|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 14 Lutego 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Allegro: Koniec ery aukcji, czas na ,,kup teraz"
- Przyszłością Allegro są inwestycje w zakupy natychmiastowe, ponieważ właśnie tego oczekują od nas klienci - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Katarzyna Kuśnierska, dyrektor zarządzająca Allegro.pl.
więcej
|
|
Serwisy randkowe straciły 1,7 mln użytkowników. Na czele Edarling
W grudniu ub.r. serwisy randkowe odwiedziło 2,78 mln polskich internautów, o 1,75 mln mniej niż rok wcześniej. Najpopularniejsze są dwie strony: Edarling.pl i Sympatia - TOP 10.
więcej
|
|
Marquard bez Zięby i Milewskiej. Nie zaskoczyło to branży
Tomasz Zięba i Beata Milewska, zarządzający polskimi spółkami z Grupy Marquarda, z końcem marca br. opuszczają oba wydawnictwa. Decyzja, którą tłumaczą chęcią realizacji prywatnych planów, nie jest zaskoczeniem dla branży.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Małgorzata Rozenek jurorką nowego reality-show TVN "Bitwa o dom"
Małgorzata Rozenek, gospodyni programu „Perfekcyjna pani domu” w TVN, wiosną na antenie stacji pojawi się także w roli jurorki nowego show „Bitwa o dom” - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
Kreatywne walentynki reklamowe: Heineken, Axe, McDonald's, Levi's...
Serce przebite strzałą, Eros z łukiem, czerwona różna - z okazji 14 lutego agencje reklamowe potrafią umieścić te symbole i skojarzenia w zaskakujących kontekstach. Przedstawiamy najoryginalniejsze reklamy walentynkowe ostatnich lat z całego świata.
więcej |
|
Interaktywni chwalą nowe Allegro: lekko, czytelnie, jak w e-sklepie
Nowa wersja Allegro.pl zbiera pozytywne opinie od pytanych przez Wirtualnemedia.pl ekspertów z agencji interaktywnych. Podkreślają, że zmieniony serwis jest bardziej przejrzysty, funkcjonalny i bliższy e-sklepowi niż witrynie aukcyjnej.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Małgorzata Rozenek jurorką nowego reality-show TVN "Bitwa o dom"
Małgorzata Rozenek, gospodyni programu „Perfekcyjna pani domu” w TVN, wiosną na antenie stacji pojawi się także w roli jurorki nowego show „Bitwa o dom” - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Smartfon pilotem do dekodera dzięki aplikacji UPC TV (wideo)
Sieć kablowa UPC Polska udostępniła aplikację UPC TV na smartfony, dającą m.in. możliwość programowania nagrywania na dekoderach UPC oraz wykorzystywania telefonu w charakterze pilota do dekodera.
więcej
|
|
Wniosek o koncesję dla Ekstraklasa TV już w KRRiT
Ekstraklasa SA złożyła w środę do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wniosek o emisję satelitarną kanału Ekstraklasa TV z transmisjami piłkarskiej T-Mobile Ekstraklasy. Spółka zarezerwowała już dla stacji miejsce na satelicie Eutelsat Hot Bird.
więcej
|
|
MiniMini+ liderem wśród kanałów dziecięcych. CBeebies o 230 proc. do góry
W styczniu 2013 roku wśród kanałów dla dzieci na pozycję lidera awansował MiniMini+. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło CBeebies, z kolei ponownie najwięcej stracił kanał Boomerang.
więcej
|
|
Koniec TVP Polonia? "Obawiamy się o możliwość przetrwania tej polonijnej anteny"
Rada Polonii Świata zwróciła się z apelem do premiera Donalda Tuska o interwencję w sprawie ograniczenia przez MSZ tegorocznej dotacji dla TVP Polonia. "Obawiamy się o możliwość przetrwania tej polonijnej anteny" - podkreślono w liście.
więcej
|
|
Multimedia Polska reklamuje internet bez umowy czasowej (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca internet w sieci Multimedia Polska z umową na czas nieokreślony. Akcję przygotowały firmy Media Mocni, Papaya Films i Innovations Media.
więcej
|
|
Pakiet Filmbox Live na urządzenia z Androidem już dostępny
Stworzony przez Grupę SPI serwis Filmbox Live z kanałami na żywo i filmami na żądanie dostępny jest już na tabletach i smartfonach z systemem Android.
więcej
|
|
Telenowela ,,Ja, Ona i Eva" z TV Puls w ofercie ipli
Do oferty telewizji internetowej ipla dołączyła telenowela „Ja, Ona i Eva”, emitowana na antenie kanału Puls 2.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Kreatywne walentynki reklamowe: Heineken, Axe, McDonald's, Levi's...
Serce przebite strzałą, Eros z łukiem, czerwona różna - z okazji 14 lutego agencje reklamowe potrafią umieścić te symbole i skojarzenia w zaskakujących kontekstach. Przedstawiamy najoryginalniejsze reklamy walentynkowe ostatnich lat z całego świata.
więcej
|
|
,,Harper's Bazaar" ruszył z kampanią za 4 mln zł (wideo)
Kampania reklamowa towarzysząca wprowadzeniu na rynek polskiej edycji „Harper’s Bazaar Polska” (Hearst Marquard Publishing) obejmuje telewizję, radio, prasę i internet oraz punkty sprzedaży prasy. Jej koszt to ok. 4 mln zł, a wspierać ma ona trzy pierwsze numery pisma.
więcej
|
|
Multimedia Polska reklamuje internet bez umowy czasowej (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca internet w sieci Multimedia Polska z umową na czas nieokreślony. Akcję przygotowały firmy Media Mocni, Papaya Films i Innovations Media.
więcej
|
|
Lemon Sky na sprzedaż. Grupa Adv negocjuje z agencjami reklamowymi
Agencja interaktywna Lemon Sky została wystawiona na sprzedaż. Grupa Adv chce sfinalizować transakcję do połowy roku.
więcej
|
|
Amazon najbardziej cenioną firmą w USA
Z opublikowanego przez Harris Interactive corocznego raportu badającego reputację firm wśród amerykańskich konsumentów wynika, że największym szacunkiem klientów cieszy się Amazon.
więcej
|
|
Netsprint zmienia strategię i identyfikację
Zajmująca się monitoringiem i marketingiem internetowym firma Netsprint wprowadziła nową strategię działania, wyrażoną w haśle „technology driven marketing”. Jednocześnie zmieniła i ujednoliciła wizerunek wszystkich swoich marek.
więcej
|
|
Headz Marketing Partner wyda kilka mln zł na nośniki w górach
Headz Marketing Partner zamierza w tym roku podwoić liczbę swoich nośników reklamy zewnętrznej. Wyda na to kilka milionów złotych, a nowe nośniki będzie instalować przede wszystkim w górach.
więcej
|
|
Paweł Suchocki odchodzi z The Next Step. Stawia na Buzz Media i Project Ambient
Paweł Suchocki rozstał się z agencją interaktywną The Next Step, której był współwłaścicielem i prezesem. Zamierza skupić się na pracy w agencji rekomendacyjno-socialmediowej Buzz Media i ambientowo-eventowej Project Ambient.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Marquard bez Zięby i Milewskiej. Nie zaskoczyło to branży
Tomasz Zięba i Beata Milewska, zarządzający polskimi spółkami z Grupy Marquarda, z końcem marca br. opuszczają oba wydawnictwa. Decyzja, którą tłumaczą chęcią realizacji prywatnych planów, nie jest zaskoczeniem dla branży.
więcej
|
|
,,Gość Niedzielny" z nową szatą graficzną (foto)
Od dzisiaj tygodnik „Gość Niedzielny” (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej Gość Niedzielny) zyskał nową szatą graficzną.
więcej
|
|
,,Harper's Bazaar" ruszył z kampanią za 4 mln zł (wideo)
Kampania reklamowa towarzysząca wprowadzeniu na rynek polskiej edycji „Harper’s Bazaar Polska” (Hearst Marquard Publishing) obejmuje telewizję, radio, prasę i internet oraz punkty sprzedaży prasy. Jej koszt to ok. 4 mln zł, a wspierać ma ona trzy pierwsze numery pisma.
więcej
|
|
Local Press 2012: "Tygodnik Podhalański" gazetą lokalną roku
Wczoraj w Sejmie wręczono nagrody Stowarzyszenia Gazet Lokalnych „Local Press 2012”. Gazetą lokalną roku został "Tygodnik Podhalański", a wśród nagrodzonych znalazł się też m.in. jego dziennikarz i wydawca Jerzy Jurecki.
więcej
|
|
Tylko ,,Playboy" do góry, ,,Men's Health" liderem wśród pism męskich
W listopadzie ub.r. pozycję lidera sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla panów obronił „Men’s Health”. Największym spadkiem w zestawieniu dotknięte zostało „Logo”, z kolei jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Playboy”.
więcej
|
|
Natalia Siwiec w marcowym numerze ,,CKM"
W czwartek 14 lutego br. na rynek trafi marcowe wydanie miesięcznika „CKM” (Marquard Media Polska). Na jego okładce znajdzie się Natalia Siwiec.
więcej
|
|
Tomasz Zięba i Beata Milewska odchodzą z Marquard Media Polska
Tomasz Zięba, prezes Marquard Media Polska oraz Hearst-Marquard Publishing oraz ich wiceprezes Beata Milewska odchodzą z zarządu obu wydawnictw. Od 31 marca br. kierowania firmami przejmą Alicja Skrzypczak i Tomasz Gwiazda.
więcej
|
|
Marcowy ,,Sens" z Moniką Kuszyńską
W czwartek 14 lutego br. ukaże się marcowe wydanie miesięcznika „Sens” (Wydawnictwo Zwierciadło). Na okładce znajdzie się Monika Kuszyńska.
więcej
|
|
,,Nasze Miasto" na Walentynki z dwiema okładkami
W czwartek 14 lutego br. dziennik „Nasze Miasto” (Polskapresse) z okazji Walentynek ukaże się z dwiema okładkami. Na jednej znajdzie się Halina Mlynkova, a na drugiej - Krzysztof Kiljański.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Allegro: Koniec ery aukcji, czas na ,,kup teraz"
- Przyszłością Allegro są inwestycje w zakupy natychmiastowe, ponieważ właśnie tego oczekują od nas klienci - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Katarzyna Kuśnierska, dyrektor zarządzająca Allegro.pl.
więcej
|
|
Serwisy randkowe straciły 1,7 mln użytkowników. Na czele Edarling
W grudniu ub.r. serwisy randkowe odwiedziło 2,78 mln polskich internautów, o 1,75 mln mniej niż rok wcześniej. Najpopularniejsze są dwie strony: Edarling.pl i Sympatia - TOP 10.
więcej
|
|
Interaktywni chwalą nowe Allegro: lekko, czytelnie, jak w e-sklepie
Nowa wersja Allegro.pl zbiera pozytywne opinie od pytanych przez Wirtualnemedia.pl ekspertów z agencji interaktywnych. Podkreślają, że zmieniony serwis jest bardziej przejrzysty, funkcjonalny i bliższy e-sklepowi niż witrynie aukcyjnej.
więcej
|
|
Strona mobilnej aplikacji Facebooka jako pierwsza z 200 mln "like'ów"
Oficjalna strona mobilnej aplikacji "Facebook for Every Phone" jako pierwsza przekroczyła w społecznościowym portalu granicę 200 milionów wyróżnień przyciskiem "Lubię to!".
więcej
|
|
Magdalena Łyczko dyrektorem działu Lifestyle w Grupie Onet
Magdalena Łyczko została nowym dyrektorem działu Lifestyle w Grupie Onet. Zastąpiła na tym stanowisku Urszulę Majewską, która odeszła z firmy.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
GfK Polonia: CAWI najpopularniejszą metodą badawczą
Grupa GfK zrealizowała w 2012 roku na całym świecie niemal 17 milionów wywiadów CAWI. Klienci firmy coraz częściej sięgają po ten rodzaj badań, kosztem wywiadów bezpośrednich face-to-face lub wywiadów telefonicznych CATI.
więcej
|
|
WAO! - nowa metoda badawcza od Ipsos w Polsce
Ipsos Loyalty, część Ipsos specjalizująca się w badaniach satysfakcji i lojalności klienta, wprowadza na polski rynek nową metodę badawczą do wykorzystania przy okazji badań satysfakcji i służącą do mierzenia dynamiki udziału w wydatkach klienta w danej kategorii.
więcej
|
|
Walentynki podobają się 74 proc. Polaków
Zwyczaj obchodzenia 14 lutego Walentynek podoba się prawie 74 proc. Polaków; nie lubi go 20 proc. Ponad połowa deklaruje, że zamierza uczcić Dzień św. Walentego i wysłać komuś kartkę walentynkową, kupić prezent, kwiaty - wynika z sondażu CBOS.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|