|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 6 Lutego 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Agora na razie bez nowego prezesa
- Zakulisowe doniesienia, jakoby odejście Piotra Niemczyckiego z funkcji prezesa Agory miało być wynikiem konfliktów na linii rada nadzorcza - zarząd to spekulacje, których nie komentujemy - mówi nam Urszula Strych, rzecznik Agory.
więcej
|
|
Spadki sprzedaży dzienników w 2012 roku. ,,Rzeczpospolita" i ,,Parkiet" straciły najwięcej
W 2012 roku wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały spadki sprzedaży ogółem. Najwięcej straciły „Rzeczpospolita”, „Parkiet” i „Dziennik Gazeta Prawna”, a najmniej - „Fakt”, notujący najwyższą sprzedaż.
więcej
|
|
TVN stawia na promocję w internecie. Rezygnuje z billboardów
TVN zmienia strategię promocji oferty programowej. Zamiast billboardów i reklam w prasie telewizyjnej, zainwestuje w multimedialne formaty internetowe. - Podążamy z komunikacją za zmianami na rynku - mówi Wirtualnemedia.pl Marek Szafarz, szef marketingu TVN Media.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marika, Kammel, Musiał i Szymkowiak poprowadzą ,,The Voice of Poland 2"
Tomasz Kammel, Marika, Maciej Musiał i Mateusz Szymkowiak to ostatecznie wybrany przez TVP2 skład prowadzących drugą edycję programu „The Voice of Poland”, która trafi w marcu br. na antenę - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
Kanały informacyjne: TVP Info traci, TV Biznes wyprzedziła TVN CNBC
W styczniu 2012 roku wśród kanałów informacyjnych pozycję lidera oglądalności obroniła stacja TVP Info, ale zanotowała ona największy spadek. Sporo stracił też kanał TVN CNBC, który został wyprzedzony przez TV Biznes. W grupie 16-49 liderem był TVN24.
więcej |
|
1,4 mln widzów ogląda ,,Imperium disco polo" w Polsacie
Magazyn „Imperium disco polo” ogląda na antenie Polsatu w sobotnie wieczory średnio 1,43 mln osób, mniej niż stacja gromadziła w tym paśmie rok wcześniej. Polsat w czasie nadawania programu przegrywa z konkurencją.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN stawia na promocję w internecie. Rezygnuje z billboardów
TVN zmienia strategię promocji oferty programowej. Zamiast billboardów i reklam w prasie telewizyjnej, zainwestuje w multimedialne formaty internetowe. - Podążamy z komunikacją za zmianami na rynku - mówi Wirtualnemedia.pl Marek Szafarz, szef marketingu TVN Media.
więcej
|
|
Marika, Kammel, Musiał i Szymkowiak poprowadzą ,,The Voice of Poland 2"
Tomasz Kammel, Marika, Maciej Musiał i Mateusz Szymkowiak to ostatecznie wybrany przez TVP2 skład prowadzących drugą edycję programu „The Voice of Poland”, która trafi w marcu br. na antenę - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Kanały informacyjne: TVP Info traci, TV Biznes wyprzedziła TVN CNBC
W styczniu 2012 roku wśród kanałów informacyjnych pozycję lidera oglądalności obroniła stacja TVP Info, ale zanotowała ona największy spadek. Sporo stracił też kanał TVN CNBC, który został wyprzedzony przez TV Biznes. W grupie 16-49 liderem był TVN24.
więcej
|
|
1,4 mln widzów ogląda ,,Imperium disco polo" w Polsacie
Magazyn „Imperium disco polo” ogląda na antenie Polsatu w sobotnie wieczory średnio 1,43 mln osób, mniej niż stacja gromadziła w tym paśmie rok wcześniej. Polsat w czasie nadawania programu przegrywa z konkurencją.
więcej
|
|
Platforma NC+ z piłkarską ligą angielską do 2016 roku
Platforma NC+ będzie pokazywać mecze piłkarskiej Barclays Premier League do połowy 2016 roku. To efekt umowy podpisanej właśnie przez Canal+ Cyfrowy.
więcej
|
|
Dariusz ,,Daro" Rusin znika z anteny Viva Polska
Kanał Viva Polska zakończył na razie współpracę z prezenterem Dariuszem „Daro” Rusinem, który związany był ze stacją od ponad 10 lat. Wiosną na antenie stacji nie będzie prowadził żadnego programu - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Wiosną ,,Ugotowani" w TVN z gwiazdami i w Londynie
W czwartej edycji programu „Ugotowani”, którą od końca lutego br. emitować będzie TVN, pojawią się dwa odcinki specjalne. W jednym z nich gotować będą gwiazdy, a drugi zostanie zrealizowany w Londynie.
więcej
|
|
,,Maja w ogrodzie" od wiosny dwa razy w tygodniu
Od marca br. program ogrodniczy Mai Popielarskiej „Maja w ogrodzie” nadawany będzie na kanałach TVN dwa razy w tygodniu - premiery będzie można oglądać w soboty i niedziele.
więcej
|
|
Weekend i Power Play walczą o Nagrody TV.Disco
Kanał TV.Disco organizuje drugą edycję plebiscytu Nagrody TV.Disco, w którym widzowie wybiorą najlepszych wykonawców muzyki dance i disco polo. Rozdanie nagród odbędzie się na początku marca br.
więcej
|
|
46. mistrzostwa świata w biathlonie na żywo w Eurosporcie
W dniach od 7 do 17 lutego 2013 roku w Nowym Mieście na Morawach odbywać się będą 46. mistrzostwa świata w biathlonie. Sportową imprezę na żywo oglądać będzie można na antenie Eurosportu.
więcej
|
|
,,CNN Football Club" - nowy program o piłce nożnej w CNN International
7 lutego br. kanał CNN International rozpocznie emisję nowego programu o piłce nożnej „CNN Football Club”.
więcej
|
|
Giorgio Stock dyrektor europejskiego oddziału Turner International
Giorgio Stock zostanie od kwietnia dyrektorem dla regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka) w Turner International.
więcej
|
|
Czwarty sezon animacji ,,Pora na przygodę!" w Cartoon Network
22 lutego br. dziecięcy kanał Cartoon Network rozpocznie emisję czwartego sezonu popularnej animacji „Pora na przygodę!”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Staruszkowie w teatrze reklamują smartfony Samsunga (wideo)
Samsung Electronics Polska rozpoczął kampanię reklamową swoich smartfonów, której bohaterami jest dwóch staruszków. Akcję przygotowały agencja Leo Burnett i dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
Anna Przybylska reklamuje ,,mniej cukru" w płatkach Nestlé
Ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej płatków śniadaniowych Nestlé (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific) z udziałem aktorki Anny Przybylskiej. Akcję przygotowały McCann Warsaw i MEC.
więcej
|
|
,,Jaki to smak?" w kampanii nowych chipsów Lay's
Ruszyła promocja nowych wariantów smakowych chipsów Lay’s (PepsiCo). Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez firmy BBDO Warszawa, Media Direction OMD i Hill+Knowlton Strategies.
więcej
|
|
Jimek, Drabent, Łozo, Maffasion i Local Heroes w kampanii MTV Polska (wideo)
MTV Polska rozpoczęła kampanię społeczną „#mypolishdream” skierowaną do młodych ludzi wchodzących w dorosłość. Jedną z twarzy akcji - oprócz Radzimira „Jimka” Dębskiego, Łozo, , Maffasion i Local Heroes - jest Yuri Drabent, dyrektor kreatywny agencji Lubię To.
więcej
|
|
Red8 Advertising będzie reklamować AXA Direct
Agencja Red8 Advertising wygrała przetarg na obsługę reklamową AXA Direct. Poprzednio zajmowała się tym TBWA.
więcej
|
|
Włoskie sosy Łowicz reklamowane jako ,,samo najlepsze"
W prasie i internecie rozpoczęła się zaplanowana na miesiąc kampania reklamowa nowej linii gotowych sosów włoskich Łowicz (Agros-Nova). Akcję przygotowały agencja Brand Place i dom mediowy MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Anna Patek w zespole Momentum Worldwide
Anna Patek dołączyła do agencji Momentum Worldwide - jako senior account executive, będzie pracować w zarządzanym przez Ninę Obradović teamie L’Oreal Paris. Do zadań Patek będzie należało wspieranie Maybelline New York Polska.
więcej
|
|
Marcin Hajdenrajch w Codemedia
Marcin Hajdenrajch dołączył do zespołu domu mediowego Codemedia w którym objął stanowisko media plannera.
więcej
|
|
Atmedia zaczynają sprzedaż reklam na marzec
Firma Atmedia rozpoczyna sprzedaż marcowej oferty reklamowej w reprezentowanych przez siebie telewizyjnych kanałach tematycznych i serwisach internetowych. Koszt dotarcia do odbiorców jest na podobnym poziomie jak przed rokiem.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Agora na razie bez nowego prezesa
- Zakulisowe doniesienia, jakoby odejście Piotra Niemczyckiego z funkcji prezesa Agory miało być wynikiem konfliktów na linii rada nadzorcza - zarząd to spekulacje, których nie komentujemy - mówi nam Urszula Strych, rzecznik Agory.
więcej
|
|
Spadki sprzedaży dzienników w 2012 roku. ,,Rzeczpospolita" i ,,Parkiet" straciły najwięcej
W 2012 roku wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały spadki sprzedaży ogółem. Najwięcej straciły „Rzeczpospolita”, „Parkiet” i „Dziennik Gazeta Prawna”, a najmniej - „Fakt”, notujący najwyższą sprzedaż.
więcej
|
|
Odejście Piotra Niemczyckiego z Agory: zaskoczenie i wynik konfliktu
„Pełne zaskoczenie”, „Wynik konfliktu”, „Zarząd i rada przestraszyły się słabych wyników finansowych” - takie opinie od analityków i uczestników rynku dotarły do nas po rezygnacji Piotra Niemczyckiego z funkcji prezesa zarządu Agory.
więcej
|
|
Reporter ,,Gazety Wyborczej": nie jestem dziennikarzem, zmiany w prasie są błędne
Dziennikarz „Gazety Wyborczej” Wojciech Staszewski stwierdził na swoim blogu, że nie jest już dziennikarzem, a zmiany następujące w dziennikarstwie prasowym to „błąd systemu”. „Nie zgadzam się, żeby zarobki - w gazetach, w dziennikarstwie - były na tak niskim poziomie” - ocenił.
więcej
|
|
Grudzień 2012: zyskała tylko ,,Gazeta Polska Codziennie", ,,Rzeczpospolita" w dół o 20 proc.
Kierowana przez Tomasza Sakiewicza „Gazeta Polska Codziennie” to jedyny dziennik ogólnopolski, który w grudniu 2012 roku zanotował wzrost sprzedaży ogółem. Najwięcej straciły natomiast „Rzeczpospolita” i „Parkiet”. Liderem pozostał „Fakt”.
więcej
|
|
,,Palce Lizać" - dodatek do ,,Gazety Wyborczej" - w nowej odsłonie
Nowe rubryki oraz nowa szata graficzna to zmiany jakie od 5 lutego br. wprowadzono w magazynie „Palce Lizać”- wtorkowym dodatku do „Gazety Wyborczej” (Agora).
więcej
|
|
Internet |
|
|
Coraz chętniej korzystamy z mobilnego internetu. WP i Orange blisko 150 mln odsłon
W grudniu ub.r. serwisy Wirtualnej Polski i Orange zanotowały na urządzeniach mobilnych 148 mln odsłon, strony Onetu - 120 mln, a witryny Gazeta.pl - prawie 94 mln. Ruch na czołowych stronach wzrósł w skali miesiąca ok 11 proc.
więcej
|
|
Facebook tworzy aplikację śledzącą użytkowników
Po raz kolejny Facebook zamierza wypuścić aplikację, która będzie monitorowała i udostępniała informacje o aktualnym miejscu pobytu użytkowników.
więcej
|
|
Maciej Kutak szefem polskiego biura międzynarodowej firmy konsultingowej
Maciej Kutak, były wiceprezes Presspubliki, Viacomu i Bauer Media, otwiera polskie biuro międzynarodowej firmy konsultingowej zajmującej się analizą i monitoringiem treści w internecie.
więcej
|
|
W 2012 r. wartość globalnego rynku e-commerce po raz pierwszy przekroczyła 1 bln USD
W 2012 roku globalny przychód ze sprzedaży online zwiększył się o 21,1 proc. i po raz pierwszy w historii sięgnął 1 biliona dolarów - szacuje firma eMarketer.
więcej
|
|
Facebook zachęca do lubienia stron
Komunikaty zachęcające do polubienia stron, które lubią nasi znajomi pojawiły się na Facebooku.
więcej
|
|
Czerwona Torebka kupuje Merlin.pl. Będzie darmowy odbiór w punktach
Firma Czerwona Torebka podpisała list intencyjny dotyczący przejęcia sklepu internetowego Merlin.pl. Na transakcję, o wartości 310 tys. zł, musi się jeszcze zgodzić UOKiK.
więcej
|
|
UOKiK ukarał sklep internetowy Morele.net
Postanowienia utrudniające dochodzenie praw konsumentom stosowane przez sklep internetowy Morele.net - zakwestionowała prezes UOKiK. Za naruszenie zbiorowych interesów konsumentów na przedsiębiorcę została nałożona kara w wysokości ponad 121 tys. zł. Spółka zmieniła zakwestionowane postanowienia.
więcej
|
|
Co drugie dziecko jest w internecie ofiarą cyberprzemocy
Internet może być szczególnie niebezpieczny dla dzieci. Zagrożeniem są nie tylko nieodpowiednie dla najmłodszych treści, ale i cyberprzemoc. To właśnie w sieci młode osoby mają do czynienia z największą falą przemocy. Z okazji Dnia Bezpiecznego Internetu organizacje pozarządowe uczą, jak mądrze korzystać z sieci. W tym roku ten dzień obchodzony jest pod hasłem „Serfuję - respektuję”.
więcej
|
|
Unia Europejska chce walczyć z cyberprzestępcami
Jeszcze w tym tygodniu Komisja Europejska ma przedstawić projekt nowych międzynarodowych regulacji, które pozwolą na skuteczniejszą walkę z cyberprzestępcami - podał Wall Street Journal.
więcej
|
|
Aplikacja Filmwebu dostępna na telefony z systemem Android
Portal Filmweb.pl wprowadził aplikację dedykowaną użytkownikom telefonów z systemem Android.
więcej
|
|
Andrzej Dzirba w ReachLocal Poland
Do zespołu agencji interaktywnej ReachLocal Poland dołączył Andrzej Dzirba, wcześniej związany z ING Życie jako ekspert do spraw e-marketingu.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|