|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 31 Sierpnia 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Urszula Hincz i Iza Miko nowymi twarzami ,,Pytania na śniadanie"
Odświeżone „Pytanie na śniadanie” TVP2 prowadzić będą trzy stałe pary, a wśród gospodarzy nową twarzą będzie Urszula Chincz. Z kolei aktorka Iza Miko poprowadzi cykl o ogrodach, a magazyn zyska podział na trzy części, nową czołówkę i scenografię.
więcej
|
|
Główne stacje jesienią postawią na seriale (raport)
W jesiennych ramówkach czterech największych stacji telewizyjnych pojawi się aż pięć nowych seriali. Nie będzie natomiast żadnego nowego widowiska rozrywkowego na żywo. Szczegóły jesieni w telewizji w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TV Biznes nie jest rentowna, ale Polsat jej nie zamknie
- Kanał TV Biznes obecnie nie zarabia na siebie - przyznaje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Maciej Stec, członek zarządu Telewizji Polsat. Spółka nie zamierza jednak zamykać kanału, ale zamierza sprawić, by znów był rentowny.
więcej
|
|
Cyfra+ i Play poszerzają współpracę: wspólna oferta telewizji i komórek
Operator komórkowy Play i platforma Cyfra+ poszerzają współpracę. Od 31 sierpnia br. w sprzedaży będą wspólne pakiety z kanałami telewizyjnymi Cyfry+ i usługami telefonii komórkowej Play.
więcej
|
|
Polsat nie oszczędza na ramówce, mimo kryzysu
Mimo kryzysu na rynku reklamy Telewizja Polsat nie wprowadziła specjalnych cięć w budżecie jesiennej ramówki głównej anteny. - Koszty ramówki są na stabilnym poziomie - powiedział Maciej Stec, członek zarządu Polsatu.
więcej
|
|
Polsat może uruchomić nowy kanał tematyczny jeszcze w tym roku
Polsat pracuje nad uruchomieniem nowych kanałów tematycznych, poinformował prezes Cyfrowego Polsatu Dominik Libicki. Z jego wypowiedzi wynika, że jeden z tych projektów może być uruchomiony jeszcze w tym roku.
więcej
|
|
Kanałów Cyfry+ nie będzie na YouTube. ,,Nie prowadzimy rozmów"
- Nie prowadziliśmy i nie prowadzimy żadnych rozmów na temat udostępniania naszych kanałów w serwisie YouTube - powiedziała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Beata Mońka, prezes Canal+ Cyfrowego.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat wierzy w PPV. Będą kolejne płatne walki
- Sprzedaliśmy kilkadziesiąt tysięcy dostępów do walki Pawła Głażewskiego z Royem Jones'em Jr. - poinformował wczoraj Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu i zapowiedział, że platforma oferować zamierza gale sztuk walki w systemie PPV cyklicznie.
więcej
|
|
Michał Boni: zmiana finansowania mediów publicznych od 2015 roku
W 2012 i 2013 roku nie ma potrzeby dokonywania zmian systemowych w mediach publicznych - uważa szef MAC Michał Boni. Dziś warto rozpocząć debatę na temat zadań i finansowania radia i telewizji, tak aby te zmiany wprowadzać w życie np. od 2015 - dodaje.
więcej
|
|
99,5 mln zł zysku netto Cyfrowego Polsatu w II kw 2012, 3,5 mln abonentów
Skonsolidowany zysk netto Cyfrowego Polsatu w drugim kwartale 2012 roku wzrósł rdr do 99,5 mln zł z 69,5 mln zł - podała spółka w komunikacie. Konsensus rynkowy zakładał zysk netto w II kw. 2012 r. na poziomie 99,4 mln zł.
więcej
|
|
Jesień w Planete+: Steve Jobs, Amy Winehouse i tłumaczenie na język migowy
W jesiennej ramówce Planete+ znajdą się różne cykle tematyczne emitowane w stałych pasmach. Widzowie zobaczą m.in. filmy o Stevie Jobsie, Marku Zuckerbergu i Amy Winehouse. Nowością będą dokumenty z tłumaczeniem na język migowy.
więcej
|
|
,,Krypto Superpies" w jesiennej ramówce Boomerang
W jesiennej ramówce kanału Boomerang pojawi się nowy animowany serial „Krypto Superpies”. Będzie on emitowany w dni powszednie.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Robert Janowski w Radiu Złote Przeboje
Autorski program Roberta Janowskiego oraz nowy konkurs Marzeny Rogalskiej to główne nowości jesiennej ramówki Radiu Złote Przeboje, która rusza od 3 września.
więcej
|
|
Jan Dworak: media publiczne bez reklam, ale muszą mieć inne źródło finansowania
Media publiczne bez reklam? – To możliwe, ale najpierw trzeba zapewnić im inne źródło finansowania - podkreśla Jan Dworak, przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. - Dla mnie wzorem są ci nadawcy publiczni z Europy Zachodniej, gdzie reklamy są ograniczone albo nie ma ich w ogóle. Rządowy projekt nowej ustawy medialnej miał być znany jeszcze w sierpniu, ale już wiadomo, że prędko nie będzie gotowy.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Konkurs czy loteria - co lepsze w promocji konsumenckiej?
Nowocześni konsumenci stają się coraz odporniejsi na informacje o promocjach, dlatego marketerzy zastanawiają się, jakie mechanizmy zastosować, by dotrzeć do nich z odpowiednim komunikatem. Jedną z możliwości jest zorganizowanie konkursu konsumenckiego lub loterii. Co jest lepszym wyborem? Na to pytanie odpowiada Tomasz Kowalczyk z agencji reklamowej Czart.
więcej
|
|
UPC i Vectra więcej na reklamę, Netia trzy razy mniej
W br. polskie sieci kablowe cennikowo przeznaczyły na reklamę (bez internetu) 7,5 proc. więcej niż rok wcześniej. UPC wydała 6 proc., a Vectra 21 proc. więcej. Za to wydatki reklamowe Netii spadły prawie trzykrotnie.
więcej
|
|
,,Pomyśl zanim wrzucisz" - kampania do rodziców nt. zdjęć dzieci w internecie
Fundacja Dzieci Niczyje rozpoczyna akcję „Pomyśl zanim wrzucisz” przestrzegającą rodziców przed nieroztropnym umieszczeniem fotografii swoich dzieci w internecie, np. w serwisach społecznościowych. Pomysł i kreację kampanii przygotowała agencja Publicis.
więcej
|
|
Frugo ostrzega uczniów w kampanii ,,Back2School"
Rusza outdoorowa kampania „Back2School” reklamująca napój Frugo (FoodCare). Akcję przygotowały agencja Grey i dom mediowy Mindshare.
więcej
|
|
,,Marzenia Ziemniaka" w kampanii nowych smaków Lay's
Pod hasłem „Spełniaj marzenia Ziemniaka przed końcem świata” startuje kampania reklamująca nowe wersje smakowe chipsów Lay’s (PepsiCo). Akcję przygotowały agencja reklamowa BBDO Warszawa i dom mediowy OMD.
więcej
|
|
,,Jedyna taka telewizja w Play"
Pod hasłem „Jedyna taka telewizja w Play” w sobotę 1 września br. ruszy kampania promującą ofertę wspólnych pakietów telewizyjnych Cyfry+ i usług telefonii komórkowej Play.
więcej
|
|
Polsat: rynek reklamy tv w całym 2012 r. może spaść o 4-6 proc
Rynek reklamy telewizyjnej w całym 2012 roku może spaść o 4-6 proc. - poinformował wczoraj dziennikarzy Maciej Stec, członek zarządu Telewizji Polsat.
więcej
|
|
Cormedia z działem new business. Agnieszka Jasieńczuk na czele
Dom mediowy Cormedia wyodrębnił w swojej strukturze dział new business. Kierownictwo objęła w nim Agnieszka Jasieńczuk.
więcej
|
|
,,Początek czegoś niezwykłego" w kampanii Nestea Green Tea
W telewizji, prasie, internecie i w formie samplingów trwa kampania wprowadzająca na rynek napój Nestea Green Tea (Coca-Cola Poland Services). Akcję przygotowały i realizują firmy McCann Ericson, K2, Starcom, Euro RSCG 4D i Euro RSCG Sensors.
więcej
|
|
,,Pokochaj swoje włosy" - Philips Haircare z ,,Metamorfozami" w ,,Dzień Dobry TVN"
Rusza kolejna edycja kampanii „Pokochaj swoje włosy” reklamującej Philips Haircare. Akcję, prowadzoną we współpracy z programem „Dzień Dobry TVN”, przygotowały agencje Ogilvy Brand Consulting, Ogilvy & Mather Advertising i Ogilvy Action.
więcej
|
|
ZenithOptimedia Group zareklamuje drukarki Brother dla firm
Dom mediowy ZenithOptimedia Group przygotuje i zrealizuje kampanię reklamową wprowadzającą na polski rynek serię drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych marki Brother dla małych i średnich firm. Akcja obejmie internet i prasę.
więcej
|
|
Agnieszka Strzemińska w Netizens Peppermint
Agnieszka Strzemińska dołączyła do zespołu agencji komunikacji marketingowej Netizens Peppermint, gdzie będzie pracować na stanowisku senior strategic planner.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|