Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 17 Października 2012  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Galeria | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Elżbieta Jaworowicz z drugim programem w TVP1

Elżbieta Jaworowicz, gospodyni cieszącego się od lat niezmiennie dużą popularnością magazynu „Sprawa dla reportera”, od listopada poprowadzi w TVP1 swój drugi autorski program. więcej

 
,,Masz to w naturze" - Herbapol zmienia wizerunek. Chce dotrzeć do młodych konsumentów

Herbapol rozpocznie w listopadzie akcję promocyjną, która będzie realizowana pod hasłem „Masz to w naturze”. O nowej kampanii i rynku producentów spożywczych rozmawiamy z prezesem Herbapolu, Romanem Górnym. więcej

 
Branża pozytywnie o Lidlu z Brodnickim i Okrasą. Skuteczna strategia, awans wizerunkowy

Przedstawiciele branży reklamowej pochlebnie oceniają kampanię Lidla z pojedynkiem kucharzy Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy. Podkreślają, że reklamy są świetnie zaplanowane i promują odświeżony wizerunek sklepów. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Media TV Plus poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży

MULTIMEDIA BANK poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz / Realizator Telewizyjny

magnifiCo poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Manager

ADHD Warsaw poszukuje osoby na stanowisko
STRATEG MULTIMEDIALNY. Z zajawką na nowe media.

Grupa Medialna poszukuje osoby na stanowisko
SZEF ZESPOŁU E-COMMERCE

Firma z branży mediowej poszukuje osoby na stanowisko
DYREKTOR TV ONLINE

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Rozwoju Produktu Reklamowego

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Małgorzata Kożuchowska twarzą marki Aryton

Aktorka Małgorzata Kożuchowska została ambasadorką polskiej marki odzieży kobiecej Aryton. Na potrzeby akcji zdjęcia Kożuchowskiej wykonał Mateusz Stankiewicz. więcej

 
Serwisy plotkarskie: Pudelek.tv do góry, Plejada, Plotek i Życie Gwiazd w dół (TOP10)

Najpopularniejszym polskim serwisem plotkarskim pozostaje Pudelek.pl, a na popularności zyskuje jego wersja wideo - Pudelek.tv. W skali roku spore spadki odwiedzalności zanotowały Plejada.pl, Plotek.pl i ŻycieGwiazd.onet.pl. więcej

 
Wykop w rękach Allegro. ,,Pozostanie niezależny"

Grupa Allegro nabyła 100 proc. udziałów w spółce będącej właścicielem serwisu społecznościowego Wykop.pl. Przedstawiciele aukcyjnego giganta zapewniają, że tworzony przez użytkowników Wykop zachowa swoją niezależność. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Nowy ,,Przekrój" pod lupą branży

W poniedziałek na rynku zadebiutował odświeżony „Przekrój” (Presspublica) kierowany przez Zuzannę Ziomecką i Marcina Prokopa. Tytuł dla Wirtualnemedia.pl oceniają m.in. Sławomir Jastrzębowski, Monika Rychlica i Katarzyna Kozłowska. więcej

Najgorszy w historii wynik Radia ZET, Jedynka coraz bliżej

W III kwartale 2012 r. Radio ZET miało najniższą słuchalność w całej historii badań Radio Track. Spośród rozgłośni ogólnopolskich wyniki znacząco poprawiły Jedynka, Trójka i Eska Rock. więcej

Cięcia w TVN24: zwolnienia pracowników, obniżki dla operatorów
Branża: ,,Harper's Bazaar" ładnie wygląda, ale będzie niszowy
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Elżbieta Jaworowicz z drugim programem w TVP1

Elżbieta Jaworowicz, gospodyni cieszącego się od lat niezmiennie dużą popularnością magazynu „Sprawa dla reportera”, od listopada poprowadzi w TVP1 swój drugi autorski program. więcej

 
Ryanair wydał rozbierany kalendarz na 2013 rok. Skorzysta na nim Fundacja TVN

Tania linia lotnicza Ryanair wydała kalendarz na 2013 rok ze zdjęciami członkiń jej załogi w bieliźnie i strojach kąpielowych. Całość wpływów z jego sprzedaży trafi do Fundacji TVN. więcej

 
,,Sekrety chirurgii" w TVN Style: 174 tys. widzów, będzie drugi sezon

Reality-show TVN Style „Sekrety chirurgii” po sześciu odcinkach gromadzi 174 tys. widzów.  Stacja zdecydowała już, że wiosną 2013 roku na jej antenę trafi drugi sezon produkcji. więcej

 
NBA wraca do Canal+. Cztery mecze w tygodniu

W nadchodzącym sezonie 2012/2013 stacja Canal+ pokazywać będzie cztery spotkania ligi koszykarskiej NBA w każdym tygodniu. Rozgrywki ruszają 30 października br. więcej

 
,,On China" na antenie CNN International

Kanał CNN International od 17 października br. emitować będzie program „On China”. więcej

 
 
Radio  
 
Eska liderem wśród sieci radiowych, rekord Radia Złote Przeboje

Radio Eska umocniło się na pozycji lidera słuchalności wśród sieci radiowych. Najwięcej zyskały Złote Przeboje, z kolei największy spadek dotknął Audytorium 17. Szczegóły w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Reklama  
 
,,Masz to w naturze" - Herbapol zmienia wizerunek. Chce dotrzeć do młodych konsumentów

Herbapol rozpocznie w listopadzie akcję promocyjną, która będzie realizowana pod hasłem „Masz to w naturze”. O nowej kampanii i rynku producentów spożywczych rozmawiamy z prezesem Herbapolu, Romanem Górnym. więcej

 
Branża pozytywnie o Lidlu z Brodnickim i Okrasą. Skuteczna strategia, awans wizerunkowy

Przedstawiciele branży reklamowej pochlebnie oceniają kampanię Lidla z pojedynkiem kucharzy Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy. Podkreślają, że reklamy są świetnie zaplanowane i promują odświeżony wizerunek sklepów. więcej

 
Małgorzata Kożuchowska twarzą marki Aryton

Aktorka Małgorzata Kożuchowska została ambasadorką polskiej marki odzieży kobiecej Aryton. Na potrzeby akcji zdjęcia Kożuchowskiej wykonał Mateusz Stankiewicz. więcej

 
Gazety 14 proc. mniej z reklam, ,,GW", ,,SE" i ,,PB" z większymi spadkami (TOP10)

We wrześniu gazety cennikowo zarobiły z reklam 14 proc. mniej niż rok wcześniej. Większe od tej średniej spadki wpływów reklamowych zanotowały „Gazeta Wyborcza”, „Super Express” i „Puls Biznesu”. więcej

 
Ryanair wydał rozbierany kalendarz na 2013 rok. Skorzysta na nim Fundacja TVN

Tania linia lotnicza Ryanair wydała kalendarz na 2013 rok ze zdjęciami członkiń jej załogi w bieliźnie i strojach kąpielowych. Całość wpływów z jego sprzedaży trafi do Fundacji TVN. więcej

 
Policjant i zakonnica w wizerunkowej kampanii Ceneo.pl (wideo)

W telewizji, internecie, radiu, kinie i na outdoorze ruszyła jesienna kampania wizerunkowa porównywarki cenowej Ceneo.pl (Grupa Allegro). Akcję we współpracy z właścicielem serwisu przygotowały firmy Opcom, Better Film, Diamonds Factory i Starcom. więcej

 
Jacek Celiński dyrektorem wykonawczym agencji Next

Jacek Celiński, dotychczas account director w domu mediowym Starcom, objął stanowisko dyrektora wykonawczego agencji Next. To nowe stanowisko w firmie. więcej

 
,,Speed up your business!" - Brother promuje drukarki

Pod hasłem „Speed up your business!” ruszyła kampania promocyjna monochromatycznych laserowych urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek firmy Brother. Działania przygotowane przez Zenith Optimedia obejmują prasę, internet oraz materiały POS. więcej

 
Microsoft reklamuje tablet Surface (wideo)

W amerykańskiej telewizji wyemitowano spot promujący nowy tablet Microsoftu - Surface. Urządzenie trafi na rynek 26 października, wraz z Windowsem 8. więcej

 
"Ryzykować trzeba umieć" w kampanii X-Trade Brokers (wideo)

Ruszyła kampania domu maklerskiego X-Trade Brokers pod hasłem "Ryzykować trzeba umieć". Spoty telewizyjne przygotowała agencja Havas Worldwide Warsaw. więcej

 
Sebastian Szade szefem zespołu Coca-Coli w Starcomie

Sebastian Szade, awansował na stanowisko senior media managera i przejął obowiązki szefa zespołu kierującego współpracą z firmą Coca-Cola Poland Services w domu mediowym Starcom. więcej

 
ZenithOptimedia Group wypromuje pieluszki Bambino

Dom mediowy ZenithOptimedia Group wygrał przetarg na opracowanie rocznej strategii komunikacji i realizację kampanii dla firmy Hygienika, producenta pieluszek Bambino. więcej

 
King Deal z napojem za złotówkę w Burger King (wideo)

16 października w Burger King ruszyła nowa promocja. Za dodatkową złotówkę - do zestawów King Deal, który kosztuje 5,50 zł - będzie można kupić dowolny mały napój gazowany. więcej

 
Wielka loteria na 22. urodziny sieci ,,Piotr i Paweł"

W 22. rocznicę powstania firmy sieć supermarketów „Piotr i Paweł” przygotowała dla swoich klientów loterię urodzinową, w której całkowita wartość nagród wynosi ponad 115 tysięcy złotych. Loteria potrwa do 23 października. więcej

 
Platige Image współpracuje z brazylijskim AD Studio

Studio postprodukcyjne Platige Image rozpoczyna współpracę z brazylijskim AD Studio. więcej

 
"Skuś się na ciągotki" w nowej kampanii promocyjnej Poznania (wideo)

W internecie i telewizji rusza trzecia edycja kampanii promocyjnej "Poznań przyciąga najlepszych". więcej

 
Magdalena Frąckowiak w nowej edycji kalendarza Yes (foto z backstage)

Modelka Magdalena Frąckowiak wzięła udział w sesji do najnowszej edycji kalendarza marki Yes. Prezentujemy zdjęcia z backstage. więcej

 
Anna Semeniuk w Schulz brand friendly

Do działu kreacji agencji Schulz brand friendly - na stanowisko copywritera - dołączyła Anna Semeniuk. więcej

 
Prasa  
 
Gazety 14 proc. mniej z reklam, ,,GW", ,,SE" i ,,PB" z większymi spadkami (TOP10)

We wrześniu gazety cennikowo zarobiły z reklam 14 proc. mniej niż rok wcześniej. Większe od tej średniej spadki wpływów reklamowych zanotowały „Gazeta Wyborcza”, „Super Express” i „Puls Biznesu”. więcej

 
Czołowe tygodniki i dwutygodniki tracą czytelników

„Tele Tydzień” pozostał liderem czytelnictwa tygodników w Polsce, ale on - tak jak większość tygodników - zanotował w ostatnich miesiącach spadek sprzedaży. Wśród dwutygodników najchętniej zaś czytana jest „Przyjaciółka”. Więcej w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Ekran TV" traci, ,,Tele Świat" liderem sprzedaży wśród dwutygodników TV

W lipcu br. dwa spośród trzech dwutygodników z programem telewizyjnym zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem. Zdecydowanym liderem zestawienia pozostał „Tele Świat”. więcej

 
,,CKM" z Sashą Grey i kartami do gry

We wtorek 17 października br. do sprzedaży trafi listopadowe wydanie miesięcznika „CKM” (Marquard Media Polska). Na jego okładce będzie aktorka porno i wokalistka Sasha Grey. więcej

 
,,Hot Moda & Shopping" z Magdaleną Turczeniewicz

We wtorek 16 października br. ukazał się listopadowy numer miesięcznika „Hot Moda & Shopping” (Marquard Media Polska). Na jego okładce znalazła się Magdalena Turczeniewicz,  aktorka z serialu „Galeria”. więcej

 
,,Filmy zakazane" w ,,Super Expressie"

Od środy w „Super Expressie” (Murator) pojawiać się będą płyty z niszowymi produkcjami filmowymi ostatnich lat. więcej

 
Internet  
 
Serwisy plotkarskie: Pudelek.tv do góry, Plejada, Plotek i Życie Gwiazd w dół (TOP10)

Najpopularniejszym polskim serwisem plotkarskim pozostaje Pudelek.pl, a na popularności zyskuje jego wersja wideo - Pudelek.tv. W skali roku spore spadki odwiedzalności zanotowały Plejada.pl, Plotek.pl i ŻycieGwiazd.onet.pl. więcej

 
Wykop w rękach Allegro. ,,Pozostanie niezależny"

Grupa Allegro nabyła 100 proc. udziałów w spółce będącej właścicielem serwisu społecznościowego Wykop.pl. Przedstawiciele aukcyjnego giganta zapewniają, że tworzony przez użytkowników Wykop zachowa swoją niezależność. więcej

 
Sąd Najwyższy: komentarze w internecie mogą być bardziej szkodliwe

Komentarze w internecie nie mogą być bardziej dosadne niż w tradycyjnych mediach; mogą one nawet być bardziej szkodliwe - uznał Sąd Najwyższy i zwrócił do ponownego zbadania jeden wątek sprawy zniesławienia burmistrz Mosiny przez blogera. więcej

 
Policjant i zakonnica w wizerunkowej kampanii Ceneo.pl (wideo)

W telewizji, internecie, radiu, kinie i na outdoorze ruszyła jesienna kampania wizerunkowa porównywarki cenowej Ceneo.pl (Grupa Allegro). Akcję we współpracy z właścicielem serwisu przygotowały firmy Opcom, Better Film, Diamonds Factory i Starcom. więcej

 
Odzież i obuwie najchętniej kupowane w internecie

Najpopularniejsza grupa produktów wśród kupujących internautów to odzież i obuwie - wynika z badania PMR Research. więcej

 
Przedsiębiorcy internetowi krytykują przepisy dotyczące VOD

Przedsiębiorcy branży internetowej krytycznie odnieśli się do uchwalonej w piątek przez Sejm noweli ustawy o rtv dotyczącej usług na żądanie (VOD). Uważają, że jest zbyt restrykcyjna. Nowelę omawiała we wtorek senacka komisja kultury i środków przekazu. więcej

 
Pliki z Dysku Google w wyszukiwarce

Wyszukiwanie w Google będzie teraz wyświetlało również zawartość plików zapisanych w chmurze w usłudze Dysk Google. więcej

 
Google ma cztery miesiące, aby zmienić politykę prywatności

Francuska Narodowa Komisja Informatyczna (CNIL) w imieniu Unii Europejskiej zażądała, by Google w ciągu czterech miesięcy dostosowało swoją politykę prywatności do unijnych wymogów. więcej

 
Grupa Allegro kupiła serwis Wykop.pl

Grupa Allegro nabyła 100 proc. udziałów w spółce Wykop, która jest właścicielem serwisu społecznościowego Wykop.pl. więcej

 
Alegratka.pl bardziej mobilna i z nowa grafiką

Grupa Polskapresse odświeżyła serwis ogłoszeniowy Alegratka.pl. Witryna dostosowana została do korzystania na urządzeniach mobilnych i zyskała nową szatę graficzną. więcej

 
Dawid Litwin w agencji interaktywnej Eura7

Do agencji interaktywnej Eura7 dołączył Dawid Litwin, który objął stanowisko account managera. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Odzież i obuwie najchętniej kupowane w internecie

Najpopularniejsza grupa produktów wśród kupujących internautów to odzież i obuwie - wynika z badania PMR Research. więcej

 
Kobiety vs. mężczyźni w biznesie - jakie stosują taktyki wywierania wpływu?

Kobiety w biznesie stosują inne taktyki wywierania wpływu niż mężczyźni, ale dla większości Polaków płeć przełożonego nie ma znaczenia - wynika z badań Deloitte i Homo Homini. więcej

 
Źle oceniamy NFZ i pracę sądów w Polsce

W październiku NFZ źle oceniało 84 proc. respondentów CBOS; 64 proc. badanych miało złe zdanie o pracy sądów, a 63 proc. - o pracy prokuratury. Działalność NSZZ "Solidarność" cieszy się uznaniem 38 proc., a OPZZ - 21 proc. więcej

 
Robert Lewandowski najbardziej znanym polskim sportowcem

W ciągu ostatnich kilku miesięcy sportowcem, który najwięcej zyskał na znajomości spontanicznej (wzrost z 26% do 57%) jest Robert Lewandowski, plasujący się obecnie wśród najbardziej znanych sportowców na pierwszym miejscu, przed Adamem Małyszem i Robertem Kubicą - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
Ponad połowa Polaków źle o Sejmie i Senacie, dobrze o prezydencie

68 proc. badanych pozytywnie ocenia działania prezydenta Bronisława Komorowskiego, 21 proc. wystawia mu negatywną ocenę - wynika z sondażu CBOS. Pracę Sejmu dobrze oceniło 21 proc. ankietowanych, źle - 65 proc. Pozytywną opinię o pracy Senatu wyraziło 25 proc., a negatywną - 52 proc. więcej

 
Public Relations  
 
Najlepiej wydane 20 mln dolarów. 3 kosmiczne fakty o Red Bullu
 
Best Image wypromuje markę FEG Eyelash Enhancer
 
Technologie  
 
23 października Apple zaprezentuje nowe urządzenie
 
Tablet Microsoft Surface będzie kosztować 479 euro
 
Andrzej Sowiński: rynek komputerowy w Polsce czeka spowolnienie
 
Gospodarka  
 
Kobiety vs. mężczyźni w biznesie - jakie stosują taktyki wywierania wpływu?
 
Czy warto kupić akcje ZE PAK
 
Zakup aparatu fotograficznego na firmę to nie tylko korzyść z odliczenia VAT-u
 
Koniec oddziałów bankowych. Za kilka lat sprzedaż produktów całkowicie wirtualna
 
Andrzej Sowiński: rynek komputerowy w Polsce czeka spowolnienie
 
Telefon zamiast portfela od mBanku i Orange
 
Kultura/Rozrywka  
 
"Zimowe piosenki" - album Andrzeja Piasecznego i Seweryna Krajewskiego
 
Bérénice Marlohe gwiazdą filmu "Skyfall"
 
"Rebel Soul" - nowa płyta Kid Rocka
 
Tom Hanks i Robert Zemeckis w filmie "Major Matt Mason"
 
The xx prezentuje "Chained" (wideo)
 
Jason Mantzoukas w serialu "Współczesna rodzina"
 
Rihanna nie ma randek i życia miłosnego
 
Keith David w serialu "Touch"
 
Blog  
 
Odprysk kosmicznego zła - Monika Luft
 
Duch w operze - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Wstyd - Andrzej Bober
 
Twoja marka w społecznościach - Kamil Mirowski
 
Czy zbliża się rozbicie prawicy? - Krzysztof Czabański
 
Nasz gość  
 
Facebook w Polsce bez pozwów i reklam jak Google

Facebook nie zamierza w Polsce promować swojej oferty reklamowej w tradycyjnych mediach, za to planuje jej rozwój również w segmencie mobilnym. O planach portalu w Polsce mówi Diego Oliva, dyrektor na Europę Środkowo-Wschodnią. więcej

 
Rodrigo Sobral: Jestem zafascynowany koncepcją collaborative consumption
 
Tomasz Lis, redaktor naczelny ,,Newsweek Polska"
 
Kwestionariusz  
 
Marek Kmiecik: Nie chciałbym pracować dla firmy bez wizji

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Marek Kmiecik, dyrektor marketingu Hoop Polska. więcej

 
Ivan Hernandez: szefem jestem... sprawiedliwym
 
Krzysztof Ibisz: Moja praca to... moja największa pasja
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Specjalista ds. sprzedaży
 
Dziennikarz / Realizator Telewizyjny
 
Szkolenie z zakresu Animacji 3D i Efektów Specjalnych
 
Senior Account Manager
 
STRATEG MULTIMEDIALNY. Z zajawką na nowe media.
 
SZEF ZESPOŁU E-COMMERCE
 
DYREKTOR TV ONLINE
 
Usługodawca dla Biura KRRiT
 
Usługodawca dla Biura KRRiT
 
Usługodawca dla Biura KRRiT
 
Specjalista ds. Rozwoju Produktu Reklamowego
 
Redaktor działu Orange Ekspert
 
Doradca handlowy ds. kluczowych klientów
 
Strateg Manager
 
Account Manager
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl