|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 8 Maja 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
Chuck Norris wakacyjnie reklamuje kredyt w BZ WBK (wideo)
Startuje wakacyjna odsłona kampanii reklamowej BZ WBK z udziałem Chucka Norrisa. Akcję przygotowały firmy Mather Communications, RedWorks i Starcom.
więcej
|
|
TVN wyprzedza reklamowo Polsat, TVP 1 i TVP 2 w dół
W I kwartale br. polskie stacje telewizyjne cennikowo zarobiły z reklam 2 proc. więcej niż przed rokiem. Wzrosty wpływów reklamowych zanotowały TVN i Polsat, a spadki - TVP 1 i TVP 2.
więcej
|
|
,,Fala Flag" z Bońkiem, Figo i van Bastenem promuje Tyskie (wideo)
W ramach kampanii „5 Stadion” piwa Tyskie z udziałem Zbigniewa Bońka, Luisa Figo i Marco van Bastena rozpoczyna się akcja „Fala Flag”. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy Tequila, DDB Warszawa, Cut Cut, Wilk Studio i Starcom.
więcej
|
|
Więcej na reklamę w kinach i na outdoorze - o 64/12 proc.
W I kwartale br. cennikowe wydatki na reklamę kinową wzrosły w skali roku o 64 proc. Natomiast na reklamę outdoorową wydano 12 proc. więcej.
więcej
|
|
Muzyczna kampania z Pharrellem Williamsem wprowadza Tymbark Next (wideo)
Maspex Wadowice wprowadził do sprzedaży linię napojów owocowo-herbacianych Tymbark Next. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez agencję 303 i dom mediowy ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
,,Idealna skóra" w kampanii Vichy Id?alia (wideo)
W telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży trwa kampania reklamowa nowego kremu Vichy - Idèalia. Akcję koncern L’Oreal przygotował wspólnie z TBWA i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Maspex reklamuje Kubuś Waterrr Sport (wideo)
W telewizji, radiu i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa wody smakowej Kubuś Waterrr Sport wprowadzonej niedawno na rynek przez Maspex Wadowice. Akcję przygotowały firmy Brasil, Codemedia i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Jacek Gadzinowski rusza z firmą doradczą 360commerce
Działalność rozpoczyna firma doradztwa strategicznego 360commerce. Jej współwłaścicielem i prezesem jest Jacek Gadzinowski, wcześniej związany m.in. agencjami Kalicińscy.com i Momentum Worldwide oraz Agito.pl, PTC i Grupą Onet.
więcej
|
|
,,Ewolucja wymaga impulsów" w kampanii BPSC
W prasie i internecie startuje wizerunkowo-produktowa kampania reklamowa firmy BPSC oferującej systemy do zarządzania przedsiębiorstwem (ERP). Akcję przedsiębiorstwo przygotowało wspólnie z agencjami Fortune Cookie i Imago PR.
więcej
|
|
,,Odkryliśmy nowy smak" - Żubrówka Palona reklamowana przez Up
Pod hasłem „Odkryliśmy nowy smak” trwa kampania reklamowa wprowadzająca na rynek wódkę Żubrówka Palona (Grupa CEDC). Akcję przygotowała agencja Up.
więcej
|
|
Atmedia sprzedaje reklamy na czerwiec - drożej o 10/14 proc.
Reprezentująca telewizyjne kanały tematyczne firma Atmedia rozpoczyna sprzedaż oferty reklamowej na czerwiec. W pasmach prime time koszt dotarcia rośnie w skali roku o 14 proc., a w pozostałych pasmach - o 10 proc.
więcej
|
|
Mike Readman szefem VivaKi w Europie Środkowo-Wschodniej
Mike Readman objął funkcję country chairmana grupy mediowej VivaKi na Europę Środkowo-Wschodnią. Będzie pracował w Warszawie, współpracując m.in. z Moniką Bronowską z ZenithOptimedia Group i Jakubem Benke ze Starcom MediaVest.
więcej
|
|
"Polski Czempion" - ruszył program promujący polskie firmy za granicą
7 maja br. oficjalnie rozpoczął się program „Polski Czempion”, w ramach którego lokalne władze samorządowe będą wspierać międzynarodową działalność polskich firm.
więcej
|
|
Carlsberg zatrudnia LBi
Firma Carlsberg zatrudniła agencję LBi do obsługi swojego globalnego budżetu reklamy cyfrowej.
więcej
|
|
Piotr Kubiak w Sales Link
Do zespołu agencji Sales Link dołączył Piotr Kubiak, który objął stanowisko head of copy. Do jego obowiązków należy m.in. tworzenie koncepcji i scenariuszy kampanii realizowanych przez agencję oraz copywriting.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
"Party" liderem, "Gala" o 250 proc. do góry
Magazyn “Party” powrócił w lutym br. - po pół roku - na pozycję lidera sprzedaży w segmencie dwutygodników people. “Flesz” zanotował w tamtym miesiącu najsłabszy wynik od pojawienia się na rynku, a sprzedaż “Gali” poszła do góry aż o 250 proc.
więcej
|
|
Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich: zysk wyłącznym celem mediów
Trudno mówić o prawdziwie wolnych mediach, gdy wyłącznym celem znacznej części z nich staje się przyniesienie jak największego zysku dla właścicieli, a ich działania nie są przy tym korygowane wymogami fachowymi i etycznymi - uważa Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich.
więcej
|
|
"Już umiem" - pierwsze pismo z serii "Disney uczy" (wideo)
We wtorek 8 maja br. w sprzedaży pojawi się nowy dwumiesięcznik edukacyjny z nowego cyklu “Disney uczy”. Magazyn pod tytułem “Już umiem!” wprowadzi na rynek wydawnictwo Egmont Polska.
więcej
|
|
"Goool!" - Egmont wydaje magazyn na Euro 2012
Wydawnictwo Egmont Polska w związku ze zbliżającym się Mistrzostwami Europy w piłce nożnej przygotowało dwa numery specjalnego magazynu “Goool!”, skierowanego do chłopców powyżej 7 lat.
więcej
|
|
"Polityka" musi przeprosić Zbigniewa Ziobrę
"Polityka" ma przeprosić Zbigniewa Ziobrę za "niemające podstaw faktycznych" zdanie, jakoby PiS zarzuciło pomysł otwarcia zawodów prawniczych po tym, jak Ziobro wpisał się na listę adwokatów - orzekł warszawski sąd apelacyjny.
więcej
|
|
PiS: PO chce "zabić wolność prasy", znieść art. 212 kk
Rzecznik PiS Adam Hofman ocenił, że propozycje senatorów ws. zmiany w Prawie prasowym dotyczącej sprostowań i odpowiedzi mają "zabić wolność prasy" i jego klub będzie im przeciwny. Dodał, że PiS chciałoby wykreślenia art. 212 Kodeksu karnego, mówiącego o pomówieniu m.in. za pomocą mediów.
więcej
|
|
PSL: Senat nadgorliwy ws. Prawa prasowego, mamy lepszy projekt
W ocenie PSL Senat postąpił "nadgorliwie", proponując odejście od sprostowań i pozostawienie odpowiedzi jako jedynej formy reakcji na publikacje prasowe. Ludowcy chcą konsultować z mediami własny, jak przekonują - "bardziej cywilizowany" - projekt zmian w Prawie prasowym.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Agora: nie zamykamy HappyDay.pl, tylko stawiamy na turystykę
Serwis zakupów grupowych HappyDay.pl nie jest przygotowywany do zamknięcia, tylko repozycjonowany w kierunku sprzedaży ofert turystycznych - informują przedstawiciele Agory. HappyDay.pl działa od czerwca ub.r.
więcej
|
|
Zmiany w Gazeta.pl: koniec GameCorner.pl, Polygamia.pl z nowym naczelnym
Należący do Grupy Gazeta.pl (Agora) serwis o grach komputerowych GameCorner.pl będzie działał tylko do końca maja. Natomiast redaktorem naczelnym Polygamia.pl został Konrad Hildebrand.
więcej
|
|
Google: spotkania na żywo dla wszystkich użytkowników Google+ (wideo)
Google zapowiedziało udostępnienie wszystkim użytkownikom portalu społecznościowego Google+ funkcji "Hangouts On Air", umożliwiającej nadawanie transmisji wideo na żywo oraz ich nagrywanie i udostępnianie na YouTube.
więcej
|
|
Twitter ułatwia odkrywanie interesujących treści
Twitter wprowadził zmiany do karty "Odkryj", dzięki czemu mają się na niej pojawiać jeszcze bardziej spersonalizowane i znaczące dla danego użytkownika treści.
więcej
|
|
UOKiK znów karze Pobieraczek.pl - 215 tys. zł za bezprawne groźby
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył kolejną karę na spółkę Eller Service, właściciela serwisu Pobieraczek.pl. Tym razem powodem były bezprawne zastraszenie i wprowadzenie użytkowników w błąd.
więcej
|
|
Facebook kupuje Glancee
Facebook przejął mobilną usługę geolokalizacyjną Glancee. Szczegóły finansowe transakcji nie zostały ujawnione.
więcej
|
|
Darmowy internet we Wrocławiu będzie coraz bardziej dostępny
Aktualnie we Wrocławiu z miejskiego internetu można korzystać w 50 punktach, które tworzą 14 stref obejmujących m.in. Stare Miasto, Halę Stulecia, Ostrów Tumski, Rondo Reagana, Wyspę Słodową, aquapark czy Panoramę Racławicką.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|