|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 2 Grudnia 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
|
|
Iwona Schymalla: Groźby nie robią na mnie wrażenia
- Historia zatacza koło: od politruków - do politruków. Wszystko musiało się zmienić, aby pozostać takim, jakim było - tak o TVP mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Iwona Schymalla, odwołana przez prezesa Juliusza Brauna ze stanowiska szefowej telewizyjnej Jedynki.
więcej
|
|
Norbert Ofmański: Pamiętajmy, że ,,media relations" to wycinek PR
- Działania „media relations” to tak naprawdę jeden z elementów, którym zajmują się dziś agencje. Te większe pełnią już raczej rolę doradczą na zasadzie firm consultingowych - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Norbert Ofmański, prezes agencji On Board PR.
więcej
|
Allegro: przyspieszyliśmy zakupy, na nowym cenniku stracimy
|
Iwona Schymalla oskarża TVP, Juliusz Braun odpiera zarzuty
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP traci najwięcej, tylko Polsat rośnie (top 25, ranking show)
W listopadzie br. pozycję lidera oglądalności wśród wszystkich widzów utrzymała Jedynka, która jednak straciła najwięcej. Wzrostem pochwalić się mógł tylko Polsat. Z kolei w grupie 16-49 liderem pozostał TVN.
więcej
|
|
Rekordowa przewaga ,,Faktów" nad ,,Wiadomościami" (dane dzień po dniu)
W listopadzie br. “Fakty” TVN piąty raz w historii miały wyższą oglądalność niż “Wiadomości” TVP 1, osiągając największą jak dotąd przewagę. Liderem był jednak “Teleexpress”. Dane “Faktów” i “Wiadomości” dzień pod dniu tylko w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVN liczy na sukces "Julii" dzięki polskiemu formatowi
Telewizja TVN w styczniu 2012 roku rozpocznie emisję nowego serialu obyczajowego “Julia”, którego akcja toczyć się będzie w Krakowie. To pierwsza telenowela stacji oparta na autorskim pomyśle polskich scenarzystów, co ma być kluczem do sukcesu produkcji.
więcej
|
|
Bardzo słaba widownia "Wiadomości z drugiej ręki", 5 mln zł z reklam
48-odcinkowy serial obyczajowy “Wiadomości z drugiej ręki” oglądało w TVP 2 średnio 600 tys. widzów, co dało stacji czwarte miejsce w rynku telewizyjnym i obniżyło jej wyniki względem ub.r. Produkcja z reklam przyniosła tylko 5 mln zł.
więcej
|
|
"Milion w minutę" wróci do TVN wiosną
Stacja TVN jest zadowolona z wyników oglądalności programu “Milion w minutę” prowadzonego przez Marcina Prokopa. Dlatego zdecydowano już, że druga edycja teleturnieju pojawi się na antenie wiosną 2012 roku.
więcej
|
|
Polsat Cafe pokaże kulisy show biznesu (foto)
Polsat Cafe wprowadza na antenę nowy magazyn lifestylowy “Tak się robi w show biznesie”, w którym zaprezentowane zostaną mechanizmy rządzące światem celebrytów i mediów.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat wyprodukował 3 mln dekoderów, będzie odbiornik do DVB-T z iplą
Linię produkcyjną fabryki Cyfrowy Polsat Technology opuścił 3-milionowy egzemplarz dekodera. Jubileuszowym urządzeniem jest nowy model Mini HD 2000. Jednocześnie spółka ma w planach produkcję dekoderów do odbioru naziemnej telewizji cyfrowej z iplą.
więcej
|
|
Orange Sport w sieci Multimedia Polska
Kanał Orange Sport 1 grudnia br. dołączył do oferty sieci kablowej Multimedia Polska. Pojawił się w pakiecie Cyfrowy Basic na kanale 313.
więcej
|
|
Inea z kanałami TV 6 i Disney Junior
Do oferty sieci kablowej Inea dołączyły nowe stacje: ogólnorozrywkowa TV 6 i dziecięcy Disney Junior.
więcej
|
|
MNI sprzedaje Stream. Proponuje Multimedia Polska kupno za 141,25 mln zł
MNI Telecom złożyło firmie Multimedia Polska ofertę nabycia 100% akcji dostawcy telewizji kablowej Stream za 141,25 mln zł, poinformowała grupa MNI w komunikacie. Multimedia Polska zobowiązało się do złożenia oferty, jeśli zostaną spełnione ustalone warunki.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Polska e-reklama 25 proc. w górę - 942 mln zł w I połowie br.
W I połowie br. na reklamę internetową wydano w Polsce 942 mln zł, czyli o 25,4 proc. więcej niż rok wcześniej - wynika z badania IAB AdEx. Na udziale w rynku zyskał SEM, a stracił display.
więcej
|
|
Dlaczego ,,męski" YouTube i polscy makreterzy nie lubią virali
Wirusowe spoty internetowe nie są tak często wykorzystywane przez reklamodawców, ponieważ najważniejsze serwisy wideo, z YouTube’em na czele, nie oferują odpowiednich narzędzie mierzących ich popularność - uważa Albert Hupa z Interactive Research Center.
więcej
|
|
Facebook zwiększa limit znaków w postach
Facebook znacząco podniósł granicę liczby znaków, których można użyć pisząc posty w społecznościowym portalu.
więcej
|
|
Chrome pokonał Firefoksa na globalnym rynku przeglądarek
Google Chrome odebrał w listopadzie Firefoksowi miano drugiej najpopularniejszej przeglądarki internetowej na świecie.
więcej
|
|
Programy MTV, Comedy Central i Nickeodeon w ipla
Grupa telewizyjna Viacom International Media Networks w Polsce rozpoczyna partnerską współpracę z telewizją internetową ipla, poprzez którą będzie można oglądać produkcje kojarzone ze stacjami MTV, Comedy Central oraz Nickelodeon.
więcej
|
|
Spotify otwiera się na zewnętrzne aplikacje (wideo)
Spotify zaprezentował nową platformę, która umożliwia zewnętrznym twórcom oprogramowania i firmom medialnym budowanie aplikacji współpracujących z muzycznym serwisem.
więcej
|
|
Zynga planuje giełdowy debiut przy wycenie 10 mld USD
Prawdopodobnie w połowie grudnia Zynga zadebiutuje na giełdzie. Firma liczy na wycenę na poziomie 10 miliardów dolarów - podaje Reuters.
więcej
|
|
,,Więcej niż się spodziewasz" w kampanii Interii
W radiu, internecie, kinach i na outdoorze rusza wizerunkowa kampania reklamowa Interii. Akcję - zaplanowaną na miesiąc - przygotował dział marketingu & PR portalu.
więcej
|
|
E-szkoda - PZU likwiduje szkody przez internet
PZU wprowadził system E-szkoda - całodobową likwidację szkody przez internet. Klient może m.in. wypełnić formularz zgłoszenia na www.pzu.pl, załączyć zdjęcia i dokumenty, śledzić przebieg likwidacji, przejrzeć elektroniczną teczkę szkodową, czy zadać pytanie.
więcej
|
|
Q&A - prawdziwe opinie o produktach i usługach w sklepie internetowym!
więcej
(reklama)
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|