|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 14 Października 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Presspublica chce za tydzień wznowić ,,Bloomberg Businesweek Polska"
Presspublica potwierdziła oficjalnie, że negocjuje z wydawnictwem Bloomberg kupno licencji na wydawanie magazynu „Bloomberg Businesweek Polska”, z którego na początku października zrezygnowała Platforma Mediowa Point Group.
więcej |
|
Nadal niewielu widzów ogląda ,,Wszystko przed nami", nowy serial Ilony Łepkowskiej
„Wszystko przed nami” po trzech tygodniach emisji ogląda tylko 1,5 mln widzów. TVP1 w czasie nadawania telenoweli przygrywa ze swoimi głównymi konkurentami oraz zaniża widownię tego pasma względem analogicznego okresu rok wcześniej.
więcej |
|
KEM: Monika Brodka nie za stara do reklamy kosmetyków Oceanic 30+ (wideo)
Komisja Etyki Reklamy uznała, że reklamy kosmetyków AA Technologia Wieku 30+ firmy Oceanic z udziałem 25-letniej Moniki Brodki nie wprowadza odbiorców w błąd, nie naruszając tym samym kodeksu branżowego.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Cięcia w TVN24: zwolnienia pracowników, obniżki dla operatorów
Reporterki Joanna Komolka i Aleksandra Chalimoniuk oraz grupa researcherów zostali zwolnieni z TVN24 - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie wprowadzono nowy system organizacji pracy operatorów.
więcej
|
|
Nadal niewielu widzów ogląda ,,Wszystko przed nami", nowy serial Ilony Łepkowskiej
„Wszystko przed nami” po trzech tygodniach emisji ogląda tylko 1,5 mln widzów. TVP1 w czasie nadawania telenoweli przygrywa ze swoimi głównymi konkurentami oraz zaniża widownię tego pasma względem analogicznego okresu rok wcześniej.
więcej
|
|
,,Sprawa dla reportera" hitem TVP1, zyskała 500 tys. widzów
„Sprawę dla reportera” w obecnym sezonie ogląda o ponad 500 tys. widzów więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVP1 w czasie emisji reporterskiego programu wygrywa z konkurencją.
więcej
|
|
Tylko 20 proc. odbierających tv naziemną gotowych na cyfryzację
Jedynie 20 proc. gospodarstw domowych, które telewizję odbierają tylko drogą naziemną, przygotowało się do odbioru cyfrowego - szacuje resort administracji i cyfryzacji. Pierwsze nadajniki analogowe mają zostać wyłączone za niespełna miesiąc.
więcej
|
|
Kanały sportowe: Orange Sport do góry, Polsat Sport w dół
We wrześniu br. najchętniej oglądanym kanałem sportowym w Polsce został Eurosport. Największym wzrostem pochwalić się może Orange Sport, z kolei najwięcej stracił Polsat Sport.
więcej
|
|
AXN rusza z drugą edycją ,,Nakręcamy wyobraźnię" (wideo)
Telewizja AXN rozpoczęła drugą edycję programu społecznego „Nakręcamy wyobraźnię” skierowanego do dzieci ze świetlic środowiskowych. Ambasadorami akcji są Edyta Jungowska, Xawery Żuławski, Adam Sztaba, Maria Konarowska i zespół De Mono.
więcej
|
|
Uchwalono nowelę ustawy o radiofonii i telewizji dotyczącą VOD
Sejm uchwalił w piątek nowelę ustawy o radiofonii i telewizji, wprowadzającą do polskiego prawa przepisy unijnej dyrektywy audiowizualnej w zakresie usług na żądanie (VOD). Termin na wdrożenie tych przepisów minął w grudniu 2009 r.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
KEM: Monika Brodka nie za stara do reklamy kosmetyków Oceanic 30+ (wideo)
Komisja Etyki Reklamy uznała, że reklamy kosmetyków AA Technologia Wieku 30+ firmy Oceanic z udziałem 25-letniej Moniki Brodki nie wprowadza odbiorców w błąd, nie naruszając tym samym kodeksu branżowego.
więcej
|
|
Kot i pies w spotach ofertowych Virgin Mobile Polska (wideo)
Do emisji trafiły reklamy Virgin Mobile Polska prezentujące ofertę tej sieci. Całą kampanię przygotowały agencja Work-Room wspólnie z Przemysławem Bogdanowiczem oraz dom mediowy Mindshare.
więcej
|
|
Marek Kmiecik: Nie chciałbym pracować dla firmy bez wizji
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Marek Kmiecik, dyrektor marketingu Hoop Polska.
więcej
|
|
Joanna Krupa reklamuje kosmetyki Esotiq (wideo)
Joanna Krupa będzie promować kosmetyki do pielęgnacji ciała marki Esotiq. Właśnie został zaprezentowany nowy spot z jej udziałem.
więcej
|
|
,,Nie ma dzieci, są ludzie" w kampanii Rzecznika Praw Dziecka na Rok Korczaka (wideo)
Niedługo rozpocznie się kampania Rzecznika Praw Dziecka z okazji Roku Janusza Korczaka. Akcja, pod hasłem „Nie ma dzieci, są ludzie”, została przygotowana wspólnie z firmami Telescope i Mojo Films.
więcej
|
|
Lodówkowy śpiew reklamuje ,,No Limit" w Plusie na Kartę (wideo)
Rusza kampania reklamująca ofertę „No Limit” wprowadzoną właśnie w Plusie na Kartę. Akcję przygotowały agencja Young & Rubicam Poland i dom mediowy Media Direction OMD.
więcej
|
|
Kiefer Sutherland filmowo reklamuje Acer Aspire S5 (wideo)
Rozpoczęła się kampania ultrabooka Acer Aspire S5 oparta na spotach w konwencji zwiastunów filmowych z Kieferem Sutherlandem. Akcję wspólnie z firmą Acer przygotowała agencja Mother London.
więcej
|
|
Flavamed Max reklamowany ,,na wstrząsający kaszel" (wideo)
W telewizji i aptekach rozpoczęła się kampania reklamowa syropu przeciwkaszlowego Flavamed Max (Berlin-Chemie / Menarini). Akcję przygotowały firmy Schulz Brand Friendly i Garaż Miejsce Filmowe.
więcej
|
|
Jakub Bierzyński: kurczy się rynek reklamy w prasie i telewizji. Internet zyskuje
Po zastoju związanym z Euro 2012, rynek reklamy nieznacznie się ożywił. – Moim zdaniem i tak będzie to minus 4-5 proc. w skali tego roku – mówi Jakub Bierzyński, szef domu mediowego OMD. Firmy tną wydatki na reklamę lub przesuwają na późniejszy okres. Spowolnienie odczują przede wszystkim stacje telewizyjne. Z korzyścią dla reklamy w internecie. – W przyszłym roku internet "wybuchnie" – uważa ekspert ds. mediów.
więcej
|
|
Krzysztof Gęsina w KinAds
Do zespołu KinAds dołączył Krzysztof Gęsina, który objął stanowisko specjalisty ds. sprzedaży reklamy kinowej w domach mediowych oraz u klientów bezpośrednich.
więcej
|
|
Magdalena Serafin i Ada Kuźnia w Novem Group
Do zespołu Novem Group dołączyły Magdalena Serafin i Ada Kuźnia.
więcej
|
|
Maximus Vodka z Tribal DDB
Przetarg na obsługę online marki Maximus Vodka (Brown-Forman) wygrał agencja Tribal DDB.
więcej
|
|
Arek Szulczyński: Boże spraw, żeby nam się chciało tak, jak nam się nie chce... - artykuł sponsorowany
Czyli o tym, dlaczego w tym roku K2 zaangażowało się w Imagination Day i dołączyło do grona organizatorów obok SARu i agencji Ars Thanea.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Przekrój" stawia na kulturę, pracę i młodych. Marcin Prokop naczelnym
Marcin Prokop i Zuzanną Ziomecką będą równoprawnymi redaktorami naczelnymi tygodnika „Przekrój” (Presspublika). Pod ich kierownictwem pismo ma skupić się na kulturze, nowych technologiach i rynku pracy, żeby pozyskać młodych czytelników.
więcej
|
|
Karolina Weber redaktor naczelną miesięcznika ,,Joy"
Od listopadowego wydania miesięcznika „Joy” (Marquard Media Polska) jego redaktor naczelną będzie Karolina Weber. Od grudniowego numeru do redakcji dołączą Marta Cieplak i Magdalena Murarska, poprzednio związane z „Vivą”.
więcej
|
|
Presspublica chce za tydzień wznowić ,,Bloomberg Businesweek Polska"
Presspublica potwierdziła oficjalnie, że negocjuje z wydawnictwem Bloomberg kupno licencji na wydawanie magazynu „Bloomberg Businesweek Polska”, z którego na początku października zrezygnowała Platforma Mediowa Point Group.
więcej
|
|
,,Świat Wiedzy" liderem pism popularnonaukowych. Wysoka sprzedaż ,,Uważam Rze Historia"
W lipcu br. większość miesięczników popularnonaukowych zanotowało spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „21. Wiek”. Pozycję lidera zajął „Świat Wiedzy” a dobry wynik odnotował „Uważam Rze Historia”.
więcej
|
|
"Gala" z Nergalem na okładce za 99 groszy
W poniedziałek, 15 października w sprzedaży pojawi się najnowsze wydanie dwutygodnika „Gala” (G+J Polska). Na okładce numeru, który ukaże się w promocyjnej cenie 0,99 zł, znalazł się Nergal.
więcej
|
|
Abp Depo do dziennikarzy: wciąż trwa walka o prawdę
Walka o prawdę wciąż trwa - mówił w sobotę na Jasnej Górze abp Wacław Depo do uczestników 1. Pielgrzymki Dziennikarzy. Zaapelował do nich o trwanie przy prawdzie opartej na fundamencie wiary oraz o miłość do Kościoła.
więcej
|
|
"Krasnojarsk zero" z nagrodą im. Beaty Pawlak
Bartosz Jastrzębski i Jędrzej Morawiecki, autorzy książki "Krasnojarsk zero" odebrali w piątek nagrodę im. Beaty Pawlak przyznawaną publikacjom na temat innych kultur, religii i cywilizacji.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Facebook to nie Dziki Zachód. Jak działać zgodnie z prawem
Portal społecznościowy Facebook odniósł na rynku polskim niebywały sukces. Widać to zarówno na prywatnych profilach, na których umieszczamy mnóstwo zdjęć, linków itp., jak i na zawodowych, biznesowych fan page’ach, gdzie czasem specjalnie zatrudnieni do tego ludzie publikują artykuły, wstawiają materiały reklamowe i na wszelkich inne sposoby dbają o promocję firmy, usług oraz produktów.
więcej
|
|
Ulga internetowa zostanie, ale w zmienionym kształcie
Ulga internetowa nie zostanie zlikwidowana - poinformował minister finansów Jacek Rostowski. Zapowiedział, że zmienią się jednak zasady jej obliczania - miałaby przysługiwać tylko osobom, które zaczynają korzystać z internetu.
więcej
|
|
YouTube zmienia algorytm wyszukiwania
Czas spędzony na oglądaniu danego filmu, a nie ilość kliknięć, ma decydować o jego pozycji w wynikach wyszukiwania na YouTube.
więcej
|
|
Nowy pasek nawigacyjny na Facebooku?
Facebook testuje nowy układ paska nawigacyjnego z wyszukiwarką i powiadomieniami.
więcej
|
|
Spotify w Krakowie
Przedstawiciele popularnego serwisu oferującego streaming muzyki, Spotify, 25 października przyjadą do Krakowa by porozmawiać z osobami zainteresowanymi technologią o którą opiera się jego działanie.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|