|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 27 Lutego 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Agora, Apella, PMPG, TV Trwam walczą o multipleks naziemny
12 zgłoszeń w konkursie na nadawanie na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej wpłynęło dotąd do KRRiT. O miejsca na MUX-1 powalczą m.in. TV Trwam, Agora z Kino Polska, PMPG z Astro, 4fun Media czy Apella.
więcej
|
|
Branża o reklamach Play: celebryci jak Mumio w Plusie, hasło jak z T-Mobile
Eksperci z branży reklamowej mają mieszane opinie o ostatniej kampanii Play z celebrytami. Zauważają jej podobieństwo do reklam Plusa z Mumio i spotów T-Mobile. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Michał Nowosielski, Magdalena Brodka, Szymon Gutkowski, Anna Gruszka, Franciszek Toeplitz i Jakub Załuska.
więcej
|
|
Agora i Edipresse wymieniają się magazynami
Agora sprzedała spółce Edipresse Polska za 11,5 mln zł magazyn „Poradnik Domowy”, a kupiła od tego wydawnictwa za 3 mln zł miesięcznik „Dom & Wnętrze”. Transakcja wzmacnia pozycje obu wydawców w kluczowych dla nich segmentach.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wydawca ,,W Sieci" chce mieć kanał edukacyjny na multipleksie
Spółka Apella, wydawca „Gazety Bankowej” i większościowy udziałowiec spółki wydającej tygodnik „W Sieci”, chce mieć własny kanał edukacyjno-poznawczy. Złożyła właśnie wniosek w konkursie na nadawanie na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej.
więcej |
|
,,Rozmowy w toku" codziennie ogląda 1,5 mln widzów. Tylko Polsat lepszy
„Rozmowy w toku” Ewy Drzyzgi od początku wiosennego sezonu śledzi codziennie 1,52 mln widzów, o 70 tys. mniej niż rok wcześniej. TVN w czasie emisji talk- show w rynku telewizyjnym zajmuje drugie miejsce za Polsatem.
więcej |
|
Polsat przenosi ,,Studio Weekend" Anny i Krzysztofa Ibiszów
Od marca br. sobotni magazyn Polsatu „Studio Weekend” emitowany będzie o godz. 14.45, czyli trzy godziny później niż obecnie. Prowadzony przez Krzysztofa Ibisza i Annę Zajdler-Ibisz program zostanie też skrócony.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Agora, Apella, PMPG, TV Trwam walczą o multipleks naziemny
12 zgłoszeń w konkursie na nadawanie na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej wpłynęło dotąd do KRRiT. O miejsca na MUX-1 powalczą m.in. TV Trwam, Agora z Kino Polska, PMPG z Astro, 4fun Media czy Apella.
więcej
|
|
Wydawca ,,W Sieci" chce mieć kanał edukacyjny na multipleksie
Spółka Apella, wydawca „Gazety Bankowej” i większościowy udziałowiec spółki wydającej tygodnik „W Sieci”, chce mieć własny kanał edukacyjno-poznawczy. Złożyła właśnie wniosek w konkursie na nadawanie na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej.
więcej
|
|
,,Rozmowy w toku" codziennie ogląda 1,5 mln widzów. Tylko Polsat lepszy
„Rozmowy w toku” Ewy Drzyzgi od początku wiosennego sezonu śledzi codziennie 1,52 mln widzów, o 70 tys. mniej niż rok wcześniej. TVN w czasie emisji talk- show w rynku telewizyjnym zajmuje drugie miejsce za Polsatem.
więcej
|
|
Polsat przenosi ,,Studio Weekend" Anny i Krzysztofa Ibiszów
Od marca br. sobotni magazyn Polsatu „Studio Weekend” emitowany będzie o godz. 14.45, czyli trzy godziny później niż obecnie. Prowadzony przez Krzysztofa Ibisza i Annę Zajdler-Ibisz program zostanie też skrócony.
więcej
|
|
Stopklatka TV to nowy kanał Kino Polska TV i Agory
Nowy kanał filmowy, który planują uruchomić Kino Polska TV i Agora, nazywać się będzie Stopklatka TV. Stacja została zgłoszona do konkursu na nadawanie na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej.
więcej
|
|
4fun Media chcą mieć kanał edukacyjny na multipleksie
Spółka 4fun Media zdecydowała się na udział w konkursie na nadawanie na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Nadawca, posiadający obecnie wyłącznie kanały muzyczne, zgłosił do niego kanał edukacyjno-poznawczy.
więcej
|
|
Polsat promuje seriale i widowiska (foto)
Seriale „Na krawędzi” i „Przyjaciółki” oraz programy „Tylko muzyka. Must be the music” i „Tylko taniec. Got to dance” to formaty promowane w wiosennej kampanii Polsatu. Działania przygotowały Focus Advantage i PHD Media Direction.
więcej
|
|
Drugi sezon serialu "Figurantka" od kwietnia w HBO (wideo)
14 kwietnia odbędzie się amerykańska premiera drugiego sezonu serialu "Figurantka". Do internetu trafił trailer.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Branża o reklamach Play: celebryci jak Mumio w Plusie, hasło jak z T-Mobile
Eksperci z branży reklamowej mają mieszane opinie o ostatniej kampanii Play z celebrytami. Zauważają jej podobieństwo do reklam Plusa z Mumio i spotów T-Mobile. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Michał Nowosielski, Magdalena Brodka, Szymon Gutkowski, Anna Gruszka, Franciszek Toeplitz i Jakub Załuska.
więcej
|
|
Agnieszka Szlaska na czele komunikacji i promocji Clear Channel Poland
Agnieszka Szlaska z początkiem marca obejmie funkcję dyrektora ds. komunikacji i promocji w Clear Channel Poland. Wcześniej pracowała w Grupie Zwierciadło, Wydawnictwie Bauer i AWR Wprost.
więcej
|
|
Mitsubishi reklamuje ,,najostrzejszą wyprzedaż" (wideo)
W radiu, internecie i prasie ruszyła kampania reklamowa wyprzedaży samochodów Mitsubishi z rocznika 2012. Akcję przygotowały firmy Schulz Brand Friendly i Starcom.
więcej
|
|
,,Make it Possible" - nowa kampania Huawei (wideo)
Chińska firma Huawei wystartowała z nową kampanią wizerunkową - „Make it Possible”.
więcej
|
|
Jeże reklamują Babeczki Nadziane Delecta z nagrodami (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa Babeczek Nadzianych marki Delecta (Rieber Foods Polska). Akcję, której najważniejszym elementem jest loteria SMS-owa, przygotowały i realizują firmy DDB Warszawa, Tribal DDB, Starcom i Grupa Eskadra.
więcej
|
|
"Your Future Bottle" - program marki Heineken w Polsce, ambasadorem Tomek Rygalik (wideo)
Tomek Rygalik został polskim ambasadorem programu "Your Future Bottle" marki Heineken. W ramach współpracy polski designer patronuje drugiej edycji globalnego konkursu "Remix our Future".
więcej
|
|
Byli menedżerowie The Chimney Pot uruchomili studio DI Factory
Od początku tego roku działa studio postprodukcji filmowej DI Factory. Firmę stworzyli i prowadzą menedżerowie, którzy do jesieni ub.r. pracowali w The Chimney Pot, na czele z Jędrzejem Sablińskim.
więcej
|
|
Maria Tolka copywriterem w Change Integrated
Maria Tolka dołączyła jako copywriter do działu kreacji Change Integrated. Wcześniej pracowała m.in. w Adwertajzing i Core PR.
więcej
|
|
Marcin Szymczak prezesem AdMassive
Marcin Szymczak objął funkcję prezesa zarządu AdMassive, spółki działającej w segmencie e-marketingu oraz wsparcia sprzedaży.
więcej
|
|
Fat Baby wypromuje Inter Partner Assistance
Fat Baby wygrała przetarg na obsługę firmy Inter Partner Assistance SA. Agencja odpowiada za wsparcie strategiczne oraz narzędzi komunikacji dla kanału B2B, B2B2C oraz B2C.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Agora i Edipresse wymieniają się magazynami
Agora sprzedała spółce Edipresse Polska za 11,5 mln zł magazyn „Poradnik Domowy”, a kupiła od tego wydawnictwa za 3 mln zł miesięcznik „Dom & Wnętrze”. Transakcja wzmacnia pozycje obu wydawców w kluczowych dla nich segmentach.
więcej
|
|
Czołowe miesięczniki straciły czytelników w II półroczu 2012 r. Liderem ,,Twój Styl"
W II półroczu 2012 roku wszystkie najpopularniejsze miesięczniki zanotowały spadki czytelnictwa. Na pozycji lidera uplasował się „Twój Styl”. Natomiast wśród dwumiesięczników najchętniej czytany był „Komputer Świat Twój Niezbędnik”.
więcej
|
|
,,Życie na Gorąco" liderem tygodników yellow w 2012 roku
W 2012 roku w segmencie tygodników yellow na pozycji lidera uplasowało się „Życie na Gorąco”. Największym wzrostem pochwalić się mogło„Twoje Imperium”, z kolei najwięcej straciła „Rewia”.
więcej
|
|
,,Viva!" dużo więcej z reklam, ,,Wprost" i ,,Polityka" w dół
W styczniu br. magazyny cennikowo zarobiły z reklam 10 proc. mniej niż rok wcześniej. Wpływy „Vivy!” wzrosły prawie trzykrotnie, za to spadki zanotowały „Wprost”, „Świat Kobiety” i „Polityka”.
więcej
|
|
,,Newsweek Historia" staje się miesięcznikiem
Wydawany przez Ringier Axel Springer Polska magazyn „Newsweek Historia” ukazywać będzie co miesiąc. Dotąd tytuł pojawiał się średnio co dwa miesiące.
więcej
|
|
"Żyjmy Dłużej" z nową szatą graficzną i bardziej lifestylowe
Od marcowego wydania miesięcznik "Żyjmy Dłużej" (Medipress Publishing) zyskał nową szatę graficzną, a tematyka magazynu została poszerzona. Do redakcji dołączyli też nowi dziennikarze.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Muzyka w internecie przyniosła 5,6 mld dol. w 2012 r
Międzynarodowa Federacja Przemysłu Fonograficznego (IFPI) opublikowała najnowszą edycję corocznego raportu Digital Music Report. Wynika z niego, że rynek fonograficzny w 2012 roku zanotował pierwszy wzrost od 1999 roku.
więcej
|
|
Dlaczego w internetowej reklamie nie ma magii?
Eksperci, ale także sami twórcy, oceniają, że w internetowej reklamie nie ma magii. Internetowe kreacje są nudne, wręcz banalne. Dlaczego tak się dzieje - próbuje ustalić Mariusz Łukasik z Tense.pl.
więcej
|
|
Jak usunąć wpis z Google? Nadal bez wyroku unijnego Trybunału
Unijny Trybunał nie rozstrzygnął, czy właściciel Google jest odpowiedzialny za usuwanie niechcianych danych ze wszystkich stron internetowych indeksowanych przez tę wyszukiwarkę. We wtorek odbyła się tylko rozprawa, wyrok zapadnie w innym terminie.
więcej
|
|
Koniec pracy w domu. Szefowa Yahoo nakazała powrót do biura
Nowa szefowa portalu Yahoo, Marrisa Mayer, nakazała pracownikom, którzy dotychczas zdalnie pracowali z domu, by od czerwca wrócili do biura, co ma podnieść ich kreatywność. Tymczasem liczba pracujących z domu podwoiła się w USA od 30 lat.
więcej
|
|
Twitter zapowiada aplikację na Firefox OS
Twitter zapowiedział udostępnienie aplikacji serwisu na urządzenia pracujące pod kontrolą zaprezentowanego ostatnio przez Mozillę systemu operacyjnego Firefox OS.
więcej
|
|
Alior Bank chce wykorzystywać wiedzę o klientach z portali społecznościowych
Alior Bank pracuje nad technologią, która w przyszłości ma pozwolić na lepsze dopasowanie oferty do indywidualnych odbiorców. Bank chce lepiej wykorzystywać dostępne dane o klientach, np. wykorzystywać wiedzę z portali społecznościowych. Jak mówi prezes Wojciech Sobieraj, problemem jest jednak to, że na świecie brakuje firm z doświadczeniem w obróbce takich danych. Przez to trudno o niezbędne know-how, które bank dopiero zdobywa.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|