|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 4 Stycznia 2012 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
2011 rok pod lupą ekspertów - prognozy na 2012
Specjalnie dla Wirtualnemedia.pl przedstawiciele branż mediowo-marketingowych podsumowali rok 2011 i przedstawili swoje prognozy na 2012. Zapraszamy do przeczytania opinii ludzi z branży telewizji, internetu, prasy, radia, reklamy, PR-u, telekomunikacji i badań rynku.
więcej
|
Badacze rynku o 2011 r. - prognozy na 2012 r.
Rok 2011 pod lupą branży badawczej. Komentują: Piotr Kwiatkowski (TNS), Łukasz Mazurkiewicz (ARC Rynek i Opinia), Arkadiusz Wódkowski (PTBRiO), Alina Lempa (Grupa IQS), Paweł Ciacek (SMG/KRC), Katarzyna Mojsiewicz (PBS DGA).
więcej
|
Branża telekomunikacyjna o 2011 r., prognozy na 2012
|
Polska prasa w 2011 roku - co w 2012 roku?
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
Ambi Pur nie likwiduje, tylko maskuje - reklama do zmiany (wideo)
Komisja Etyki Reklamy uznała, że spot Ambi Pur Freshelle naruszył kodeks branżowy. Zawierał on bowiem informację, że produkt usuwa nieprzyjemne zapachy, czego reklamodawca nie poparł dowodami.
więcej
|
|
Rutinacea Max: spot z Jolantą Kwaśniewską wśród dzieci, 1 zł dla jej fundacji (wideo)
Do emisji trafia kolejna reklama Rutinacei Max (Aflofarm) z udziałem Jolanty Kwaśniewskiej. Spot - przygotowany przez firmy Unlimited i PanMedia Western - informuje m.in. o akcji charytatywnej związanej z tym preparatem.
więcej
|
|
Obcokrajowiec i translator w nowej reklamie ING w WiFi Expressie (wideo)
Do emisji trafił kolejny spot konta internetowego w ING Banku Śląskim rozgrywający się w WiFi Expresie. Całą kampanię przygotowały firmy Brain i PanMedia Western.
więcej
|
|
T-Mobile reklamuje najtańsze smartfony i laptopy (wideo)
Ruszyła kampania T-Mobile reklamująca tanie smartfony i laptopy dostępne w tej sieci. Akcję przygotowały agencja G7 i dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
Wojciech Kotala za Wojciecha Korcza na czele Schulz Brand Friendly
Wojciech Kotala objął stanowisko prezesa zarządu agencji Schulz Brand Friendly. Poprzednio zajmował je Wojciech Korcz.
więcej
|
|
Lustrzany spot reklamuje Vigor (wideo)
Pod hasłem „Dbasz o siebie na 100 proc.” rozpoczęła się kampania reklamowa suplementu diety Vigor (US Pharmacia). Akcję przygotowała agencja Bed&Breakfast, która rozpoczyna tym samym obsługę tej marki.
więcej
|
|
Zimowa promocja McDonald's reklamowana w internecie
McDonald’s Polska wprowadza zimową promocję. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy 24/7 Digital, DDB Warszawa, Tribal DDB, Macroscope OMD i Twenty Four Seven PR.
więcej
|
|
,,Ciepłoluby na start" promują letnią ofertę Neckermanna
Biuro podróży Neckermann rozpoczęło kampanię „Ciepłoluby na start” promującą jego ofertę lato 2012. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Unia Interactive i Value Media.
więcej
|
|
Raiffeisen Bank i Polbank klientami Starcomu
Grupa VivaKi wygrała przetargi na obsługę mediową banków Raiffeisen Bank International i Polbank EFG. W Polsce dla obu firm będzie pracować Starcom.
więcej
|
|
Marzenia o idealnej pracy i pracowniku w kampanii Pracuj.pl
W internecie i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa Pracuj.pl. Akcja - przygotowana przez serwis wspólnie z domem mediowym MediaOn - jest skierowana zarówno do pracodawców, jak i pracowników.
więcej
|
|
"Julia" z meblami IMS
Akcja emitowanego od początku stycznia na antenie TVN serialu "Julia" rozgrywa się w kilku pomieszczeniach, które zaaranżowano z wykorzystaniem mebli należących do marek z grupy IMS.
więcej
|
|
Starbucks z nową zimową ofertą
W kawiarniach Starbucks wprowadzona została nowa zimowa oferta, m.in. z Caffe Latte w wersji tradycyjnej lub z dowolnym syropem smakowym. W styczniu i lutym dostępna będzie także kawa ziarnista Guatemala Casi Cielo, dostępna w Polsce po raz trzeci.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Google wprowadza nowy wygląd swojej głównej strony
Google wprowadza nowy wygląd głównej strony swojej internetowej wyszukiwarki, który ma pomóc w promocji innych usług firmy, w tym portalu społecznościowego Google+.
więcej
|
|
Jak Polacy korzystają z internetu? 1-8 Mb/s, 50-57 zł, maile i newsy przed social media
Dostęp do internetu ma w domu 59,5 proc. Polaków w wieku 15 lat i więcej. Za łącze stacjonarne lub dostęp mobilny - najczęściej o prędkości od 1 do 8 Mb/s - pracą średnio 50-57 zł miesięcznie.
więcej
|
|
Co trzeci rozwód z winy Facebooka?
Facebook jest wymieniany jako przyczyna złożenia co trzeciego pozwu rozwodowego.
więcej
|
|
Wikipedia zebrała 20 mln USD na działalność w 2012 r.
Fundacja Wikimedia, operator Wikipedii, zebrała ponad 20 milionów dolarów na działalność internetowej encyklopedii w 2012 roku.
więcej
|
|
,,Ciekawsza strona kobiecości" - Wirtualna Polska reklamuje serwis dla kobiet
Wirtualna Polska rozpoczęła kampanię reklamową swojego serwisu kobieta.wp.pl. Akcja - przygotowana wspólnie z firmami 303 i Value Media - obejmuje internet, prasę i radio.
więcej
|
|
Ruszyła Gramy.tv - internetowa telewizja muzyczna od twórców ,,Halogra!my"
31 grudnia rozpoczęła nadawanie internetowa telewizja muzyczna Gramy.tv. Tworzą ją ludzie, którzy w latach 90. przygotowywali programy takie jak „Halogra!my”, „Dżana TOP” i „Turbo Trans”.
więcej
|
|
KFC z nowym serwisem www, niestandardowe działania w restauracjach
Ruszył kolejny etap kampanii wizerunkowej KFC - "Poznaj nas bliżej!", w ramach którego uruchomiony został nowy serwis internetowy marki, a w restauracjach prowadzone są niestandardowe działania z wykorzystaniem kodów QR.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2012 by WirtualneMedia.pl
|
|
|