|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 15 Stycznia 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spada czytelnictwo dzienników, ,,Fakt" wyprzedził ,,Wyborczą"
Najchętniej czytanym dziennikiem w okresie od czerwca do listopada br. był „Fakt”, który wyprzedził „Gazetę Wyborczą” - wynika z badania PBC General. Prawie wszystkie tytuły w rankingu zanotowały spadki czytelnictwa. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Sport”.
więcej |
|
Facebook w Polsce - czołowe strony w grudniu (infografika)
Serwis Socialbakers przygotował infografikę z zestawieniem najpopularniejszych, najbardziej angażujących i najczęściej publikujących posty polskich stron na Facebooku. Kolejność w poszczególnych rankingach po raz pierwszy została oparta na liczbie fanów pochodzących wyłącznie z naszego kraju.
więcej |
|
Rząd zasponsoruje prasę maturzystom? Zdrojewski: obliczamy, jaki to koszt
Minister kultury i dziedzictwa narodowego Bogdan Zdrojewski stwierdził we „Wprost”, że rząd być może zdecyduje się promować czytelnictwo prasy, sponsorując maturzystom przez rok prenumeratę wybranego tytułu.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Łukasz Wejchert: Nadciąga fala mobilna, zmiany nieuniknione
- Jestem przekonany, że mobile stanie się bardzo dużą częścią tortu reklamowego, ale oczywiście nie z dnia na dzień - mówi w rozmowie z nami Łukasz Wejchert, szef firmy Dirlango, a wcześniej m.in. prezes Onetu. Rozmawiamy z nim także o jego projektach: Justtag, Virgin Mobile i iTaxi.
więcej
|
Eksperci: TV Republika znajdzie odbiorców. Ale czy się utrzyma?
Eksperci rynku medialnego uważają, że prawicowa Telewizja Republika znajdzie swoją grupę odbiorców. Mają jednak wątpliwości, czy będzie to ona tak duża, by utrzymać ten kanał od strony finansowej.
więcej
|
Duży spadek RMF FM i Jedynki, w górę Radio Maryja
|
Hubert Urbański odchodzi z TVP2
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP kupuje prawa do WTA Tour. Wielki szlem tylko w Eurosporcie i Polsacie
Telewizja Polska prowadzi negocjacje dotyczące zakupu praw do tegorocznych turniejów tenisowych z cyklu WTA Tour. W TVP nie pojawią jednak mecze z "wielkiego szlema".
więcej
|
|
WOŚP z najniższą widownią od trzech lat
Relacje z XXI Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, emitowane w TVP2, oglądało w w niedzielę średnio 1,27 mln widzów. Impreza cieszyła się mniejszą popularnością niż w poprzednich latach.
więcej
|
|
Polsat i TVN wyprzedziły TVP2. ,,M jak miłość" hitem tygodnia
W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym utrzymała się TVP1. Wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało już jednak do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Joanna Kryńska prowadzi ,,Express" w TTV
Prezenterka TVN24 Joanna Kryńska została prowadzącą program informacyjny „Express” w stacji TTV. Zastępować będzie tej roli Małgorzatę Prokopiuk-Kępkę, która przebywa na urlopie macierzyńskim.
więcej
|
|
,,Spokojnie, to tylko ekonomia!" - gwiazdy będą uczyć ekonomii widzów TVP1
„Spokojnie, to tylko ekonomia!” to nowy serial TVP1, który wyjaśniać będzie różne zagadnienia dotyczące finansów. W produkcji pojawią się Tomasz Karolak, Jolanta Fraszyńska i Wojciech Pokora.
więcej
|
|
Iwona Guzowska, Dorota Naruszewicz i Ignacy Gogolewski w ,,Galerii"
28 stycznia br. Jedynka rozpocznie emisję trzeciej serii telenoweli „Galeria”. W obsadzie nowych odcinków znajdą się m.in. Iwona Guzowska, Dorota Naruszewicz, Monika Kwiatkowska, Ada Fijał, Aleksandra Kisio czy Ignacy Gogolewski.
więcej
|
|
Zygmunt Solorz-Żak sprzedał akcje ATM Grupy
Zygmunt Solorz-Żak, właściciel Cyfrowego Polsatu i Polkomtela, zmniejszył swój udział w kapitale zakładowym ATM Grupy. Biznesmen sprzedał 5,27 proc. akcji producenckiej spółki, dających mu 4,16 proc. głosów na jej walnym zgromadzeniu.
więcej
|
|
,,Najlepszy biznes w mieście" - pierwsza globalna produkcja BBC
Spółka BBC Worldwide Channels zleciła realizację programu „Najlepszy biznes w mieście”. Będzie to pierwsza produkcja przygotowana specjalnie na potrzeby międzynarodowych kanałów BBC, które pokażą ją jeszcze w tym roku.
więcej
|
|
Inea: nowe pakiety, internet do 250 Mb/s i kampania reklamowa
Sieć kablowa Inea wprowadziła nową ofertę pakietów telewizyjnych, włączyła cztery nowe kanały i oferuje promocję na internet z prędkością do 250 Mb/s. Operator ruszył też z kampanią promującą usługę telewizyjną i internetową.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Reklama napojów Tymbark obraźliwa dla pijących wodę (wideo)
Według Komisji Etyki Reklamy spot napojów Tymbark naruszył kodeks branżowy, ponieważ dyskredytując osoby pijące wodę. W reklamie są one określane jako dzikie i biedne.
więcej
|
|
Getin Bank stawia na Getin Up - nowa identyfikacja i kampania
Getin Bank wprowadza nową identyfikację wizualną, mającą odzwierciedlać zmiany w jego strategii i ofercie. Wspiera to kampania reklamowa, przygotowana przez firmy Bardzo, MediaVest i Rc2, w której prezentowany jest rachunek oszczędnościowy Getin Up.
więcej
|
|
Drewniak i Futrzak reklamują wyprzedaż w sklepach Komfort (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa wyprzedaży w sklepach meblarskich Komfort. Akcję wspólnie z ich działem marketingu przygotowały firmy Red8 Advertising i Starlink.
więcej
|
|
Henio jako malarz w nowej reklamie Tesco (wideo)
Do emisji w telewizji trafił kolejny spot reklamowy sieci Tesco z Heniem i Krysią. Przygotowała go agencja PZL wspólnie z firmami Xantus i Post Meridian.
więcej
|
|
,,Spróbuj się oprzeć" - wiewiórka reklamuje paluszki Felix (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa paluszków solonych Felix (Intersnack Poland). Akcję przygotowały firmy PZL, Platige Image i Starcom.
więcej
|
|
Instytut Monitorowania Mediów z admonitem wchodzi w monitoring reklam
Instytut Monitorowania Mediów uruchamia projekt admonit, w ramach którego monitoruje reklamy w telewizji, radiu i prasie. W ciągu 3 lat chce zdobyć 30 proc. udziałów w tym segmencie.
więcej
|
|
Ewa Kłoszewska szefem działu digital w Cheil Polska
Do zespołu Cheil Polska dołączyła Ewa Kłoszewska, gdzie objęła stanowisko digital campaign supervisora.
więcej
|
|
Kamila Adamczyk, Adam Eret i Stanisław Szukała w Kid&Young
Pracę w agencji reklamowej Kid&Young rozpoczęli Kamila Adamczyk - jako PR i new business manager, Adam Eret - jako graphic designer 3D, oraz Stanisław Szukała - jako graphic designer.
więcej
|
|
Grandes Kochonos tworzy dział interaktywny z Gralą i Piecką
Agencja reklamowa Grandes Kochonos wyodrębniła w swojej strukturze dział interaktywny. Będą nim kierować, jako dyrektorzy kreatywni, Bartek Grala i Daniel Piecka, dotychczas pełniący w firmie funkcje senior creatives.
więcej
|
|
Multikino Media jedynym brokerem reklamowym Cinema 3D
W br. multipleksy Cinema 3D będą obsługiwane w zakresie sprzedaży reklam tylko przez Multikino Media. W ub.r. współpracowały również z KinAds.
więcej
|
|
Tomasz Okulicz i Jarosław Kubicki dyrektorami kreatywnymi Engine
Tomasz Okulicz i Jarosław Kubicki zostali nowymi dyrektorami kreatywnymi agencji Engine.
więcej
|
|
,,Remix our Future" - Heineken pozwala zaprojektować swoją butelkę (wideo)
Rusza druga odsłona kampanii Heinekena pod hasłem „Remix our Future”, w ramach której można zaprojektować własną butelkę tego piwa. Za realizację akcji w Polsce odpowiada agencja 24/7PR.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Janecki, Kataryna, Kukiz i Weiss będą pisać dla Lisickiego
Kataryna, Stanisław Janecki, Paweł Kukiz oraz Szewach Weiss będą współpracować z nowym tygodnikiem opinii, którym pokieruje Paweł Lisicki. Zastępcami redaktora naczelnego zostaną Piotr Gabryel, Andrzej Horubała i Piotr Zychowicz.
więcej
|
|
Koniec drukowanych magazynów motoryzacyjnych?
Na przestrzeni ostatnich siedmiu lat znacznie spadła sprzedaż magazynów motoryzacyjnych. Eksperci są zgodni - rynek jest coraz trudniejszy. O sytuacji pism moto mówią przedstawiciele wydawnictw Ringier Axel Springer, Motor Presse i Automobilista.
więcej
|
|
Spada czytelnictwo dzienników, ,,Fakt" wyprzedził ,,Wyborczą"
Najchętniej czytanym dziennikiem w okresie od czerwca do listopada br. był „Fakt”, który wyprzedził „Gazetę Wyborczą” - wynika z badania PBC General. Prawie wszystkie tytuły w rankingu zanotowały spadki czytelnictwa. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Sport”.
więcej
|
|
Rząd zasponsoruje prasę maturzystom? Zdrojewski: obliczamy, jaki to koszt
Minister kultury i dziedzictwa narodowego Bogdan Zdrojewski stwierdził we „Wprost”, że rząd być może zdecyduje się promować czytelnictwo prasy, sponsorując maturzystom przez rok prenumeratę wybranego tytułu.
więcej
|
|
Ludzie mediów krytykują okładkę ,,Wprost" o fotoradarach. Beata Tadla: to nadużycie
Przedstawieni na okładce nowego „Wprost” wokół znaku „Stop. Nie chcemy fotoradarów” ludzie mediów sprecyzowali, że są przeciwni tylko tym niewłaściwie ustawionym urządzeniom. Beata Tadla określiła taką kompozycję okładki mianem nadużycia.
więcej
|
|
Jacek Ziarno: z ,,Businessman.pl" do ,,Nowego Przemysłu"
Jacek Ziarno, dotąd redaktor naczelny miesięcznika „Businessman.pl” (MMG Polska), został zastępcą redaktora naczelnego pisma „Nowy Przemysł” (Grupa PTWP).
więcej
|
|
Rośnie sprzedaż dwutygodników telewizyjnych, ,,Tele Świat" liderem
W październiku 2012 roku wszystkie trzy dwutygodniki z programem telewizyjnym zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem względem analogicznego okresu rok wcześniej. Liderem zestawienia pozostał „Tele Świat”.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|