|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 22 Lipca 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Płatne treści w polskim internecie. "To test dla mediów"
System Piano Media, w ramach którego za opłatą dostępne będą treści z 42 serwisów www, będzie testem na to, czy internauci chcą płacić za kontent w sieci. Zdaniem ekspertów, na początku nie pozyska on wielu użytkowników.
więcej
|
,,Newsweek" wyprzedził ,,Politykę", traci ,,Przekrój"
W maju liderem sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii pozostał „Gość Niedzielny” przed „Uważam Rze”. Na pozycję trzecią awansował - notujący największy wzrost - „Newsweek”, który zepchnął z podium „Politykę”. Najwięcej stracił ponownie „Przekrój”.
więcej
|
EURO 2012 gwarantem boomu turystycznego w Polsce (raport)?
|
,,Harper's Bazaar" w Polsce. "Ma szansę, ale o reklamy ciężko"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Polsat najpopularniejszy wśród dzieci, Cartoon Network przed TVP2
Polsat był w I półroczu br. najpopularniejszym kanałem wśród dzieci, dystansując inne stacje - najwięcej straciła TVP. W top 15 stacji dominują kanały dziecięce, ale są w nim także telewizje takie jak TV Puls, TV4 i TVN7.
więcej
|
|
Francja - kraj cyfrowych możliwości
Francja kojarzy się głównie z wieżą Eiffla, winem, bagietką i znakomitymi serami. Jednak kraj ten słynie nie tylko ze smakowitej kuchni, ale jest drugim krajem w Europie (po Wielkiej Brytanii), który przoduje w cyfryzacji.
więcej
|
|
MAiC: zarzuty PIKE ws. kampanii o cyfryzacji bezpodstawne i spóźnione
Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji nie podziela zastrzeżeń Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej dotyczących kampanii informującej o starcie naziemnej telewizji cyfrowej. Przy czym nowy spot został wycofany z emisji, bo pokazuje żartobliwie trąbę powietrzną.
więcej
|
|
Lux Veritatis kontra KRRiT. Zawiadomienie o podejrzeniu przestępstwa
Fundacja Lux Veritatis złożyła w Prokuraturze Generalnej zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa w związku z decyzją KRRiT o rozłożeniu na raty opłat za koncesje dla podmiotów, którym przyznano miejsce na multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej.
więcej
|
|
Prowadzenie programu w 4fun.tv do wygrania w konkursie UPC
Sieć kablowa UPC Polska na swoim profilu na Facebooku organizuje konkurs „Zajawieni Pasją”. W pierwszej jego odsłonie można wygrać prowadzenie programów na antenie 4fun.tv lub TV.Disco.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Starlink: Euro 2012 rozczarowaniem TVP, tylko 40 mln zł z reklam
Dom mediowy Starlink szacuje, że Telewizja Polska na reklamach przy Euro 2012 zarobiła netto 40 mln zł. Zdaniem firmy TVP nie udało się wykorzystać w pełni potencjału reklamowego tych transmisji.
więcej
|
|
Internet zawsze i wszędzie w kampanii Orange (wideo)
W telewizji i na outdoorze wystartowała kampania reklamowa oferty internetowej Orange. Akcję przygotowały firmy Publicis, Film Produkcja, Badi Badi i MEC.
więcej
|
|
Życie z tkaninami i bez w kampanii nowego katalogi IKEA (wideo)
Tematem przewodnim katalogu IKEA na 2013 rok są tkaniny. Kampania promująca katalog pokazuje, jak ważną rolę odgrywają one w naszym życiu i jak trudne byłoby ono bez nich.
więcej
|
|
,,Poczuj miętę!" w kampanii nowych smaków Tymbarku (wideo)
W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania wspierająca wprowadzenie do sprzedaży napojów Tymbark (Grupa Maspex Wadowice) w nowych miętowych smakach. Akcję przygotowała agencja 303 i dom mediowy ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Magiczne koperty w letniej promocji Cinema City (wideo)
W kinach Cinema City rozpoczęła się letnia loteria promocyjna. Akcję, realizowaną przez firmę InMark 360, wspiera kampania reklamowa przygotowana przez agencję Schulz brand friendly.
więcej
|
|
,,Zasmakuj zwycięstwa" - olimpijska promocja na stacjach Orlenu
Na stacjach paliw Orlen ruszyła związana z igrzyskami olimpijskimi Londyn 2012 akcja "Zasmakuj zwycięstwa", w ramach której klienci mogą wygrać m.in. medale ze złota i smartfony.
więcej
|
|
Czapki New Era pojawią się w Polsce w salonach Sizeer
Amerykańskie czapki bejsbolówki New Era pojawią się pod koniec br. w Polsce. Ich dystrybutorem będzie Marketing Investment Group, właściciel m.in. sieci salonów Sizeer.
więcej
|
|
Nivea szuka w internecie testerek kosmetyków Q10
Trwa internetowa kampania promująca kosmetyków Nivea Q10, w ramach której można zgłosić się do ich testowania. Akcję przygotowały i realizują agencja Opcom i dom mediowy MEC.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Czytelnictwo miesięczników: czołówka traci, ,,Twój Styl" liderem
W okresie od grudnia ub.r. do maja br. wszystkie najpopularniejsze miesięczniki zanotowały spadki czytelnictwa. Liderem pozostał „Twój Styl”, w pierwszej dziesiątce były aż cztery miesięczniki poradnikowe dla pań.
więcej
|
|
Metamorfoza ,,Cogito": mniej edukacji, więcej informacji i porad
Od końca sierpnia br. dwutygodnik młodzieżowy„Cogito” (Aga Press) zmieni swój profil z edukacyjnego na bardziej informacyjno-publicystyczny i zyska odświeżoną szatę graficzną. Za zmiany odpowiada nowa redaktor naczelna tytułu, którą została Bogna Biznoń.
więcej
|
|
Miesięczniki dla dzieci: ,,Scooby-Doo!" nowym liderem
W kwietniu br. w segmencie miesięczników dla dzieci nowym liderem zostało pismo „Scooby-Doo!”. Największy wzrost sprzedaży zanotowała „Księżniczka”, a najwięcej stracił „Spiderman Magazyn”.
więcej
|
|
Marta Radzik-Maj nową naczelną ,,M jak mama"
Marta Radzik-Maj została nową redaktor naczelną miesięcznika „M jak mama” (Murator), zaś funkcję dyrektor wydawniczej tytułu objęła Agata Brzozowska.
więcej
|
|
Urodzinowa ,,Gala" ze specjalną sesją i okładką
W poniedziałek 23 lipca br. ukaże się jubileuszowe wydanie magazynu „Gala” (G+J Polska), który obchodzi właśnie 11. urodziny. Numer będzie mieć specjalna okładkę, a w środku czytelnicy znajdą urodzinową sesję zdjęciową. Towarzyszyć mu będzie kampania reklamowa.
więcej
|
|
,,Party" po 1,5 zł i kampanią
Najnowszy numer dwutygodnika „Party. Życie Gwiazd” (Edipresse Polska), który trafi do sprzedaży w poniedziałek 23 lipca br., ukaże się w promocyjnej cenie i wsparty zostanie kampanią reklamową.
więcej
|
|
Rupert Murdoch rezygnuje. Nie będzie już kierował kilkoma spółkami News Corp.
Magnat medialny Rupert Murdoch zrezygnował z kierowania kilkoma spółkami w Wielkiej Brytanii i USA, wchodzącymi w skład jego globalnego koncernu medialnego News Corp. - podała gazeta "The Telegraph".
więcej
|
|
"Agatha Raisin" - seria kryminałów M.C. Beaton od Edipresse
Wydawnictwo Edipresse Polska wprowadza do sprzedaży kolekcję "Agatha Raisin". Na serię składa się 11 powieści kryminalnych M.C. Beaton.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" do kupienia na iPada za 6,99 euro
Od 20 lipca 2012 r. użytkownicy iPadów mogą czytać na swoich tabletach codzienne wydanie „Gazety Wyborczej” (Agora) wraz z jej dodatkami - „Gazetą Stołeczną” oraz „Sportem.pl” i „Dużym Formatem”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Błędy w prospekcie giełdowym Grupy o2
W prospekcie emisyjnym Grupy o2 znalazło się sporo błędów, m.in. znacząca pomyłka dotycząca planowanych wpływów ze sprzedaży akcji. Debiut firmy na giełdzie ironicznie skomentowali Kuba Wojewódzki i Jarosław Kuźniar.
więcej
|
|
Jak zbudować pozytywną relację konsumenta z marką?
Jak zbudować trwałą pozytywną relację konsumenta z marką? To pytanie zadają sobie działy marketingu w wielu firmach. Jednak tak sformułowany problem rzadko trafia do briefów dla agencji reklamowych i interaktywnych. Gdzieś po drodze zmienia się w gotową odpowiedź: zróbcie nam kampanię, spot, serwis internetowy.
więcej
|
|
Facebook testuje reklamy w oknie wyszukiwania
Facebook rozpoczął testy nowej formy reklam. Od teraz przy wyszukiwaniu stron w serwisie mogą pojawiać się wyniki sponsorowane.
więcej
|
|
Co piąty Polak obejrzy olimpiadę w internecie
19 proc. Polaków planuje oglądać na żywo w internecie transmisje z Igrzysk Olimpijskich w Londynie. W Chinach deklaruje to ponad połowa osób, a w Wielkiej Brytanii tylko 13 proc.
więcej
|
|
Cloud computing dla e-sklepu a kwestia bezpieczeństwa
Optymalizacja kosztów to jedno z głównych zadań każdego e-przedsiębiorcy. W tym celu właściciele sklepów internetowych sięgają po rozwiązania automatyzujące różne procesy - od prowadzenia sprzedaży w oparciu o dropshipping, przez korzystanie z aplikacji do automatycznego zarządzania aukcjami czy wreszcie kończąc na utrzymaniu systemu w chmurze. Temu ostatniemu rozwiązaniu warto się przyjrzeć z bliska.
więcej
|
|
Jak zorganizować konkurs on-line?
Konkurs on-line może być wspaniałym sposobem na zbudowanie bazy fanów, zgromadzenie informacji oraz zaangażowanie uczestników w prowadzoną przez Ciebie akcję społecznościową, a co za tym idzie - źródłem zainteresowania marką. Bez względu na to czy posiadasz doświadczenie w zakresie prowadzenia tego typu promocji, przed przystąpieniem do planowania działań, przeczytaj poniższe wskazówki. Dobrze też do nich wracać w trakcie trwania konkursu i po jego zakończeniu, aby monitorować podjęte czynności oraz optymalizować efekty.
więcej
|
|
Google: 12,2 mld USD przychodu i 2,8 mld USD zysku w II kw.
Firma Google podała swoje wyniki finansowe za II kwartał bieżącego roku.
więcej
|
|
Facebook zacieśnia więzy z Wal-martem
Prezes Facebooka, Mark Zuckerberg, odwiedził w weekend siedzibę Wal-martu w Bentonville, w stanie Arkansas. Celem jego podróży była rozmowa o współpracy obydwu firm.
więcej
|
|
Nowa prezes Yahoo! dostanie 70 milionów dolarów
Marissa Mayer, nowa CEO Yahoo!, może w ciągu pięciu lat pracy otrzymać ponad 70 milionów dolarów.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|