|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 17 Października 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
,,Masz to w naturze" - Herbapol zmienia wizerunek. Chce dotrzeć do młodych konsumentów
Herbapol rozpocznie w listopadzie akcję promocyjną, która będzie realizowana pod hasłem „Masz to w naturze”. O nowej kampanii i rynku producentów spożywczych rozmawiamy z prezesem Herbapolu, Romanem Górnym.
więcej
|
|
Branża pozytywnie o Lidlu z Brodnickim i Okrasą. Skuteczna strategia, awans wizerunkowy
Przedstawiciele branży reklamowej pochlebnie oceniają kampanię Lidla z pojedynkiem kucharzy Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy. Podkreślają, że reklamy są świetnie zaplanowane i promują odświeżony wizerunek sklepów.
więcej
|
|
Małgorzata Kożuchowska twarzą marki Aryton
Aktorka Małgorzata Kożuchowska została ambasadorką polskiej marki odzieży kobiecej Aryton. Na potrzeby akcji zdjęcia Kożuchowskiej wykonał Mateusz Stankiewicz.
więcej
|
|
Gazety 14 proc. mniej z reklam, ,,GW", ,,SE" i ,,PB" z większymi spadkami (TOP10)
We wrześniu gazety cennikowo zarobiły z reklam 14 proc. mniej niż rok wcześniej. Większe od tej średniej spadki wpływów reklamowych zanotowały „Gazeta Wyborcza”, „Super Express” i „Puls Biznesu”.
więcej
|
|
Ryanair wydał rozbierany kalendarz na 2013 rok. Skorzysta na nim Fundacja TVN
Tania linia lotnicza Ryanair wydała kalendarz na 2013 rok ze zdjęciami członkiń jej załogi w bieliźnie i strojach kąpielowych. Całość wpływów z jego sprzedaży trafi do Fundacji TVN.
więcej
|
|
Policjant i zakonnica w wizerunkowej kampanii Ceneo.pl (wideo)
W telewizji, internecie, radiu, kinie i na outdoorze ruszyła jesienna kampania wizerunkowa porównywarki cenowej Ceneo.pl (Grupa Allegro). Akcję we współpracy z właścicielem serwisu przygotowały firmy Opcom, Better Film, Diamonds Factory i Starcom.
więcej
|
|
Jacek Celiński dyrektorem wykonawczym agencji Next
Jacek Celiński, dotychczas account director w domu mediowym Starcom, objął stanowisko dyrektora wykonawczego agencji Next. To nowe stanowisko w firmie.
więcej
|
|
,,Speed up your business!" - Brother promuje drukarki
Pod hasłem „Speed up your business!” ruszyła kampania promocyjna monochromatycznych laserowych urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek firmy Brother. Działania przygotowane przez Zenith Optimedia obejmują prasę, internet oraz materiały POS.
więcej
|
|
Microsoft reklamuje tablet Surface (wideo)
W amerykańskiej telewizji wyemitowano spot promujący nowy tablet Microsoftu - Surface. Urządzenie trafi na rynek 26 października, wraz z Windowsem 8.
więcej
|
|
"Ryzykować trzeba umieć" w kampanii X-Trade Brokers (wideo)
Ruszyła kampania domu maklerskiego X-Trade Brokers pod hasłem "Ryzykować trzeba umieć". Spoty telewizyjne przygotowała agencja Havas Worldwide Warsaw.
więcej
|
|
Sebastian Szade szefem zespołu Coca-Coli w Starcomie
Sebastian Szade, awansował na stanowisko senior media managera i przejął obowiązki szefa zespołu kierującego współpracą z firmą Coca-Cola Poland Services w domu mediowym Starcom.
więcej
|
|
ZenithOptimedia Group wypromuje pieluszki Bambino
Dom mediowy ZenithOptimedia Group wygrał przetarg na opracowanie rocznej strategii komunikacji i realizację kampanii dla firmy Hygienika, producenta pieluszek Bambino.
więcej
|
|
King Deal z napojem za złotówkę w Burger King (wideo)
16 października w Burger King ruszyła nowa promocja. Za dodatkową złotówkę - do zestawów King Deal, który kosztuje 5,50 zł - będzie można kupić dowolny mały napój gazowany.
więcej
|
|
Wielka loteria na 22. urodziny sieci ,,Piotr i Paweł"
W 22. rocznicę powstania firmy sieć supermarketów „Piotr i Paweł” przygotowała dla swoich klientów loterię urodzinową, w której całkowita wartość nagród wynosi ponad 115 tysięcy złotych. Loteria potrwa do 23 października.
więcej
|
|
Platige Image współpracuje z brazylijskim AD Studio
Studio postprodukcyjne Platige Image rozpoczyna współpracę z brazylijskim AD Studio.
więcej
|
|
"Skuś się na ciągotki" w nowej kampanii promocyjnej Poznania (wideo)
W internecie i telewizji rusza trzecia edycja kampanii promocyjnej "Poznań przyciąga najlepszych".
więcej
|
|
Magdalena Frąckowiak w nowej edycji kalendarza Yes (foto z backstage)
Modelka Magdalena Frąckowiak wzięła udział w sesji do najnowszej edycji kalendarza marki Yes. Prezentujemy zdjęcia z backstage.
więcej
|
|
Anna Semeniuk w Schulz brand friendly
Do działu kreacji agencji Schulz brand friendly - na stanowisko copywritera - dołączyła Anna Semeniuk.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Gazety 14 proc. mniej z reklam, ,,GW", ,,SE" i ,,PB" z większymi spadkami (TOP10)
We wrześniu gazety cennikowo zarobiły z reklam 14 proc. mniej niż rok wcześniej. Większe od tej średniej spadki wpływów reklamowych zanotowały „Gazeta Wyborcza”, „Super Express” i „Puls Biznesu”.
więcej
|
|
Czołowe tygodniki i dwutygodniki tracą czytelników
„Tele Tydzień” pozostał liderem czytelnictwa tygodników w Polsce, ale on - tak jak większość tygodników - zanotował w ostatnich miesiącach spadek sprzedaży. Wśród dwutygodników najchętniej zaś czytana jest „Przyjaciółka”. Więcej w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Ekran TV" traci, ,,Tele Świat" liderem sprzedaży wśród dwutygodników TV
W lipcu br. dwa spośród trzech dwutygodników z programem telewizyjnym zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem. Zdecydowanym liderem zestawienia pozostał „Tele Świat”.
więcej
|
|
,,CKM" z Sashą Grey i kartami do gry
We wtorek 17 października br. do sprzedaży trafi listopadowe wydanie miesięcznika „CKM” (Marquard Media Polska). Na jego okładce będzie aktorka porno i wokalistka Sasha Grey.
więcej
|
|
,,Hot Moda & Shopping" z Magdaleną Turczeniewicz
We wtorek 16 października br. ukazał się listopadowy numer miesięcznika „Hot Moda & Shopping” (Marquard Media Polska). Na jego okładce znalazła się Magdalena Turczeniewicz, aktorka z serialu „Galeria”.
więcej
|
|
,,Filmy zakazane" w ,,Super Expressie"
Od środy w „Super Expressie” (Murator) pojawiać się będą płyty z niszowymi produkcjami filmowymi ostatnich lat.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Serwisy plotkarskie: Pudelek.tv do góry, Plejada, Plotek i Życie Gwiazd w dół (TOP10)
Najpopularniejszym polskim serwisem plotkarskim pozostaje Pudelek.pl, a na popularności zyskuje jego wersja wideo - Pudelek.tv. W skali roku spore spadki odwiedzalności zanotowały Plejada.pl, Plotek.pl i ŻycieGwiazd.onet.pl.
więcej
|
|
Wykop w rękach Allegro. ,,Pozostanie niezależny"
Grupa Allegro nabyła 100 proc. udziałów w spółce będącej właścicielem serwisu społecznościowego Wykop.pl. Przedstawiciele aukcyjnego giganta zapewniają, że tworzony przez użytkowników Wykop zachowa swoją niezależność.
więcej
|
|
Sąd Najwyższy: komentarze w internecie mogą być bardziej szkodliwe
Komentarze w internecie nie mogą być bardziej dosadne niż w tradycyjnych mediach; mogą one nawet być bardziej szkodliwe - uznał Sąd Najwyższy i zwrócił do ponownego zbadania jeden wątek sprawy zniesławienia burmistrz Mosiny przez blogera.
więcej
|
|
Policjant i zakonnica w wizerunkowej kampanii Ceneo.pl (wideo)
W telewizji, internecie, radiu, kinie i na outdoorze ruszyła jesienna kampania wizerunkowa porównywarki cenowej Ceneo.pl (Grupa Allegro). Akcję we współpracy z właścicielem serwisu przygotowały firmy Opcom, Better Film, Diamonds Factory i Starcom.
więcej
|
|
Odzież i obuwie najchętniej kupowane w internecie
Najpopularniejsza grupa produktów wśród kupujących internautów to odzież i obuwie - wynika z badania PMR Research.
więcej
|
|
Przedsiębiorcy internetowi krytykują przepisy dotyczące VOD
Przedsiębiorcy branży internetowej krytycznie odnieśli się do uchwalonej w piątek przez Sejm noweli ustawy o rtv dotyczącej usług na żądanie (VOD). Uważają, że jest zbyt restrykcyjna. Nowelę omawiała we wtorek senacka komisja kultury i środków przekazu.
więcej
|
|
Pliki z Dysku Google w wyszukiwarce
Wyszukiwanie w Google będzie teraz wyświetlało również zawartość plików zapisanych w chmurze w usłudze Dysk Google.
więcej
|
|
Google ma cztery miesiące, aby zmienić politykę prywatności
Francuska Narodowa Komisja Informatyczna (CNIL) w imieniu Unii Europejskiej zażądała, by Google w ciągu czterech miesięcy dostosowało swoją politykę prywatności do unijnych wymogów.
więcej
|
|
Grupa Allegro kupiła serwis Wykop.pl
Grupa Allegro nabyła 100 proc. udziałów w spółce Wykop, która jest właścicielem serwisu społecznościowego Wykop.pl.
więcej
|
|
Alegratka.pl bardziej mobilna i z nowa grafiką
Grupa Polskapresse odświeżyła serwis ogłoszeniowy Alegratka.pl. Witryna dostosowana została do korzystania na urządzeniach mobilnych i zyskała nową szatę graficzną.
więcej
|
|
Dawid Litwin w agencji interaktywnej Eura7
Do agencji interaktywnej Eura7 dołączył Dawid Litwin, który objął stanowisko account managera.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Odzież i obuwie najchętniej kupowane w internecie
Najpopularniejsza grupa produktów wśród kupujących internautów to odzież i obuwie - wynika z badania PMR Research.
więcej
|
|
Kobiety vs. mężczyźni w biznesie - jakie stosują taktyki wywierania wpływu?
Kobiety w biznesie stosują inne taktyki wywierania wpływu niż mężczyźni, ale dla większości Polaków płeć przełożonego nie ma znaczenia - wynika z badań Deloitte i Homo Homini.
więcej
|
|
Źle oceniamy NFZ i pracę sądów w Polsce
W październiku NFZ źle oceniało 84 proc. respondentów CBOS; 64 proc. badanych miało złe zdanie o pracy sądów, a 63 proc. - o pracy prokuratury. Działalność NSZZ "Solidarność" cieszy się uznaniem 38 proc., a OPZZ - 21 proc.
więcej
|
|
Robert Lewandowski najbardziej znanym polskim sportowcem
W ciągu ostatnich kilku miesięcy sportowcem, który najwięcej zyskał na znajomości spontanicznej (wzrost z 26% do 57%) jest Robert Lewandowski, plasujący się obecnie wśród najbardziej znanych sportowców na pierwszym miejscu, przed Adamem Małyszem i Robertem Kubicą - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
Ponad połowa Polaków źle o Sejmie i Senacie, dobrze o prezydencie
68 proc. badanych pozytywnie ocenia działania prezydenta Bronisława Komorowskiego, 21 proc. wystawia mu negatywną ocenę - wynika z sondażu CBOS. Pracę Sejmu dobrze oceniło 21 proc. ankietowanych, źle - 65 proc. Pozytywną opinię o pracy Senatu wyraziło 25 proc., a negatywną - 52 proc.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|