|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 20 Stycznia 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Jan Dworak: zagospodarowanie multipleksu nie kończy cyfryzacji
Zagospodarowanie miejsc na pierwszym multipleksie nie kończy cyfryzacji telewizji w Polsce. Konkurs na kolejne miejsca na nim Krajowa Rada musi rozpocząć przed końcem tego roku - mówił wczoraj szef KRRiT Jan Dworak posłom z sejmowej komisji kultury.
więcej
|
|
Reklamy w Polsacie 5 proc. w górę, ,,Wydarzenia" i ,,Pierwsza miłość" dużo droższe
W lutowym cenniku reklamowym Polsatu spoty są średnio o 5 proc. droższe niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy serialu „Pierwsza miłość”, które zdrożały o ok. 40 proc.
więcej
|
|
Polska "Operacja: Stylówa", MTV pomoże "solarom" i "tipsiarom"
Kanał MTV Polska szykuje polską edycję formatu z metamorfozami zatytułowanego “Operacja: Stylówa”. Wcześniej stacja pokaże jednak amerykańską odsłonę formatu.
więcej
|
|
Discovery pokaże pracę policjantów z Polski, Rosji i Rumunii
Wiosną na antenie kanału Discovery Channel pojawi się seria dokumentalna “Ultimate Cops”, pokazująca działania oddziałów policji w Polsce, Rosji i Rumunii. To pierwsza regionalna produkcja nadawcy w Europie Środkowej i Wschodniej.
więcej
|
|
Polacy w nowej odsłonie kampanii promującej abonament RTV (wideo)
Ruszył ostatni etap kampanii zachęcającej do płacenia abonamentu radiowo-telewizyjnego. Akcję na zlecenie Związku Pracodawców Mediów Publicznych przygotowały agencje Walk i Adwertajzing.
więcej
|
|
Mobile Gol - liga angielska w komórce
Firma Telewizja Mobilna stworzyła usługę Mobile Gol, dzięki której za pośrednictwem telefonów komórkowych można oglądać materiały z rozgrywek piłkarskiej ligi angielskiej, do których wyłączne prawa ma Canal+. Serwis jest obecnie dostępny dla abonentów sieci komórkowej T-Mobile.
więcej
|
|
Telewizja WTK z porannym pasmem
Poznańska stacja lokalna WTK od poniedziałku 6 lutego br. wydłuża nadawanie o dwie godziny. Od 6.00 testowo emitowane będzie poranne pasmo.
więcej
|
|
Nicolas Dandoy dyrektorem finansowym Canal+
Nicolas Dandoy 18 stycznia br. objął stanowisko dyrektora finansowego (CFO) w spółce Canal+ Cyfrowy. Będzie raportował bezpośrednio do prezes spółki Beaty Mońki.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Reklamy w Polsacie 5 proc. w górę, ,,Wydarzenia" i ,,Pierwsza miłość" dużo droższe
W lutowym cenniku reklamowym Polsatu spoty są średnio o 5 proc. droższe niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy serialu „Pierwsza miłość”, które zdrożały o ok. 40 proc.
więcej
|
|
Polacy w nowej odsłonie kampanii promującej abonament RTV (wideo)
Ruszył ostatni etap kampanii zachęcającej do płacenia abonamentu radiowo-telewizyjnego. Akcję na zlecenie Związku Pracodawców Mediów Publicznych przygotowały agencje Walk i Adwertajzing.
więcej
|
|
Dominika Kraśko-Białek (Aviva): Pan Pikuś był, jest i będzie odwracaczem uwagi (polemika)
Tydzień temu zamieściliśmy ranking najgorszych polskich brand heroes, w którego czołówce znalazł się Pan Pikuś reklamujący Avivę. Dominika Kraśko-Białek, wiceprezes Grupy Aviva ds. marketingu polemizuje z taką oceną w poniższym tekście. więcej
|
|
Artur Żmijewski reklamuje ,,pożyczkę, na którą stać każdego" w Kasach Stefczyka (wideo)
Pod hasłem „Pożyczka, na którą stać każdego” rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa Kas Stefczyka z udziałem Artura Żmijewskiego. Akcja - przygotowana przez agencję Media SKOK - obejmuje prasę, radio, outdoor i internet.
więcej
|
|
Wawel reklamuje Michałki w nowych smakach
W telewizji rusza kampania reklamowa nowych wersji smakowych Michałków (Wawel SA). Akcję przygotowały firmy Demo Effective Launching, Film Polska Productions, PanMedia Western i TBWA PR.
więcej
|
|
Euro RSCG Warsaw dalej dla Pekao SA
Agencja Euro RSCG Warsaw obroniła budżet reklamowy Banku Pekao SA. W dalszym ciągu będzie odpowiadać za jego obsługę strategiczno-kreatywną.
więcej
|
|
,,Jestem pewien" - Ergo Hestia reklamuje ubezpieczenie Hestia 7 (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa ubezpieczenia pakietowego Hestia 7 oferowanego przez Ergo Hestię. Akcję przygotowały firmy Tipping Point i Brand Connection.
więcej
|
|
,,Biała Sensacja" - Play reklamuje smartfony HTC (wideo)
W nowej kampanii Play reklamowane są dwa smartfony HTC: Wildfire S i Sensation XL. Akcję pod hasłem „Biała Sensacja” operator przygotował wspólnie z firmami Grandes Kochonos, Studio Televisor i Mediacom.
więcej
|
|
MediaOn dalej dla Budimexu
Dom mediowy MediaOn obronił budżet mediowy firmy Budimex Nieruchomości. W przetargu o to zlecenie starał się jeszcze m.in. Universal McCann.
więcej
|
|
Europejski Fundusz Leasingowy z nowym logo
W celu wzmocnienia swojej integralności w Grupie Credit Agricole, Europejski Fundusz Leasingowy zmienił swój znak graficzny.
więcej
|
|
Kuprian, Kieszczyński, Ignatowska, Kozłowski i Jaworowska w Walk
Do zespołu agencji Walk PR oraz Walk Social Media, należących do grupy marketingowej Walk, dołączyło pięć nowych osób: Anna Kuprian, Marcin Kieszczyński, Paulina Ignatowska, Bartosz Kozłowski i Maja Jaworowska. Do ich obowiązków należeć będzie realizacja działań PR i e-PR w ramach projektów prowadzonych na rzecz klientów agencji z branży nowych technologii, finansowej, medialnej oraz FMCG.
więcej
|
|
El Padre z 14,65 mln zł przychodów
W 2011 r. agencja El Padre osiągnęła przychody w wysokości 14,65 mln zł. To o 62,4 proc. więcej niż rok wcześniej.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Facebook: 60 nowych aplikacji dla "osi czasu" (wideo)
Podczas konferencji w San Francisco Facebook ogłosił partnerstwo z 60 nowymi serwisami internetowymi, które udostępnią swoje aplikacje na profilach użytkowników społecznościowego portalu.
więcej
|
|
comScore: 379,4 mln internautów w Europie, 18,2 mln w Polsce
W listopadzie ubiegłego roku z internetu korzystało 379,4 miliona użytkowników z Europy w wieku co najmniej 15 lat. Najczęściej odwiedzali oni strony Google, a najszybciej na popularności zyskiwał serwis Kingfisher.
więcej
|
|
Serwisy prawicowe: Salon24.pl liderem, wPolityce.pl i Fronda.pl mocno w górę
Wśród stron internetowych określanych jako prawicowe zdecydowanie najpopularniejszy jest serwis blogowy Salon24.pl. W skali roku najbardziej na popularności zyskały wPolityce.pl i Fronda.pl.
więcej
|
|
Allegro rusza z serwisem kurierskim Sendit.pl
Grupa Allegro uruchomiła serwis Sendit.pl, w którym można zamawiać przesyłki kurierskie. Strona jest zintegrowana z innymi stronami grupy, m.in. iStore.pl.
więcej
|
|
Google: 10,6 mld USD przychodu i 2,7 mld USD zysku w IV kw.
Firma Google podała swoje wyniki finansowe za IV kwartał i cały 2011 rok.
więcej
|
|
Facebook: 7 nowych użytkowników na sekundę (infografika)
W 2011 roku Facebook przez sekundę zyskiwał średnio 7 nowych użytkowników. Przez cały rok zasięg portalu globalnie wzrósł o 37 proc.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|