|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 19 Stycznia 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP Rozrywka i TVP Dokument mają ruszyć w tym roku
Telewizja Polska zdecydowała, że uruchomi kanały tematyczne TVP Rozrywka i TVP Dokument. Trwają już prace nad wnioskami o koncesje dla tych stacji.
więcej
|
|
Juliusz Braun: mimo 60 mln zł straty TVP zachowa płynność
Telewizja Polska zakłada na 2012 rok stratę w wysokości 60 mln zł, ale zachowa płynność finansową. Zarząd podjął decyzję o restrukturyzacji spółki, ale nie oznacza ona grupowych zwolnień pracowników - powiedział prezes TVP Juliusz Braun.
więcej
|
|
Coraz mniejszy budżet TVP Polonia. W ciągu czterech lat spadł o 65 proc.
Budżet TV Polonia z roku na rok jest coraz mniejszy, co zmniejsza możliwości produkcji nowych programów - mówił wczoraj na posiedzeniu senackiej Komisji Spraw Emigracji i Łączności z Polakami za Granicą kierownik działu ekonomicznego TV Polonia Waldemar Domański.
więcej
|
|
Jan Dworak: TV Trwam bez koncesji, bo ma problemy finansowe. Rydzyk: Cynizm KRRiT
Decyzja KRRiT o nieprzyznaniu koncesji dla TV Trwam na nadawanie na multipleksie cyfrowym była podyktowana tylko względami ekonomiczno-finansowymi - przekonywał wczoraj na posiedzeniu senackiej komisji kultury i środków przekazu przewodniczący KRRiT Jan Dworak.
więcej
|
|
2011 rok: tracą Viva i MTV, do góry rebel:tv i Eska TV
Viva Polska pozostała w 2011 roku najchętniej oglądanym kanałem muzycznym, ale kanał ten - podobnie jak siostrzana stacja MTV Polska - zakończył rok na minusie. Relatywnie największy wzrost zanotował niszowy rebel:tv, sporo zyskała też Eska TV.
więcej
|
|
"Świat według Kiepskich": już 14. sezon w Polsacie
W marcu br. Polsat rozpocznie emisję 14. sezonu sitcomu “Świat według Kiepskich”. Zdjęcia do nowych odcinków potrwają do 8 lutego br.
więcej
|
|
Jarosław Kaczyński: potępiamy decyzję KRRiT ws. TV Trwam
Prezes PiS Jarosław Kaczyński oświadczył w środę, że jego ugrupowanie potępia decyzję KRRiT w sprawie TV Trwam. Nie wykluczył wniosku do NIK, a być może też do Trybunału Stanu. Gotowy wniosek o postawienie szefa KRRiT przed TS ma Solidarna Polska.
więcej
|
|
Prawie 55 mln subskrybentów IPTV na świecie, najwięcej w Europie
Globalna liczba subskrybentów IPTV zbliża się do 55 milionów. Największym rynkiem jest Europa, ale najszybciej rosnącym - Azja.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Jaki jest zasięg radia w Polsce? Raport za 2011 rok
Trzeci rok z rzędu zasięg dzienny radia ogółem utrzymywał się na poziomie ponad 80 proc. Oznacza to, że w 2011 roku średnio każdego dnia radio włączało 24,3 mln słuchaczy - podaje Komitet Badań Radiowych.
więcej
|
|
Radio ZET w polskich kurortach narciarskich
W ramach akcji „Start do nart” i „Zimowy Puchar Radia ZET w Beskidzkiej 5" Radio Zet odwiedzi dziewięć polskich kurortów narciarskich. Na słuchaczy i wczasowiczów czekają m.in. konkursy z nagrodami, spotkania z muzycznymi gwiazdami, miasteczka Radia ZET, wyjazdowa lista przebojów oraz wieczorne imprezy.
więcej
|
|
O. Rydzyk: KRRiT dyskryminuje i wyklucza katolików
Podczas posiedzenia senackiej komisji kultury i środków przekazu o. Tadeusz Rydzyk wyraził opinię, że katolicy są szczególnie traktowani przez KRRiT od początku jej istnienia. - Jesteśmy dyskryminowani i wykluczani, tylko katolicy nie mają telewizji - mówił.
więcej
|
|
Programy Polskiego Radia w telewizorach Samsunga
"Polskie Radio" oraz "Czwórka Polskie Radio" to dwie nowe aplikacje, z których można korzystać na platformie Samsung Smart TV. Oferują one dostęp do programów na żywo oraz ponad 100 000 materiałów audio i kilku tysięcy wideo w trybie na żądanie.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Chuck Norris promuje BZ WBK. Reklamy już nakręcone
Chuck Norris będzie reklamował Bank Zachodni WBK. Pierwsze reklamy z aktorem zostały już nagrane, a całą kampanię przygotowują agencja Mather Communications i dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
,,Z kamerą wśród mężczyzn" - Lekko Stronniczy i Hołdys w kampanii Bacardi Oakheart
W sklepach i internecie ruszyła kampania reklamująca rum Bacardi Oakheart. W internetowej odsłonie akcji - realizowanej przez firmy Pride & Glory, XRS Public Relations i Espresso Brand Support - występują autorzy wideobloga Lekko Stronniczy i Tytus Hołdys.
więcej
|
|
Tydzień w tv reklamie: ponad 200 mln zł, Polsat przed TVN
W drugim tygodniu br. cennikowo na reklamę telewizyjną wydano 213 mln zł. Wśród nadawców największe wpływy osiągnęły Polsat i TVN.
więcej
|
|
,,Kupuj w Lidlu. Tankuj taniej" - Lidl promuje się z Shell
W sklepach Lidl rusza promocja, w ramach której można otrzymać zniżki na paliwo kupowane na stacjach Shell. Akcję wspiera kampania reklamowa.
więcej
|
|
Naga para reklamuje szampon DX2 (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa szamponu DX2 przeciwko wypadaniu włosów u mężczyzn. Akcję przygotował produkujący ten szampon Aflofarm wspólnie z domem mediowym Mindshare.
więcej
|
|
Kochanowski i Targońska ruszają z własnym studiem Film Delikatesy
Paweł Kochanowski i Katarzyna Targońska uruchomili własne studio produkcyjne Film Delikatesy. Kochanowski poprzednio pracował w Propeller Film, a Targońska w Tandem Taren-To.
więcej
|
|
Electrolux promuje się ,,w szwedzkim stylu"
Ruszyła „Promocja w szwedzkim stylu” wspierająca pralki i suszarki do ubrań Electrolux. Akcję producent przygotował i realizuje wspólnie z agencją Pompidou.
więcej
|
|
Soczewki Optifog reklamowane jako ,,rozwiązanie na zaparowanie" (wideo)
W telewizji, prasie i internecie trwa kampania reklamująca soczewki Optifog przeciwdziałające zaparowywaniu. Akcję na zlecenie firmy Essilor przygotowały i realizują Neadoo, PRO Media House i Q&A Consulting.
więcej
|
|
Andrzej Kownacki creative directorem w San Markos
Andrzej Kownacki awansował na stanowisko creative directora w agencji San Markos. Do jego głównych zadań należy nadzór nad kreatywną stronę projektów i rozwój działu kreacji.
więcej
|
|
Ryszard Sroka: z Change Integrated do Young & Rubicam
Ryszard Sroka z początkiem lutego obejmie stanowisko dyrektora kreatywnego w agencji Young & Rubicam. Poprzednio pracował w Change Integrated.
więcej
|
|
Jerzy Kępiński i Mateusz Masłowski (Jerz von Matt) w The Chimney Pot
Jerzy Kępiński i Mateusz Masłowski objęli stanowiska creative directors w The Chimney Pot. Będą odpowiedzialni za produkt kreatywny domu postprodukcyjnego oraz za wsparcie dla klientów (reżyseria animacji, nadzór kreatywny).
więcej
|
|
Local Power - Agora z pakietem reklamowym dla MŚP
Agora udostępniła pakiet reklamowy Local Power obejmujący lokalne wydania „Gazety Wyborczej”, 50 serwisów Grupy Gazeta.pl i prawie 140 lokalnych serwisów partnerskich. Oferta jest skierowana do małych i średnich firm.
więcej
|
|
Jak dzieci wydoroślały dla TUI (wideo making of)
Jak przygotowano ostatnie reklamy TUI Poland, w których rodzinne wakacje zachwalają „dorosłe” dzieci? Zapraszamy do obejrzenia materiału making of.
więcej
|
|
eGospodarka.pl: z ARBOmedia do IDMnet
Witryna eGospodarka.pl dołączyła do portfolio sieci reklamy internetowej IDMnet.
więcej
|
|
EM Lab dla Hyundai Motor Poland
Agencja EM Lab odpowiada za produkcję stoisk i ekspozycję samochodów Hyundai Motor Poland w galeriach handlowych w największych miastach.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|