|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Poniedziałek, 3 Września 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Sierpień: zyskał ,,Teleexpress", liderem ,,Wiadomości"
W sierpniu wśród głównych serwisów informacyjnych tylko „Teleexpress” zanotował wzrost oglądalności. Pozycję lidera obroniły „Wiadomości” TVP1, natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej - „Fakty” TVN. Największy spadek zanotowała „Panorama”.
więcej
|
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w lipcu 2012 roku
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (lipiec 2012 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacja?
więcej
|
|
Monika Olejnik kontra Konrad Piasecki
Program Moniki Olejnik „Gość Radia ZET” od września będzie emitowany w Radiu ZET tuż po skróconym serwisie o 8.00, a nie kwadrans później jak dotąd. Tym samym konkurować będzie bezpośrednio z audycją „Kontrwywiad” Konrada Piaseckiego, nadawaną w RMF FM.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Sierpień: zyskał ,,Teleexpress", liderem ,,Wiadomości"
W sierpniu wśród głównych serwisów informacyjnych tylko „Teleexpress” zanotował wzrost oglądalności. Pozycję lidera obroniły „Wiadomości” TVP1, natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej - „Fakty” TVN. Największy spadek zanotowała „Panorama”.
więcej
|
|
TVP nie pokaże meczów Polski w eliminacjach mundialu? ,,Wygórowane oczekiwania finansowe Sportfive"
Telewizja Polska nie kupiła jeszcze praw do transmitowania meczów piłkarskiej reprezentacji Polski w ciągu najbliższych dwóch lat. TVP tłumaczy, że oferująca te prawa firma Sportfive ma „wygórowane oczekiwania finansowe”.
więcej
|
|
Cyfra+ dwa razy więcej na reklamę niż Cyfrowy Polsat i N
W br. trzy największe telewizyjne platformy cyfrowe cennikowo przeznaczyły na reklamę (bez internetu) ponad jedną trzecią więcej niż rok wcześniej. O ponad 50 proc. wzrosły wydatki reklamowe Canal+ Cyfrowego i Cyfrowego Polsatu, za to spadły w przypadku platformy N.
więcej
|
|
Gwiazdy w ramie od obrazu promują jesień w Polsacie (wideo)
W jesiennym spocie wizerunkowym Polsatu gwiazdy programów i seriali stacji bawią się ramą od obrazu, przekazując ją sobie nawzajem. W sumie powstały trzy wersje filmu, różniące się postaciami, które się w nich pojawiają.
więcej
|
|
Kino Polska Muzyka zniknęło z satelity i Cyfry+. ,,Ogromne koszta"
Kanał Kino Polska Muzyka z dniem 31 sierpnia br. zakończył emisję na satelicie Hot Bird i tym samym wyłączony został z oferty platformy Cyfry+. Kanał pozostaje jednak w ofercie sieci kablowych.
więcej
|
|
TV Puls z nową oprawą, logo i kampanią (wideo)
Stacja TV Puls wraz z wprowadzeniem jesiennej ramówki zyska ową oprawę i odświeżone logo. Nowa oferta programowa wspierana będzie kampanią zewnętrzną pod hasłem „więcej niż rozrywka”, a na antenie emitowany będzie spot autopromocyjny.
więcej
|
|
,,Stare dranie" i ,,Kręcimy z gwiazdami" jesienią w TV Puls
TV Puls jesienią emitować będzie dwa nowe polskie programy „Stare dranie” i „Kręcimy z gwiazdami”. Poza tym w stacji pojawią się trzy nowe seriale amerykańskie oraz telenowela meksykańska. Sporą część ramówki zajmą pozycje dla dzieci.
więcej
|
|
Gwiazdy TVN wygrały 2-1 z politykami
Wynikiem 2:1 zakończył się w niedzielę mecz gwiazdy TVN kontra politycy. Dochód z meczu trafi do fundacji TVN "Nie jesteś sam".
więcej
|
|
ATM Grupa: 0,10 mln zł zysku netto w I poł. 2012 r., spadek o 76,9%
Spółka ATM Grupa, producent filmów i programów telewizyjnych, miała 0,10 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I poł. 2012 roku wobec 0,42 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Monika Olejnik kontra Konrad Piasecki
Program Moniki Olejnik „Gość Radia ZET” od września będzie emitowany w Radiu ZET tuż po skróconym serwisie o 8.00, a nie kwadrans później jak dotąd. Tym samym konkurować będzie bezpośrednio z audycją „Kontrwywiad” Konrada Piaseckiego, nadawaną w RMF FM.
więcej
|
|
9 nowych programów jesienią w RMF FM. Bez Roberta Konatowicza
Jesienią w RMF FM pojawi si e dziewięć nowych pozycji programowych. Spore zmiany będą w niedziele, gdzie znajdzie się reporterski „Tygodnik RMF FM” oraz nowe pasmo muzyczne Marcina Jędrycha i Tomasz Brhela „Wszystko gra!”. Na antenie nie będzie już za to Roberta Konatowicza.
więcej
|
|
Radio ZET z nową audycją Rafała Bryndala, ale bez Niekrytego Krytyka
Jesienna ramówka Radia ZET nie przyniesie rewolucji, choć będzie w niej kilka nowości: nowy program Rafała Bryndala, nowa codzienna audycja rozrywkowa oraz nowy cykl Janusza Weissa. Z anteny znika Niekryty Krytyk oraz magazyn „Nie do zobaczenia”.
więcej
|
|
Jesień w Radiu Wawa
Od 3 września rusza jesienna ramówka Radia Wawa, a wraz z nią pojawią się nowe propozycje. Na antenie stacji zadebiutują weekendowe programy - „Wielka Płyta” Roberta Kilena oraz „Co nowego?” Pawła Wiszniewskiego.
więcej
|
|
Marek Balawajder dyrektorem informacji RMF FM
Marek Balawajder 1 września br. awansował na stanowisko dyrektora informacji RMF FM. Dotąd zajmował je Tadeusz Sołtys, prezes i dyrektor programowy RMF FM.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Anna Przybylska będzie reklamować płatki śniadaniowe Nestlé
Aktorka Anna Przybylska wystąpi w jesiennej kampanii reklamowej płatków śniadaniowych Nestlé (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific). Akcja będzie prowadzona w telewizji, prasie i sklepach.
więcej
|
|
Misja w kosmos reklamuje Kinder Niespodziankę (wideo)
Rusza kampania reklamowa nowej serii słodyczy Kinder Niespodzianka (Ferrero Polska). Akcję, prowadzoną w telewizji i kinach, przygotowały firmy R&R Studio Kreatywne i Lemon Film Studio.
więcej
|
|
Doświadczenie, znaczenie i nowe logo w kampanii Lux Medu
Rusza wizerunkowa kampania reklamowa sieci prywatnej opieki zdrowotnej Lux Med prezentująca jej nową identyfikację wizualną. Akcję przygotowały agencja reklamowa Change Integrated i dom mediowy Equinox Polska.
więcej
|
|
,,Każde wnętrze to dobry materiał" w kampanii IKEA
W Łodzi rozpoczęła się outdoorowa kampania reklamowa IKEA pod hasłem „Każde wnętrze to dobry materiał”. Akcję przygotowały agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw i dom mediowy MEC.
więcej
|
|
Mumio reklamuje Samsunga Galaxy S III w Plusie (wideo)
Startuje kampania reklamowa sieci Plus pod hasłem „Najlepsze smartfony w najlepszych cenach”. Akcję, w której występuje kabaret Mumio, przygotowały agencje PZL i Pompidou oraz dom mediowy Media Direction OMD.
więcej
|
|
,,Czas na drugie śniadanie!" - zegarki w promocji serów Hochland
Pod hasłem „Czas na drugie śniadanie!” ruszyła promocja serów topionych Hochland. Akcję wymyśliła i realizuje agencja reklamowa V&P.
więcej
|
|
Studenci Politechniki Dziecięcej promują Rzeszów jako miasto innowacji (wideo)
Miasto Rzeszów udostępniło nowy spot prezentujący jego ofertę dla studentów. Reklama - przygotowane przez agencję Bogaczewicz - to główny element kampanii zaplanowanej na październik.
więcej
|
|
Leo Messi i Karim Benzema reklamują FIFA 13 (wideo)
EA Sports udostępniła spot pod hasłem „Witaj w Klu13ie” reklamujący grę piłkarską FIFA 13. W reklamie występują znani piłkarze, m.in. Leo Messi, Karim Benzema i Joe Hart.
więcej
|
|
Serce i Rozum z doktor Zającem reklamują FunPack HD w Orange (wideo)
Startuje kolejna kampania reklamowa FunPacku HD w Orange z udziałem Serca i Rozumu. Akcję przygotowały agencja reklamowa Publicis i dom mediowy MEC.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Tygodnik ,,Wprost" z nowym layoutem i winietą (wideo)
Tygodnik „Wprost” (AWR „Wprost”) zyskał właśnie odświeżoną winietę i nowy layout. - Jego struktura przypomina portal internetowy, ale jest jednocześnie przejrzysta i elegancka - mówi Kasper Skirgajłło-Krajewski, dyrektor artystyczny pisma.
więcej
|
|
Miesięczniki dla dzieci: ,,Monster High" już na podium, ,,Scooby-Doo!" liderem
W maju br. w segmencie miesięczników dla dzieci liderem sprzedaży było pismo „Scooby-Doo!”. Na podium znalazł się także nowy magazyn „Monster High”. Największy wzrost zanotowały „Zabawy i Marzenia z Barbie”, z kolei najwięcej straciły „Czarodziejki Witch”.
więcej
|
|
Jesienna metamorfoza ,,Kropki TV"
Tygodnik telewizyjny „Kropka TV” (P&P) od wydania, które ukaże się w poniedziałek 3 września br., publikować będzie więcej opisów filmów i programów rozrywkowych oraz zyska nową szatę graficzną. Zmiany obejmą też dodatek kulinarny.
więcej
|
|
Rafał Drzewiecki i Krzysztof Jedlak przeszli do ,,Dziennika Gazety Prawnej"
Rafał Drzewiecki, związany dotąd z „Faktem”, został nowym sekretarzem redakcji „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes). Z kolei Krzysztof Jedlak, były naczelny „Parkietu”, obejmie w „DGP” stanowisko szefa działu Podatki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Tomasz Dąbrowski przeszedł z Presspubliki do Mediów Regionalnych
Tomasz Dąbrowski objął stanowisko krajowego dyrektora sprzedaży reklamy w Grupie Media Regionalne. Zastąpił Bartosza Kwarciaka, który odszedł ze spółki.
więcej
|
|
,,Polityka" prezentuje ,,Historię Chińczyków"
W środę 5 września br. w sprzedaży pojawi się kolejny Pomocnik Historyczny „Polityki” („Polityka” Spółdzielnia Pracy). Wydanie zatytułowane będzie „Historia Chińczyków”.
więcej
|
|
Jesienny rozkład jazdy pociągów z ,,Dziennikiem Zachodnim"
W poniedziałek (3. września) do Dziennika Zachodniego (Polskapresse) zostanie dołączony aktualny jesienny rozkład jazdy pociągów.
więcej
|
|
,,Super Express" z planem lekcji i książką o II wojnie światowej
W poniedziałek 3 września br. do całego nakładu „Super Expressu” (Murator) bezpłatnie dołączony zostanie plan lekcji oraz kalendarz ucznia.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w lipcu 2012 roku
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (lipiec 2012 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacja?
więcej
|
|
Facebook i YouTube sporo w dół, wyprzedza je Onet
W lipcu br. czołowe serwisy w Polsce zanotowały mniejszą odwiedzalność niż miesiąc wcześniej. Po 500-800 tys. użytkowników straciły Facebook i YouTube, które wyprzedził Onet.
więcej
|
|
Facebook walczy z fałszywymi kliknięciami ,,Lubię to!"
Facebook wdraża nowe rozwiązania, które mają pomóc w usuwaniu fikcyjnych kont, służących tylko do klikania przycisku „Lubię to!”.
więcej
|
|
Zmiany w NK.pl: Rafał Skwiot za Gajewską, Marcin Barciński za Włochowicza
Rafał Skwiot przejmuje w Naszej Klasie, właścicielu NK.pl, obowiązki dotychczasowej szefowej komunikacji i marketingu Joanny Gajewskiej. Natomiast Marcin Barciński obejmuje funkcję head of mobile, którą poprzednio pełnił Szymon Włochowicz.
więcej
|
|
Brytyjczycy najbardziej zaangażowanymi internautami w Europie, Polska w czołówce
Statystyczny europejski internauta spędził w lipcu w sieci 25,9 godziny - wynika z danych firmy badawczej comScore.
więcej
|
|
Facebook rośnie zdecydowanie wolniej
Reklamowy przychód Facebooka nie wzrośnie w tym roku tak bardzo jak wcześniej zakładali analitycy.
więcej
|
|
Płatności bezpośrednie (peer to peer) Alior Sync i PayPal
Bank Alior Sync i system płatności PayPal nawiązały współpracę w celu uproszczenia płatności w internecie.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|