|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 25 Stycznia 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Jarosław Burdek dyrektorem programowym Tele5 i Polonii 1
Jarosław Burdek został nowym dyrektorem ds. programowych, zakupu licencji i marketingu kanałów Tele5 i Polonia1 w spółce Polcast Television. Zastąpił na tym stanowisku Piotra Borysa, który odszedł z firmy.
więcej
|
|
,,Na Wspólnej" śledzi 3 mln widzów. Jak zmieniała się widownia?
Serial „Na Wspólnej” na antenie TVN emitowany jest już 10 lat. W szczytowym okresie popularności telenowelę śledziło niemal 4 mln widzów. Obecnie widownia premierowych epizodów kształtuje się na poziomie 3 mln osób.
więcej
|
|
UPC rozwiewa obawy dotyczące cyfryzacji i ostrzega przed oszustami
Sieć UPC Polska wysłała do klientów i spółdzielni mieszkaniowych informacje na temat cyfryzacji telewizji naziemnej. Ostrzega w nich też przed nieuczciwymi sprzedawcami.
więcej
|
|
,,Przepis na życie" w niedziele, ,,Prawo Agaty" we wtorki
Czwarty sezon serialu „Przepis na życie” wiosną w TVN będzie emitowany w niedziele o 21.00 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dalsze losy bohaterów „Prawa Agaty” śledzić będzie można natomiast nadal we wtorki o 21.30.
więcej
|
|
SDP apeluje do TVP: pokażcie film Anity Gargas "Anatomia upadku"
Zarząd Główny Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich zwrócił się w piśmie do prezesa Telewizji Polskiej Juliusza Brauna z apelem o wyemitowanie w TVP filmu Anity Gargas „Anatomia upadku” poświęconego katastrofie smoleńskiej.
więcej
|
|
TNT z kolejnym viralem ,,A dramatic surprise on an ice-cold day" (wideo)
Kanał telewizyjny TNT z okazji startu w Holandii przygotował nowy spot wirusowy, w którym zwykli przechodnie zostają wplątani w sytuację jak w filmie akcji. Poprzednio promował się w ten sposób wiosną ub.r., kiedy wchodził na rynek belgijski.
więcej
|
|
Żużlowa Enea Ekstraliga na nowej platformie NC+ i w TVN Turbo
Canal+ Cyfrowy zwyciężył w przetargu na prawa do transmisji rozgrywek żużlowej Enea Ekstraligi. Relacje z zawodów przez najbliższe trzy lata emitowane będą w autorskich kanałach NC+, a wybrane mecze pokaże także w TVN Turbo.
więcej
|
|
Ramówka TV Republika przygotowywana z uwzględnieniem propozycji widzów
Trwają intensywne prace nad stworzeniem ramówki TV Republika, która może ruszyć już na przełomie marca i kwietnia. Jak zapowiada Ewa Stankiewicz, dyrektor artystyczna stacji, zbierane są także pomysły programowe od telewidzów.
więcej
|
|
,,Temperatura rynku" w TVN CNBC
TVN CNBC podczas swoich programów wykorzystywać będzie nową planszę graficzną, na której prezentowane będą notowania spółek w postaci kwadratów dynamicznie zmieniających kolor i pozycję w zależności od wartości.
więcej
|
|
15. sezon ,,South Park" w Comedy Central. Dubbinguje Bartosz Obuchowicza
Comedy Central rozpoczyna emisję 15. sezonu serialu animowanego dla dorosłych „South Park”. Postacie będą dubbingowane m.in. przez aktora Bartosza Obuchowicza, znanego z „Na dobre i na złe” i „Julii”.
więcej
|
|
FOX promuje serial ,,Jo" z Jeanem Reno (wideo)
Kanał FOX rozpoczął kampanię promującą nowy francuski serial kryminalny „Jo” z Jeanem Reno, który zadebiutuje na antenie w piątek 25 stycznia br. Działania obejmują telewizję, prasę i internet.
więcej
|
|
,,Pasja ekstremalna" w TVP HD
TVP HD wprowadza na antenę program "Pasja ekstremalna" pokazujący ludzi uprawiających niebezpieczne dyscypliny sportowe.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
TNT z kolejnym viralem ,,A dramatic surprise on an ice-cold day" (wideo)
Kanał telewizyjny TNT z okazji startu w Holandii przygotował nowy spot wirusowy, w którym zwykli przechodnie zostają wplątani w sytuację jak w filmie akcji. Poprzednio promował się w ten sposób wiosną ub.r., kiedy wchodził na rynek belgijski.
więcej
|
|
L'Oreal, Volkswagen Group i Aflofarm wydały najwięcej na reklamę prasową w 2012 r.
W ub.r. największe cennikowe wydatki na reklamę w prasie zanotowały L'Oreal Polska, Volkswagen Group Polska i Aflofarm Farmacja Polska. Za to bardzo mocno swój budżet w prasie ograniczyła Polska Telefonia Cyfrowa.
więcej
|
|
Reklama ING z Woronowiczem nie obraziła Zygfrydów (wideo)
Komisja Etyki Reklamy orzekła, że spot ING Banku Śląskiego, w którym bohater grany przez Adama Woronowicza zostaje zmuszony przez matkę do nadania swojemu synowi imienia Zygryd, nie ośmiesza tego imienia ani nie obrazą noszących go osób.
więcej
|
|
Cannes Lions 2013 z nową kategorią. Ruszyły zgłoszenia
Od czwartku agencje z całego świata mogą zgłaszać projekty do tegorocznej edycji festiwalu reklamowego Cannes Lions. W konkursie pojawiła się nowa kategoria - Innowacyjność. W większości kategorii prace można zgłaszać do 28 marca.
więcej
|
|
Okocim przez trzy lata sponsorem polskich siatkarzy
Piwo Okocim (Carlsberg Polska) zostało oficjalnym sponsorem polskiej siatkówki. Umowa browaru z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej będzie obowiązywać przez trzy lata.
więcej
|
|
Bielsko-Biała odświeżyła identyfikację wizualną
Bielsko-Biała zaprezentowała swoją nową identyfikację wizualną, opartą na odświeżonym logotypie. Przygotowała ją agencja Papajastudio.
więcej
|
|
Marek Kisz dyrektorem handlowym Fiat Auto Poland
Marek Kisz objął stanowisko dyrektora handlowego Fiat Auto Poland S.A., zastępując Wojciecha Masalskiego, który odszedł z firmy.
więcej
|
|
Pb.pl z Goldbach Audience
Grupa medialna Bonnier Business Polska, do której należy portal pb.pl, podjęła decyzje, że w 2013 roku jedyną siecią reklamową, posiadającą w swoim portfolio ofertę reklamową pb.pl, będzie ponownie Goldbach Audience.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Do Rzeczy" debiutuje w cenie 3,95 zł. Co w numerze? (audio)
Dzisiaj w sprzedaży pojawiło się pierwsze wydanie konserwatywno-liberalnego „Tygodnika Do Rzeczy” (Orle Pióro). Tytuł kosztuje 3,95 zł. - To będzie stała cena pisma - mówi nam Paweł Lisicki, redaktor naczelny „Do Rzeczy”.
więcej
|
|
Kompromitacja gazety ,,El Pais". Przeprosiny za fałszywe zdjęcie Hugo Chaveza
Hiszpański dziennik „El Pais” zamieścił w czwartek zdjęcie pokazujące rzekomo prezydenta Wenezueli Hugo Chaveza podczas niedawnej operacji. Szybko okazało się, że na fotografii jest zupełnie inny człowiek. Gazeta usunęła ją i przeprosiła czytelników.
więcej
|
|
Magazyny młodzieżowe straciły, ,,Bravo" liderem
W październiku 2012 roku wszystkie magazyny młodzieżowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Twist”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”.
więcej
|
|
Robert Kozyra Gentlemanem 2012 Roku
Robert Kozyra, juror show "Mam talent!" i były prezes Radia ZET, został uhonorowany tytułem Gentlemana 2012 Roku, przyznanym przez redakcję miesięcznika "Gentleman" (Bollinari Publishing House).
więcej
|
|
Jan Pietrzak Człowiekiem Roku 2012 "Tygodnika Solidarność"
Jan Pietrzak, popularny polski satyryk, otrzymał w czwartek tytuł Człowieka Roku, przyznawany przez kolegium redakcyjne „Tygodnika Solidarność”.
więcej
|
|
,,Focus" rusza z kampanią reklamową z okazji 18. urodzin
Miesięcznik "Focus" (G+J Polska) w tym roku obchodzi 18. urodziny. Z tej okazji wydawca rusza z kampanią promocyjną, która na początek wesprze lutowe wydanie pisma. Ukaże się ono w piątek 25 stycznia br.
więcej
|
|
Agnieszka Romaszewska-Guzy z tytułem "Europejczyk Roku 2013"
Agnieszka Romaszewska-Guzy, dyrektor TV Biełsat, została nagrodzona tytułem "Europejczyk Roku 2013" przez reprezentację 20 europejskich wydań miesięcznika "Reader's Digest".
więcej
|
|
Internet |
|
|
Tomasz Machała: O pieniądzach mediów
Krzysztof Stanowski, szef Weszlo.com, napisał niedawno, że jest idiotą, bo z winy mediów wie, czym jeździ Anna Mucha, a nie wie, kto jest premierem Izraela. Przyjrzyjmy się bliżej, jak to z tym Izraelem jest - pisze Tomasz Machała z naTemat.pl.
więcej
|
|
Google odświeża wyszukiwanie obrazu
Wyszukiwarka obrazu Google przechodzi metamorfozę. W nowej szacie graficznej ujrzymy ją już za kilka dni.
więcej
|
|
Kulturalna Mapa Polski - nowy portal społecznościowy TVP
Telewizja Polska uruchomiła portal społecznościowy Kulturalna Mapa Polski poświęcony promocji polskiej kultury Serwis dostępny jest pod adresem kmp.tvp.pl.
więcej
|
|
W sylwestrową noc polscy internauci bardziej aktywni i mobilni
W sylwestra polscy internauci częściej niż zwykle korzystali z sieci na urządzeniach mobilnych. Ponadto ogółem byli aktywniejsi w internecie niż w normalną noc, przy czym rzadziej odwiedzali serwisy e-commerce.
więcej
|
|
Google: małe i średnie firmy nie potrafią promować się w internecie
Ponad połowa małych i średnich firm nie postrzega internetu jako narzędzia dotarcia do międzynarodowych klientów i nie jest też świadoma możliwości promocyjnych, jakie daje sieć. Tymczasem aż 68 proc. firm przyjmujących zamówienia z innych krajów Unii Europejskiej za pośrednictwem WWW, to firmy małe.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|