|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 14 Września 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Wprost", ,,Uważam Rze" i ,,Polityka": pomysł Lisa dziwaczny i zaskakujący
Przedstawiciele „Polityki”, „Wprost” i „Uważam Rze” negatywnie oceniają propozycję Tomasza Lisa, żeby tygodniki opinii solidarnie podniosły swoje ceny. Chociaż zaznaczają, że osobne podwyżki są nieuniknione.
więcej
|
|
Gazeta ,,Nasze Miasto" stawia na rozrywkę. Niższe ceny reklam
Grupa Polskapresse wierzy w prasę bezpłatną, dlatego odświeży „Echo Miasta”, przekształcając go w „Nasze Miasto”. Tytuł zyska nową szatę graficzną, postawi na treści rozrywkowe, a ceny reklam zostaną znacznie obniżone.
więcej
|
|
Monetyzacja treści w internecie z góry skazana na niepowodzenie?
Czy Polacy chętnie będą płacić za treści udostępniane w internecie czy też zrobią wszystko, aby płatne serwisy ominąć - mówią w rozmowie z nami eksperci z wydawnictw Ringier Axel Springer, Murator, INFOR Biznes oraz G+J.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TVN obniża ceny reklam. ,,Mam talent!" oraz programy z Gessler najdroższe
W październikowym cenniku reklamowym TVN najdroższe są spoty przy piątej edycji show „Mam talent!”, wysoko wycenione zostały też „Kuchenne rewolucje” i nowy program „MasterChef”. Średnio ceny reklam spadły jednak w skali roku o 2,3 proc.
więcej |
|
Chłodne przyjęcie iPhone'a 5
Zapowiedź nowego modelu iPhone'a przez Apple nie budzi u branżowych ekspertów entuzjazmu.
więcej |
|
I półrocze 2012: tylko ,,Zwierciadło" zyskało wśród pism luksusowych, ,,Twój Styl" liderem
W I półroczu br. prawie wszystkie miesięczniki luksusowe i shoppingowe dla kobiet zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Sukces”. Jedynym wzrostem pochwalić się może „Zwierciadło”.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN obniża ceny reklam. ,,Mam talent!" oraz programy z Gessler najdroższe
W październikowym cenniku reklamowym TVN najdroższe są spoty przy piątej edycji show „Mam talent!”, wysoko wycenione zostały też „Kuchenne rewolucje” i nowy program „MasterChef”. Średnio ceny reklam spadły jednak w skali roku o 2,3 proc.
więcej
|
|
,,Klan" zyskał widzów i jest liderem pasma
Telenowelę “Klan” w nowym sezonie ogląda o 80 tys. widzów więcej niż rok wcześniej. Serial daje TVP1 pozycję lidera rynku wśród wszystkich widzów, zaś w grupie komercyjnej przegrywa z Polsatem.
więcej
|
|
Hanna Lis zostanie dodatkowe 20 tys. zł? TVP zaprzecza i pozywa ,,Super Express"
TVP zamierza pozwać „Super Express” za to, że rozpowszechnia - jej zdaniem - nieprawdziwe informacje o zarobkach Hanny Lis. Spółka zaprzecza, że prezenterka dostanie dodatkowe wynagrodzenie za prowadzenie rozmów w „Pytaniu na śniadanie”.
więcej
|
|
Rusza ,,Studio TTV" Moniki Richardson i Romana Czejarka. Co w programie?
Kanał TTV od 15 września br. emitować będzie nowy, weekendowy talk-show „Studio TTV”, będący podsumowaniem tygodnia w świecie polityki i showbiznesu. Prowadzić go będą Monika Richardson i Roman Czejarek.
więcej
|
|
Joanna Liszowska, Anna Guzik i Marek Bukowski jesienią w Polsat Cafe
W jesiennej ramówce Polsat Cafe znajdzie się pięć nowych polskich programów, w tym reality-show Joanny Liszowskiej i program o zdrowym odżywianiu prowadzony przez Annę Guzik. Nowa twarzą kanału został też aktor Marek Bukowski.
więcej
|
|
,,Dlaczego ja?" straciło 160 tys. widzów, ale przegrywa tylko z TVP1
Serial paradokumentalny Polsatu „Dlaczego ja?” przyciąga w nowym sezonie 160 tys. oglądających mniej niż rok temu. Format zajmuje drugie miejsce w grupie wszystkich widzów, ale jest liderem w grupie komercyjnej 16-49.
więcej
|
|
Jacek Weksler odchodzi z Telewizji Polskiej
Jacek Weksler, dyrektor biura koordynacji programowej, w poniedziałek 17 września kończy pracę w Telewizji Polskiej. Jego obowiązki przejmie Maciej Bernatt-Reszczyński.
więcej
|
|
TV Trwam chce transmitować mecz Polska-Anglia
Telewizja Trwam zainteresowaniem jest zakupem praw do transmisji meczu piłkarskiego Polska-Anglia, który odbędzie się 16 października br. w Warszawie. Reprezentujący stację poseł PiS Andrzej Jaworski wysłał już oficjalne pismo w tej sprawie do firmy Sportfive.
więcej
|
|
TVP chce wyjaśnić sprawę rzekomego mobbingu w TVP Rzeszów
- Telewizji Polskiej zależy na tym, by szybko wyjaśnić sprawę domniemanych zarzutów o mobbing w TVP Rzeszów - poinformowała Wirtualnemedia.pl Joanna Stempień-Rogalińska, rzecznik prasowa TVP.
więcej
|
|
Liga włoska na żywo w nSport HD
Platforma n nabyła prawa do pokazywania meczów włoskiej ligi w piłce nożnej Seria A. Spotkania będzie można śledzić od soboty na kanale nSport HD.
więcej
|
|
Sportklub z wieczornym pasmem magazynowym
Od poniedziałku 17 września br. wieczorami kanał Sportklub emitować będzie nowe pasmo publicystyczne, składające się z kilku magazynów.
więcej
|
|
Jennifer Lopez zainwestowała w NuvoTV
Amerykańska piosenkarka, aktorka i celebrytka, Jennifer Lopez, kupiła udziały w anglojęzycznej telewizji dla Latynosów NuvoTV.
więcej
|
|
MŚ w kolarstwie szosowym na żywo w Eurosporcie
Kanał Eurosport na żywo będzie pokazywać transmisje z MŚ w kolarstwie szosowym, które odbywać się będą od 16 do 23 września br.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Wprost", ,,Uważam Rze" i ,,Polityka": pomysł Lisa dziwaczny i zaskakujący
Przedstawiciele „Polityki”, „Wprost” i „Uważam Rze” negatywnie oceniają propozycję Tomasza Lisa, żeby tygodniki opinii solidarnie podniosły swoje ceny. Chociaż zaznaczają, że osobne podwyżki są nieuniknione.
więcej
|
|
Gazeta ,,Nasze Miasto" stawia na rozrywkę. Niższe ceny reklam
Grupa Polskapresse wierzy w prasę bezpłatną, dlatego odświeży „Echo Miasta”, przekształcając go w „Nasze Miasto”. Tytuł zyska nową szatę graficzną, postawi na treści rozrywkowe, a ceny reklam zostaną znacznie obniżone.
więcej
|
|
Monetyzacja treści w internecie z góry skazana na niepowodzenie?
Czy Polacy chętnie będą płacić za treści udostępniane w internecie czy też zrobią wszystko, aby płatne serwisy ominąć - mówią w rozmowie z nami eksperci z wydawnictw Ringier Axel Springer, Murator, INFOR Biznes oraz G+J.
więcej
|
|
I półrocze 2012: tylko ,,Zwierciadło" zyskało wśród pism luksusowych, ,,Twój Styl" liderem
W I półroczu br. prawie wszystkie miesięczniki luksusowe i shoppingowe dla kobiet zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Sukces”. Jedynym wzrostem pochwalić się może „Zwierciadło”.
więcej
|
|
,,Fakt" obniża cenę o 1 zł, bo promuje Lotto Plus
Dziennik „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) w piątek 14 września br. ukaże się w cenie 0,90 zł, czyli o 1 zł niższej niż normalnie w piątki. To element akcji promocyjnej nowej gry liczbowej Lotto Plus.
więcej
|
|
Agnieszka Jastrzębska redaktor naczelną ,,Gali"
Agnieszka Jastrzębska została nową redaktor naczelną dwutygodnika „Gala” (G+J Polska). Stanowisko objęła 13 września br.
więcej
|
|
Specjalne wydanie ,,Wprost" o generale Petelickim
AWR „Wprost” przygotował specjalne wydanie tygodnika „Wprost” pod tytułem „Petelicki. Ostatni strzał” poświęcone zmarłemu generałowi Sławomirowi Petelickiemu. W druku ukaże się ono w najbliższy poniedziałek. Nad powstaniem numeru czuwał Sylwester Latkowski.
więcej
|
|
,,Wysokie Obcasy" z trendami na jesień i zimę 2012/2013
W najbliższą sobotę 15 września br. z „Gazetą Wyborczą” (Agora) ukaże się specjalne wydanie magazynu „Wysokie Obcasy” poszerzone o strony poświęcone trendom w modzie w sezonie 2012/2013.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Monetyzacja treści w internecie z góry skazana na niepowodzenie?
Czy Polacy chętnie będą płacić za treści udostępniane w internecie czy też zrobią wszystko, aby płatne serwisy ominąć - mówią w rozmowie z nami eksperci z wydawnictw Ringier Axel Springer, Murator, INFOR Biznes oraz G+J.
więcej
|
|
SEO czy PPC?
Pozycjonowanie czy AdWords? Wyniki organiczne czy linki sponsorowane? SEO czy PPC? Ten różnie określany problem dotyczy wielu osób podejmujących decyzję o promocji swojej strony w wyszukiwarce. Oceniając oba te obszary w oparciu o 10 kryteriów, postarajmy się odpowiedzieć na to pytanie.
więcej
|
|
Spersonalizowane wyniki wyszukiwania w Google i na Facebooku - wyższa jakość czy manipulacja?
W jaki sposób rozwój serwisów społecznościowych wpływa na zmiany w wyszukiwarkach? Jakie szanse tworzy to dla reklamodawców, a jakie zagrożenia niesie dla użytkowników? Pisze o tym Mariusz Łukasik.
więcej
|
|
Na Facebooku znów ,,uśmiercono" Morgana Freemana
Strona z informacją o śmierci Morgana Freemana pojawiła się na Facebooku. 75-letni aktor na szczęście ciągle ma się dobrze.
więcej
|
|
eBay ma nowe logo
Jeden z największych serwisów zakupowych na świecie, eBay, zaprezentował nowe logo.
więcej
|
|
W Europie najwięcej czasu na gry online przeznaczają Niemcy, Polacy w czołówce
W lipcu bieżącego roku witryny z grami online odwiedziło 244,6 miliona europejskich użytkowników internetu, spędzając na nich średnio 1,6 godz. - wynika z danych firmy badawczej comScore.
więcej
|
|
Przychód Twittera z reklam wzrośnie w tym roku o ponad 100 proc.
W bieżącym roku globalny przychód Twittera z reklam wzrośnie o 106,7 proc. - do 288,3 miliarda dolarów.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|