Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 15 Stycznia 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Galeria | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
TVP kupuje prawa do WTA Tour. Wielki szlem tylko w Eurosporcie i Polsacie

Telewizja Polska prowadzi negocjacje dotyczące zakupu praw do tegorocznych turniejów tenisowych z cyklu WTA Tour. W TVP nie pojawią jednak mecze z "wielkiego szlema". więcej

 
Janecki, Kataryna, Kukiz i Weiss będą pisać dla Lisickiego

Kataryna, Stanisław Janecki, Paweł Kukiz oraz Szewach Weiss będą współpracować z nowym tygodnikiem opinii, którym pokieruje Paweł Lisicki. Zastępcami redaktora naczelnego zostaną Piotr Gabryel, Andrzej Horubała i Piotr Zychowicz. więcej

 
Koniec drukowanych magazynów motoryzacyjnych?

Na przestrzeni ostatnich siedmiu lat znacznie spadła sprzedaż magazynów motoryzacyjnych. Eksperci są zgodni - rynek jest coraz trudniejszy. O sytuacji pism moto mówią przedstawiciele wydawnictw Ringier Axel Springer, Motor Presse i Automobilista. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

TELEWIZJA REPUBLIKA SA poszukuje osoby na stanowisko
operator kamery / montażysta / grafik / informatyk/ technik emisyjny

Fabryka Idei poszukuje osoby na stanowisko
Manager Public Relations

Wydawnictwo AVT-Korporacja poszukuje osoby na stanowisko
HANDLOWIEC

Futura Media poszukuje osoby na stanowisko
Grafik

MULTIMEDIA BANK poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz, realizator telewizyjny

Międzynarodowa agencja interaktywna poszukuje osoby na stanowisko
Interactive Account Manager

Fashion Agency Aliganza poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive w dziale PR

o2 sp. z o. o. poszukuje osoby na stanowisko
Prezenter / Prezenterka

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Realizator Autopromocji

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Spada czytelnictwo dzienników, ,,Fakt" wyprzedził ,,Wyborczą"

Najchętniej czytanym dziennikiem w okresie od czerwca do listopada br. był „Fakt”, który wyprzedził „Gazetę Wyborczą” - wynika z badania PBC General. Prawie wszystkie tytuły w rankingu zanotowały spadki czytelnictwa. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Sport”. więcej

 
Facebook w Polsce - czołowe strony w grudniu (infografika)

Serwis Socialbakers przygotował infografikę z zestawieniem najpopularniejszych, najbardziej angażujących i najczęściej publikujących posty polskich stron na Facebooku. Kolejność w poszczególnych rankingach po raz pierwszy została oparta na liczbie fanów pochodzących wyłącznie z naszego kraju. więcej

 
Rząd zasponsoruje prasę maturzystom? Zdrojewski: obliczamy, jaki to koszt

Minister kultury i dziedzictwa narodowego Bogdan Zdrojewski stwierdził we „Wprost”, że rząd być może zdecyduje się promować czytelnictwo prasy, sponsorując maturzystom przez rok prenumeratę wybranego tytułu. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Łukasz Wejchert: Nadciąga fala mobilna, zmiany nieuniknione

- Jestem przekonany, że mobile stanie się bardzo dużą częścią tortu reklamowego, ale oczywiście nie z dnia na dzień - mówi w rozmowie z nami Łukasz Wejchert, szef firmy Dirlango, a wcześniej m.in. prezes Onetu. Rozmawiamy z nim także o jego projektach: Justtag, Virgin Mobile i iTaxi. więcej

Eksperci: TV Republika znajdzie odbiorców. Ale czy się utrzyma?

Eksperci rynku medialnego uważają, że prawicowa Telewizja Republika znajdzie swoją grupę odbiorców. Mają jednak wątpliwości, czy będzie to ona tak duża, by utrzymać ten kanał od strony finansowej. więcej

Duży spadek RMF FM i Jedynki, w górę Radio Maryja
Hubert Urbański odchodzi z TVP2
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVP kupuje prawa do WTA Tour. Wielki szlem tylko w Eurosporcie i Polsacie

Telewizja Polska prowadzi negocjacje dotyczące zakupu praw do tegorocznych turniejów tenisowych z cyklu WTA Tour. W TVP nie pojawią jednak mecze z "wielkiego szlema". więcej

 
WOŚP z najniższą widownią od trzech lat

Relacje z XXI Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, emitowane w TVP2, oglądało w w niedzielę średnio 1,27 mln widzów. Impreza cieszyła się mniejszą popularnością niż w poprzednich latach. więcej

 
Polsat i TVN wyprzedziły TVP2. ,,M jak miłość" hitem tygodnia

W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym utrzymała się TVP1. Wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało już jednak do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Joanna Kryńska prowadzi ,,Express" w TTV

Prezenterka TVN24 Joanna Kryńska została prowadzącą program informacyjny „Express” w stacji TTV. Zastępować będzie tej roli Małgorzatę Prokopiuk-Kępkę, która przebywa na urlopie macierzyńskim. więcej

 
,,Spokojnie, to tylko ekonomia!" - gwiazdy będą uczyć ekonomii widzów TVP1

„Spokojnie, to tylko ekonomia!” to nowy serial TVP1, który wyjaśniać będzie różne zagadnienia dotyczące finansów. W produkcji pojawią się Tomasz Karolak, Jolanta Fraszyńska i Wojciech Pokora. więcej

 
Iwona Guzowska, Dorota Naruszewicz i Ignacy Gogolewski w ,,Galerii"

28 stycznia br. Jedynka rozpocznie emisję trzeciej serii telenoweli „Galeria”. W obsadzie nowych odcinków znajdą się m.in. Iwona Guzowska, Dorota Naruszewicz, Monika Kwiatkowska, Ada Fijał, Aleksandra Kisio czy Ignacy Gogolewski. więcej

 
Zygmunt Solorz-Żak sprzedał akcje ATM Grupy

Zygmunt Solorz-Żak, właściciel Cyfrowego Polsatu i Polkomtela, zmniejszył swój udział w kapitale zakładowym ATM Grupy. Biznesmen sprzedał 5,27 proc. akcji producenckiej spółki, dających mu 4,16 proc. głosów na jej walnym zgromadzeniu. więcej

 
,,Najlepszy biznes w mieście" - pierwsza globalna produkcja BBC

Spółka BBC Worldwide Channels zleciła realizację programu „Najlepszy biznes w mieście”. Będzie to pierwsza produkcja przygotowana specjalnie na potrzeby międzynarodowych kanałów BBC, które pokażą ją jeszcze w tym roku. więcej

 
Inea: nowe pakiety, internet do 250 Mb/s i kampania reklamowa

Sieć kablowa Inea wprowadziła nową ofertę pakietów telewizyjnych, włączyła cztery nowe kanały i oferuje promocję na internet z prędkością do 250 Mb/s. Operator ruszył też z kampanią promującą usługę telewizyjną i internetową. więcej

 
 
Radio  
 
Radio ZET i Jedynka dużo straciły w Warszawie, Trójka na drugim miejscu

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres październik - grudzień 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Warszawie. więcej

 
Radio Piekary w górę, RMF FM liderem w Aglomeracji Śląskiej

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres październik - grudzień 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Aglomeracji Śląskiej. więcej

 
Najchętniej kupowane płyty roku 2012 - na czele Artur Andrus i Adele

Myśliwiecka - album z kabaretowymi piosenkami Artura Andrusa był najczęściej kupowaną płytą roku 2012 – wynika z podsumowania listy OLIS przygotowywanej przez Związek Producentów Audio Video. więcej

 
eLO RMF kończy pięć lat. Rusza eLO RMF TV

Tworzona przez licealistów internetowa stacja radiowa eLO RMF obchodzi piąte urodziny. Z tej okazji wyemituje ona 5-godzinny program urodzinowy. Uruchomiona zostanie tez internetowa telewizja eLO RMF TV. więcej

 
Jan Dworak: czas na cyfryzację radia (wideo)

Cyfryzacja radia jest nieuchronna, przekonuje przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, choć - jego zdaniem - będzie to proces dłuższy i trudniejszy niż cyfryzacja telewizji. Rada pracuje nad tym, jak wdrożyć nową usługę na polskim rynku. Swoje pomysły na to ma również Polskie Radio. Wątpliwości mają jednak zarówno najwięksi rynkowi gracze, jak i nadawcy lokalni. więcej

 
RMF FM z aplikacją w Apple App Store

Radio RMF FM udostępniło w Apple App Store nową aplikację na urządzenia z systemem iOS. więcej

 
Reklama  
 
Reklama napojów Tymbark obraźliwa dla pijących wodę (wideo)

Według Komisji Etyki Reklamy spot napojów Tymbark naruszył kodeks branżowy, ponieważ dyskredytując osoby pijące wodę. W reklamie są one określane jako dzikie i biedne. więcej

 
Getin Bank stawia na Getin Up - nowa identyfikacja i kampania

Getin Bank wprowadza nową identyfikację wizualną, mającą odzwierciedlać zmiany w jego strategii i ofercie. Wspiera to kampania reklamowa, przygotowana przez firmy Bardzo, MediaVest i Rc2, w której prezentowany jest rachunek oszczędnościowy Getin Up. więcej

 
Drewniak i Futrzak reklamują wyprzedaż w sklepach Komfort (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa wyprzedaży w sklepach meblarskich Komfort. Akcję wspólnie z ich działem marketingu przygotowały firmy Red8 Advertising i Starlink. więcej

 
Henio jako malarz w nowej reklamie Tesco (wideo)

Do emisji w telewizji trafił kolejny spot reklamowy sieci Tesco z Heniem i Krysią. Przygotowała go agencja PZL wspólnie z firmami Xantus i Post Meridian. więcej

 
,,Spróbuj się oprzeć" - wiewiórka reklamuje paluszki Felix (wideo)

W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa paluszków solonych Felix (Intersnack Poland). Akcję przygotowały firmy PZL, Platige Image i Starcom. więcej

 
Instytut Monitorowania Mediów z admonitem wchodzi w monitoring reklam

Instytut Monitorowania Mediów uruchamia projekt admonit, w ramach którego monitoruje reklamy w telewizji, radiu i prasie. W ciągu 3 lat chce zdobyć 30 proc. udziałów w tym segmencie. więcej

 
Ewa Kłoszewska szefem działu digital w Cheil Polska

Do zespołu Cheil Polska dołączyła Ewa Kłoszewska, gdzie objęła stanowisko digital campaign supervisora. więcej

 
Kamila Adamczyk, Adam Eret i Stanisław Szukała w Kid&Young

Pracę w agencji reklamowej Kid&Young rozpoczęli Kamila Adamczyk - jako PR i new business manager, Adam Eret - jako graphic designer 3D, oraz Stanisław Szukała - jako graphic designer. więcej

 
Grandes Kochonos tworzy dział interaktywny z Gralą i Piecką

Agencja reklamowa Grandes Kochonos wyodrębniła w swojej strukturze dział interaktywny. Będą nim kierować, jako dyrektorzy kreatywni, Bartek Grala i Daniel Piecka, dotychczas pełniący w firmie funkcje senior creatives. więcej

 
Multikino Media jedynym brokerem reklamowym Cinema 3D

W br. multipleksy Cinema 3D będą obsługiwane w zakresie sprzedaży reklam tylko przez Multikino Media. W ub.r. współpracowały również z KinAds. więcej

 
Tomasz Okulicz i Jarosław Kubicki dyrektorami kreatywnymi Engine

Tomasz Okulicz i Jarosław Kubicki zostali nowymi dyrektorami kreatywnymi agencji Engine. więcej

 
,,Remix our Future" - Heineken pozwala zaprojektować swoją butelkę (wideo)

Rusza druga odsłona kampanii Heinekena pod hasłem „Remix our Future”, w ramach której można zaprojektować własną butelkę tego piwa. Za realizację akcji w Polsce odpowiada agencja 24/7PR. więcej

 
Prasa  
 
Janecki, Kataryna, Kukiz i Weiss będą pisać dla Lisickiego

Kataryna, Stanisław Janecki, Paweł Kukiz oraz Szewach Weiss będą współpracować z nowym tygodnikiem opinii, którym pokieruje Paweł Lisicki. Zastępcami redaktora naczelnego zostaną Piotr Gabryel, Andrzej Horubała i Piotr Zychowicz. więcej

 
Koniec drukowanych magazynów motoryzacyjnych?

Na przestrzeni ostatnich siedmiu lat znacznie spadła sprzedaż magazynów motoryzacyjnych. Eksperci są zgodni - rynek jest coraz trudniejszy. O sytuacji pism moto mówią przedstawiciele wydawnictw Ringier Axel Springer, Motor Presse i Automobilista. więcej

 
Spada czytelnictwo dzienników, ,,Fakt" wyprzedził ,,Wyborczą"

Najchętniej czytanym dziennikiem w okresie od czerwca do listopada br. był „Fakt”, który wyprzedził „Gazetę Wyborczą” - wynika z badania PBC General. Prawie wszystkie tytuły w rankingu zanotowały spadki czytelnictwa. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Sport”. więcej

 
Rząd zasponsoruje prasę maturzystom? Zdrojewski: obliczamy, jaki to koszt

Minister kultury i dziedzictwa narodowego Bogdan Zdrojewski stwierdził we „Wprost”, że rząd być może zdecyduje się promować czytelnictwo prasy, sponsorując maturzystom przez rok prenumeratę wybranego tytułu. więcej

 
Ludzie mediów krytykują okładkę ,,Wprost" o fotoradarach. Beata Tadla: to nadużycie

Przedstawieni na okładce nowego „Wprost” wokół znaku „Stop. Nie chcemy fotoradarów” ludzie mediów sprecyzowali, że są przeciwni tylko tym niewłaściwie ustawionym urządzeniom. Beata Tadla określiła taką kompozycję okładki mianem nadużycia. więcej

 
Jacek Ziarno: z ,,Businessman.pl" do ,,Nowego Przemysłu"

Jacek Ziarno, dotąd redaktor naczelny miesięcznika „Businessman.pl” (MMG Polska), został zastępcą redaktora naczelnego pisma „Nowy Przemysł” (Grupa PTWP). więcej

 
Rośnie sprzedaż dwutygodników telewizyjnych, ,,Tele Świat" liderem

W październiku 2012 roku wszystkie trzy dwutygodniki z programem telewizyjnym zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem względem analogicznego okresu rok wcześniej. Liderem zestawienia pozostał „Tele Świat”. więcej

 
Internet  
 
Facebook w Polsce - czołowe strony w grudniu (infografika)

Serwis Socialbakers przygotował infografikę z zestawieniem najpopularniejszych, najbardziej angażujących i najczęściej publikujących posty polskich stron na Facebooku. Kolejność w poszczególnych rankingach po raz pierwszy została oparta na liczbie fanów pochodzących wyłącznie z naszego kraju. więcej

 
Socializer: 9,7 mln zł przychodów w 2012 r.

Grupa Socializer prognozuje, że jej skonsolidowane wpływy w ub.r. wyniosły 9,7 mln zł, a całościowe przychody - 12 mln zł. Obecnie firma zatrudnia 90 pracowników, a jej kapitalizacja giełdowa wynosi 33,6 mln zł. więcej

 
Sławomir Komiński dyrektora e-commerce w Grupie Komputronik

Sławomir Komiński, pełniący do tej pory funkcję prezesa zarządu spółki benchmark.pl, objął nowo utworzone w strukturach Grupy Kapitałowej Komputronik stanowisko dyrektora e-commerce. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Smartfony najbardziej pożądanym przez internautów urządzeniem elektronicznym

Smartfony, komputery, telewizory i tablety znajdują się na czele listy urządzeń elektronicznych, które w najbliższym roku planują zakupić internauci. więcej

 
Public Relations  
 
Mariusz Mazur: z TVN do PKO Leasing
 
Technologie  
 
Samsung sprzedał 100 mln smartfonów Galaxy S, Galaxy S II i Galaxy S III
 
Spada popyt na iPhone'a 5
 
Smartfony najbardziej pożądanym przez internautów urządzeniem elektronicznym
 
,,Czerwony Październik": nowy, groźny wirus odkryty
 
Prestigio MultiPad 9.7 Ultra Duo za 999 zł
 
15 tysięcy nowych aplikacji dla BlackBerry 10
 
Amerykanie nie zbudują Gwiazdy Śmierci
 
Apple komentuje pogłoski o tańszym iPhone'ie
 
"Zimowe SMS-ki 2013" - zniżki na narciarskie karnety od Plusa
 
CES 2013: Transformer AiO, Qube z Google TV, nowe monitory i router Wi-Fi od Asusa (wideo)
 
Gospodarka  
 
Hossa przyjdzie wiosną, teraz to tylko efekt stycznia
 
Stawka WIBOR-u spada jak szalona, ale w każdym banku inaczej
 
Kto ma największe kłopoty, aby znaleźć pracę
 
Skala podatkowa może być opłacalna nawet przy wysokim dochodzie
 
Poziom bezrobocia zależy od przedsiębiorców (wideo)
 
Michał Boni: sąsiadujące gminy i powiaty powinny więcej zadań wykonywać wspólnie
 
Topnieją depozyty polskich firm w bankach
 
Co to jest faktoring i jak działa
 
Kultura/Rozrywka  
 
Najchętniej kupowane płyty roku 2012 - na czele Artur Andrus i Adele
 
Złote Globy 2013: triumf "Operacji Argo" i "Nędzników"
 
Shaggy gwiazdą Reggaelandu w Płocku
 
System Of A Down zagra w Polsce
 
"Suit & Tie" - wrócił Justin Timberlake (posłuchaj)
 
Kylie Minogue dalej będzie śpiewać, nie porzuca muzyki
 
"Step Up 5" - za scenariusz odpowiada John Swetnam
 
Beyoncé rozpieszcza córkę. 80 tysięcy dolarów na Barbie
 
Złoty Glob dla Adele (wideo)
 
Robert Pattinson kupi pub dla "prawdziwych pracujących mężczyzn"
 
Blog  
 
Grywalizacja kodeksu drogowego, czyli czy fotoradary mogą być fajne - Paweł Tkaczyk
 
Dajmy młodym się przebić - Łukasz Religa
 
Dlaczego PAP nie szanuje pamięci o R.Kapuścińskim ? - Andrzej Bober
 
Jak zmienić ustawę medialną, czyli napisał bloger do ministra - Zbigniew Brzeziński
 
Dziennikarze Wyborczej: analfabeci czy propagandyści? - Jerzy Szygiel
 
Nasz gość  
 
Kazimierz Krupa: Nie istnieje rynek magazynów biznesowych

- Różne firmy coraz częściej wynoszą się z reklamami wizerunkowymi z prasy drukowanej, stawiając na reklamy produktowe. Tymczasem pisma biznesowe nie są dobrym miejscem dla takich reklam. To jedna z przyczyny problemów - mówi nam Kazimierz Krupa, szef „Forbes’a”. więcej

 
Łukasz Wejchert: Nadciąga fala mobilna, zmiany nieuniknione
 
Andrzej Magdziak: Outdoor staje się ostatnim medium masowym
 
Kwestionariusz  
 
Michał Kobierzewski: konkurencja to... wymysł gospodarki rynkowej

Kwestionariusz Wirtualnemedia.pl wypełnił Michał Kobierzewski, dyrektor kreatywny The Digitals. więcej

 
Radosław Kobus: konkurencja to proces gospodarczy
 
Rafał Grzegorz Szmitrowski: u pracowników cenię mózg. Najlepiej używany
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
operator kamery / montażysta / grafik / informatyk/ technik emisyjny
 
Manager Public Relations
 
HANDLOWIEC
 
Dziennikarz
 
Grafik
 
Dziennikarz, realizator telewizyjny
 
Interactive Account Manager
 
Account Executive w dziale PR
 
Prezenter / Prezenterka
 
Realizator Autopromocji
 
Event Manager / Współpraca z Agencjami Eventowymi
 
Content Manager
 
dziennikarz
 
handlowiec z doświadczeniem w branży outdoorowej
 
Interactive Graphic Designer
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl