|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 5 Lutego 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Piotr Niemczycki zrezygnował ze stanowiska prezesa Agory
Piotr Niemczycki 12 lutego br. przestanie pełnić funkcję prezesa Agory. Na trzy miesiące do zarządzania spółką oddelegowana zostanie wówczas Wanda Rapaczyński, zasiadająca obecnie w radzie nadzorczej Agory.
więcej
|
|
,,Harper's Bazaar" kosztować będzie 11,90 zł. Na okładce I numeru Małgosia Bela
Polska wersja luksusowego miesięcznika „Harper's Bazaar” (Marquard Publishing) zadebiutuje na polskim rynku 14 lutego br. w cenie 11,90 zł. - To będzie stała cena - mówi Wirtualnemedia.pl Joanna Góra, redaktor naczelna „Harper's Bazaar Polska”.
więcej
|
|
,,Szpiedzy w Warszawie" tracili widzów z odcinka na odcinek. 52 mln zł z reklam
Historyczny miniserial TVP i BBC „Szpiedzy w Warszawie” śledziło w Jedynce średnio 2,68 mln widzów, co dało stacji pozycję lidera rynku. Widownia produkcji jednak spadała z odcinka na odcinek. Wpływy z reklam wyniosły 1,52 mln zł.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Szpiedzy w Warszawie" tracili widzów z odcinka na odcinek. 52 mln zł z reklam
Historyczny miniserial TVP i BBC „Szpiedzy w Warszawie” śledziło w Jedynce średnio 2,68 mln widzów, co dało stacji pozycję lidera rynku. Widownia produkcji jednak spadała z odcinka na odcinek. Wpływy z reklam wyniosły 1,52 mln zł.
więcej
|
|
Eurosport na czele kanałów tematycznych, TTV do góry o 990 proc. (top 90)
W styczniu br. liderem oglądalności wśród kanałów tematycznych był Eurosport. Z kolei w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansowała stacja TVP Seriale. Największy wzrost w obu grupach zanotowała TTV. Top 90 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVP1 i Polsat liderami. Seriale TVP2 hitami tygodnia
W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym umocniła się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Nowe kanały i pakiety w ofercie Multimedia Polska
Sieć Multimedia Polska od lutego br. wprowadziła do oferty trzy nowe pakiety telewizji cyfrowej: MiniBox, SuperBox i MaxBox oraz cztery nowe stacje: Ale Kino+ HD, Nat Geo Wild HD, MTV Rocks i TTV.
więcej
|
|
Materiały Orange Sport i Orange.pl w serwisie Agencji TVN
Materiały wideo produkowane przez Orange Sport oraz Orange.pl są od poniedziałku dostępne w serwisie agencyjnym x-news - należącym do Agencji TVN.
więcej
|
|
Więcej Kosmica TV na antenie Mango 24
Od 1 lutego br. na antenie kanału Mango 24 emitowane jest dodatkowe pasmo ezoteryczne Kosmica TV. Jego nadawca rozmawia też z kolejnymi stacjami na temat umieszczenia w nich bloku z poradami ezoterycznymi.
więcej
|
|
,,Powrót do Edenu", ,,Północ-południe" i ,,Wyspa Harpera" w kanałach CBS
Wiosną na antenach kanałów CBS pojawią się kolejne premierowe seriale jak m.in. „Powrót do Edenu”, „Wyspa Harpera” czy „Północ-południe”. Natomiast od 4 lutego br. stacje zyskały zmodyfikowaną oprawę.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Super Bowl XLVII - zobacz wszystkie reklamy (wideo)
Zapraszamy do obejrzenia wszystkich reklam jakie zostały wyemitowane podczas XLVII Super Bowl. Wśród reklamodawców m.in.: Audi, Old Spice, GoDaddy.com, Kia, Mercedes-Benz, Lexus, Toyota, Fiat, Coca-Cola, Pepsi, Suzuki, Dell, BlackBerry czy Samsung.
więcej
|
|
Polacy na YouTubie najchętniej oglądali reklamy Tic Taca, T-Mobile i Samsunga (wideo)
W 2012 roku polscy użytkownicy YouTube’a przed właściwymi klipami najchętniej oglądali spoty Tic Taca, T-Mobile i Samsunga Galaxy S III. Wśród najpopularniejszych znalazły się też reklamy Kinder Bueno, Raffaello, Diverse, Alior Banku, Ferrero Rocher, Desperados i Infiniti.
więcej
|
|
Heineken karnawałowo promuje odpowiedzialne picie (wideo)
Startuje kampania piwa Heineken (Grupa Żywiec) promująca odpowiedzialne spożywanie alkoholu w czasie karnawału. Akcję przygotowały i realizują firmy Publicis International, AKQA, Leo Burnett, K2, MediaVest oraz 24/7 PR.
więcej
|
|
,,Gotowy do startu" w kampanii Vitasteronu (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa suplementu diety Vitasteron (Valeant Pharmaceuticals International) poprawiającego potencję u mężczyzn. Reklamy do akcji przygotowały firmy Brand Support i Agencja Filmowa.
więcej
|
|
Gorący Kubek Knorr: Uważaj! Poczujesz się jak w domu (wideo)
W telewizji, internecie, sklepach i na outdoorze ruszyła nowa kampania reklamująca Gorący Kubek Knorr (Unilever Polska). Akcję przygotowały Lowe GGK i Media Direction.
więcej
|
|
Spektakularna przemiana w reklamie Garnier Fructis Oleo Repair (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa kosmetyków do włosów Garnier Fructis Oleo Repair. Akcję przygotowały agencja reklamowa Publicis i dom mediowy ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Sklepy Bricomarché reklamowane jako ,,pomysł na biznes" (wideo)
Kilka dni temu ruszyła kampania reklamowa supermarketów budowlanych Bricomarché skierowana do ich potencjalnych franczyzobiorców. Akcja jest prowadzona w TVN24 i TVN CNBC.
więcej
|
|
Krzysztof Hołowczyc twarzą e-sklepu Motointegrator.pl
Kierowca Krzysztof Hołowczyc został ambasadorem promującym sklep internetowy Motointegrator.pl należący do Inter Cars. Będzie pełnił tę funkcję do końca br.
więcej
|
|
Rekordowe ceny reklam podczas Super Bowl
Mecz o Super Bowl jak zwykle przyciągnął przed telewizory miliony widzów. Emitująca finał ligi NFL telewizja CBS sprzedawała czas reklamowy po rekordowych cenach.
więcej
|
|
Serwisy Presspubliki: z Evolution Media Net do IDMnetu
Sieć IDMnet od początku br. sprzedaje powierzchnie reklamową w serwisach Presspubliki. Poprzednio zajmowała się tym Evolution Media Net.
więcej
|
|
Piotr Sroka w San Markos
Do zespołu San Markos - na stanowisko brand manager - dołączył Piotr Sroka, który odpowiadał będzie za współpracę z nowymi klientami agencji oraz koordynację projektów new business.
więcej
|
|
Agnieszka Kalbarczyk w Interactions
Do zespołu Interactions dołączyła Agnieszka Kalbarczyk. Na stanowisku dyrektora sprzedaży zajmie się współtworzeniem polityki handlowej oraz zarządzaniem zespołem obsługi klientów - domów mediowych i agencji interaktywnych.
więcej
|
|
Ilona Trzeciak i Izabela Kossowska w Valkea Social Media
Do agencji Valkea Social Media dołączyły Ilona Trzeciak i Izabela Kossowska.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Piotr Niemczycki zrezygnował ze stanowiska prezesa Agory
Piotr Niemczycki 12 lutego br. przestanie pełnić funkcję prezesa Agory. Na trzy miesiące do zarządzania spółką oddelegowana zostanie wówczas Wanda Rapaczyński, zasiadająca obecnie w radzie nadzorczej Agory.
więcej
|
|
,,Harper's Bazaar" kosztować będzie 11,90 zł. Na okładce I numeru Małgosia Bela
Polska wersja luksusowego miesięcznika „Harper's Bazaar” (Marquard Publishing) zadebiutuje na polskim rynku 14 lutego br. w cenie 11,90 zł. - To będzie stała cena - mówi Wirtualnemedia.pl Joanna Góra, redaktor naczelna „Harper's Bazaar Polska”.
więcej
|
|
,,Film" w nowej szacie graficznej. Żurawiecki i Szczygielski nowymi autorami
We wtorek 5 lutego br. ukazało się lutowe wydanie miesięcznika „Film” (Film Point Group). Od tego numeru magazyn zyskał nową szatę graficzną i odświeżone logo. Dla tytułu zaczęli pisać Bartosz Żurawiecki i Marcin Szczygielski.
więcej
|
|
Stanisław Janecki, Piotr Skwieciński i Cezary Kowalski w redakcji ,,W Sieci"
Stanisław Janecki i Maja Narbutt weszli w skład redakcji tygodnika Jacka Karnowskiego „W Sieci” (Fratria). W zespole pisma znalazł się także Piotr Skwieciński, dotąd związany z „Rzeczpospolitą”, a jego współpracownikiem został Cezary Kowalski.
więcej
|
|
Anja Rubik i Monika Jagaciak na dwóch okładkach ,,Elle"
Marcowe wydanie miesięcznika „Elle” (Grupa Burda) ukaże się 6 lutego br. w dwóch wersjach z różnymi okładkami. Na okładce wersji, która trafi do kiosków, będzie modelka Monika „Jac” Jagaciak, zaś na okładce wydania dla prenumeratorów - Anja Rubik.
więcej
|
|
,,Tele Świat" liderem sprzedaży dwutygodników telewizyjnych
W listopadzie 2012 roku wśród dwutygodników z programem telewizyjnym pozycję lidera zajął „Tele Świat”. Największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł magazyn „TV 14”, z kolei jedynym spadkiem dotknięty został „Ekran TV”.
więcej
|
|
Małgorzata Kaferska-Łysek naczelną ,,Naj"
Małgorzata Kaferska-Łysek została nową redaktor naczelną dwutygodnika „Naj” (Wydawnictwo Bauer). Dotąd opiekę redakcyjną nad tytułem sprawowała Joanna Rajpert-Kuźnicka, naczelna „Tiny”.
więcej
|
|
Kasia Nosowska i Kazik piszą dla ,,Malemena"
Kasia Nosowska i Kazik to nowi stali współpracownicy magazynu „Malemen” (Next Media). Pierwsze ich teksty pojawiły się w lutym wydaniu pisma, które trafiło na rynek 4 lutego br.
więcej
|
|
,,Weekend. The best of" w kolekcji "Faktu" za 14,90 zł
We wtorek 5 lutego na rynek trafi książka z płytą zawierającą największe przeboje zespołu Weekend, w tym hit „Ona tańczy dla mnie”. Wydanie ukaże się w serii „Fakt - Polska muzyka”, wydawanej przez Ringier Axel Springer Polska.
więcej
|
|
Magdalena Tomaszek i Łukasz Roguski w kmh media group
Magdalena Tomaszek i Łukasz Roguski zostali specjalistami ds. reklamy & promocji w kmh media group, wydawcy m.in. pism „kmh” i „Autostrada”. Jednocześnie awans otrzymała Małgorzata Derlacz.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w grudniu 2012 roku
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (grudzień 2012 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?
więcej
|
|
Ponad 10 mln użytkowników Facebooka w Polsce. Serce i Rozum przed Demotywatorami
Facebook ma obecnie w Polsce 10,2 mln zarejestrowanych użytkowników. Najwięcej fanów ma profil Serce i Rozum, który wyprzedził Demotywatory. Wśród profili mediowych prowadzi YouTube.
więcej
|
|
10 tysięcy euro w za odkrycie błędu w Mega.co.nz
Kim Dotcom oferuje nawet do 10 tysięcy euro nagrody każdemu, kto znajdzie dziurę w zabezpieczeniach serwisu Mega.
więcej
|
|
Janusz Żebrowski: w rekordowym tempie rośnie rynek usług w chmurze obliczeniowej
Rośnie światowy rynek cloud computingu, czyli mocy obliczeniowej oraz przestrzeni dyskowych do przechowywania danych. Szacuje się, że jego wartość przekracza już dziś kwotę 100 mld dolarów. Zainteresowanie korzystaniem z tej usługi wzrasta z miesiąca na miesiąc. Głównie ze względu na niewielkie koszty dla firm i użytkowników końcowych. Nieporównywalnie mniejsze do tych, które musieliby wydać na budowę własnej infrastruktury informatycznej.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|