Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 8 Czerwca 2012  
  witrualnemedia.plwitrualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Galeria | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Ludzie internetu i marketingu o Euro: Polska w ćwierćfinale, finał Hiszpania - Niemcy

Specjaliści z branży internetowej i marketingowej wierzą, że polska reprezentacja na Euro wyjdzie z grupy. W finale najwięcej osób widzi Hiszpanię i Niemcy. Nasi rozmówcy prognozują też oglądalność najważniejszych meczów.  więcej

 
Po sukcesie show Magdy Gessler w TVN będzie ,,Masterchef"

Na fali popularności kulinarnych reality-show jak „Kuchenne rewolucje” i „Ugotowani”, TVN wprowadza na antenę trzeci taki format. Jesienią stacja pokaże program „Masterchef”, w którym walczyć ze sobą będą kucharze-amatorzy. Castingi ruszają w drugiej połowie czerwca. więcej

 
"M jak miłość" nadal bezkonkurencyjne, hitem śmierć Hanki

Serial „M jak miłość” w minionym sezonie gromadził nieco mniej widzów niż rok wcześniej, jednak obyczajowa produkcja Dwójki nadal pozostała bezkonkurencyjnym liderem pasma. Wpływy z reklam wyniosły prawie 110 mln zł. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Euro RSCG Poland poszukuje osoby na stanowisko
Junior Print Producer

TV Puls poszukuje osoby na stanowisko
Researcher w dziale programowym

TV Puls poszukuje osoby na stanowisko
PRODUCENT

Libet S.A. poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor marketingu i PR

Polska Agencja Prasowa poszukuje osoby na stanowisko
Fotoedytor

Euro RSCG 4D poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Producent Programów Poradnikowych poszukuje osoby na stanowisko
dietetyk / dziennikarz

White Rabbit poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Executive

On Board Public Relations poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Działu Social Media

AHA Polska poszukuje osoby na stanowisko
account executive / account manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Ludzie mediów typują wyniki Euro 2012: Polska w ćwierć- lub półfinale

Większość pytanych przez nas przedstawicieli telewizji, prasy i radia prognozuje, że Polska w czasie Euro 2012 dojdzie do ćwierćfinału lub do półfinału. Wśród krajów, które zdobędą tytuł Mistrza Europy, najczęściej wymieniana jest Hiszpania. więcej

 
Wszystkie gazety regionalne straciły, ,,Dziennik Polski" aż 22 proc.

Wszystkie 15 najpopularniejszych dzienników regionalnych zakończyło kwiecień br. ze spadkami sprzedaży ogółem. Najwięcej, aż 22 proc., stracił „Dziennik Polski”, natomiast mniej zmalała sprzedaż rzeszowskich „Nowin”. więcej

 
Biskupi bronią TV Trwam. "Poniżający paradoks, że katolicka stacja podlega dyskryminacji'

Kard. Stanisław Dziwisz w święto Bożego Ciała apelował o prawdę o Kościele i krytykował ugrupowania antykościelne oraz dyskryminację TV Trwam. To smutny, poniżający paradoks, że katolicka stacja podlega dyskryminacji - mówił z kolei abp Sławoj Leszek Głódź. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Jak Ringier Axel Springer zmieni Onet? Branża: Niewiele

Specjaliści z polskiej branży internetowej nie prognozują wielkich zmian po przejęciu Onetu przez Ringier Axel Springer. O perspektywach po tej transakcji mówią Michał Brański, Dominik Kaznowski, Marek Stankiewicz, Jacek Czynajtis, Rafał Oracz i Dominik Czarnota. więcej

Orange i Play najlepsze na Facebooku, Heyah najsłabiej

Z facebookowych fanpage’y polskich sieci komórkowych najlepsze są Orange i Play - oceniają eksperci social mediowi pytani przez Wirtualnemedia.pl. Nieco gorzej wypadły fanpage’e Plusa, T-Mobile i Heyah. więcej

Maj 2012: TVN liderem, TVP1 spadła na trzecie miejsce
Interaktywni o nowym tvn24.pl: krok do przodu i NaTemat.pl
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Po sukcesie show Magdy Gessler w TVN będzie ,,Masterchef"

Na fali popularności kulinarnych reality-show jak „Kuchenne rewolucje” i „Ugotowani”, TVN wprowadza na antenę trzeci taki format. Jesienią stacja pokaże program „Masterchef”, w którym walczyć ze sobą będą kucharze-amatorzy. Castingi ruszają w drugiej połowie czerwca. więcej

 
"M jak miłość" nadal bezkonkurencyjne, hitem śmierć Hanki

Serial „M jak miłość” w minionym sezonie gromadził nieco mniej widzów niż rok wcześniej, jednak obyczajowa produkcja Dwójki nadal pozostała bezkonkurencyjnym liderem pasma. Wpływy z reklam wyniosły prawie 110 mln zł. więcej

 
Ludzie mediów typują wyniki Euro 2012: Polska w ćwierć- lub półfinale

Większość pytanych przez nas przedstawicieli telewizji, prasy i radia prognozuje, że Polska w czasie Euro 2012 dojdzie do ćwierćfinału lub do półfinału. Wśród krajów, które zdobędą tytuł Mistrza Europy, najczęściej wymieniana jest Hiszpania. więcej

 
Biskupi bronią TV Trwam. "Poniżający paradoks, że katolicka stacja podlega dyskryminacji'

Kard. Stanisław Dziwisz w święto Bożego Ciała apelował o prawdę o Kościele i krytykował ugrupowania antykościelne oraz dyskryminację TV Trwam. To smutny, poniżający paradoks, że katolicka stacja podlega dyskryminacji - mówił z kolei abp Sławoj Leszek Głódź. więcej

 
Rusza Euro 2012. Mecze na żywo i w HD tylko w TVP

Dziś Telewizja Polska rozpocznie relacjonowanie piłkarskich Mistrzostw Europy, organizowanych przez Polskę i Ukrainę. TVP w jakości HD transmitować będzie wszystkie 31 meczów: w TVP1 HD lub w TVP2 HD, równolegle w TVP HD i TVP Sport oraz w internecie. więcej

 
Maciej Dolega prowadzi ,,Teleserwis" w TVN24

Maciej Dolega zaczął prowadzić nadawany w TVN24 program informacyjny „Teleserwis”. Stacja podkreśla, że na razie jego obecność na antenie ma charakter testowy. więcej

 
Kanały filmowe: AXN liderem, Kino Polska wdarło się na podium

W maju br. w segmencie stacji filmowych pozycję lidera utrzymał AXN, choć goni go kanał Kino Polska, który dzięki ponad dwukrotnemu wzrostowi widowni awansował na miejsce drugie. Najwięcej zyskał natomiast niszowy Cinemax2. więcej

 
Euro 2012 w TVP. Telewizja publiczna pokazała główne studio

5 nowoczesnych kamer HD i 25-metrowej szerokości ekran-tło, na którym będą się pojawiać obrazy z transmisji Euro 2012, ma główne studio TVP piłkarskich mistrzostw Europy. W środę w bloku F telewizji publicznej zainaugurowano jego działalność. więcej

 
MiniMini+ i teleTOON+ z bajkami dla niesłyszących

Nadawane przez Canal+ Cyfrowy stacje MiniMini+ i teleTOON+ jako pierwsze kanały dziecięce w Polsce wprowadziły udogodnienia dla dzieci z dysfunkcją słuchu. Od 7 czerwca br. emitują one seriale animowane z tłumaczeniem na język migowy. więcej

 
Multimedia Polska z interaktywnymi reklamami Vision+

Sieć kablowa Multimedia Polska wprowadza interaktywny format reklamowy Vision+. Jest on dostępny w całej tej sieci, a może być też wdrożony przez innych operatorów. więcej

 
Al Jazeera ma studio w Warszawie, gościem TVN Turbo

Arabski kanał Al Jazeera wybrał dwa programy stacji TVN Turbo: „Pojechany łikend” i „Agromachina”, aby zaprezentować pozytywny wizerunek Polski swoim widzom. więcej

 
,,Cafe Euro" w nowym studiu Polsatu Sport

Telewizja Polsat uruchomiła w swojej głównej siedzibie nowe studio sportowe. Od czwartku 7 czerwca br. realizowany w nim będzie program „Cafe Euro” poświęcony Mistrzostwom Europy w piłce nożnej. więcej

 
Polsat News z ,,Eurosalonem" i ,,Cafe Euro"

Polsat News w związku z Euro 2012 wprowadza zmiany w ramówce. Na jego antenie pojawił się już magazyn "Eurosalon", a kanał wydłuży też poranne serwisy sportowe oraz równolegle z Polsatem Sport będzie pokazywać program "Cafe Euro". więcej

 
 
Radio  
 
Województwo zachodniopomorskie: Radio ZET i RMF FM idą "łeb w łeb"

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres luty - kwiecień 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w województwie zachodniopomorskim. więcej

 
RMF FM traci w swoim bastionie

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres luty - kwiecień 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w województwie małopolskim. więcej

 
Reklama  
 
Ludzie internetu i marketingu o Euro: Polska w ćwierćfinale, finał Hiszpania - Niemcy

Specjaliści z branży internetowej i marketingowej wierzą, że polska reprezentacja na Euro wyjdzie z grupy. W finale najwięcej osób widzi Hiszpanię i Niemcy. Nasi rozmówcy prognozują też oglądalność najważniejszych meczów.  więcej

 
,,Kick in the mix" - Wojciech Szczęsny z reklamuje Pepsi z Leo Messim i Calvinem Harrisem (wideo)

Rozpoczęła się muzyczno-piłkarska kampania reklamowa Pepsi pod hasłem „Kick in the mix”. W akcji - przygotowanej przez firmy BBDO i Media Direction OMD - obok m.in. Leo Messiego i Calvina Harrisa występuje Wojciech Szczęsny. więcej

 
Mike Tyson w kolejnej reklamie Blacka (wideo)

Do emisji trafił drugi spot reklamowy napoju energetycznego Black (FoodCare) z udziałem Mike’a Tysona. Całą kampanię przygotowały firmy Testardo Gram, Testardo Gram, Papaya Films i Mindshare. więcej

 
,,Fala na 5 Stadionie" - Boniek, Figo i van Bastent dalej reklamują Tyskie (wideo)

Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) z udziałem Zbigniewa Bońka, Luisa Figo i Marco van Bastena. Akcję przygotowały i realizują firmy Tequila, DDB Warszawa i Starcom. więcej

 
,,Rób TO!" w kampanii mBanku

Rozpoczęła się kampania reklamująca usługę mSaver oferowaną przez mBank. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Rób TO!” - przygotowały agencja Ambasada Brand Communication i dom mediowy MPG. więcej

 
Multimedia Polska z interaktywnymi reklamami Vision+

Sieć kablowa Multimedia Polska wprowadza interaktywny format reklamowy Vision+. Jest on dostępny w całej tej sieci, a może być też wdrożony przez innych operatorów. więcej

 
Reklama "TP" najbardziej zabawna, a "Triumphu" najbardziej zmysłowa (wideo)

“Nie jedź na kacu” to reklama, która została najlepiej oceniona przez młodzież w badaniu towarzyszącemu konkursowi Spoters 2011. Uzyskała ona najwyższe oceny w pięciu z 12 kategorii. więcej

 
Brain, PZL, Change i DDB w finale przetargu Plusa

Do drugiego etapu przetargu na obsługę reklamową ATL trzech linii biznesowych Plusa: abonament, mix i Soho, zostały wybrane agencje Brain, PZL, Change Intengrated i DDB Warszawa. więcej

 
Dni otwarte w kampanii Kasy Stefczyka (wideo)

W telewizji, radiu i internecie ruszyła kampania reklamowa Kasy Stefczyka wspierająca promocję „Dni otwarte”. Akcję przygotowały firmy Apella i Esense. więcej

 
,,Skuteczne rozwiązania dla Twojego biznesu" reklamują PEKAES

W prasie i internecie trwa kampania reklamowa firmy logistycznej PEKAES. Akcję przygotowały agencja Unia Interactive i dom mediowy Value Media. więcej

 
Mamed Khalidov reklamuje napój Tiger (wideo)

Rusza kampania reklamowa napoju energetycznego Tiger (Maspex Wadowice) z udziałem Mameda Khalidova. Akcję przygotowały agencja Vitamina Cinema i dom mediowy ZenithOptimedia Group. więcej

 
Emilia Ilków: z Media Shop do Marketshare

Emilia Ilków rozpoczęła pracę jako key account manager w agencji Marketshare. Wcześniej pracowała w agencjach Fabryka Pomysłów oraz Media Shop należących do grupy SparkPark. więcej

 
Prasa  
 
Wszystkie gazety regionalne straciły, ,,Dziennik Polski" aż 22 proc.

Wszystkie 15 najpopularniejszych dzienników regionalnych zakończyło kwiecień br. ze spadkami sprzedaży ogółem. Najwięcej, aż 22 proc., stracił „Dziennik Polski”, natomiast mniej zmalała sprzedaż rzeszowskich „Nowin”. więcej

 
,,Party" liderem, ale traci. ,,Gala" najbardziej na plusie

Magazyn “Party” był w marcu br. liderem sprzedaży wśród dwutygodników z segmentu people, ale jako jedyny zanotował spadek. Najwięcej zyskała „Gala”, lecz pozostała na ostatnim miejscu. więcej

 
,,Gazeta Wyborcza" z codziennym dodatkiem w czasie Euro 2012

„Sport.pl na Euro”, nowy dodatek poświęcony mistrzostwom Europy w piłce nożnej, będzie się ukazywał z krajowym wydaniem „Gazety Wyborczej” (Agora) od piątku 8 czerwca do poniedziałku 2 lipca 2012 r. więcej

 
Internet  
 
Ludzie internetu i marketingu o Euro: Polska w ćwierćfinale, finał Hiszpania - Niemcy

Specjaliści z branży internetowej i marketingowej wierzą, że polska reprezentacja na Euro wyjdzie z grupy. W finale najwięcej osób widzi Hiszpanię i Niemcy. Nasi rozmówcy prognozują też oglądalność najważniejszych meczów.  więcej

 
Polskie gwiazdy na Facebooku - niewykorzystana szansa?

Facebook to doskonałe narzędzie gwiazd muzyki, sportu czy telewizji do komunikacji z fanami. Wydaje się jednak, że w polskich warunkach jest słabo wykorzystywane - uważa Anna Brüske z Tense.pl. więcej

 
Google otwiera się na małe firmy

Koncern z Mountain View wdraża kolejny projekt, mający na celu zdobycie dominującej pozycji w segmencie zajmującym się reklamą lokalnego biznesu. więcej

 
Euro w Google wygrywają Niemcy (infografika)

Jak tuż przed startem Euro 2012 turniej prezentuje się z perspektywy treści zaindeksowanych w wyszukiwarce Google? Pisze o tym Miłosz Woźniak z agencji SEMtec. więcej

 
Reader Store - nowy sklep z ebookami Sony, Europa znów pominięta

Japońska firma na poważnie podchodzi do walki z dominującą pozycją Amazonu na rynku ebooków i uruchamia własną platformę do sprzedaży zdigitalizowanych książek. Tylko za oceanem. więcej

 
Mobilne reklamy na Facebooku zautomatyzowane

Największy serwis społecznościowy świata wychodzi naprzeciw oczekiwaniom reklamodawców, którzy pragnęli łatwiejszej i bardziej skutecznej pracy z mobilną wersją strony. więcej

 
Piotr Cichoński: z Ogilvy Interactive do Tribal DDB

Piotr Cichoński rozpoczął pracę w agencji Tribal DDB. Poprzednio pracował jako junior art director w Ogilvy Interactive. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Pochówek Lecha Kaczyńskiego na Wawelu - dla 64. Polaków to błąd

64 proc. badanych uważa, że decyzja o pochowaniu prezydenta Lecha Kaczyńskiego na Wawelu była niesłuszna. Przeciwnego zdania jest 27 proc., 9 proc. nie ma zdania na ten temat - wynika z sondażu TNS Polska. Opinie w tej sprawie właściwie nie zmieniły się od 2010 r. więcej

 
Młodzi wyborcy stawiają na PiS i Ruch Palikota

Gdyby wybory parlamentarne odbyły się w kwietniu 22 proc. badanych poniżej 18. roku życia głosowałoby na PiS, 18 proc. na Ruch Palikota. Na PO oddałoby swój głos 12 proc. młodych respondentów, a 9 proc. na Nową Prawicę Janusza Korwin-Mikkego. więcej

 
Public Relations  
 
MSL Warsaw wypromuje MTV, Nickelodeon oraz Comedy Central
 
Beata Maciejczyk-Fołtyn rzecznikiem prasowym Cederroth Polska
 
Anna Niepiekło rzecznikiem ,,Fundacji Kapucyńskiej im. bł. Aniceta Koplińskiego"
 
Technologie  
 
AMD pokazało tablet z Windows 8
 
Deezer Premium - ponad 15 milionów utworów dla klientów Orange
 
Gdańsk w telefonie dzięki Gdansk4u MOBILE
 
Orange Travel - nowa oferta roamingowa Orange
 
Gospodarka  
 
Nie będzie dywidendy od Cyfrowego Polsatu za 2011 r.
 
Rafał Szmytke, prezes POT: chcemy ,,wycisnąć" z Euro 2012, co tylko się da
 
Stopa bezrobocia spadła do 12,6% w maju
 
Promocje cen paliw na stacjach
 
Przewozy Regionalne wstydzą się za swój stary tabor (wideo)
 
Elżbieta Bieńkowska: nowy budżet UE będzie finansować innowacyjność
 
Polacy kupują coraz więcej nowych aut. Liderem Skoda
 
RPP liczy na spadek inflacji, stopy procentowe bez zmian
 
EuroRating podniósł perspektywę ratingu TVN
 
Cztery banki wypowiedziały umowy kredytowe PBG i spółkom z grupy
 
Lewiatan krytykuje wysokie kary dla menedżerów
 
Tax Free - tańsze zakupy dla kibiców piłkarskich spoza UE
 
Polnord wygrał z Warszawą, dostanie wielomilionowe odszkodowanie
 
Ranking lokat bankowych
 
"Rodzinę na Swoim" zastąpią dotacje do energooszczędnych domów
 
Internet w gdańskiej Strefie Kibica na Euro 2012
 
Prasa codzienna traci czytelniików
 
Kultura/Rozrywka  
 
Matka Whitney Houston napisze książkę o córce
 
U Sheryl Crow wykryto guza mózgu
 
"Bitwa pod Wiedniem" z Alicją Bachledą-Curuś od 12 października w kinach
 
28 listopada w Nowej Zelandii premiera filmu "Hobbit"
 
Iron Man 3: Iron Man do wyboru, do koloru (foto)
 
4 znaczki ze stadionami Euro 2012 od Poczty Polskiej
 
Matthew McConaughey pokaże umięśnione pośladki
 
Paz Vega w filmie "Los Amantes Pasajeros" Pedro Almodóvara
 
Chemia przed Guns N' Roses na Stadionie Miejskim w Rybniku
 
Lindsay Lohan w filmie "First Point"
 
Blog  
 
Pierwsze zdjęcie prezydenta - Jerzy Szygiel
 
ROZMOWY PRZY KOMINKU - Eli Barbur
 
Rasizm w polskim futbolu. - Ewaryst Fedorowicz
 
Rebranding czy tylko repozycjonowanie. Nowe logo Banku PEKAO SA. - Jarosław Filipek
 
Wojny futbolowe w Warszawie - Wanda Konarzewska
 
Nasz gość  
 
Lidia Kacprzycka: Wydatki reklamowe związane z Euro 2012 rozczarowują

- Większość reklamodawców przestraszyła się dużego szumu związanego z Euro 2012, jak również wysokich cen w TVP - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Lidia Kacprzycka, dyrektor generalny domu mediowego Starlink. więcej

 
Jakub Potrzebowski: Czeka nas dalsza fragmentaryzacja konsumpcji mediów
 
Jakub Kamiński: Sytuacja na polskim rynku reklamowym jest kiepska
 
Kwestionariusz  
 
Sławomir Matul: szefem jestem ...dobrym, ale wymagającym

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Sławomir Matul, szef departamentu marketingu zintegrowanego Lemon Sky.   więcej

 
Michał Wiśniewski: Konkurencja? Znamy się, lubimy i prześcigamy
 
Paweł Jakubowski: Moja praca to... myślenie o i rozmowa z ludźmi
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Junior Print Producer
 
Researcher w dziale programowym
 
PRODUCENT
 
Dyrektor marketingu i PR
 
Fotoedytor
 
Account Executive
 
dietetyk / dziennikarz
 
Senior Account Executive
 
Dyrektor Działu Social Media
 
Dokumentalista
 
account executive / account manager
 
Account Executive
 
Dziennikarz
 
Wydawca / Realizator
 
Dziennikarz
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl