|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 19 Kwietnia 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
Mike Tyson będzie reklamować polski napój energetyczny Black
Były bokser Mike Tyson będzie twarzą reklamową napoju energetycznego Black produkowanego przez FoodCare. Szczegóły współpracy zostaną podane w przyszłym tygodniu.
więcej
|
|
Ponad tysiąc skarg na polskie reklamy
W ub.r. do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy wpłynęły dokładnie 1053 skargi dotyczące reklam. Ponad 750 dotyczyło reklamy z hasłem „Opuszczamy na Maxa”.
więcej
|
|
Frugo w dużych butelkach wsparte reklamami
Kolejne pięć wersji smakowych napoju Frugo (FoodCare) trafia do sprzedaży w dużych butelkach. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy PZL i Blueberry Pixel.
więcej
|
|
,,Ogarnij się. Wróć do gry" - Borys Szyc znów reklamuje Axe (wideo)
Trwa kampania reklamowa nowej linii żeli pod prysznic Axe (Unilever Polska). Akcję, której twarzą jest Borys Szyc, przygotowały i realizują firmy TBWA \ Tequila, Marymont Films, E-Graphics, Lunapark, PHD Media Direction i TBWA PR.
więcej
|
|
Słynna Mariola wraca w reklamie piwa Okocim (wideo)
Startuje kampania reklamowa piwa Okocim (Carlsberg Polska) w której pojawia się Mariola, bohaterka kultowej reklamy tego piwa z lat 90. Obecną akcję przygotowały agencja reklamowa Red8 i dom mediowy PHD Media Direction.
więcej
|
|
Tydzień w reklamie tv: mniej na żywność, TVP 2 i TVN w górę
W minionym tygodniu cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano 365 mln zł, przy czym mniej niż tydzień wcześniej przeznaczono na reklamę żywności. Wśród głównych stacji największy wzrost wpływów reklamowych zanotowały TVP 2 i TVN.
więcej
|
|
Jarosław Piwko dyrektorem sprzedaży i marketingu Jet Line
Jarosław Piwko objął w Jet Line nowo utworzone stanowisko dyrektor sprzedaży i marketingu. Wcześniej pracował w Infor Expert i Presspublice.
więcej
|
|
2012 biletów na Euro 2012 od Banku Pekao SA
Ruszyła "Wielka Loteria Banku Pekao SA", w której do wygrania jest 1006 podwójnych biletów na mecze UEFA Euro 2012, a także oficjalne piłki turnieju i karty prepaid.
więcej
|
|
EnterAd - PMPG startuje z biurem e-reklamy tematycznej
Platforma Mediowa Point Group uruchomiła EnterAd, biuro sprzedaży reklamy internetowej specjalizujące się w obsłudze serwisów z wąskich kategorii tematycznych. Kieruje nim Benita Jakubowska-Antonowicz.
więcej
|
|
Rusza Reebok CrossFit Drop Box Tour
Marka Reebok rusza z serią imprez Reebok CrossFit Drop Box Tour, propagujących trening wytrzymałościowo-siłowy. Za ich organizację odpowiada agencja Havas Sports & Entertainment, która zdobyła to zlecenie w przetargu ogłoszonym przez adidas Poland.
więcej
|
|
Neostess - nowe narzędzie w ofercie agencji nano
Agencja nano (Platforma Mediowa Point Group) wprowadziła nowe narzędzie do prezentacji produktu oraz samej marki o nazwie Neostess.
więcej
|
|
MediaCom triumfuje na 2012 Global Festival of Media Awards
MediaCom został wyróżniony tytułem agencji roku na 2012 Global Festival of Media Awards. Dom mediowy zdobył pięć nagród, a jego praca dla norweskiego Anti-Rasism Centre została wybrana najlepszą kampanią roku.
więcej
|
|
Dirk Elvermann prezesem BASF Polska
Dr Michael Hepp, od 2008 r. prezes BASF Polska w Warszawie, wraca do centrali BASF w Ludwigshafen w Niemczech; z dniem 1 maja zastąpi go dr Dirk Elvermann.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|