|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 13 Grudnia 2011 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Galeria |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Polska reklama w 2011 r. - prognozy na 2012 (agencje)
Jaki był mijający rok w polskiej branży reklamowej? Oceniają przedstawiciele czołowych agencji m.in. Jacek Olechowski, Marek Gargała, Marek Piotrowski, Karol Gajewski, Kinga Grzelewska, Jarosław Chludziński i Alena Suszycka.
więcej
|
|
Pracownicy Agory założyli związek zawodowy
W Agorze powstał pierwszy związek zawodowy. Pracownicy spółki, do której należy m.in. “Gazeta Wyborcza”, portal Gazeta.pl czy radio Tok FM, powołali strukturę NSZZ “Solidarność”.
więcej
|
|
"The Voice of Poland" przegrał z TVN i TVP 1, 27 mln zł z reklam
Program “The Voice of Poland” oglądało mniej widzów niż w jego paśmie śledziło propozycje TVP 1 i TVN, ale więcej niż przyciągał Polsat. TVP nie jest zadowolona z wyników show. Nie zdecydowała jeszcze, czy będzie druga edycja.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
"The Voice of Poland" przegrał z TVN i TVP 1, 27 mln zł z reklam
Program “The Voice of Poland” oglądało mniej widzów niż w jego paśmie śledziło propozycje TVP 1 i TVN, ale więcej niż przyciągał Polsat. TVP nie jest zadowolona z wyników show. Nie zdecydowała jeszcze, czy będzie druga edycja.
więcej
|
|
Reklamy w TVP 15 proc. w dół. Najdroższe ,,M jak miłość" i ,,Wiadomości"
W cenniku reklamowym Telewizji Polskiej na styczeń spoty są średnio o 15 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamę przy „M jak miłość” i po „Wiadomościach”.
więcej
|
|
Polsat dogonił TVP1, rekordowy wynik "Wydarzeń"
Telewizja TVP1 utrzymała w zeszłym tygodniu pozycję lidera oglądalności, poprawiając swój wynik. W grupie 16-49 liderem byłe Telewizja Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Zwycięzca "You Can Dance" pojedzie do Los Angeles
W siódmej edycji programu “You Can Dance. Po prostu tańcz!” wygrać będzie można stypendium taneczne w Los Angeles. Przez sześć poprzednich serii główną nagrodą w show był wyjazd do Broadway Dance Center w Nowym Jorku.
więcej
|
|
Wpadki telewizyjne: Agnieszka Szulim kontra rozrabiaki (wideo)
Pomyłki, przejęzyczenia, nieprzewidziane zdarzenia, kłopoty techniczne - podczas programu nadawanego na żywo może się zdarzyć wszystko. Poniżej kolejna porcja najciekawszych wpadek dziennikarskich z polskich stacji telewizyjnych.
więcej
|
|
Filmbox liderem wzrostu, Movies 24 z największą stratą
W listopadzie br. niezmiennie najpopularniejszym kanałem filmowym był AXN przed Comedy Central. Na czwarte miejsce wskoczyła stacja TVP Seriale. Największy wzrost zanotował ponownie Filmbox, a spadek - Movies 24.
więcej
|
|
ATM Grupa ma umowy z Polsatem warte 24,31 mln zł
ATM Grupa i jej spółki zależne w ciągu ostatnich 10 miesięcy zawarły umowy warte w sumie 24,31 mln zł z Telewizją Polsat, poinformowała firma w komunikacie. Umowy dotyczą produkcji programów telewizyjnych.
więcej
|
|
80 proc. abonentów platformy N na płaski telewizor
Czterech na pięciu abonentów platformy N posiada płaski telewizor umożliwiający oglądanie telewizji HD - wynika z badania MillwardBrown SMG/KRC zrealizowanego w listopadzie na zlecenie operatora.
więcej
|
|
Damian Kutek zwycięzcą piątej edycji Wielkiego Testu z Historii TVP
26-letni Damian Kutek z Mierzęcic (Śląskie) zwyciężył w poniedziałek w piątej edycji Wielkiego Testu z Historii, zorganizowanego przez TVP1 w przeddzień 30. rocznicy wprowadzenia stanu wojennego.
więcej
|
|
Toya z TVP.pl i TVP Parlament
Sieć kablowa Toya wprowadza do swojej oferty program TVP Parlament oraz treści z witryny TVP.pl.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Polska reklama w 2011 r. - prognozy na 2012 (agencje)
Jaki był mijający rok w polskiej branży reklamowej? Oceniają przedstawiciele czołowych agencji m.in. Jacek Olechowski, Marek Gargała, Marek Piotrowski, Karol Gajewski, Kinga Grzelewska, Jarosław Chludziński i Alena Suszycka.
więcej
|
|
Reklamy w TVP 15 proc. w dół. Najdroższe ,,M jak miłość" i ,,Wiadomości"
W cenniku reklamowym Telewizji Polskiej na styczeń spoty są średnio o 15 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamę przy „M jak miłość” i po „Wiadomościach”.
więcej
|
|
Oliwia Downar-Dukowicz z "Top Model" w kampanii Złotych Tarasów
W radiu, prasie, internecie oraz na nośnikach outdoor i indoor ruszyła świąteczna kampania wizerunkowa centrum handlowego Złote Tarasy, której twarzą jest Oliwia Downar-Dukowicz - uczestniczka drugiej edycji programu TVN "Top Model. Zostań Modelką!". Akcję przebiegającą pod hasłem "Wesołych Łowów" przygotowały firmy Scholz & Friends Warszawa, Summer Production i MediaOn.
więcej
|
|
Wiktoria Kwiatkowska: z Clear Channel do Ad-Vice
Wiktoria Kwiatkowska objęła stanowisko account managera w sieci reklamowej Ad-Vice. Poprzednio była związana z Clear Channel Poland.
więcej
|
|
Davidoff promuje się w punktach sprzedaży
W punktach sprzedaży trwa ogólnopolska akcja informacyjna dla papierosów Davidoff, marki należącej do koncernu Imperial Tobacco. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Sales Link.
więcej
|
|
Aneta Wojnar w Ganymede
Aneta Wojnar dołączyła do działu marketingu krakowskiego dewelopera gier Ganymede.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Pracownicy Agory założyli związek zawodowy
W Agorze powstał pierwszy związek zawodowy. Pracownicy spółki, do której należy m.in. “Gazeta Wyborcza”, portal Gazeta.pl czy radio Tok FM, powołali strukturę NSZZ “Solidarność”.
więcej
|
|
"Men's Health" liderem, "Logo" z największym spadkiem
We wrześniu br. wszystkie pisma lifestylowe i shoppingowe dla mężczyzn zanotowały spadki sprzedaży. Najwięcej stracił magazyn „Logo”, a liderem został miesięcznik “Men's Health”.
więcej
|
|
Telewizja Polska żąda przeprosin i 200 tys. zł od "Faktu"
TVP domaga się przeprosin i wpłaty 200 tys. zł na cel społeczny od spółki Ringier Axel Springer Polska, wydawcy dziennika “Fakt”. Spółka uważa, że opublikowany w tabloidzie artykuł “Zobacz na co płacisz abonament” naruszył jej dobra osobiste.
więcej
|
|
Polskapresse po raz 16. rozdała Lwy. Adam Pawłowski Redaktorem Naczelnym Roku
Po raz 16. rozdane został nagrody Lwy, które przyznawane są pracownikom Grupy Polskapresse przez prezesa zarządu spółki.
więcej
|
|
,,Newsweek Extra" o stanie wojennym
We wtorek 13 grudnia br. do kiosków trafi specjalny numer tygodnika „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska), w całości poświęcony stanowi wojennemu. Wydanie zatytułowane będzie "Stan Wojenny - odtajnione archiwa IPN".
więcej
|
|
Infor PL przejął serwis Motoforum.pl
Spółka Next.pl, należąca do Grupy Infor PL, przejęła serwis motoryzacyjny Motoforum.pl.
więcej
|
|
Zdjęcia 3D i okulary 3D w "Dzienniku Zachodnim"
We wtorek, 14 grudnia, w "Dzienniku Zachodnim" (Polskapresse) rozpoczyna się cykl "Tydzień w trójwymiarze". Gazeta wydrukuje zdjęcia w 3D, które będzie można oglądać za pomocą specjalnych okularów.
więcej
|
|
,,Gala" z Anją Rubik i kalendarzem ,,Ikony kina"
Do najnowszego wydania dwutygodnika “Gala” (G+J Polska), które ukazało się w poniedziałek 12 grudnia br., dołączono kalendarz z ikonami światowego kina.
więcej
|
|
"K MAG" z plakatem i rekordową objętością
Z okazji trzecich urodzin miesięcznika “K MAG” (K Magazine) do łączonego grudniowo-styczniowego wydania magazynu dołączono urodzinowy plakat, a numer ukazał się w rekordowej objętości.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Millward Brown: 12 prognoz dla mediów cyfrowych na 2012 rok
Grupa Futures firmy badawczej Millward Brown ogłosiła prognozy na najbliższe 12 miesięcy, w których wskazuje najważniejsze trendy w sektorze mediów cyfrowych.
więcej
|
|
Według prawie połowy Polaków stan wojenny był uzasadniony
Niemal połowa dorosłych Polaków (47 proc.) uważa, że wprowadzenie stanu wojennego w grudniu 1981 r. było uzasadnione; prawie jedna trzecia (31 proc.) jest przeciwnego zdania, ponad jedna piąta (22 proc.) nie ma zdania - wynika z najnowszego sondażu TNS Pentor.
więcej
|
|
Barometr Nastrojów Farmaceutów: coraz trudniej prowadzić apteki
78 proc. właścicieli aptek ocenia, że w porównaniu z rokiem ubiegłym prowadzenie apteki jest trudniejsze - wynika z najnowszych badań TNS OBOP. Właściciele aptek obawiają się też zmian, które przyniesie od 1 stycznia nowa ustawa refundacyjna.
więcej
|
|
Polacy przyjęli wynik wyborów z nadzieją, ale i obojętnością
Wśród emocji, jakie towarzyszyły ankietowanym Polakom po wyborach parlamentarnych, najczęstsza była nadzieja (28 proc.), zadowolenie i satysfakcja (24 proc.), ale także obojętność (27 proc.) - wynika z listopadowego sondażu CBOS.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|