Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 25 Stycznia 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Galeria | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
,,Do Rzeczy" debiutuje w cenie 3,95 zł. Co w numerze? (audio)

Dzisiaj w sprzedaży pojawiło się pierwsze wydanie konserwatywno-liberalnego „Tygodnika Do Rzeczy” (Orle Pióro). Tytuł kosztuje 3,95 zł. - To będzie stała cena pisma - mówi nam Paweł Lisicki, redaktor naczelny „Do Rzeczy”. więcej

 
Jarosław Burdek dyrektorem programowym Tele5 i Polonii 1

Jarosław Burdek został nowym dyrektorem ds. programowych, zakupu licencji i marketingu kanałów Tele5 i Polonia1 w spółce Polcast Television. Zastąpił na tym stanowisku Piotra Borysa, który odszedł z firmy. więcej

 
,,Na Wspólnej" śledzi 3 mln widzów. Jak zmieniała się widownia?

Serial „Na Wspólnej” na antenie TVN emitowany jest już 10 lat. W szczytowym okresie popularności telenowelę śledziło niemal 4 mln widzów. Obecnie widownia premierowych epizodów kształtuje się na poziomie 3 mln osób. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Apella poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Kolportażu

Marketing House poszukuje osoby na stanowisko
INTERACTIVE STRATEGY MANAGER

Add value poszukuje osoby na stanowisko
HANDLOWIEC / KEY ACCOUNT

Wydawca tygodników lokalnych poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor Naczelny

Martis CONSULTING poszukuje osoby na stanowisko
CSR Executive

PKPP Lewiatan poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Marketingu i PR

Polymus poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Komunikacji w Internecie

Mea Group poszukuje osoby na stanowisko
Event manager

Mea Group poszukuje osoby na stanowisko
Pracownik Działu Kreacji

Konfederacja Lewiatan poszukuje osoby na stanowisko
Menedżer ds. relacji z panelistami

Konfederacja Lewiatan poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. programowych

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
UPC rozwiewa obawy dotyczące cyfryzacji i ostrzega przed oszustami

Sieć UPC Polska wysłała do klientów i spółdzielni mieszkaniowych informacje na temat cyfryzacji telewizji naziemnej. Ostrzega w nich też przed nieuczciwymi sprzedawcami. więcej

 
,,Przepis na życie" w niedziele, ,,Prawo Agaty" we wtorki

Czwarty sezon serialu „Przepis na życie” wiosną w TVN będzie emitowany w niedziele o 21.00 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dalsze losy bohaterów „Prawa Agaty” śledzić będzie można natomiast nadal we wtorki o 21.30. więcej

 
SDP apeluje do TVP: pokażcie film Anity Gargas "Anatomia upadku"

Zarząd Główny Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich zwrócił się w piśmie do prezesa Telewizji Polskiej Juliusza Brauna z apelem o wyemitowanie w TVP filmu Anity Gargas „Anatomia upadku” poświęconego katastrofie smoleńskiej. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Bronisław Wildstein: media są jednostronne i stronnicze

- Rynek polskich mediów, w tym szczególnie stacji telewizyjnych, jest w tym momencie bardzo jednorodny i homogeniczny. Jest absolutna potrzeba budowy jakiejś alternatywy - mówi Wirtualnemedia.pl Bronisław Wildstein, redaktor naczelny Telewizji Republika. więcej

Latkowski za Koboskę naczelnym ,,Wprost". Co czeka tytuł?

Nowym naczelnym „Wprost” został Sylwester Latkowski, który zastąpił odwołanego przez wydawcę Michała Koboskę. Zdaniem pytanych przez nas ekspertów wpływ na tę decyzję miała  spadająca sprzedaż tytułu, a mianowanie naczelnym Latkowskiego to eksperyment. więcej

Jak się mają polskie dzienniki regionalne? (raport)
Eksperci: Facebook Graph Search odniesie sukces
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Jarosław Burdek dyrektorem programowym Tele5 i Polonii 1

Jarosław Burdek został nowym dyrektorem ds. programowych, zakupu licencji i marketingu kanałów Tele5 i Polonia1 w spółce Polcast Television. Zastąpił na tym stanowisku Piotra Borysa, który odszedł z firmy. więcej

 
,,Na Wspólnej" śledzi 3 mln widzów. Jak zmieniała się widownia?

Serial „Na Wspólnej” na antenie TVN emitowany jest już 10 lat. W szczytowym okresie popularności telenowelę śledziło niemal 4 mln widzów. Obecnie widownia premierowych epizodów kształtuje się na poziomie 3 mln osób. więcej

 
UPC rozwiewa obawy dotyczące cyfryzacji i ostrzega przed oszustami

Sieć UPC Polska wysłała do klientów i spółdzielni mieszkaniowych informacje na temat cyfryzacji telewizji naziemnej. Ostrzega w nich też przed nieuczciwymi sprzedawcami. więcej

 
,,Przepis na życie" w niedziele, ,,Prawo Agaty" we wtorki

Czwarty sezon serialu „Przepis na życie” wiosną w TVN będzie emitowany w niedziele o 21.00 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dalsze losy bohaterów „Prawa Agaty” śledzić będzie można natomiast nadal we wtorki o 21.30. więcej

 
SDP apeluje do TVP: pokażcie film Anity Gargas "Anatomia upadku"

Zarząd Główny Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich zwrócił się w piśmie do prezesa Telewizji Polskiej Juliusza Brauna z apelem o wyemitowanie w TVP filmu Anity Gargas „Anatomia upadku” poświęconego katastrofie smoleńskiej. więcej

 
TNT z kolejnym viralem ,,A dramatic surprise on an ice-cold day" (wideo)

Kanał telewizyjny TNT z okazji startu w Holandii przygotował nowy spot wirusowy, w którym zwykli przechodnie zostają wplątani w sytuację jak w filmie akcji. Poprzednio promował się w ten sposób wiosną ub.r., kiedy wchodził na rynek belgijski. więcej

 
Żużlowa Enea Ekstraliga na nowej platformie NC+ i w TVN Turbo

Canal+ Cyfrowy zwyciężył w przetargu na prawa do transmisji rozgrywek żużlowej Enea Ekstraligi. Relacje z zawodów przez najbliższe trzy lata emitowane będą w autorskich kanałach NC+, a wybrane mecze pokaże także w TVN Turbo. więcej

 
Ramówka TV Republika przygotowywana z uwzględnieniem propozycji widzów

Trwają intensywne prace nad stworzeniem ramówki TV Republika, która może ruszyć już na przełomie marca i kwietnia. Jak zapowiada Ewa Stankiewicz, dyrektor artystyczna stacji, zbierane są także pomysły programowe od telewidzów. więcej

 
,,Temperatura rynku" w TVN CNBC

TVN CNBC podczas swoich programów wykorzystywać będzie nową planszę graficzną, na której prezentowane będą notowania spółek w postaci kwadratów dynamicznie zmieniających kolor i pozycję w zależności od wartości. więcej

 
15. sezon ,,South Park" w Comedy Central. Dubbinguje Bartosz Obuchowicza

Comedy Central rozpoczyna emisję 15. sezonu serialu animowanego dla dorosłych „South Park”. Postacie będą dubbingowane m.in. przez aktora Bartosza Obuchowicza, znanego z „Na dobre i na złe” i „Julii”. więcej

 
FOX promuje serial ,,Jo" z Jeanem Reno (wideo)

Kanał FOX rozpoczął kampanię promującą nowy francuski serial kryminalny „Jo” z Jeanem Reno, który zadebiutuje na antenie w piątek 25 stycznia br. Działania obejmują telewizję, prasę i internet. więcej

 
,,Pasja ekstremalna" w TVP HD

TVP HD wprowadza na antenę program "Pasja ekstremalna" pokazujący ludzi uprawiających niebezpieczne dyscypliny sportowe. więcej

 
 
Radio  
 
RMF FM najpopularniejszą rozgłośnia radiową na wsi

W 2012 roku pozycję lidera rynku radiowego wśród mieszkańców wsi zajęło RMF FM, a na podium uplasowały się jeszcze Radio ZET i Jedynka - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Reklama  
 
TNT z kolejnym viralem ,,A dramatic surprise on an ice-cold day" (wideo)

Kanał telewizyjny TNT z okazji startu w Holandii przygotował nowy spot wirusowy, w którym zwykli przechodnie zostają wplątani w sytuację jak w filmie akcji. Poprzednio promował się w ten sposób wiosną ub.r., kiedy wchodził na rynek belgijski. więcej

 
L'Oreal, Volkswagen Group i Aflofarm wydały najwięcej na reklamę prasową w 2012 r.

W ub.r. największe cennikowe wydatki na reklamę w prasie zanotowały L'Oreal Polska, Volkswagen Group Polska i Aflofarm Farmacja Polska. Za to bardzo mocno swój budżet w prasie ograniczyła Polska Telefonia Cyfrowa. więcej

 
Reklama ING z Woronowiczem nie obraziła Zygfrydów (wideo)

Komisja Etyki Reklamy orzekła, że spot ING Banku Śląskiego, w którym bohater grany przez Adama Woronowicza zostaje zmuszony przez matkę do nadania swojemu synowi imienia Zygryd, nie ośmiesza tego imienia ani nie obrazą noszących go osób. więcej

 
Cannes Lions 2013 z nową kategorią. Ruszyły zgłoszenia

Od czwartku agencje z całego świata mogą zgłaszać projekty do tegorocznej edycji festiwalu reklamowego Cannes Lions. W konkursie pojawiła się nowa kategoria - Innowacyjność. W większości kategorii prace można zgłaszać do 28 marca. więcej

 
Okocim przez trzy lata sponsorem polskich siatkarzy

Piwo Okocim (Carlsberg Polska) zostało oficjalnym sponsorem polskiej siatkówki. Umowa browaru z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej będzie obowiązywać przez trzy lata. więcej

 
Bielsko-Biała odświeżyła identyfikację wizualną

Bielsko-Biała zaprezentowała swoją nową identyfikację wizualną, opartą na odświeżonym logotypie. Przygotowała ją agencja Papajastudio. więcej

 
Marek Kisz dyrektorem handlowym Fiat Auto Poland

Marek Kisz objął stanowisko dyrektora handlowego Fiat Auto Poland S.A., zastępując Wojciecha Masalskiego, który odszedł z firmy. więcej

 
Pb.pl z Goldbach Audience

Grupa medialna Bonnier Business Polska, do której należy portal pb.pl,  podjęła decyzje, że  w 2013 roku jedyną siecią reklamową, posiadającą w swoim portfolio ofertę reklamową pb.pl, będzie ponownie Goldbach Audience. więcej

 
Prasa  
 
,,Do Rzeczy" debiutuje w cenie 3,95 zł. Co w numerze? (audio)

Dzisiaj w sprzedaży pojawiło się pierwsze wydanie konserwatywno-liberalnego „Tygodnika Do Rzeczy” (Orle Pióro). Tytuł kosztuje 3,95 zł. - To będzie stała cena pisma - mówi nam Paweł Lisicki, redaktor naczelny „Do Rzeczy”. więcej

 
Kompromitacja gazety ,,El Pais". Przeprosiny za fałszywe zdjęcie Hugo Chaveza

Hiszpański dziennik „El Pais” zamieścił w czwartek zdjęcie pokazujące rzekomo prezydenta Wenezueli Hugo Chaveza podczas niedawnej operacji. Szybko okazało się, że na fotografii jest zupełnie inny człowiek. Gazeta usunęła ją i przeprosiła czytelników. więcej

 
Magazyny młodzieżowe straciły, ,,Bravo" liderem

W październiku 2012 roku wszystkie magazyny młodzieżowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Twist”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”. więcej

 
Robert Kozyra Gentlemanem 2012 Roku

Robert Kozyra, juror show "Mam talent!" i były prezes Radia ZET, został uhonorowany tytułem Gentlemana 2012 Roku, przyznanym przez redakcję miesięcznika "Gentleman" (Bollinari Publishing House). więcej

 
Jan Pietrzak Człowiekiem Roku 2012 "Tygodnika Solidarność"

Jan Pietrzak, popularny polski satyryk, otrzymał w czwartek tytuł Człowieka Roku, przyznawany przez kolegium redakcyjne „Tygodnika Solidarność”. więcej

 
,,Focus" rusza z kampanią reklamową z okazji 18. urodzin

Miesięcznik "Focus" (G+J Polska) w tym roku obchodzi 18. urodziny. Z tej okazji wydawca rusza z kampanią promocyjną, która na początek wesprze lutowe wydanie pisma. Ukaże się ono w piątek 25 stycznia br. więcej

 
Agnieszka Romaszewska-Guzy z tytułem "Europejczyk Roku 2013"

Agnieszka Romaszewska-Guzy, dyrektor TV Biełsat, została nagrodzona tytułem "Europejczyk Roku 2013" przez reprezentację 20 europejskich wydań miesięcznika "Reader's Digest". więcej

 
Internet  
 
Tomasz Machała: O pieniądzach mediów

Krzysztof Stanowski, szef Weszlo.com, napisał niedawno, że jest idiotą, bo z winy mediów wie, czym jeździ Anna Mucha, a nie wie, kto jest premierem Izraela. Przyjrzyjmy się bliżej, jak to z tym Izraelem jest - pisze Tomasz Machała z naTemat.pl. więcej

 
Google odświeża wyszukiwanie obrazu

Wyszukiwarka obrazu Google przechodzi metamorfozę. W nowej szacie graficznej ujrzymy ją już za kilka dni. więcej

 
Kulturalna Mapa Polski - nowy portal społecznościowy TVP

Telewizja Polska uruchomiła portal społecznościowy Kulturalna Mapa Polski poświęcony promocji polskiej kultury Serwis dostępny jest pod adresem kmp.tvp.pl. więcej

 
W sylwestrową noc polscy internauci bardziej aktywni i mobilni

W sylwestra polscy internauci częściej niż zwykle korzystali z sieci na urządzeniach mobilnych. Ponadto ogółem byli aktywniejsi w internecie niż w normalną noc, przy czym rzadziej odwiedzali serwisy e-commerce. więcej

 
Google: małe i średnie firmy nie potrafią promować się w internecie

Ponad połowa małych i średnich firm nie postrzega internetu jako narzędzia dotarcia do międzynarodowych klientów i nie jest też świadoma możliwości promocyjnych, jakie daje sieć. Tymczasem aż 68 proc. firm przyjmujących zamówienia z innych krajów Unii Europejskiej za pośrednictwem WWW, to firmy małe. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Ponad połowa młodych Polaków będzie bawić się w karnawale, głównie w domach

Ponad połowa młodych Polaków zamierza w tym roku bawić się w czasie karnawału. Imprezować będą głównie na domówkach, w klubach i dyskotekach. Najważniejsze podczas zabawy są dobre towarzystwo oraz poczucie swobody, a najczęściej wybieranym alkoholem jest piwo - wynika z badania przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR). więcej

 
Public Relations  
 
Triple PR wypromuje ilookandcook.pl
 
Technologie  
 
Amazon przejął polską firmę IVONA Software
 
Nokia wreszcie z zyskiem
 
229 mln użytkowników Opery Mini i Opery Mobile. Top 10 stron w Polsce w 2012 r.
 
250 mln użytkowników iCloud, ponad 10 mln sprzedanych Apple TV
 
LG Optimus G wchodzi do globalnej sprzedaży, w Polsce w marcu jako Swift G (wideo)
 
LL-S201A - 20-calowy dotykowy monitor od Sharpa za 3900 zł (wideo)
 
RIM: BlackBerry Enterprise Service 10 do pobrania
 
Wall Street zawiedzione Apple, akcje ostro w dół
 
Videoscape Unity - nowa platforma usług wideo od Cisco (wideo)
 
Gospodarka  
 
Nokia wreszcie z zyskiem
 
Wall Street zawiedzione Apple, akcje ostro w dół
 
Program lojalnościowy dla pracowników nie musi być opodatkowany
 
Konsumpcja coraz słabsza
 
Co czeka GPW? WIG20 może rosnąć wbrew słabościom
 
Marek Kisz dyrektorem handlowym Fiat Auto Poland
 
Brakuje środków na wypłatę emerytur. 30 mld zł OFE kosztują budżet państwa
 
Prezesi polskich firm najbliższy rok widzą w czarnych barwach
 
Krzysztof Pietraszkiewicz: chcemy zmiany systemu finansowania ze środków UE
 
PKN Orlen: w Polsce jest duża szara strefa
 
Kultura/Rozrywka  
 
"Delta Machine" - w marcu nowy album Depeche Mode
 
W kwietniu premiera filmu "Jobs" z Ashtonem Kutcherem
 
Robert De Niro odpowiada za serial "Czwarta Rzesza"
 
"10" - nowa płyta New Kids On The Block już w kwietniu
 
"Who Wouldn't" - nowy utwór Noviki
 
Maria Bello odeszła z serialu "Touch"
 
"Suit & Tie" - śpiewaj z Justinem Timberlakiem
 
Chloë Moretz w filmie "If I Stay"
 
Blog  
 
Cichy sekret gejów i radość kobiet - Jerzy Szygiel
 
Brzydki numer kolegów z Brytanii - Piotr Barełkowski
 
Euro za karę. - Ewaryst Fedorowicz
 
O syndromie "Ale ja jestem z Philipa Morrisa!" - Janusz Kamieński
 
Ścierpnięte zęby - ks. Artur Stopka
 
Nasz gość  
 
Bronisław Wildstein: media są jednostronne i stronnicze

- Rynek polskich mediów, w tym szczególnie stacji telewizyjnych, jest w tym momencie bardzo jednorodny i homogeniczny. Jest absolutna potrzeba budowy jakiejś alternatywy - mówi Wirtualnemedia.pl Bronisław Wildstein, redaktor naczelny Telewizji Republika. więcej

 
Bogusław Chrabota: nie wierzę w pełną niezależność naczelnego
 
Kazimierz Krupa: Nie istnieje rynek magazynów biznesowych
 
Kwestionariusz  
 
Marcin Stojak: konkurencja to wyzwanie i materiał do nauki

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Marcin Stojak, country manager agencji marketingu internetowego Timgu Ltd na polskim rynku. więcej

 
Michał Kobierzewski: konkurencja to... wymysł gospodarki rynkowej
 
Radosław Kobus: konkurencja to proces gospodarczy
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Doradca Klienta - Handlowiec
 
Specjalista ds. Kolportażu
 
praktykant / stażysta w redakcji portalu internetowego
 
Dziennikarz telewizyjny - Reporter
 
HANDLOWIEC / KEY ACCOUNT
 
INTERACTIVE STRATEGY MANAGER
 
HANDLOWIEC / KEY ACCOUNT
 
Redaktor Naczelny
 
CSR Executive
 
Specjalista ds. Marketingu i PR
 
Redaktor Działu Muzyka
 
Specjalista ds. marketingu internetowego
 
Frontend Developer
 
Specjalista ds. Komunikacji w Internecie
 
Event manager
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl