Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 21 Października 2012  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Galeria | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Jan Kępiński: Na rynku producentów telewizyjnych pozostaną tylko najlepsi

Polski rynek producentów tv jest bardzo trudny, z każdym rokiem coraz trudniejszy. Z jednej strony istnieje bardzo wielu producentów, a z drugiej bardzo niewielu klientów ich produkcji - mówi Jan Kępiński, szef Jake Vision. więcej

 
Czy czeka nas upadek reklamy w prasie?

Reklamodawcy gros swoich budżetów coraz częściej przeznaczają na reklamę tv, radiową i internetową. Czy to oznacza, że reklama w mediach drukowanych jest w odwrocie? O reklamie prasowej rozmawiamy z przedstawicielami branży reklamowej. więcej

 
Nikon, Palikot i Orange też ,,wpadli" na Facebooku. Jak temu zapobiegać?

Niefortunne wpisy na Facebooku, jak ten zeszłotygodniowy na profilu Play, pojawiły się wcześniej m.in. na fanpage’ach m.in. Nikona, Palikota, Orange i Decathlon. Eksperci radzą, jak zapobiegać takim wpadkom. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

KINO ŚWIAT poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. marketingu internetowego

Constantin Entertainment Polska poszukuje osoby na stanowisko
ASYSTENT / KOORDYNATOR REDAKCJI

Międzynarodowa agencja reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

PRS poszukuje osoby na stanowisko
Grafik / DTP

ITI Neovision poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds projektów internetowych

Media TV Plus poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży

ADHD Warsaw poszukuje osoby na stanowisko
STRATEG MULTIMEDIALNY. Z zajawką na nowe media.

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Rozwoju Produktu Reklamowego

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Będzie piąta edycja ,,Tylko muzyki" w Polsacie

Telewizja Polsat planuje wiosną 2013 roku emisję piątej edycji talent-show „Tylko muzyka. Must be the music”. Precastingi do niej rozpoczną się w listopadzie br. więcej

 
,,Wprost" liderem wśród e-wydań, ,,Polityka" wśród mutacji cyfrowych

„Wprost” w sierpniu br. miał największą sprzedaż elektronicznych wydań wśród tygodników opinii, zaś „Polityka” wiodła prym wśród tzw. mutacji cyfrowych. Cały czas jednak internetowe wersje tygodników stanowią znikomą część ogólnej sprzedaży tych tytułów. więcej

 
Roman Jędrkowiak: Chcesz Effie? Czytaj Kotlera

Dwa tygodnie temu rozstrzygnięta została tegoroczna edycja Effie. O ewolucji i obecnej sytuacji konkursu pisze Roman Jędrkowiak z ADHD Warsaw. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Znika drukowany ,,Newsweek". Kiedy kres tygodników w Polsce?

Z końcem roku amerykański „Newsweek” po 79 latach przestanie się ukazywać na papierze, przechodząc wyłącznie do dystrybucji w formie cyfrowej. Ten los czeka w przyszłości również polskie tygodniki opinii, ale nie nastąpi to szybko - uważają eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl. więcej

Socializer zwalnia i upomina po wpadce na fanpage'u Play

Kamil Kaniewski z agencji Socializer zamieścił na facebookowym fanpage’u Play pytanie do sieci, będąc zalogowanym jako... administrator tego fanpage’a. Został dyscyplinarnie zwolniony, a inny pracownik Socializera, który skomentował to pytanie, dostał upomnienie. więcej

,,Polityka" lepsza od ,,Newsweeka" i ,,Uważam Rze". Ostro w dół "Przekrój" i ,,Wprost"
Eska liderem wśród sieci radiowych, rekord Radia Złote Przeboje
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Jan Kępiński: Na rynku producentów telewizyjnych pozostaną tylko najlepsi

Polski rynek producentów tv jest bardzo trudny, z każdym rokiem coraz trudniejszy. Z jednej strony istnieje bardzo wielu producentów, a z drugiej bardzo niewielu klientów ich produkcji - mówi Jan Kępiński, szef Jake Vision. więcej

 
Będzie piąta edycja ,,Tylko muzyki" w Polsacie

Telewizja Polsat planuje wiosną 2013 roku emisję piątej edycji talent-show „Tylko muzyka. Must be the music”. Precastingi do niej rozpoczną się w listopadzie br. więcej

 
"Kropka nad i" straciła widzów, ale wygrywa z TVP Info

Program Moniki Olejnik „Kropka nad i”, w obecnym sezonie ogląda o ponad 70 tys. mniej widzów niż w analogicznym okresie ub.r., ale TVN24 w czasie jego nadawania nadal wygrywa z innymi stacjami newsowymi. więcej

 
420 tys. widzów przyciąga co tydzień program ,,Jan Pospieszalski. Bliżej" w TVP Info

Nadawany w TVP Info drugi sezon programu „Jan Pospieszalski. Bliżej” gromadzi co tydzień 420 tys. widzów. Talk-show wygrywa z propozycjami konkurencyjnych stacji newsowych i poprawia wyniki stacji względem analogicznego okresu ub.r. więcej

 
Czy TVP przeżyje? Juliusz Braun odpowiada na zarzuty

Prezes Telewizji Polskiej Juliusz Braun analizuje obecną sytuację finansową, programową i ogólnorynkową TVP, odpowiadając na zarzuty kierowane ostatnio pod adresem spółki. więcej

 
Klaudia Carlos prowadzi ,,Linię zdrowia" w TVP1

W „Kawie czy herbacie?”, porannym magazynie TVP1, pojawił się cykl edukacyjno - poradnikowy „Linia zdrowia” prowadzony przez Klaudię Carlos. więcej

 
Austria - budżet wspiera cyfryzację

Austria jest kolejnym krajem, w którym inicjatorem powstania platformy cyfrowej była telewizja publiczna - ORF. Cyfrowa telewizja naziemna dociera tu do ok. 20 proc. gospodarstw domowych, reszta obywateli odbiera sygnał cyfrowy. więcej

 
Filmy z Planete+ za darmo w UPC na żądanie

Usługa UPC na żądanie, dostępna w sieci kablowej UPC Polska, wzbogacona została o ofertę Planete+ na życzenie. Składają się na nią filmy dokumentalne z anteny kanału Planete+. więcej

 
Drugi sezon serialu ,,Rake" na antenie kanału Sundance Channel

15 listopada br. filmowy kanał Sundance Channel rozpocznie emisję drugiego sezonu prowokacyjnego australijskiego serialu „Rake”. więcej

 
Cykl ,,Kino mówi: filmy świata" w listopadzie na antenie ale kino+

W listopadzie br. na antenie kanału ale kino+ pojawi się cykl „Kino mówi: filmy świata”. W jego ramach pokazywane będą najlepsze filmy z zeszłorocznej edycji 7. Festiwalu Filmy świata ale kino+. więcej

 
 
Radio  
 
Bogdan Zdrojewski: zmiany w mediach publicznych od 2014 r.

Dopiero w 2014 roku wejdą w życie zmiany w sprawie mediów publicznych. Szef resortu kultury Bogdan Zdrojewski powiedział w radiowej Jedynce, że jeszcze w tym roku czeka nas decyzja w sprawie w sprawie kierunku tych zmian. Według Zdrojewskiego ich przygotowanie zajmie cały przyszły rok, więc ich wdrożenia możemy się spodziewać od 1 stycznia 2014 roku. więcej

 
Radio ZET nowym liderem w Łodzi, w dół RMF FM i Trójka

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres lipiec - wrzesień 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Łodzi. więcej

 
Poznań należy do Radia Złote Przeboje, traci Radio Merkury

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres lipiec - wrzesień 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Poznaniu. więcej

 
Reklama  
 
Czy czeka nas upadek reklamy w prasie?

Reklamodawcy gros swoich budżetów coraz częściej przeznaczają na reklamę tv, radiową i internetową. Czy to oznacza, że reklama w mediach drukowanych jest w odwrocie? O reklamie prasowej rozmawiamy z przedstawicielami branży reklamowej. więcej

 
Roman Jędrkowiak: Chcesz Effie? Czytaj Kotlera

Dwa tygodnie temu rozstrzygnięta została tegoroczna edycja Effie. O ewolucji i obecnej sytuacji konkursu pisze Roman Jędrkowiak z ADHD Warsaw. więcej

 
,,Przekrój" w tym roku tylko 9 mln zł z reklam. Spadek o 60 proc.

Od stycznia do września br. cennikowe wpływy reklamowe „Przekroju” (Presspublica) wyniosły jedynie 8,94 mln zł, czyli prawie 60 proc. mniej niż rok wcześniej. Tymczasem w latach 2009-2010 tygodnik zarabiał z reklam po ponad 25 mln zł. więcej

 
Durex Fetherlite Ultima: Bądź jeszcze bliżej i poczuj każde muśnięcie (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa prezerwatyw Durex Fetherlite Ultima. Akcję prowadzoną pod hasłem „Bądź jeszcze bliżej i poczuj każde muśnięcie”, przygotowały firmy AdValue i ZenithOptimedia Group. więcej

 
,,Sprzedawaj po sąsiedzku" - Pat i Mat w kampanii Tablica.pl (wideo)

W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa serwisu ogłoszeń lokalnych Tablica.pl (Grupa Allegro). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Sprzedawaj po sąsiedzku”, przygotowały firmy Pride&Glory Interactive. więcej

 
,,Zaskakująco otwarty świat" w kampanii Forda B-Max (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa samochodu Ford B-Max. Akcję, przebiegającą pod hasłem „Zaskakująco otwarty świat”, przygotowały agencja Ogilvy Action i dom mediowy Mindshare. więcej

 
Książęce reklamowane jako ,,nie jedno do odkrycia" (wideo)

W telewizji, internecie i sklepach rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa piwa Książęce (Kompania Piwowarska). Akcję przygotowały i realizują firmy Havas Worldwide, OTO Film, Platige Image, Starcom i Raczkiewicz Chenczke Consultants. więcej

 
Sery Milkana reklamowane ,,od serca" (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek sery topione Milkana (Mleczarnia Turek). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Sery od serca”, przygotowały firmy Publicis i Yakumama. więcej

 
,,Najlepsze rozwiązania dla Twojej firmy" w kampanii FM Banku

W radiu, internecie, BTL-u i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa FM Banku. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Najlepsze rozwiązania dla Twojej firmy”, przygotowały agencja Legend Group i dom mediowy Infinity Media. więcej

 
,,Moda na kolory!" - Whirlpool, Ariel i Monnari ze wspólną promocją

Od 10 października trwa wspólna akcja promocyjna sprzętu Whirlpool, kapsułek piorących Ariel i odzieży Monnari. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja Albedo Marketing. więcej

 
Support Media sprzedaje reklamy w magazynie ,,W Podróży"

Biuro sprzedaży Support Media odpowiada za sprzedaż reklam w lifestylowym miesięczniku „W Podróży”, wydawanym przez KOW media&marketing. więcej

 
Prasa  
 
,,Wprost" liderem wśród e-wydań, ,,Polityka" wśród mutacji cyfrowych

„Wprost” w sierpniu br. miał największą sprzedaż elektronicznych wydań wśród tygodników opinii, zaś „Polityka” wiodła prym wśród tzw. mutacji cyfrowych. Cały czas jednak internetowe wersje tygodników stanowią znikomą część ogólnej sprzedaży tych tytułów. więcej

 
,,Przekrój" w tym roku tylko 9 mln zł z reklam. Spadek o 60 proc.

Od stycznia do września br. cennikowe wpływy reklamowe „Przekroju” (Presspublica) wyniosły jedynie 8,94 mln zł, czyli prawie 60 proc. mniej niż rok wcześniej. Tymczasem w latach 2009-2010 tygodnik zarabiał z reklam po ponad 25 mln zł. więcej

 
Tygodniki lokalne tracą czytelników. Nowym liderem ,,Tygodnik Zamojski"

W sierpniu br. wszystkie 15 najpopularniejszych tygodników lokalnych zanotowało spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Regionalna”, która jednocześnie utraciła pozycję lidera rankingu. więcej

 
,,Flesz" świętuje 1. urodziny, Małgorzata Socha redaktor prowadzącą

W poniedziałek 22 października br. ukaże się urodzinowe wydania dwutygodnika „Flesz. Gwiazdy & Styl” (Edipresse Polska). Redaktor prowadzącą numer była aktorka Małgorzata Socha, będąca dotąd ambasadorką „Flesza”. więcej

 
Grzegorz Popławski nie jest już naczelnym ,,Dziennika Bałtyckiego"

Grzegorz Popławki przestał być redaktorem naczelnym „Dziennika Bałtyckiego” (Polskapresse). Pełniącym obowiązki naczelnego gazety został jego dotychczasowy zastępca Mariusz Szmidka, a wydawca rozpoczął rekrutację na to stanowisko. więcej

 
Ruszyły Glamki.pl, nowy portal lifestylowy dla kobiet

Ruszył portal Glamki.pl - nowy lifestylowy serwis dla młodych kobiet. Projekt uruchomiony został przez wydawnictwo Murator. więcej

 
,,Polska Metropolia Warszawska" z dodatkiem ,,Moto Express Extra"

W poniedziałek 22 października br. do dziennika „Polska Metropolia Warszawska” (Polskapresse) po raz pierwszy zostanie dołączony nowy dodatek poświęcony motoryzacji „Moto Express Extra”. Będzie się on ukazywać wraz z gazetą cyklicznie. więcej

 
Internet  
 
Nikon, Palikot i Orange też ,,wpadli" na Facebooku. Jak temu zapobiegać?

Niefortunne wpisy na Facebooku, jak ten zeszłotygodniowy na profilu Play, pojawiły się wcześniej m.in. na fanpage’ach m.in. Nikona, Palikota, Orange i Decathlon. Eksperci radzą, jak zapobiegać takim wpadkom. więcej

 
Nie śpię przez Facebooka. Czego firmy boją się w social media?

Co spędza sen z powiek szefom firm komunikujących się w social media? Czego firmy boją się najbardziej w social mediach i co blokuje ich działania? Pisze o tym Irena Mrozek z Artegence. więcej

 
,,Sprzedawaj po sąsiedzku" - Pat i Mat w kampanii Tablica.pl (wideo)

W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa serwisu ogłoszeń lokalnych Tablica.pl (Grupa Allegro). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Sprzedawaj po sąsiedzku”, przygotowały firmy Pride&Glory Interactive. więcej

 
Więcej ciekawostek w wyszukiwarce Google

Google rozszerza zakres informacji dostępnych w systemie Google Knowledge Graph. Teraz można tam znaleźć ciekawostki ze świata filmu. więcej

 
OS3 Group z WS Investments oraz planami debiutu na New Connect i 40-procentowego wzrostu

Inwestorem strategicznym OS3 Group został fundusz inwestycyjny WS Investments. Grupa podtrzymuje plany wejścia na giełdę New Connect i wzrostu przychodów na poziomie 40 proc. rocznie oraz negocjuje przejęcie dwóch podmiotów. więcej

 
Facebook rezygnuje z pytań

Możliwość zadawania pytań we własnym News Feedzie zostanie w ciągu najbliższych dni wycofana z Facebooka. więcej

 
Ruszyły Glamki.pl, nowy portal lifestylowy dla kobiet

Ruszył portal Glamki.pl - nowy lifestylowy serwis dla młodych kobiet. Projekt uruchomiony został przez wydawnictwo Murator. więcej

 
Twitter zwalcza antysemityzm

Na żądanie Francuskiej Unii Żydowskich Studentów (UEJF) serwis mikroblogowy Twitter zdecydował się na usunięcie wpisów o antysemickim charakterze. Firma rozważa teraz ujawnienie nazwisk autorów kontrowersyjnych treści. więcej

 
Piotr Poznański kierownikiem rozwoju produktu w Eniro Polska

Stanowisko kierownika rozwoju produktu Panorama Firm w firmie Eniro Polska objął Piotr Poznański. więcej

 
Technologie  
 
Apple odświeży iPada?
 
Trudno o numer telefonu komórkowego urzędnika w naszym kraju
 
Firefox Marketplace dostępne dla Androida
 
Twitter i Facebook znikają z Xboksa 360
 
Seiko Astron - zegarek z GPS zasilany energią światła (wideo)
 
Gospodarka  
 
Nowy pomysł na odblokowanie płatności - dłużnik zapłaci większy podatek
 
Wyniki produktów strukturyzowanych nie przestają budzić kontrowersji
 
UOKiK ukarał Apteki Medyczne za wprowadzanie konsumentów w błąd
 
Lawinowo rośnie otyłość wśród dzieci
 
Polska zajmuje 55 miejsce w rankingu ,,Doing Business"
 
Z biletem okresowym zapłacisz mniejszy podatek
 
Kultura/Rozrywka  
 
Płyta "Jezus Maria Peszek" najlepsza w Polsce
 
Adele urodziła syna
 
"Tango Libre" wygrało Warszawski Festiwal Filmowy
 
"Michael Jackson: BAD25" (wideo)
 
"Kings & Thieves" - drugi solowy album Geoffa Tate'a
 
Szósty sezonu serialu "Mad Men" na Hawajach (wideo)
 
Jan Wieczorkowski i Dorota Deląg z Anią Dąbrowską (wideo)
 
Aerosmith: What Could Have Been Love (wideo)
 
"Skyfall" niczym Batman (wideo)
 
Trasa koncertowa Acid Drinkers
 
Josh Hutcherson w filmie "The Bluff"
 
Blog  
 
Nie strzelaj na ślepo... - Kamil Mirowski
 
DO MNIE MÓWISZ - Eli Barbur
 
"Obława" to studium zdrady - Damian Grzesiński
 
Groźny przestępca ("Dach") ze Stadionu został zamknięty ! - Andrzej Bober
 
Papier i ekran - ks. Artur Stopka
 
Nasz gość  
 
Jan Kępiński: Na rynku producentów telewizyjnych pozostaną tylko najlepsi

Polski rynek producentów tv jest bardzo trudny, z każdym rokiem coraz trudniejszy. Z jednej strony istnieje bardzo wielu producentów, a z drugiej bardzo niewielu klientów ich produkcji - mówi Jan Kępiński, szef Jake Vision. więcej

 
Stanisław Janowski: Mimo spadków telewizja utrzyma swój udział w ,,torcie reklamowym"
 
Facebook w Polsce bez pozwów i reklam jak Google
 
Kwestionariusz  
 
Maciej Dowbor: Marzę o ... równowadze w życiu prywatnym i zawodowym

 Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Maciej Dowbor, prowadzący „Tylko taniec. Got to dance” w Polsacie. więcej

 
Marek Kmiecik: Nie chciałbym pracować dla firmy bez wizji
 
Ivan Hernandez: szefem jestem... sprawiedliwym
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Specjalista ds. marketingu internetowego
 
ASYSTENT / KOORDYNATOR REDAKCJI
 
Account Executive
 
Strategy Manager
 
Office Manager
 
Grafik / DTP
 
Specjalista ds projektów internetowych
 
Specjalista ds. sprzedaży
 
SZEF ZESPOŁU E-COMMERCE
 
STRATEG MULTIMEDIALNY. Z zajawką na nowe media.
 
Dziennikarz / Realizator Telewizyjny
 
Szkolenie z zakresu Animacji 3D i Efektów Specjalnych
 
Senior Account Manager
 
DYREKTOR TV ONLINE
 
Usługodawca dla Biura KRRiT
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl