|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 10 Sierpnia 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
TVN oszczędza: mln zł mniej na ramówkę, 70 osób zwolnionych
W związku ze złą sytuacją na rynku reklamowym i słabymi wynikami finansowymi Grupa TVN wprowadza plan oszczędnościowy. Na jesienne ramówki wyda kilkanaście milionów złotych mniej niż przed rokiem, a w I półroczu zwolniła prawie 70 pracowników.
więcej
|
|
Jesień w Polsacie: ,,Przyjaciółki", ,,Niemożliwe, a jednak" i ,,Studio weekend"
Serial „Przyjaciółki”, scripted-docu „Niemożliwe, a jednak” oraz magazyn „Studio weekend” to trzy jesienne nowości Polsatu. Na antenie także „Hotel 52”, „Tylko muzyka” i „Tylko taniec” oraz codzienne seriale, sport i filmy.
więcej
|
|
,,MasterChef" i ,,Lekarze" jesienią w TVN, ale bez Majewskiego
Reality „MasterChef” oraz serial „Lekarze” to jesienne nowości TVN. Do stacji trafi też „Perfekcyjna pani domu”, ale nie będzie programu Szymona Majewskiego. W związku z oszczędnościami, cześć pasm, w których dotąd były polskie produkcje, wypełnią filmy.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,TVN wszędzie" - gwiazdy TVN wychodzą do ludzi (wideo)
Pod nowym hasłem „TVN wszędzie” stacja promuje tegoroczną jesienną ramówkę TVN. W towarzyszącej jej spocie wizerunkowym gwiazdy wychodzą do ludzi w mieście przekazując im informację, że TVN można oglądać „wszędzie”, czyli w telewizji, w internecie czy w telefonie.
więcej
|
Allegro: nowy cennik, bo rosną koszty - poprzedni był testowy
- Większość zmian w cenniku opłat i prowizji, które teraz wprowadzamy, podyktowana jest z jednej strony koniecznością rozwoju, a z drugiej rosnącymi kosztami utrzymania serwisu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Kuśnierska, dyrektor zarządzający Allegro.pl.
więcej
|
Wojciech Mann dostał nowy program w TVP2
|
mBank zamiast MultiBanku i BRE? Tak, ale trzeba przekonać zamożnych i firmy
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN oszczędza: mln zł mniej na ramówkę, 70 osób zwolnionych
W związku ze złą sytuacją na rynku reklamowym i słabymi wynikami finansowymi Grupa TVN wprowadza plan oszczędnościowy. Na jesienne ramówki wyda kilkanaście milionów złotych mniej niż przed rokiem, a w I półroczu zwolniła prawie 70 pracowników.
więcej
|
|
Jesień w Polsacie: ,,Przyjaciółki", ,,Niemożliwe, a jednak" i ,,Studio weekend"
Serial „Przyjaciółki”, scripted-docu „Niemożliwe, a jednak” oraz magazyn „Studio weekend” to trzy jesienne nowości Polsatu. Na antenie także „Hotel 52”, „Tylko muzyka” i „Tylko taniec” oraz codzienne seriale, sport i filmy.
więcej
|
|
,,MasterChef" i ,,Lekarze" jesienią w TVN, ale bez Majewskiego
Reality „MasterChef” oraz serial „Lekarze” to jesienne nowości TVN. Do stacji trafi też „Perfekcyjna pani domu”, ale nie będzie programu Szymona Majewskiego. W związku z oszczędnościami, cześć pasm, w których dotąd były polskie produkcje, wypełnią filmy.
więcej
|
|
Powstały regulacje dotyczące VOD. Co proponuje rząd?
Komitet Stały Rady Ministrów przyjął projekt noweli ustawy o rtv, która ma wdrożyć do polskiego prawa zapisy unijnej dyrektywy audiowizualnej w zakresie usług na żądanie (VOD). Z ubiegłorocznej noweli zapisy te wykreślono po proteście internautów.
więcej
|
|
,,Misja w kosmosie" dla dzieci jesienią w TVP1
„Misja w kosmosie” to nowy program edukacyjny dla dzieci, który pojawi się jesienią br. w TVP1. Decyzję o jego produkcji podjął właśnie zarząd Telewizji Polskiej.
więcej
|
|
,,TVN wszędzie" - gwiazdy TVN wychodzą do ludzi (wideo)
Pod nowym hasłem „TVN wszędzie” stacja promuje tegoroczną jesienną ramówkę TVN. W towarzyszącej jej spocie wizerunkowym gwiazdy wychodzą do ludzi w mieście przekazując im informację, że TVN można oglądać „wszędzie”, czyli w telewizji, w internecie czy w telefonie.
więcej
|
|
TVN nie chce miejsca na pierwszym multipleksie cyfrowym, stawia na TTV
TVN nie wystartuje w konkursie na jedno z miejsc zwolnionych przez kanały TVP na pierwszym multipleksie (MUX-1) naziemnej telewizji cyfrowej. Nadawca chce się bowiem skupić na rozwoju TTV.
więcej
|
|
Koniec zdjęć do ,,Czasu honoru 5". Emisja od września w TVP2
Telewizyjna Dwójka zakończyła zdjęcia do piątego sezonu serialu historycznego „Czas honoru”. Nowe odcinki, opowiadające o powojennej Warszawie, widzowie będą mogli oglądać od września w niedzielne wieczory.
więcej
|
|
TVN Player do końca roku będzie rentowny
- Do końca tego roku TVN Player osiągnie break even - zapowiedział portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Walter, wiceprezes Grupy TVN. Nie ujawnił przy tym, jakie przychody generuje serwis.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat stawia na szerokopasmowy internet
Cyfrowy Polsat podpisał z operatorem sieci Plus - Polkomtelem list intencyjny, na mocy którego rozpoczął świadczenie usługi dostępu do internetu w sieciach radiowych 3G i 2G operatora na częstotliwościach 2100 MHz i 900 MHz w technologiach HSPA i EDGE/GPRS.
więcej
|
|
,,Meme i przysłowia", "Świat słów", "Buni" i "Kotka Pusia" w MiniMini+
Kanał MiniMini+ we wrześniu br. wprowadzi na swoją antenę nową produkcję własną pt. "Meme i przysłowia". Ponadto pojawią się trzy nowe seriale - "Świat słów", "Buni" i "Kotka Pusia".
więcej
|
|
TVN: 230,60 mln zł straty netto w II kw. 2012 r., zysk przed rokiem
Grupa medialna TVN miała 230,60 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w II kw. 2012 roku wobec 67,88 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
więcej
|
|
983 tys. abonentów Platformy 'n', przychody wzrosły do 215 mln zł
Przychody Platformy 'n' w II kw. 2012 r. wyniosły 215 mln zł i były o 19% wyższe niż przed rokiem, podała grupa TVN w raporcie. W okresie kwiecień-czerwiec platforma pozyskała 17 tys. abonentów netto.
więcej
|
|
Seriale o zbrodniach codziennie w Crime & Investigation Network Polsat
Kanał Crime & Investigation Network Polsat w jesiennej ramówce pokaże cykl seriali o zbrodniach „Ukryte oblicza zbrodni”. Będą one emitowane od poniedziałku do piątku o 22.00 począwszy od 3 września.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,TVN wszędzie" - gwiazdy TVN wychodzą do ludzi (wideo)
Pod nowym hasłem „TVN wszędzie” stacja promuje tegoroczną jesienną ramówkę TVN. W towarzyszącej jej spocie wizerunkowym gwiazdy wychodzą do ludzi w mieście przekazując im informację, że TVN można oglądać „wszędzie”, czyli w telewizji, w internecie czy w telefonie.
więcej
|
|
Juliette Binoche z czerwonym krzesłem reklamuje Credit Agricole Bank Polska
12 sierpnia startuje kolejna wizerunkowa kampania reklamowa Credit Agricole Banku Polska z udziałem Juliette Binoche. Akcję przygotowały agencja NestPoint i dom mediowy MEC.
więcej
|
|
Black dostępny jako lody Black Mojito
FoodCare wprowadził do sprzedaży lody energetyczne Black Mojito. Od początku sierpnia można je kupić w sklepach PoloMarket i Żabka.
więcej
|
|
Orange z konkursem dla małych firm. Do wygrania powierzchnia reklamowa
Orange rozpoczyna konkurs „Reklama dla Firm”, w ramach którego udostępni 353 małym firmom część własnej powierzchni reklamowej. Trzy miesiące temu operator postąpił już podobnie podczas swojej kampanii.
więcej
|
|
Kampania ,,This is a pair of Levi's" reklamuje jesienno-zimową kolekcję Levi's
W połowie sierpnia rusza kampania reklamująca jesienno-zimową kolekcję odzieży Levi’s. Akcję, będącą kolejną odsłoną platformy komunikacyjnej "Go Forth", przygotowały amerykańskie oddziały agencji Wieden+Kennedy i Wunderman.
więcej
|
|
,,Przebój smaku od 1869 roku" w reklamach sosów Heinz (wideo)
W telewizji i internecie trwa kampania reklamowa sosów marki Heinz (HJ Heinz Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Heinz. Przebój smaku. Od 1869 roku”, przygotowały agencje Opus B i Ceska Hlava oraz dom mediowy Mindshare Polska.
więcej
|
|
Małgorzata Rola awansowała w Edipresse
Małgorzata Rola, dotychczas pełniąca funkcję koordynatora biura reklamy pisma "Mamo to ja" (Edipresse Polska), od sierpnia br. awansowała na stanowisko kierownika projektu w biurze reklamy platformy parentingowej.
więcej
|
|
Ile jest warta marka Ikea?
Po raz pierwszy w historii Ikea oficjalnie opublikowała wartość swojej marki. Szwedzka firma meblowa wycenia ją na 75 milionów szwedzkich koron (9 milionów euro).
więcej
|
|
TVN: wartość rynku reklamy TV spadnie o 6-9% w 2012 r.
Wartość polskiego rynku reklamy telewizyjnej może w tym roku spaść o 6-9%, przewiduje grupa medialna TVN. Grupa zakłada, że jej przychody będą odzwierciedlać dynamikę rynku. Wcześniej spółka zakładała, że wartość tego rynku utrzyma się na poziomie z zeszłego roku.
więcej
|
|
TVN: nasz udział w rynku reklamy TV spadł do 34,6% w II kw.
Grupa medialna TVN ocenia, że jej udział w polskim rynku reklamy telewizyjnej wyniósł w II kw. 34,6% wobec 35,4% w analogicznym okresie poprzedniego roku, wynika z prezentacji spółki dla inwestorów.
więcej
|
|
Justyna Cyganik i Konrad Kruczkowski w agencji Opcom
Agencja Opcom zatrudniła dwie nowe osoby. Justyna Cyganik wzmocniła dział client service a Konrad Kruczkowski dział kreacji.
więcej
|
|
Michał Zychowicz w Mobilepoint
Michał Zychowicz dołączył do zespołu sprzedażowego Mobilepoint. Z początkiem sierpnia objął stanowisko new bussines managera w spółce.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Robert Kozyra i Tomasz Tomaszewski nowymi twarzami ,,Elle"
Robert Kozyra i fotograf Tomasz Tomaszewski zostali nowymi współpracownikami miesięcznika „Elle” (Burda Media Polska).
więcej
|
|
Rośnie zysk Axel Springer, 1/3 przychodów z internetu
W drugim kwartale bieżącego roku wydawnictwo Axel Springer zarobiło 91,1 miliona euro.W porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej oznacza to wzrost o 3,3 procenta.
więcej
|
|
Google i Oracle opłacały dziennikarzy? Muszą podać dla sądu nazwiska
Amerykański sąd orzekł, że Google i Oracle muszą ujawnić nazwiska dziennikarzy i blogerów, którym płaciły za artykuły dotyczące procesu obydwu firm podał Reuters.
więcej
|
|
Małgorzata Rola awansowała w Edipresse
Małgorzata Rola, dotychczas pełniąca funkcję koordynatora biura reklamy pisma "Mamo to ja" (Edipresse Polska), od sierpnia br. awansowała na stanowisko kierownika projektu w biurze reklamy platformy parentingowej.
więcej
|
|
News Corp z dużą stratą w drugim kwartale
W drugim kwartale kalendarzowym tego roku News Corp zamknęło rok fiskalny. W okresie od kwietnia do czerwca 2012 medialny gigant stracił 1,6 miliarda dolarów.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Google+ nie angażuje użytkowników
Nowe badania agencji Umpf wskazują, że posiadacze kont na Google+ w niewielkim stopniu korzystają z tego serwisu.
więcej
|
|
Google Translate tłumaczy tekst z obrazków
Pojawiła się aktualizacja aplikacji Google Translate do wersji 2.5 dla platformy Android, dodająca do programu nowe funkcje.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat stawia na szerokopasmowy internet
Cyfrowy Polsat podpisał z operatorem sieci Plus - Polkomtelem list intencyjny, na mocy którego rozpoczął świadczenie usługi dostępu do internetu w sieciach radiowych 3G i 2G operatora na częstotliwościach 2100 MHz i 900 MHz w technologiach HSPA i EDGE/GPRS.
więcej
|
|
Przychody TVN w segmencie online spadły do 69 mln zł w II kw. 2012 r.
Przychody grupy TVN w segmencie online wyniosły w II kw. 2012 r. 69 mln zł i były o 4% niższe od osiągniętych przed rokiem, podała spółka w raporcie. Sam Onet zwiększył przychody o 4% r/r, ale ten wzrost został zrekompensowany przez słabsze wyniki innych serwisów grupy.
więcej
|
|
Pinterest otwarty dla wszystkich. Nie trzeba już mieć zaproszenia
Serwis społecznościowy Pinterest uruchomił rejestrację otwartą dla wszystkich chętnych.
więcej
|
|
11,4 mln subskrypcji LTE w 2011 r., ponad 800 mln w 2017 r.
W 2011 roku globalna liczba subskrypcji usług LTE wzrosła ponad czternastokrotnie, do 11,4 miliona, a do końca roku bieżącego ma ona sięgnąć 54 milionów - prognozuje firma badawcza Pyramid Research.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|