|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 21 Października 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Jan Kępiński: Na rynku producentów telewizyjnych pozostaną tylko najlepsi
Polski rynek producentów tv jest bardzo trudny, z każdym rokiem coraz trudniejszy. Z jednej strony istnieje bardzo wielu producentów, a z drugiej bardzo niewielu klientów ich produkcji - mówi Jan Kępiński, szef Jake Vision.
więcej
|
|
Czy czeka nas upadek reklamy w prasie?
Reklamodawcy gros swoich budżetów coraz częściej przeznaczają na reklamę tv, radiową i internetową. Czy to oznacza, że reklama w mediach drukowanych jest w odwrocie? O reklamie prasowej rozmawiamy z przedstawicielami branży reklamowej.
więcej
|
|
Nikon, Palikot i Orange też ,,wpadli" na Facebooku. Jak temu zapobiegać?
Niefortunne wpisy na Facebooku, jak ten zeszłotygodniowy na profilu Play, pojawiły się wcześniej m.in. na fanpage’ach m.in. Nikona, Palikota, Orange i Decathlon. Eksperci radzą, jak zapobiegać takim wpadkom.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Znika drukowany ,,Newsweek". Kiedy kres tygodników w Polsce?
Z końcem roku amerykański „Newsweek” po 79 latach przestanie się ukazywać na papierze, przechodząc wyłącznie do dystrybucji w formie cyfrowej. Ten los czeka w przyszłości również polskie tygodniki opinii, ale nie nastąpi to szybko - uważają eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Socializer zwalnia i upomina po wpadce na fanpage'u Play
Kamil Kaniewski z agencji Socializer zamieścił na facebookowym fanpage’u Play pytanie do sieci, będąc zalogowanym jako... administrator tego fanpage’a. Został dyscyplinarnie zwolniony, a inny pracownik Socializera, który skomentował to pytanie, dostał upomnienie.
więcej
|
,,Polityka" lepsza od ,,Newsweeka" i ,,Uważam Rze". Ostro w dół "Przekrój" i ,,Wprost"
|
Eska liderem wśród sieci radiowych, rekord Radia Złote Przeboje
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Jan Kępiński: Na rynku producentów telewizyjnych pozostaną tylko najlepsi
Polski rynek producentów tv jest bardzo trudny, z każdym rokiem coraz trudniejszy. Z jednej strony istnieje bardzo wielu producentów, a z drugiej bardzo niewielu klientów ich produkcji - mówi Jan Kępiński, szef Jake Vision.
więcej
|
|
Będzie piąta edycja ,,Tylko muzyki" w Polsacie
Telewizja Polsat planuje wiosną 2013 roku emisję piątej edycji talent-show „Tylko muzyka. Must be the music”. Precastingi do niej rozpoczną się w listopadzie br.
więcej
|
|
"Kropka nad i" straciła widzów, ale wygrywa z TVP Info
Program Moniki Olejnik „Kropka nad i”, w obecnym sezonie ogląda o ponad 70 tys. mniej widzów niż w analogicznym okresie ub.r., ale TVN24 w czasie jego nadawania nadal wygrywa z innymi stacjami newsowymi.
więcej
|
|
420 tys. widzów przyciąga co tydzień program ,,Jan Pospieszalski. Bliżej" w TVP Info
Nadawany w TVP Info drugi sezon programu „Jan Pospieszalski. Bliżej” gromadzi co tydzień 420 tys. widzów. Talk-show wygrywa z propozycjami konkurencyjnych stacji newsowych i poprawia wyniki stacji względem analogicznego okresu ub.r.
więcej
|
|
Czy TVP przeżyje? Juliusz Braun odpowiada na zarzuty
Prezes Telewizji Polskiej Juliusz Braun analizuje obecną sytuację finansową, programową i ogólnorynkową TVP, odpowiadając na zarzuty kierowane ostatnio pod adresem spółki.
więcej
|
|
Klaudia Carlos prowadzi ,,Linię zdrowia" w TVP1
W „Kawie czy herbacie?”, porannym magazynie TVP1, pojawił się cykl edukacyjno - poradnikowy „Linia zdrowia” prowadzony przez Klaudię Carlos.
więcej
|
|
Austria - budżet wspiera cyfryzację
Austria jest kolejnym krajem, w którym inicjatorem powstania platformy cyfrowej była telewizja publiczna - ORF. Cyfrowa telewizja naziemna dociera tu do ok. 20 proc. gospodarstw domowych, reszta obywateli odbiera sygnał cyfrowy.
więcej
|
|
Filmy z Planete+ za darmo w UPC na żądanie
Usługa UPC na żądanie, dostępna w sieci kablowej UPC Polska, wzbogacona została o ofertę Planete+ na życzenie. Składają się na nią filmy dokumentalne z anteny kanału Planete+.
więcej
|
|
Drugi sezon serialu ,,Rake" na antenie kanału Sundance Channel
15 listopada br. filmowy kanał Sundance Channel rozpocznie emisję drugiego sezonu prowokacyjnego australijskiego serialu „Rake”.
więcej
|
|
Cykl ,,Kino mówi: filmy świata" w listopadzie na antenie ale kino+
W listopadzie br. na antenie kanału ale kino+ pojawi się cykl „Kino mówi: filmy świata”. W jego ramach pokazywane będą najlepsze filmy z zeszłorocznej edycji 7. Festiwalu Filmy świata ale kino+.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Czy czeka nas upadek reklamy w prasie?
Reklamodawcy gros swoich budżetów coraz częściej przeznaczają na reklamę tv, radiową i internetową. Czy to oznacza, że reklama w mediach drukowanych jest w odwrocie? O reklamie prasowej rozmawiamy z przedstawicielami branży reklamowej.
więcej
|
|
Roman Jędrkowiak: Chcesz Effie? Czytaj Kotlera
Dwa tygodnie temu rozstrzygnięta została tegoroczna edycja Effie. O ewolucji i obecnej sytuacji konkursu pisze Roman Jędrkowiak z ADHD Warsaw.
więcej
|
|
,,Przekrój" w tym roku tylko 9 mln zł z reklam. Spadek o 60 proc.
Od stycznia do września br. cennikowe wpływy reklamowe „Przekroju” (Presspublica) wyniosły jedynie 8,94 mln zł, czyli prawie 60 proc. mniej niż rok wcześniej. Tymczasem w latach 2009-2010 tygodnik zarabiał z reklam po ponad 25 mln zł.
więcej
|
|
Durex Fetherlite Ultima: Bądź jeszcze bliżej i poczuj każde muśnięcie (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa prezerwatyw Durex Fetherlite Ultima. Akcję prowadzoną pod hasłem „Bądź jeszcze bliżej i poczuj każde muśnięcie”, przygotowały firmy AdValue i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
,,Sprzedawaj po sąsiedzku" - Pat i Mat w kampanii Tablica.pl (wideo)
W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa serwisu ogłoszeń lokalnych Tablica.pl (Grupa Allegro). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Sprzedawaj po sąsiedzku”, przygotowały firmy Pride&Glory Interactive.
więcej
|
|
,,Zaskakująco otwarty świat" w kampanii Forda B-Max (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa samochodu Ford B-Max. Akcję, przebiegającą pod hasłem „Zaskakująco otwarty świat”, przygotowały agencja Ogilvy Action i dom mediowy Mindshare.
więcej
|
|
Książęce reklamowane jako ,,nie jedno do odkrycia" (wideo)
W telewizji, internecie i sklepach rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa piwa Książęce (Kompania Piwowarska). Akcję przygotowały i realizują firmy Havas Worldwide, OTO Film, Platige Image, Starcom i Raczkiewicz Chenczke Consultants.
więcej
|
|
Sery Milkana reklamowane ,,od serca" (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek sery topione Milkana (Mleczarnia Turek). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Sery od serca”, przygotowały firmy Publicis i Yakumama.
więcej
|
|
,,Najlepsze rozwiązania dla Twojej firmy" w kampanii FM Banku
W radiu, internecie, BTL-u i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa FM Banku. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Najlepsze rozwiązania dla Twojej firmy”, przygotowały agencja Legend Group i dom mediowy Infinity Media.
więcej
|
|
,,Moda na kolory!" - Whirlpool, Ariel i Monnari ze wspólną promocją
Od 10 października trwa wspólna akcja promocyjna sprzętu Whirlpool, kapsułek piorących Ariel i odzieży Monnari. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja Albedo Marketing.
więcej
|
|
Support Media sprzedaje reklamy w magazynie ,,W Podróży"
Biuro sprzedaży Support Media odpowiada za sprzedaż reklam w lifestylowym miesięczniku „W Podróży”, wydawanym przez KOW media&marketing.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Wprost" liderem wśród e-wydań, ,,Polityka" wśród mutacji cyfrowych
„Wprost” w sierpniu br. miał największą sprzedaż elektronicznych wydań wśród tygodników opinii, zaś „Polityka” wiodła prym wśród tzw. mutacji cyfrowych. Cały czas jednak internetowe wersje tygodników stanowią znikomą część ogólnej sprzedaży tych tytułów.
więcej
|
|
,,Przekrój" w tym roku tylko 9 mln zł z reklam. Spadek o 60 proc.
Od stycznia do września br. cennikowe wpływy reklamowe „Przekroju” (Presspublica) wyniosły jedynie 8,94 mln zł, czyli prawie 60 proc. mniej niż rok wcześniej. Tymczasem w latach 2009-2010 tygodnik zarabiał z reklam po ponad 25 mln zł.
więcej
|
|
Tygodniki lokalne tracą czytelników. Nowym liderem ,,Tygodnik Zamojski"
W sierpniu br. wszystkie 15 najpopularniejszych tygodników lokalnych zanotowało spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Regionalna”, która jednocześnie utraciła pozycję lidera rankingu.
więcej
|
|
,,Flesz" świętuje 1. urodziny, Małgorzata Socha redaktor prowadzącą
W poniedziałek 22 października br. ukaże się urodzinowe wydania dwutygodnika „Flesz. Gwiazdy & Styl” (Edipresse Polska). Redaktor prowadzącą numer była aktorka Małgorzata Socha, będąca dotąd ambasadorką „Flesza”.
więcej
|
|
Grzegorz Popławski nie jest już naczelnym ,,Dziennika Bałtyckiego"
Grzegorz Popławki przestał być redaktorem naczelnym „Dziennika Bałtyckiego” (Polskapresse). Pełniącym obowiązki naczelnego gazety został jego dotychczasowy zastępca Mariusz Szmidka, a wydawca rozpoczął rekrutację na to stanowisko.
więcej
|
|
Ruszyły Glamki.pl, nowy portal lifestylowy dla kobiet
Ruszył portal Glamki.pl - nowy lifestylowy serwis dla młodych kobiet. Projekt uruchomiony został przez wydawnictwo Murator.
więcej
|
|
,,Polska Metropolia Warszawska" z dodatkiem ,,Moto Express Extra"
W poniedziałek 22 października br. do dziennika „Polska Metropolia Warszawska” (Polskapresse) po raz pierwszy zostanie dołączony nowy dodatek poświęcony motoryzacji „Moto Express Extra”. Będzie się on ukazywać wraz z gazetą cyklicznie.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Nikon, Palikot i Orange też ,,wpadli" na Facebooku. Jak temu zapobiegać?
Niefortunne wpisy na Facebooku, jak ten zeszłotygodniowy na profilu Play, pojawiły się wcześniej m.in. na fanpage’ach m.in. Nikona, Palikota, Orange i Decathlon. Eksperci radzą, jak zapobiegać takim wpadkom.
więcej
|
|
Nie śpię przez Facebooka. Czego firmy boją się w social media?
Co spędza sen z powiek szefom firm komunikujących się w social media? Czego firmy boją się najbardziej w social mediach i co blokuje ich działania? Pisze o tym Irena Mrozek z Artegence.
więcej
|
|
,,Sprzedawaj po sąsiedzku" - Pat i Mat w kampanii Tablica.pl (wideo)
W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa serwisu ogłoszeń lokalnych Tablica.pl (Grupa Allegro). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Sprzedawaj po sąsiedzku”, przygotowały firmy Pride&Glory Interactive.
więcej
|
|
Więcej ciekawostek w wyszukiwarce Google
Google rozszerza zakres informacji dostępnych w systemie Google Knowledge Graph. Teraz można tam znaleźć ciekawostki ze świata filmu.
więcej
|
|
OS3 Group z WS Investments oraz planami debiutu na New Connect i 40-procentowego wzrostu
Inwestorem strategicznym OS3 Group został fundusz inwestycyjny WS Investments. Grupa podtrzymuje plany wejścia na giełdę New Connect i wzrostu przychodów na poziomie 40 proc. rocznie oraz negocjuje przejęcie dwóch podmiotów.
więcej
|
|
Facebook rezygnuje z pytań
Możliwość zadawania pytań we własnym News Feedzie zostanie w ciągu najbliższych dni wycofana z Facebooka.
więcej
|
|
Ruszyły Glamki.pl, nowy portal lifestylowy dla kobiet
Ruszył portal Glamki.pl - nowy lifestylowy serwis dla młodych kobiet. Projekt uruchomiony został przez wydawnictwo Murator.
więcej
|
|
Twitter zwalcza antysemityzm
Na żądanie Francuskiej Unii Żydowskich Studentów (UEJF) serwis mikroblogowy Twitter zdecydował się na usunięcie wpisów o antysemickim charakterze. Firma rozważa teraz ujawnienie nazwisk autorów kontrowersyjnych treści.
więcej
|
|
Piotr Poznański kierownikiem rozwoju produktu w Eniro Polska
Stanowisko kierownika rozwoju produktu Panorama Firm w firmie Eniro Polska objął Piotr Poznański.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|