|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 24 Sierpnia 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Rusza Sopot TOP Of The TOP Festival 2012
Najlepiej sprzedający się artyści w ub.r. w Europie, koncert z okazji 50-tych urodzin The Beatles oraz koncert Muzodajnia Gwiazd - to program I edycji Sopot TOP Of The TOP Festival 2012, która odbędzie się dziś i jutro w Operze Leśnej. Transmisja w Polsacie.
więcej
|
|
Google+ ,,zatrzymało się" w Polsce na 2,5 mln użytkowników
Google+ w br. nie zyskał w Polsce użytkowników - w czterech miesiącach miał ich mniej niż w grudniu ub.r., a średnio było to 2-2,5 mln miesięcznie. Zdaniem ekspertów serwis nie ma mocnych przewag nad Facebookiem, a ruch zapewnia integracja z innymi usługami Google.
więcej
|
|
Nadawca TTV pozwie ,,Nasz Dziennik"
Spółka Stavka, nadawca TTV, zamierza pozwać „Nasz Dziennik” za sugestię, że jej przedstawiciele mogli wręczyć łapówkę szefowej departamentu KRRiT. - Przekroczona została granica mijania się z prawdą - mówi Stanisław Krzemiński, prezes Stavki.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andrzej Nowak: lista Trójki to bezczelna agitacja. PR: piosenki wybierają dziennikarze
Menedżer Andrzeja Nowaka, lidera grupy Złe Psy, oskarżył stacje radiowe, a zwłaszcza Trójkę, o ignorowanie piosenek z ostatniej płyty zespołu. Rzecznik Polskiego Radia podkreśla jednak, że propozycje do listy Trójki wybierają dziennikarze stacji, a sam Nowak gościł niedawno w audycji Piotra Metza.
więcej |
|
Mecze Tauron Basket Ligi nadal w TVP Sport
Mecze koszykarskiej Tauron Basket Ligi w sezonie 2012/2013 nadal będą pokazywane na antenie kanału TVP Sport. To efekt porozumienia zawartego między Polską Ligą Koszykówki a Telewizją Polską.
więcej |
|
,,all originals represent"- Nicki Minaj, Big Sean, Derrick Rose i Jeremy Scott w kampanii Adidasa (wideo)
Z początkiem września w Polsce rozpocznie się międzynarodowa kampania reklamowa Adidasa pod hasłem „all originals represent”. Akcję na polskim rynku przygotowały firmy TBWA Warszawa, Goldbach Interactive i Carat Polska.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Rafał Baran: Reklama odzwierciedla gusta polskiego społeczeństwa
- Zawsze wszystko, co dzieje się na danym rynku, odzwierciedla gusta społeczeństwa. Drugim czynnikiem są badania konsumenckie, które odpowiadają za to, że reklamy - i także sposoby opowiadania w nich historii - są takie, a nie inne - mówi Rafał Baran, CEO Grey Group Polska.
więcej
|
TVP1 jesienią: nowe seriale, Liga Mistrzów i ,,Wideoteka"
W jesiennej ramówce TVP1 znajdą się dwa nowe seriale: „Wszystko przed nami” i „Siła wyższa”, mecze Ligi Mistrzów, a także cykl „60 na 60 - Wideoteka” Marii Szabłowskiej i Krzysztofa Szewczyka. Skrócona zostanie za to Wieczorynka.
więcej
|
Tygodniki opinii w I płr. 2012: najwięcej zyskał ,,Newsweek"
|
TVP2 jesienią: ,,Paradoks", program Manna i nowy układ ramówki
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Rusza Sopot TOP Of The TOP Festival 2012
Najlepiej sprzedający się artyści w ub.r. w Europie, koncert z okazji 50-tych urodzin The Beatles oraz koncert Muzodajnia Gwiazd - to program I edycji Sopot TOP Of The TOP Festival 2012, która odbędzie się dziś i jutro w Operze Leśnej. Transmisja w Polsacie.
więcej
|
|
Nadawca TTV pozwie ,,Nasz Dziennik"
Spółka Stavka, nadawca TTV, zamierza pozwać „Nasz Dziennik” za sugestię, że jej przedstawiciele mogli wręczyć łapówkę szefowej departamentu KRRiT. - Przekroczona została granica mijania się z prawdą - mówi Stanisław Krzemiński, prezes Stavki.
więcej
|
|
Mecze Tauron Basket Ligi nadal w TVP Sport
Mecze koszykarskiej Tauron Basket Ligi w sezonie 2012/2013 nadal będą pokazywane na antenie kanału TVP Sport. To efekt porozumienia zawartego między Polską Ligą Koszykówki a Telewizją Polską.
więcej
|
|
Roszady w jesiennej ramówce TVN CNBC
Kanał TVN CNBC jesienią br. zmieni godziny części programów m. in. audycji „Blajer mówi: Biznes” i „Bilansu”, a emisja zaczynać się będzie już od 6.00, a nie od 7.00.
więcej
|
|
Dominika Ostałowska ambasadorką kanału ID (wideo)
Znana z „M jak miłość” Dominika Ostałowska została ambasadorką poświęconego zbrodniom i śledztwom kanału ID. Spot promocyjny z udziałem aktorki oglądać będzie można na antenie kanałów z portfolio spółki Discovery.
więcej
|
|
,,Paradoks", ,,Wszystko przed nami" i ,,Siła wyższa" w kampanii TVP
Nowe seriale TVP1 „Siła wyższa” i „Wszystko przed nami” oraz debiutujący w TVP2 „Paradoks” promowane są w ramach kampanii reklamowej jesiennej ramówki Telewizji Polskiej.
więcej
|
|
Agnieszka Radwańska w US Open, 240 godz. relacji w Eurosporcie
Kanały Eurosport i Eurosport 2 transmitować będą cały turniej tenisowy US Open, który rusza w poniedziałek 27 sierpnia br. Jest to ostatni wielkoszlemowy turniej w tym roku, a z numerem 2 rozstawiona została w nim Agnieszka Radwańska.
więcej
|
|
4fun Media z wyższymi przychodami i zyskiem
Wzrost przychodów i zysku zanotowała w I półroczu br. Grupa Kapitałowa 4fun Media, nadawca stacji muzycznych 4fun.tv, rebel:tv i TV.Disco.
więcej
|
|
MTV dużą kampanią wspiera serial ,,Inna" (foto)
Pod koniec sierpnia br. rusza kampania promocyjna drugiego sezonu serialu „Inna”, który we wrześniu pojawi się w MTV Polska. Działania obejmą m.in. prasę, internet, outdoor, a także plakaty w gimnazjach i w szkołach średnich.
więcej
|
|
Serial ,,Kontra: Zemsta" już dostępny w HBO GO i HBO OD
„Kontra: Zemsta” to kolejny sezon serialu o kulisach współpracy dwóch doświadczonych agentów specjalnych. Można go już oglądać w HBO GO i HBO OD.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,all originals represent"- Nicki Minaj, Big Sean, Derrick Rose i Jeremy Scott w kampanii Adidasa (wideo)
Z początkiem września w Polsce rozpocznie się międzynarodowa kampania reklamowa Adidasa pod hasłem „all originals represent”. Akcję na polskim rynku przygotowały firmy TBWA Warszawa, Goldbach Interactive i Carat Polska.
więcej
|
|
Nowe logo Microsoftu (wideo)
Microsoft zaprezentował nowe logo. To pierwsza zmiana logotypu firmy od 25 lat.
więcej
|
|
Paweł Merecz za Bartłomieja Ramsa w agencji Publicis
Paweł Merecz rozpoczął pracę jako dyrektor kreatywny agencji reklamowej Publicis. Wcześniej tę funkcję pełnił Bartłomiej Rams, który założył własną firmę Heart & Brain.
więcej
|
|
,,Express Yourself" w jesiennej kampanii Top Secret
W prasie, internecie, punktach sprzedaży i na outdoorze rusza kampania reklamowa jesiennej kolekcji odzieży Top Secret (Redan SA). Akcja przebiega pod hasłem „Express Yourself” towarzyszącym marce od kilku lat.
więcej
|
|
Polsat i TVP sporo mniej z reklam, TVN w górę o 10 proc. w górę (TOP 10)
W lipcu br. stacje telewizyjne cennikowo zarobiły z reklam 6,2 proc. mniej niż rok wcześniej. Przychody reklamowe Polsatu i TVP1 spadły o kilkanaście proc., TVP2 - o prawie 35 proc., a TVP Info - o ponad 40 proc. Za to TVN zarobił 10 proc. więcej.
więcej
|
|
Facebook uruchomił reklamy w wyszukiwarce
Od teraz w propozycjach pojawiających się podczas wpisywania hasła do wyszukiwarki Facebooka będą widniały także pozycje sponsorowane.
więcej
|
|
MTV dużą kampanią wspiera serial ,,Inna" (foto)
Pod koniec sierpnia br. rusza kampania promocyjna drugiego sezonu serialu „Inna”, który we wrześniu pojawi się w MTV Polska. Działania obejmą m.in. prasę, internet, outdoor, a także plakaty w gimnazjach i w szkołach średnich.
więcej
|
|
Atmedia sprzedają także kampanie mobilne
Broker Atmedia rozpoczyna sprzedaż kampanii na ekranach urządzeń mobilnych. Spółka ma już w ofercie reklamy w aplikacjach Canal+ Cyfrowego, FOX Life, Polskiej Stacji i na stronie mobilnej Wykopu. Prowadzi rozmowy z kolejnymi wydawcami.
więcej
|
|
Krzysztof Rejek na czele studia graficznego Interactive Solutions
Krzysztof Rejek stanął na czele warszawskiego studia graficznego agencji Interactive Solutions.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Czytelnictwo miesięczników: ,,Twój Styl" liderem, czołowe tytuły tracą
W I półroczu 2012 roku wszystkie najpopularniejsze miesięczniki zanotowały spadki czytelnictwa. Liderem pozostał „Twój Styl”, a w pierwszej dziesiątce były aż cztery miesięczniki poradnikowe dla pań.
więcej
|
|
Zmiany w dziale reklamy Burdy, odchodzi Beata Madeja
Zarząd Hubert Burda Media zdecydował, że biurem reklamy spółki kierować będzie teraz trzyosobowy dział senior advertising management. W związku z tym z firmy odchodzi Beata Madeja, dotychczasowa dyrektor biura reklamy.
więcej
|
|
,,National Geographic" nadal liderem miesięczników podróżniczych
Liderem sprzedaży wśród miesięczników podróżniczych w maju br. nadal był “National Geographic Polska”, ale stracił on najbardziej w zestawieniu. Jedyny wzrost w segmencie zanotował siostrzany „NG Traveler”.
więcej
|
|
KSD i SDP organizują pielgrzymkę dziennikarzy na Jasną Górę w Częstochowie
13 października odbędzie się pierwsza ogólnopolska pielgrzymka dziennikarzy na Jasną Górę w Częstochowie. Pielgrzymkę organizuje Katolickie Stowarzyszenie Dziennikarzy.
więcej
|
|
Wrześniowe ,,Zwierciadło" z Moniką Olejnik i dodatkiem
Do wrześniowego wydania miesięcznika „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło), które ukazało się 23 sierpnia br., dołączono dodatek „Przewodnik po modzie i urodzie”. Okładkę numeru zdobi zdjęcie Moniki Olejnik.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Google+ ,,zatrzymało się" w Polsce na 2,5 mln użytkowników
Google+ w br. nie zyskał w Polsce użytkowników - w czterech miesiącach miał ich mniej niż w grudniu ub.r., a średnio było to 2-2,5 mln miesięcznie. Zdaniem ekspertów serwis nie ma mocnych przewag nad Facebookiem, a ruch zapewnia integracja z innymi usługami Google.
więcej
|
|
App.net: reklamy sprawiają, że serwisy nie dbają o użytkowników
Ruszyła testowa wersja nowego serwisu społecznościowego App.net. Ben Friedland, senior marketing manager App.net, odpowiedział na kilka pytań Wirtualnemedia.pl dotyczących przyszłości tej platformy.
więcej
|
|
Facebook odświeża system wiadomości
Facebook zaprezentował nową wersję ekranu wiadomości w ramach projektu Mercury.
więcej
|
|
Statystyczny użytkownik Facebooka jest po czterdziestce, LinkedIn ,,najstarszy"
Firma Pingdom zebrała dane demograficzne dotyczące 24 największych serwisów społecznościowych na świecie. Wynika z nich, że w social mediach funkcjonuje obecnie więcej kobiet niż mężczyzn, a średnia wieku użytkowników takich portali to prawie 37 lat.
więcej
|
|
Amerykańska kampania prezydencka na YouTube
Google uruchomiło specjalny kanał, YouTube Elections Hub, na którym można śledzić kampanię prezydencką w Stanach Zjednoczonych.
więcej
|
|
Facebook uruchomił reklamy w wyszukiwarce
Od teraz w propozycjach pojawiających się podczas wpisywania hasła do wyszukiwarki Facebooka będą widniały także pozycje sponsorowane.
więcej
|
|
Konsumenci coraz chętniej oglądają treści wideo online na ekranach telewizorów
Każdego dnia 18 proc. konsumentów uzyskuje dostęp do internetowych treści za pośrednictwem odbiornika telewizyjnego - wynika z globalnego badania NPD DisplaySearch.
więcej
|
|
Polski rynek internetu może wzrosnąć o 200 000 klientów w 2012 r.
Polski rynek usługi dostępu do internetu może wzrosnąć w tym roku o ok. 200 tys. osób, wynika z oceny prezesa Netii Mirosława Godlewskiego. W samym II kw. rynek zwiększył się o 45 tys. klientów netto.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Tylko 12 proc. Polaków za wprowadzeniem euro
58 proc. Polaków uważa obecnie, że wejście Polski do strefy euro będzie niekorzystne, przeciwnego zdania jest 12 proc. badanych - wynika z sondażu TNS Polska. Oznacza to, że w porównaniu do poprzedniego sondażu z maja preferencje respondentów nie zmieniły się. Wzrósł natomiast odsetek respondentów, którzy całkowicie sprzeciwiają się przyjęciu przez Polskę wspólnej waluty, obecnie tego zdania jest 43 proc. badanych.
więcej
|
|
Gospodarka |
|
|
Sieć sklepów LPP wzrośnie w tym roku o 28%, nakładem 210 mln zł
|
|
Historyczne minimum na GPW coraz bliżej, tak tanio dawno nie było
|
|
Bank Pocztowy zapowiada dynamiczny rozwój, inwestuje w nowe oddziały
|
|
'Jeśli postawimy na innowacyjną, ,,zieloną gospodarkę", możemy przyspieszyć rozwój'
|
|
Rusza nowy rok szkolny. Czas na zakupów podręczników
|
|
Pogarszają się wyniki finansowe firm
|
|
Całodobowe połączenie autobusowe z Lotniskiem Warszawa-Modlin
|
|
Od nowego roku kasy fiskalne obowiązkowe przy obrocie 1 667 zł miesięcznie
|
|
Do rozpoczęcia amortyzacji nie wystarczy potwierdzenie używania
|
|
LPP: 77,90 mln zł zysku netto w II kw. 2012 r., wzrost o 21,3%
|
|
Netia: 21,02 mln zł zysku netto w II kw. 2012 r., wzrost o 62,8% r/r
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|