rozumu reklamuje Neostradę (wideo)
Ruszyła kolejna kampania Neostrady w Orange z udziałem Serca i Rozumu. Akcję przygotowały agencja Publicis i dom mediowy MEC.
więcej
|
|
Lenina w kampanii Heyah zastąpiły bobasy (wideo)
Z początkiem marca ruszyła kampania reklamująca promocję Heyah, w której za złotówkę dostaje się 60 minut do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych. Poprzednio ofertę promowały reklamy z Leninem, które szybko wycofano po protestach odbiorców.
więcej
|
|
UKE: w reklamach telewizorów mają być informacje o efektywności energetycznej
Urząd Komunikacji Elektronicznej wezwał największe sieci elektromarketów do podawania w reklamach oferowanych przez siebie telewizorów informacji ich o klasie efektywności energetycznej. Taki obowiązek wprowadza przyjęta w ub.r. ustawa.
więcej
|
|
Dziecięca kampania reklamuje ,,więcej HD" w Vectrze (wideo)
Wystartowała akcja reklamująca kanały HD w sieci kablowej Vectra. To jej pierwsza kampania przygotowana przez agencję Scholz & Friends Warszawa. Ponadto przy akcji pracują Starcom i Pride&Glory.
więcej
|
|
Sztuczki marketingowe kontra gwarancja najniższej raty w kampanii Alior Banku (wideo)
W telewizji, internecie, prasie i BTL-u ruszyła kampania pożyczki gotówkowej „z gwarancją najniższej raty” oferowanej przez Alior Bank. Akcję przygotowały firmy PZL, Papaya Films, Televisor i Maxus.
więcej
|
|
,,Be inspierd" - Cara Delevingne w wiosenno-letniej kampanii Reserved
Pod hasłem „Be inspierd” rusza kampania odzieży Reserved (LPP) reklamująca jej kolekcję na wiosnę i lato 2013. Twarzą akcji jest modelka Cara Delevingne.
więcej
|
|
Obcokrajowcy reklamują kabanosy Tarczyński (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa kabanosów Extra i Exclusive produkowanych przez firmę Tarczyński. Akcję przygotowały agencja GPD Advertising i dom mediowy Starlink.
więcej
|
|
,,Wyrwij się z uścisku bólu!" - No-Spa Max reklamuje się mężczyznom (wideo)
Ruszyła pierwsza kampania reklamowa preparatu No-Spa Max (produkowanego przez Sanofi) skierowana do mężczyzn. Akcję przygotowały firmy Publicis, Mojo Film i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Toyota Bank reklamuje lokatę ,,7 proc. na dzień dobry" (wideo)
W telewizji, radiu, internecie i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa lokaty „7 proc. na dzień dobry” oferowanej przez Toyota Bank. Akcję przygotowały agencje K2 i Sales&More oraz dom mediowy ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Apple najbardziej podziwianą firmą na świecie
Fortune opublikowało kolejną edycję rankingu najbardziej podziwianych firm na świecie. Na szczycie listy po raz kolejny znalazło się Apple.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Jürg Marquard: W Polsce nie ma magazynów luksusowych
- Polskie wydawnictwa nie będą wiecznie walczyć o utrzymanie swojego udziału w rynku, z tego powodu należy się spodziewać w przyszłości konsolidacji - mówi nam Jürg Marquard, właściciel grupy Marquard Media, które właśnie wydała u nas magazyn „Harper’s Bazaar”.
więcej
|
|
Katarzyna Sielicka po 10 latach odchodzi z ,,Faktu"
Katarzyna Sielicka, zastępca redaktora naczelnego „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska), po 10 latach pracy w dzienniku, odchodzi z redakcji - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Top 75 tygodników w Polsce. Na czele ,,Tele Tydzień"
W rankingu sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników liderem został „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma telewizyjne oraz yellow. Top 75 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Cezary Gmyz wygrał z "Rzeczpospolitą"
Sąd nakazał „Rzeczpospolitej” (Gremi Media, d. Presspublica) zamieszczenie sprostowania do informacji, że Cezary Gmyz był zobowiązany do przedłożenia radzie nadzorczej wydawnictwa materiałów na podstawie których napisał tekst „Trotyl we wraku tupolewa”. Spółka zapowiada apelację.
więcej
|
|
Najchętniej czytane dzienniki w województwach w II półroczu 2012 roku
W trzech województwach zmienili się liderzy czytelnictwa dzienników w II półroczu 2012 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej. W pozostałych regionach na czele pozostały te same gazety - wynika z badania PBC General.
więcej
|
|
Presspublica zmienia nazwę na Gremi Media. Nowy zarząd
Presspublica, wydawca m.in. „Rzeczpospolitej”, „Parkietu” i „Uważam Rze”, zmieniła nazwę na Gremi Media. Do zarządu spółki dołączają Mariola Wysocka i Artur Łopuszko, a do jej rady nadzorczej wejdą Jan Godłowski i Artur Rawski.
więcej
|
|
Film ,,Stalin" z ,,Gazetą Wyborczą"
Przez trzy kolejne poniedziałki - 4, 11 oraz 18 marca 2013 r. do „Gazety Wyborczej” (Agora) dołączone zostaną odcinki filmu dokumentalnego pt. „Stalin”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Humor w internecie: straciły nie tylko Demotywatory i Kwejk
Polskie serwisy ze śmiesznymi grafikami i filmikami miały w grudniu ub.r. jedną trzecią mniej użytkowników niż przed rokiem. Spadki większe od Demotywatorów i Kwejka zanotowały Hoty.pl, Bebzol.com, Jebzdzidy.pl, Chamsko.pl i Mistrzowie.org.
więcej
|
|
10,3 mln użytkowników Facebooka w Polsce. Serce i Rozum najpopularniejsze
Facebook ma obecnie w Polsce 10,3 mln zarejestrowanych użytkowników. Najwięcej fanów ma profil Serce i Rozum, a wśród profili mediowych prowadzi YouTube.
więcej
|
|
Google zapłaci niemieckim wydawcom za treści w wyszukiwarce
Bundestag przegłosował ustawę, nakładającą na wyszukiwarki internetowe obowiązek płacenia wydawcom za umieszczanie w wynikach wyszukiwania fragmentów publikowanych przez nich treści.
więcej
|
|
Rynek przeglądarek internetowych: Chrome w górę, IE poniżej 30 proc.
Google Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa na świecie - w lutym powiększył przewagę nad Internet Explorerem, którego udział po raz pierwszy spadł poniżej 30 proc. Aplikacja Google straciła natomiast na polskim rynku, co wykorzystał liderujący Firefox.
więcej
|
|
Facebook przejmuje Atlas od Microsoftu
Atlas Advertiser Suite, zestaw usług i narzędzi do marketingu cyfrowego, zostanie odkupiony od Microsoftu przez Facebooka.
więcej
|
|
Groupon zwolnił prezesa, odchodzi Andrew Mason
Zarząd Groupona podjął decyzję o usunięciu z funkcji prezesa Andrew Masona. Firma szuka obecnie nowego CEO.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|