|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 29 Sierpnia 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Hanna Lis i Ewa Wanat w ,,Pytaniu na śniadanie"
Hanna Lis i Ewa Wanat to nowe twarze „Pytania na śniadanie”. Obie dziennikarki poprowadzą nowy publicystyczny cykl „Kobiecy punkt widzenia”, który nadawany będzie w pierwszej części porannego magazynu TVP2 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Wydarzenia" i ,,Interwencja" w strukturach Polsat News
Zarząd Telewizji Polsat zdecydował o włączeniu wszystkich redakcji pionu informacji i publicystyki Polsatu w struktury Polsat News, którego dyrektorem jest Henryk Sobierajski. W związku z tym stanowiska kierownicze przestali pełnić Jarosław Gugała i Bogusław Chrabota.
więcej
|
|
Chludziński: Na rynku reklamy mamy renesans metody siłowej
- Na polskim rynku reklamy widać renesans metody siłowej w jej bardziej wyrafinowanym wydaniu. Dzięki dostępności interaktywnych technologii marki dostają cudowną możliwość znajdowania się zawsze tam, gdzie trzeba - mówi nam Jarosław Chludziński, szef agencji PZL.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Hanna Lis i Ewa Wanat w ,,Pytaniu na śniadanie"
Hanna Lis i Ewa Wanat to nowe twarze „Pytania na śniadanie”. Obie dziennikarki poprowadzą nowy publicystyczny cykl „Kobiecy punkt widzenia”, który nadawany będzie w pierwszej części porannego magazynu TVP2 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Wydarzenia" i ,,Interwencja" w strukturach Polsat News
Zarząd Telewizji Polsat zdecydował o włączeniu wszystkich redakcji pionu informacji i publicystyki Polsatu w struktury Polsat News, którego dyrektorem jest Henryk Sobierajski. W związku z tym stanowiska kierownicze przestali pełnić Jarosław Gugała i Bogusław Chrabota.
więcej
|
|
Polacy oglądają więcej seriali i programów dla dzieci, a mniej teleturniejów
W ciągu ostatnich dziesięciu lat wśród polskich telewidzów wzrosło zainteresowanie serialami i sitcomami oraz programami dla dzieci. Z kolei mniej popularne stały się telenowele fabularne i teleturnieje.
więcej
|
|
Maciej Rock: palę marihuanę. Polsat: bez komentarza. Kora zostaje w ,,Tylko muzyka"
Maciej Rock, prezenter Polsatu prowadzący m.in. show „Tylko muzyka. Must be the music”, przyznał, że pali marihuanę. Polsat nie chce tego komentować, natomiast informuje, że w jury programu pozostanie Kora.
więcej
|
|
,,Xsięgarnia" i ,,Czarno na białym Extra" jesienią w TVN24
W jesiennej ramówce TVN24 pojawi się program o książkach „Xsięgarnia” oraz dodatkowe, specjalne wydanie programu „Czarno na białym”.
więcej
|
|
Cejrowski: ,,GW" brudna jak porno, TVN to TW, Polsat - tajne służby. Ale pozwów nie będzie
Wojciech Cejrowski stwierdził, że TVP to komuniści, TVN - tajni współpracownicy komunistów, a Polsat - tajne służby, oraz zasugerował, że „Gazeta Wyborcza” jest brudna i szkodliwa jak pornografia. Stacje i wydawca nie zamierzają jednak podać go do sądu.
więcej
|
|
Nowości i powroty do ramówki TVP Białystok
W jesiennej ramówce znajdą się trzy nowe programy: „TurboPodlasie”, „Zielone miejsca pracy” i „Witamy w Operze”, a po rocznej przerwie na antenę powrócą magazyny dla mniejszości tatarskiej i romskiej.
więcej
|
|
Bomba przed budynkiem TVP. Zarządzono ewakuację
2-tonowy pocisk moździerzowy został znaleziony na budowie metra przy placu Powstańców Warszawy. W większości ewakuowany został m.in. znajdujący się tam budynek Telewizji Polskiej, skąd nadawane są serwisy informacyjne stacji. Redakcja przeniosła się na Woronicza.
więcej
|
|
Kolejne multipleksy cyfrowe na internet czy telewizję? Magdalena Gaj: dyskusje trwają
Trwają dyskusje o zagospodarowaniu częstotliwości tzw. drugiej dywidendy cyfrowej. O częstotliwości z zakresu 700 MHz, które zostaną uwolnione po wyłączeniu sygnału analogowego, nie tylko w Polsce, spierają się branże telekomunikacyjna i telewizyjna. – Przed nami decyzja, czy kolejne multipleksy będą przeznaczone na telewizję. A jeśli tak, to czy będą one płatne – mówi Magdalena Gaj, prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
więcej
|
|
UPC z nową promocją dla studentów
Sieć kablowa UPC Polska przygotowała nową ofertę promocyjną usługi telewizyjnej i internetowej dla studentów. Okres zobowiązania w niej wynosi dziewięć miesięcy.
więcej
|
|
,,Kto chce Freenternet? Ręka w górę" - Inea promuje nową ofertę
Pod hasłem „Kto chce Freenternet? Ręka w górę” sieć kablowa Inea rozpoczęła kampanię promującą usługę szybkiego internetu o prędkości do 50 Mb/s dla klientów indywidualnych.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Chludziński: Na rynku reklamy mamy renesans metody siłowej
- Na polskim rynku reklamy widać renesans metody siłowej w jej bardziej wyrafinowanym wydaniu. Dzięki dostępności interaktywnych technologii marki dostają cudowną możliwość znajdowania się zawsze tam, gdzie trzeba - mówi nam Jarosław Chludziński, szef agencji PZL.
więcej
|
|
Jakub Bierzyński: RTB - największe wyzwanie
Świat komunikacji marketingowej jaki znamy od lat 30 czyli od powstania tego rynku odchodzi w przeszłość. W przeszłość odchodzi staromodna definicja grupy celowej. Badania rynku przestają być aktualne.
więcej
|
|
Netia dalej z agencją Brasil, a dom mediowy wybierze we wrześniu
Netia zamierza w przyszłym roku kontynuować współpracę z agencją reklamową Brasil, natomiast szuka domu mediowego w przetargu, który ma zostać rozstrzygnięty do końca września. Obecnie Netię obsługuje mediowo ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Rusza ,,Operacja Chuligan" - smartfonowa kampania społeczna z Tymonem Tymańskim
Radio Roxy (Agora) i agencja Grey Group rozpoczynają kampanię społeczną „Operacja Chuligan” opartą na aplikacji na smartfony. Twarzą akcji jest muzyk Tymon Tymański.
więcej
|
|
Frugo trafia do sprzedaży w wersji Frugo Orzeź Tamarillo
W sprzedaży pojawił się napój Frugo Orzeź Tamarillo (FoodCare). To trzeci napój z linii Orzeź Frugo, która została wprowadzona na rynek kilka miesięcy temu.
więcej
|
|
,,Verdin działa... i Ty działasz" w kampanii Verdin Complexx (wideo)
W telewizji i radiu rozpoczęła się kampania reklamowa preparatu Verdin Complexx (USP Zdrowie). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Verdin działa… i Ty działasz”, przygotowały firmy Red8 Advertising, Garaż Miejsce Filmowe, Badi Badi i Starcom.
więcej
|
|
Marek Gonsior dyrektorem strategii marketingowej w Agata Meble
Od 20 sierpnia Marek Gonsior objął stanowiska dyrektora ds. strategii marketingowej w firmie Agata Meble.
więcej
|
|
Marcin Godlewski buinsess development directorem w Draft FCB + Ad Fabrika
Marcin Godlewski objął funkcję buinsess development directora w agencji reklamowej Draft FCB + Ad Fabrika. Wcześniej już w niej pracował, a także był związany z JWT Warszawa.
więcej
|
|
Komisja Europejska promuje ,,Twoje prawa, Twoją przyszłość" w social media
W serwisach społecznościowych rozpoczęła się kampania „Twoje prawa, Twoja przyszłość” organizowana przez Komisję Europejską. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Interactive Partners.
więcej
|
|
Aleksander Sterianos creative supervisorem w El Padre
Aleksander Sterianos objął funkcję creative supervisora w dziale kreacji agencji El Padre. Wcześniej pracował m.in. w agencjach Marketing & Media i ALinea oraz Canal+Cyfrowym.
więcej
|
|
,,Kto chce Freenternet? Ręka w górę" - Inea promuje nową ofertę
Pod hasłem „Kto chce Freenternet? Ręka w górę” sieć kablowa Inea rozpoczęła kampanię promującą usługę szybkiego internetu o prędkości do 50 Mb/s dla klientów indywidualnych.
więcej
|
|
Systemy audio oraz muzyka od Mood Media na stacjach Lotosu
Mood Media Corporation, rozpoczęła współpracę ze spółką Lotos Paliwa, zarządzającą ogólnopolską siecią stacji Lotos i Lotos Optima. Do końca roku, na 50 placówkach sieci, zostaną zamontowane zintegrowane systemy audio oraz odtwarzana będzie muzyka z katalogu własnego Mood Media.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,National Geographic Polska" z nowymi rubrykami
Począwszy od wrześniowego wydania, które ukaże się 29 sierpnia br., miesięcznik „National Geographic Polska” (G+J Polska) zyska nowe rubryki, a zmianie graficznej ulegnie wywiad. Nowością w piśmie są też prezentacje dorobku i sylwetek polskich fotografów.
więcej
|
|
Dwutygodniki poradnikowe dalej tracą czytelniczki
W maju br. liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych dla pań pozostała “Przyjaciółka”. Wszystkie pisma w segmencie zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Tina”.
więcej
|
|
"Droga 66" - Dorota Warakomska czyta swój audiobook (audio)
Nakładem wydawnictwa Biblioteka Akustyczna ukazał się audiobook dziennikarki Doroty Warakomskiej pt. "Droga 66", czytany przez autorkę.
więcej
|
|
,,Shape" z Małgorzatą Rozenek i płytą DVD
Do wrześniowego wydania miesięcznika „Shape” (Marquard Media Polska) dołączono płytę DVD z treningiem „Super forma w 4 tygodnie” Ewy Chodakowskiej. Na okładce znalazła się Małgorzata Rozenek, prowadząca show „Perfekcyjna pani domu” w TVN.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|