|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 15 Grudnia 2011 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
|
Rok 2011 pod lupą branży PR - prognozy na 2012
Jaki był mijający rok dla branży PR? Oceniają m.in.: Eliza Misiecka, Eryk Mistewicz, Konrad Ciesiołkiewicz, Norbert Ofmański, Ryszard Solski, Paweł Trochimiuk, Sebastian Hejnowski, Karolina Siudyła i Marek Wróbel.
więcej
|
Polska reklama w 2011 r. - prognozy na 2012 (agencje)
Jaki był mijający rok w polskiej branży reklamowej? Oceniają przedstawiciele czołowych agencji m.in. Jacek Olechowski, Marek Gargała, Marek Piotrowski, Karol Gajewski, Kinga Grzelewska, Jarosław Chludziński i Alena Suszycka.
więcej
|
Maja Sablewska nie pojawi się w jury "X Factor 2"
|
Duży spadek PR I, zyskały Trójka i Radio Maryja
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
Polska reklama: jaki był 2011 r., co w 2012? (domy mediowe)
Jaki był mijający rok w polskiej branży reklamowej? Oceniają przedstawiciele czołowych domów mediowych m.in. Paweł Gala, Jakub Bierzyński, Adrian Kawęcki, Jacek Dzięcielak i Tomasz Chojnecki.
więcej
|
|
,,Fakty" najdroższe w styczniowym cenniku TVN
W ofercie reklamowej TVN na styczeń spoty są średnio o 3,5 proc. droższe niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamę przy „Faktach”.
więcej
|
|
Ranking Najcenniejszych Polskich Marek: liderem Orlen - sukces TVN, Allegro i NK.pl
Orlen wygrał w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2011. Redakcja „Rzeczpospolitej” ogłosiła podczas gali laureatów ósmego "Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek" oraz pierwszego konkursu "Młoda Marka Sukcesu".
więcej
|
|
TVN Media brokerem Grupy TVN
Grupa TVN podpisała z utworzoną niedawno spółką zależną TVN Media umowę dotyczącą sprzedaży reklam w kanałach TVN przez TVN Media.
więcej
|
|
UOKiK karze: 1,86 mln zł dla Polkomtela za Rarkę w MixPlusie, 338 tys. zł za loterię Orange z BMW
Prezes Urzędu Ochrony konkurencji i Konsumentów uznała, że hasło „29 groszy za minutę do wszystkich” w reklamie sieci Plus wprowadzało odbiorców w błąd. Natomiast w drugiej edycji loterii „BMW od Orange” obsługująca ją firma Internetq Poland stosowała nieuczciwe praktyki.
więcej
|
|
Magnaglobal: 427 mld USD na reklamę w 2011 r.
W bieżącym roku globalne wydatki na reklamę wzrosną o 4,7 proc., do 427 miliardów dolarów.
więcej
|
|
Jarosław Bieniuk promuje nowe menu Sphinxa
Rozpoczęła się kampania promująca nowe menu w restauracjach Sphinx. Akcję - której twarzą jest piłkarz Jarosław Bieniuk, prywatnie mąż aktorki Anny Przybylskiej - przygotowały firmy Open Gate Visual & Media i Practum Consulting.
więcej
|
|
Paweł Kopczyński, Joanna Kuchcik i Łukasz Berliński w Sales Link
Paweł Kopczyński objął stanowisko head of art w Sales Link. Natomiast pracę jako graphic designerzy rozpoczęli w agencji Joanna Kuchcik i Łukasz Berliński.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Odświeżony Pudelek.pl z logowaniem i wideo na stronie głównej
Na stronie głównej serwisu Pudelek.pl (Grupa o2.pl) pojawiły się m.in. boksy z popularnymi tekstami i materiałami wideo. Ponadto wprowadzono wyszukiwarkę i możliwość logowania.
więcej
|
|
Pięć najpopularniejszych gier na Facebooku to tytuły Zyngi
Gry z portfolio firmy Zynga okupują pięć pierwszych miejsc w rankingu najpopularniejszych gier na Facebooku.
więcej
|
|
Co czwarty obywatel UE nigdy nie korzystał z internetu
Prawie 1/4 mieszkańców Unii Europejskiej nigdy nie korzystała z internetu.
więcej
|
|
comScore: ponad 200 mld klipów wideo online obejrzanych w październiku
Prawie 1,2 miliarda internautów z całego świata obejrzało w październiku bieżącego roku 201,4 miliarda klipów wideo online wynika z danych firmy badawczej comScore.
więcej
|
|
Google: konkurs na najlepszą aplikację dla Chrome rozstrzygnięty
Google wyłoniło zwycięską aplikację spośród zgłoszeń nadesłanych w ramach konkursu na aplikację do sklepu Chrome Web Store.
więcej
|
|
Twitter z nowym rekordem dzięki japońskiej animacji
Średnio 25088 wpisów na sekundę odnotował serwis społecznościowy Twitter, gdy w japońskiej telewizji emitowany był film anime.
więcej
|
|
eSky.pl w Brazylii
eSky.pl, firma z segmentu turystyki e-commerce, otworzyła oddział w Brazylii.
więcej
|
|
Google przeznacza 11,5 mln USD na walkę z niewolnictwem
Amerykański gigant internetowy Google ogłosił w środę, że przeznacza 11,5 mln dolarów na wsparcie kilku organizacji zwalczających zjawisko współczesnego niewolnictwa, które dotyczy ok. 27 mln ludzi na całym świecie.
więcej
|
|
Ruszył portal informacyjny Stefczyk.info
W internecie zadebiutował portal informacyjny Stefczyk.info. Serwis oferuje informacje z kraju i ze świata, wzbogacone o wiadomości finansowe i gospodarcze, a także blogi z częścią publicystyczną.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Ubezpieczenia w internecie - najpopularniejsze komunikacyjne
Wśród internautów najbardziej popularne są ubezpieczenia komunikacyjne (49 proc.), na życie (36 proc.), mieszkań (29 proc.) oraz ubezpieczenia zdrowotne (29 proc.). Zaledwie 8 proc. badanych deklarowało korzystanie z ubezpieczeń podróżnych - wynika z kolejnej fali badania "Plany ubezpieczeniowe internautów”, zrealizowanego przez Gemius we współpracy z Interaktywnym Instytutem Badań Rynkowych.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|