|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Poniedziałek, 1 Października 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
TVN na razie nie uruchomi telewizji hybrydowej
Telewizja TVN zakończyła testy telewizji hybrydowej (HbbTV) w ramach naziemnej telewizji cyfrowej, przenosząc je do wewnętrznej sieci. Na razie TVN nie planuje uruchomienia serwisów HbbTV dla widzów, bo możliwości odbioru usługi są cały czas zbyt małe.
więcej
|
|
Agora zwalnia w ,,Gazecie Wyborczej" i w internecie
Agora wręczyła wypowiedzenia pierwszym pracowników w ramach zwolnień grupowych. Etaty stracili m.in. Piotr Pacewicz i Michał Ogórek. Zwolnienia poza warszawską redakcją „Gazety Wyborczej” obejmują też szefów oddziałów lokalnych, a także internet.
więcej
|
|
Reklama w Polsce w dół o 4,9 proc., a globalnie w górę (raport)
Według ZenithOptimedia Group w br. wartość polskiego rynku reklamowego wyniesie niecałe 6,8 mld, czyli 4,9 proc. mniej niż rok wcześniej. Natomiast globalnie wydatki na reklamę wzrosną o 3,8 proc.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Wszystko przed nami" - nowy serial Ilony Łepkowskiej - nie jest hitem TVP1
Nowy serial TVP1 „Wszystko przed nami” ogląda zaledwie 1,45 mln widzów. Tym samym produkcja przegrywa z propozycjami konkurencyjnych stacji. Notuje też niższe wyniki niż emitowane tydzień temu w tym paśmie „Ranczo”.
więcej |
|
Wrzesień 2012: straciły tylko ,,Fakty", liderem ,,Wiadomości"
We wrześniu br. wśród głównych serwisów informacyjnych tylko „Fakty” zanotowały spadek oglądalności. Na pozycji lidera umocniły się „Wiadomości” TVP1, a najwięcej zyskała „Panorama”. W grupie komercyjnej liderem pozostał dziennik TVN.
więcej |
|
Jerzy Bralczyk i Zbigniew Lew-Starowicz w kampanii ,,Wyłączamy prąd. Włączamy oszczędzanie" (wideo)
Ministerstwo Środowiska rozpoczyna kampanię społeczną „Wyłączamy prąd. Włączamy oszczędzanie”. W ramach akcji są emitowane spoty, w których występują profesorowie Jerzy Bralczyk i Zbigniew Lew-Starowicz.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Łukasz Grass odchodzi z TOK FM
Łukasz Grass złożył wypowiedzenie w radiu TOK FM, w którym jest zastępcą redaktor naczelnej i kieruje programami informacyjnymi. Uzasadnia, że nowa struktura w rozgłośni mu nie pasuje i jest niezgodna z wcześniejszymi ustaleniami.
więcej
|
Videowall jak w Aljazeera w studiu ,,Faktów" i TVN24, start 3 października
Videowall o rozdzielczości 10240 x 1440 pikseli, na który składa się 64 monitorów, kamery HD, teleskopowe statywy i oświetlenie LED znajdą się w nowym studiu „Faktów” i TVN24.
więcej
|
,,Newsweek" wyprzedził ,,Uważam Rze", tracą ,,Przekrój" i ,,Wprost"
|
Duży spadek Radia ZET, zyskały Jedynka i Trójka
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN na razie nie uruchomi telewizji hybrydowej
Telewizja TVN zakończyła testy telewizji hybrydowej (HbbTV) w ramach naziemnej telewizji cyfrowej, przenosząc je do wewnętrznej sieci. Na razie TVN nie planuje uruchomienia serwisów HbbTV dla widzów, bo możliwości odbioru usługi są cały czas zbyt małe.
więcej
|
|
,,Wszystko przed nami" - nowy serial Ilony Łepkowskiej - nie jest hitem TVP1
Nowy serial TVP1 „Wszystko przed nami” ogląda zaledwie 1,45 mln widzów. Tym samym produkcja przegrywa z propozycjami konkurencyjnych stacji. Notuje też niższe wyniki niż emitowane tydzień temu w tym paśmie „Ranczo”.
więcej
|
|
Wrzesień 2012: straciły tylko ,,Fakty", liderem ,,Wiadomości"
We wrześniu br. wśród głównych serwisów informacyjnych tylko „Fakty” zanotowały spadek oglądalności. Na pozycji lidera umocniły się „Wiadomości” TVP1, a najwięcej zyskała „Panorama”. W grupie komercyjnej liderem pozostał dziennik TVN.
więcej
|
|
,,Galeria" po wakacjach: 1,8 mln widzów, wygrana tylko z TVP2
„Galeria” w pierwszym tygodniu po wakacyjnej przerwie gromadziła 1,8 mln widzów i miała niższe udziały niż w premierowym tygodniu emisji zimą br. W paśmie nadawania serialu Jedynka przegrywa z Polsatem i TVN, wygrywając jedynie z Dwójką.
więcej
|
|
TVP traci miliony przez pracowników: zawyżane budżety, zbędne zakupy, etaty bez pracy
Telewizja Polska ponosi spore straty finansowe z powodu skomplikowanej struktury organizacyjnej umożliwiającej m.in. zawyżanie budżetów niektórych produkcji i niewykorzystywanie własnych zasobów - informują w „Gazecie Wyborczej” osoby związane z TVP.
więcej
|
|
,,Ojciec Mateusz" nie daje szans konkurencji
Ósmy sezon „Ojca Mateusza” ogląda niemal tyle samo widzów, co nadawaną rok wcześniej szóstą serię produkcji. TVP1 w paśmie nadawania serialu zdecydowanie wygrywa z konkurencją. Zajmujący drugie miejsce w rynku TVN gromadzi o połowę widzów mniej.
więcej
|
|
Rusza nowy kanał Fightklub. Jaka oferta?
Dzisiaj wystartował - poświęcony sportom walki - kanał Fighklub, który zastąpił stację Sportklub+. Emitowane na jego antenie walki bokserskie i MMA komentować będą m.in. Albert Sosnowski i Paweł Nastula.
więcej
|
|
PiS oburzony na ,,Wiadomości" za relacje z marszu. Będą protesty
Prawo i Sprawiedliwość zapowiada skargi do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na sposób relacjonowania przez Telewizję Polską sobotniego marszu „Obudź się Polsko!”. W weekend przed siedzibą redakcji newsowych TVP protestowali także „Solidarni 2010”.
więcej
|
|
Media publiczne potrzebują stabilnego finansowania
Społeczeństwo ma prawo do obiektywnych informacji o wysokiej jakości. A takie zapewniają media publiczne - podkreślali uczestnicy panelu „Czy Unia Europejska przeżyje bez europejskich mediów publicznych” w czasie Europejskiego Forum Nowych Idei w Sopocie.
więcej
|
|
Joanna Racewicz o sprawie Smoleńska: ,,czuję się okłamana"
- To, co się dzieje wokół Smoleńska, nie pozwala ani wyprostować pleców, ani zmyć z siebie tego błota, które pachnie jak lotnicze paliwo - mówi Joanna Racewicz, prezenterka „Panoramy” w wywiadzie dla najnowszego wydania tygodnika „Wprost”.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat mniej będzie płacić za transmisję danych
Cyfrowy Polsat i Mobyland zawarły porozumienie dotyczące posiadanej umowy o świadczenie usług transmisji danych. Zakłada ono, że wszystkie pakiety dotychczas zakupione i niewykorzystane będą rozliczane po niższej stawce w wysokości 0,00645 zł netto za 1 MB.
więcej
|
|
Specjalne ,,Informacje kulturalne". Marta Perchuć-Burzyńska porozmawia z przechodniami
TVP Kultura zmienia formułę „Informacji kulturalnych”. Od października br. w każdym tygodniu emitowane będzie jedno wydanie specjalne, poświęcone jakiemuś szczególnie istotnemu wydarzeniu polskiego życia kulturalnego.
więcej
|
|
Wszystkie mecze Cracovii na żywo w Orange Sport lub na orange.pl
W sezonie 2012/13 kibice Cracovii Kraków będą mogli obejrzeć transmisje wszystkich meczów z udziałem swojej drużyny. Będą ona nadawane w kanale Orange Sport lub na stronie Orange.pl.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Reklama w Polsce w dół o 4,9 proc., a globalnie w górę (raport)
Według ZenithOptimedia Group w br. wartość polskiego rynku reklamowego wyniesie niecałe 6,8 mld, czyli 4,9 proc. mniej niż rok wcześniej. Natomiast globalnie wydatki na reklamę wzrosną o 3,8 proc.
więcej
|
|
Jerzy Bralczyk i Zbigniew Lew-Starowicz w kampanii ,,Wyłączamy prąd. Włączamy oszczędzanie" (wideo)
Ministerstwo Środowiska rozpoczyna kampanię społeczną „Wyłączamy prąd. Włączamy oszczędzanie”. W ramach akcji są emitowane spoty, w których występują profesorowie Jerzy Bralczyk i Zbigniew Lew-Starowicz.
więcej
|
|
,,Newsweek" i ,,Viva!" dwa razy więcej z reklam, mniej ,,Polityka" i ,,Tele Tydzień"
W sierpniu br. polskie magazyny cennikowo zarobiły z reklam 5,1 proc. więcej niż rok wcześniej. Wzrosty wynoszące ok. 100 proc. osiągnęły „Newsweek Polska” i „Viva!”, za to spore straty zanotowały „Polityka” i „Tele Tydzień”.
więcej
|
|
Agata Kulesza z wypiekaczem reklamuje konto w ING Banku Śląskim (wideo)
Rusza kampania reklamowa konta oszczędnościowego w ING Banku Śląskim. Akcję, w której występuje znana aktorka Agata Kulesza, przygotowały agencja reklamowa Brain i dom mediowy PanMedia Western.
więcej
|
|
Komisja Etyki Reklamy: reklamy Blacka z Tysonem tylko po godz. 20
Komisja Etyki Reklamy uznała, że reklamy napoju energetycznego Black (FoodCare), w których występuje Mike Tyson, powinny być emitowane tylko wieczorami, po godz. 20 - ze względu na małoletnich widzów.
więcej
|
|
Serce i Rozum ze zniżką łańcuchową reklamują Orange Open
W telewizji i punktach sprzedaży rusza kampania reklamująca nową ofertę Orange Open. Akcję, w której występują Serce i Rozum, przygotowały firmy Publicis, Film It, Human Ark i MEC.
więcej
|
|
,,2 złote dla zwierzaka" w kampanii pożyczki w BOŚ Banku (wideo)
Ruszyła kampania promująca pożyczkę gotówkową w BOŚ Banku związana z akcją „2 złote dla zwierzaka”. Działania reklamowe przygotowały i realizują firmy Walk Creative, Star Media, ENA i LEM.
więcej
|
|
,,Kupuj taniej" - eurobank promuje się z Allegro i Rainbow Tours
Rozpoczęła się kampania kont internetowych eurobanku prowadzona wspólnie z Grupą Allegro i biurem podróży Rainbow Tours. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Mind Chilli, Brasil i Starcom.
więcej
|
|
Natchnienie z natury w kampanii frytek McCain
Rusza outdoorowa kampania reklamowa frytek McCain. Akcję, prowadzoną pod hasłem „W naturze znajdujemy natchnienie do tworzenia wyjątkowych frytek”, przygotowały firma McCain przygotowała wspólnie z ZenithOptimedia Group i Fleishman-Hillard.
więcej
|
|
Nielsen: globalne nakłady na reklamę w II kw. o 2,4 proc. w górę
Globalne nakłady na reklamę sięgnęły w II kwartale 2012 roku 139 miliardów dolarów i były o 2,4 proc. większe w porównaniu z analogicznym okresem roku 2011.
więcej
|
|
Great Open House i hyperCREW wypromują Wrangler i Lee
W październiku prowadzona będzie wspólna promocja odzieży Wrangler i Lee (VF Polska Distribution). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencje Great Open House i hyperCREW.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Agora zwalnia w ,,Gazecie Wyborczej" i w internecie
Agora wręczyła wypowiedzenia pierwszym pracowników w ramach zwolnień grupowych. Etaty stracili m.in. Piotr Pacewicz i Michał Ogórek. Zwolnienia poza warszawską redakcją „Gazety Wyborczej” obejmują też szefów oddziałów lokalnych, a także internet.
więcej
|
|
,,Newsweek" i ,,Viva!" dwa razy więcej z reklam, mniej ,,Polityka" i ,,Tele Tydzień"
W sierpniu br. polskie magazyny cennikowo zarobiły z reklam 5,1 proc. więcej niż rok wcześniej. Wzrosty wynoszące ok. 100 proc. osiągnęły „Newsweek Polska” i „Viva!”, za to spore straty zanotowały „Polityka” i „Tele Tydzień”.
więcej
|
|
Wydawca "Polityki" przekształci się w spółkę, o przyszłości zdecyduje 20 wspólników
Wydawca m.in. tygodników "Polityka", "Forum" oraz współwłaściciel radia TOK FM przekształci się ze spółdzielni w spółkę - zdecydowało w piątek walne zgromadzenie członków spółdzielni.
więcej
|
|
I półrocze 2012: ,,Scooby-Doo!" liderem wśród pism dziecięcych
W I półroczu br. w segmencie miesięczników dla dzieci pozycję lidera sprzedaży obroniło pismo „Scooby-Doo!”. Największym wzrostem pochwalić się może „Rajdek. Mała Wyścigówka”, z kolei najwięcej stracił „Spiderman Magazyn”.
więcej
|
|
,,Art & Business" wchodzi na giełdę
Spółka Art & Business Magazine, wydawca miesięcznika „Art & Business”, we wtorek 2 października br. zadebiutuje na New Connect, alternatywnym parkiecie warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych. Do obrotu trafi 10 milionów akcji spółki.
więcej
|
|
25 tys. zł i samochód do wygrania w loterii ,,Super Expressu"
W poniedziałek 1 października br. w „Super Expressie” (Murator) rusza nowa ogólnopolska loteria dla czytelników, w której wygrać można m.in. 25 tys. zł i samochód. Zabawę wspiera kampania promocyjna.
więcej
|
|
,,National Geographic Polska" z książką Beaty Pawlikowskiej
Do całego nakładu październikowego wydania miesięcznika „National Geographic Polska” (G+J Polska) dołączona została premierowa książka autorstwa Beaty Pawlikowskiej, zatytułowana „Podróżuj, módl się i kochaj”.
więcej
|
|
Koniec agencji ISB
Agencja ISB przestała w piątek działać pod auspicjami Euromoney Polska - po 11 latach istnienia.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|