|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 15 Lipca 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Harper's Bazaar" w Polsce. "Ma szansę, ale o reklamy ciężko"
Zdaniem przedstawicieli rynku prasowego „Harper's Bazaar” ma szansę na zdobycie czytelników i reklamodawców, chociaż łatwo nie będzie. Pozytywnie oceniają oni pomysł z numerem pilotażowym, który dystrybuowany będzie do wybranej grupy czytelniczek.
więcej
|
|
"Kropka nad i" straciła widzów, hitem Janusz Palikot
W sezonie 2011/2012 oglądalność programu Moniki Olejnik “Kropka nad i” była o ponad 35 tys. widzów niższa niż rok wcześniej. TVN 24 w paśmie jego emisji pokonała jednak inne stacje newsowe. Najwięcej widzów zgromadziło wydanie z Januszem Palikotem.
więcej
|
|
Bitwa o duży pokój
Przed telewizorem spędzamy średnio 4 godziny dziennie i to nie jest czas spędzony tylko na gapieniu się w ekran. Odpalamy tablety i smartfony, wchodzimy na serwisy społecznościowe - pisze Marcin Woźniak.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lublin miejscem akcji "Wszystko przed nami", nowego serialu TVP
Lublin będzie miejscem akcji nowego serialu TVP "Wszystko przed nami", którego emisję zaplanowano jesienią. W piątek ekipa filmowa rozpoczęła kręcenie zdjęć do filmu na lubelskiej Starówce.
więcej |
|
,,Naj" zmienia się w dwutygodnik; 6,6 mln zł na promocję
Dzisiaj na rynku pojawiło się odświeżone wydanie magazynu „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który zmieni się z miesięcznika w dwutygodnik i wróci do dawnego logo. Relaunch tytułu wspierać będzie kampania o wartości 6,6 mln zł.
więcej |
|
Pisma motoryzacyjne: "TopGear" traci, a ,,Auto Świat Poradnik" zyskuje
W kwietniu br. większość magazynów motoryzacyjnych zanotowało spadki sprzedaży względem kwietnia ub.r., a najwięcej stracił “TopGear”. Wzrostami pochwalić się mogły tylko trzy tytuły, a największym - „Auto Świat Poradnik”.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
"Kropka nad i" straciła widzów, hitem Janusz Palikot
W sezonie 2011/2012 oglądalność programu Moniki Olejnik “Kropka nad i” była o ponad 35 tys. widzów niższa niż rok wcześniej. TVN 24 w paśmie jego emisji pokonała jednak inne stacje newsowe. Najwięcej widzów zgromadziło wydanie z Januszem Palikotem.
więcej
|
|
Lublin miejscem akcji "Wszystko przed nami", nowego serialu TVP
Lublin będzie miejscem akcji nowego serialu TVP "Wszystko przed nami", którego emisję zaplanowano jesienią. W piątek ekipa filmowa rozpoczęła kręcenie zdjęć do filmu na lubelskiej Starówce.
więcej
|
|
Kryzys w TVN. Jesienią nie będzie ,,Przepisu na życie"
W jesiennej ramówce TVN nie znajdzie się czwarty i być może ostatni sezon „Przepisu na życie”. Widzowie stacji zobaczą go dopiero wiosną 2013 roku. Decyzja o jednosezonowej przerwie w emisji obyczajowej produkcji to efekt kryzysu na rynku reklamowym.
więcej
|
|
TVP2 przenosi serial ,,Rodzinka.pl" na piątek
Z początkiem września br. na antenie TVP2 pojawi się trzecia seria komediowej „Rodzinki.pl”. Serial emitowany będzie w piątki, a nie w środy jak dotychczas. Co tydzień zobaczyć będzie można po dwa odcinki.
więcej
|
|
Robert Gawliński i Liber kolejnymi gwiazdami ,,Bitwy na głosy 3"
Robert Gawliński, lider zespołu „Wilki“ oraz Liber to kolejne gwiazdy, które będą prowadzić swoje zespoły w trzeciej edycji „Bitwy na głosy“. Jeszcze w lipcu br. odbędą się castingi do ich drużyn.
więcej
|
|
Brodka, Tede, Kędzior i ,,Futurama" w największej kampanii Viva Polska (wideo)
Rusza kampania informująca o zmianach wprowadzanych właśnie w Viva Polska. Akcja - prowadzona pod hasłem „Viva wyraźnie inna” - to największy projekt reklamowy w historii stacji.
więcej
|
|
Polska Plus z kanałami iTVN i TVN24
Kanały iTVN i TVN24 dołączyły do oferty Polski Plus - interaktywnej platformy telewizyjnej powstałej z myślą o Polakach mieszkających w Wielkiej Brytanii i Irlandii.
więcej
|
|
"Dexter" - siódmy sezon (zobacz dwie minuty nowej serii)
Podczas trwającego w San Diego Comic-Con zaprezentowano fragment nowego "Dextera".
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Harper's Bazaar" w Polsce. "Ma szansę, ale o reklamy ciężko"
Zdaniem przedstawicieli rynku prasowego „Harper's Bazaar” ma szansę na zdobycie czytelników i reklamodawców, chociaż łatwo nie będzie. Pozytywnie oceniają oni pomysł z numerem pilotażowym, który dystrybuowany będzie do wybranej grupy czytelniczek.
więcej
|
|
,,Naj" zmienia się w dwutygodnik; 6,6 mln zł na promocję
Dzisiaj na rynku pojawiło się odświeżone wydanie magazynu „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który zmieni się z miesięcznika w dwutygodnik i wróci do dawnego logo. Relaunch tytułu wspierać będzie kampania o wartości 6,6 mln zł.
więcej
|
|
Pisma motoryzacyjne: "TopGear" traci, a ,,Auto Świat Poradnik" zyskuje
W kwietniu br. większość magazynów motoryzacyjnych zanotowało spadki sprzedaży względem kwietnia ub.r., a najwięcej stracił “TopGear”. Wzrostami pochwalić się mogły tylko trzy tytuły, a największym - „Auto Świat Poradnik”.
więcej
|
|
,,Wprost" można czytać na Facebooku
Tygodnik „Wprost” (AWR „Wprost”) uruchomił aplikację typu social reader, która dostępna jest na Facebooku. Umożliwia ona czytanie magazynu z poziomu portalu społecznościowego w wersji będącej dokładnym odwzorowaniem edycji papierowej.
więcej
|
|
Magazyn "Harper's Bazaar" jesienią zadebiutuje w Polsce
Wydawnictwo Hearst-Marquard Publishing rozpoczyna wydawanie w Polsce luksusowego modowego magazynu dla kobiet - Harper’s Bazaar”. Pierwszy, pilotażowy numer tytułu ukaże się jesienią br., a do normalnej sprzedaży pismo trafi wiosną 2013 roku.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Fikcyjne konta zaniżają wartość kliknięć ,,Lubię to!" na Facebooku
Pozornie udane kampanie reklamowe na Facebooku w rzeczywistości wcale nie są skuteczne. Często trafiają do dużych grup profili nieistniejących osób - wynika z raportu BBC.
więcej
|
|
Prawie 80 proc. europejskich internautów odwiedza internetowe sklepy
W maju bieżącego roku strony sklepów online odwiedziło 79,5 proc. (314,6 mln) internautów z Europy - wynika z danych firmy badawczej comScore.
więcej
|
|
W wakacje więcej przestępstw wobec dzieci w internecie
Podczas wakacji dzieci spędzają więcej niż zwykle czasu przed komputerem. Co roku w tym okresie jest więcej zgłoszeń o przestępstwach wobec dzieci w internecie - mówi Jakub Śpiewak, prezes Fundacji Kidprotect.pl, która radzi, jak bezpiecznie korzystać z sieci.
więcej
|
|
Groupon dla klientów Alba Tour: oferty zastępcze lub zwrot pieniędzy
Osoby, które kupiły na Grouponie wycieczkę z Alba Tour Polska, mogą wybrać inną ofertę turystyczną z katalogu serwisu albo otrzymają pełny zwrot zapłaconych pieniędzy. Jeszcze przed weekendem oferty Alba Tour Polska zostały wycofane z Grouponu.
więcej
|
|
NKQuality - certyfikat dla deweloperów od NK
Portal społecznościowy NK wprowadza certyfikat NKQuality, który mogą otrzymać rekomendowani deweloperzy. Znak jest przyznawany na podstawie czterech głównych warunków dotyczących zasad dobrej współpracy.
więcej
|
|
Digg sprzedany za pół miliona dolarów
Firma Betaworks kupiła serwis Digg za zaledwie 500 tysięcy dolarów - podał Wall Street Journal.
więcej
|
|
Xevin Investments inwestuje w Modo.pl
Fundusz Xevin Investments zainwestował w wirtualny showroom Modo.pl.
więcej
|
|
Klaudia Abramowicz i Katarzyna Konecka w hyperCREW
Klaudia Abramowicz i Katarzyna Konecka dołączyły do zespołu agencji hyperCREW na stanowiska account managerów.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Polacy boją się swej starości
42 proc. Polaków uznaje się za ludzi młodych, 39 proc. - za osoby w średnim wieku, a 19 proc. - za osoby starsze. Z sondażu CBOS "Polacy wobec własnej starości" wynika, że tylko 6 proc. społeczeństwa nie odczuwa lęku przed schyłkowym okresem życia.
więcej
|
|
32 proc. Polaków popiera PO a 25 proc. PiS
Gdyby wybory parlamentarne odbywały się w lipcu, wygrałaby je PO z 32 proc. poparcia - podało CBOS. Na drugim miejscu byłoby PiS z 25-proc. poparciem, czyli najwyższym od czasu ostatnich wyborów. Do Sejmu weszłyby jeszcze SLD i Ruch Palikota. PSL dostałoby 4 proc.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|