|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 16 Listopada 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Polsat szykuje nowe kanały tematyczne
Telewizja Polsat jeszcze w tym roku może uruchomić nowy kanał tematyczny. Nadawca na razie nie podaje, jaka to będzie stacja. Start kolejnego kanału planowany jest na przyszły rok.
więcej
|
|
Reklamy w TVP 20 proc. w dół. Przed ,,Sportem" najdrożej
W grudniowym cenniku reklamowym TVP 1 i TVP 2 spoty są średnio o 20,4 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamę przed serwisem sportowym i „Wiadomościami” w TVP 1.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat ma 3,55 mln abonentów, 330 tys. chce pozyskać do końca roku
Cyfrowy Polsat może pozyskać brutto ok. 330 tys. abonentów usługi płatnej telewizji (DTH) w IV kwartale, wynika z wypowiedzi prezesa Dominika Libickiego.
więcej
|
|
"Krew z krwi" - nowy serial Canal+ z Agatą Kuleszą
Canal+ Cyfrowy rozpoczął zdjęcia do nowego polskiego serialu sensacyjnego “Krew z krwi”. Produkcja z Agatą Kuleszą w roli głównej pojawi się na antenie stacji wiosną 2012 roku.
więcej
|
|
Zamieszki podczas Święta Niepodległości - 2 mln stracił TVN
Na ponad 250 tys. zł wstępnie oszacowano straty policji po zamieszkach podczas Święta Niepodległości - poinformowała wczoraj Komenda Stołeczna Policji. Z kolei TVN, któremu spalono m.in. wóz transmisyjny, stracił ok. 2 mln zł.
więcej
|
|
"Głęboka woda" zastąpi "Czas honoru" w Dwójce
Na początku grudnia br. Dwójka rozpocznie emisję serialu obyczajowego “Głęboka woda” opowiadającego o ludziach pracujących w ośrodku pomocy społecznej. Będzie on nadawany w niedziele o 21.10 zastępując w ramówce historyczny “Czas honoru”.
więcej
|
|
Olejnik, Wejchert, Walter i Balcerowicz w kapitule nagród im. Jana Wejcherta
Do 31 stycznia będzie można zgłaszać kandydatów do nagrody Polskiej Rady Biznesu im. Jana Wejcherta - poinformował wiceprezes Polskiej Rady Biznesu Dariusz Mioduski. Rozdanie nagród nastąpi podczas jubileuszowej gali w kwietniu przyszłego roku.
więcej
|
|
Polsat na razie bez wersji HD swoich kanałów tematycznych
Telewizja Polsat nie planuje na razie rozpoczęcia emisji swoich kanałów tematycznych w wysokiej rozdzielczości. Ostatnio na taki krok zdecydowały się konkurencyjne spółki - TVN i Canal+ Cyfrowy.
więcej
|
|
Platforma N wprowadza dekoder z dyskiem 1 TB
Platforma N z okazji 5. urodzin pod koniec listopada br. wprowadzi na rynek limitowaną edycją dekodera HD PVR z dyskiem twardym o pojemności 1 Terabajta, czyli 1024 GB. Pozwala on na nagranie do 800 godzin programów w jakości SD.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat: budowa sieci LTE przyspieszy dzięki Polkomtelowi
Prezes Cyfrowego Polsatu Dominik Libicki uważa, że dzięki zakupowi Polkomtela przez Zygmunta Solorza-Żaka, właściciela Cyfrowego Polsatu, nastąpi przyspieszenie budowy sieci szybkiego internetu LTE.
więcej
|
|
ATM Grupa ze wzrostem zysku i przychodów
Spółka producencka ATM Grupa zakończyła III kwartał br. ze wzrostem przychodów i zysku netto. Firma rozpoczęła ostatnio realizację nowych seriali i finalizuje sprzedaż kilku formatów zagranicę.
więcej
|
|
Justyna Tomczakowska i Tomasz Kospian w 4fun Media
W listopadzie do firmy 4fun Media dołączyły nowe osoby: Justyna Tomczakowska i Tomasz Kospian.
więcej
|
|
Justyna Kowalczyk rozpoczyna starty w PŚ. Transmisje w TVP
Justyna Kowalczyk w najbliższy weekend (19-20 listopada) rozpoczyna rywalizację w Pucharze Świata w biegach narciarskich. Transmisje z Sjusjoen, a także wszystkie pozostałe zawody PŚ będzie można zobaczyć w TVP 2 i na stronie internetowej sport.tvp.pl.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Reklamy w TVP 20 proc. w dół. Przed ,,Sportem" najdrożej
W grudniowym cenniku reklamowym TVP 1 i TVP 2 spoty są średnio o 20,4 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamę przed serwisem sportowym i „Wiadomościami” w TVP 1.
więcej
|
|
Polsat: wartość rynku reklamy TV spadnie w IV kw.
Wartość polskiego rynku reklamy telewizyjnej może spaść w IV kwartale, ale w całym roku nieznacznie wzrośnie dzięki wynikowi z pierwszej połowy roku, ocenia prezes Cyfrowego Polsatu Dominik Libicki.
więcej
|
|
,,Daj się zaskoczyć magii tych Świąt!" w reklamach T-Mobile (wideo)
Startuje kampania reklamowa wspierająca świąteczne promocje w T-Mobile. Akcję przygotowały agencja reklamowa Saatchi&Saatchi i dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
Mumio w pociągu i amerykańskie więzienie reklamują internet w Plusie (wideo)
Ruszyły kampanie reklamujące ofertę internetową w taryfach Plus Abonament i Plus Mix. Działania na zlecenie Polkomtela przygotowały firmy PZL, 303 i Media Direction OMD.
więcej
|
|
Crédit Agricole Bank Polska reklamuje kredyt prostoliczony (wideo)
W najważniejszych mediach rozpoczęła się kampania reklamująca gotówkowy kredyt prostoliczony, który oferuje Crédit Agricole Bank Polska. Akcję przygotowały firmy NestPoint i MEC.
więcej
|
|
Ströer i Cityboard Media razem: twójoutdoor.pl i ,,Pokaż się!"
Pod hasłem „Pokaż się!” rusza kampania promująca reklamę outdoorową. Akcję - której częścią jest serwis twójoutdoor.pl - przygotowały i realizują wspólnie firmy Ströer Polska i Cityboard Media.
więcej
|
|
PHD z globalnym budżetem medialnym Sony Ericsson
Firma Sony Ericsson zatrudniła dom mediowy PHD do obsługi swojego globalnego budżetu medialnego.
więcej
|
|
MediaCom agencją roku według Strategy Magazine
Dom mediowy MediaCom otrzymał tytuł agencji roku 2011 przyznawany przez Strategy Magazine.
więcej
|
|
"Zostań Mistrzem Tyskomatu" na Facebooku
Na profilu marki Tyskie na Facebooku ruszyła przygotowana przez agencję Tequila aplikacja "Zostań Mistrzem Tyskomatu". Do wygrania jest łącznie ponad 1500 litrów piwa Tyskie.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Czytelnictwo dzienników w dół, "Gazeta Wyborcza" liderem
“Gazeta Wyborcza” była liderem czytelnictwa wśród dzienników w okresie od kwietnia do września br. - wynika z badania PBC General. Na drugim miejscu znalazł się “Fakt”, ale oba tytuły - tak jak zdecydowana większość dzienników - zanotowały spadki czytelnictwa.
więcej
|
|
Krzysztof Feusette znika z ,,Rzeczpospolitej"
Krzysztof Feusette to kolejny - po Piotrze Semce - dziennikarz „Rzeczpospolitej” (Presspublica), który w ostatnim czasie znika z łam tego dziennika.
więcej
|
|
Trybunał Praw Człowieka: można skazać dziennikarza za niedochowanie staranności
Skazanie dziennikarza w procesie cywilnym za to, że nie dochował należytej staranności w przygotowaniu artykułu nie narusza Europejskiej Konwencji Praw Człowieka, gwarantującej wolność słowa - uznał Europejski Trybunał Praw Człowieka w Strasburgu.
więcej
|
|
,,Logo" i ,,Playboy" z największymi spadkami
W sierpniu br. wszystkie pisma lifestylowe i shoppingowe dla mężczyzn dotknięte zostały spadkiem sprzedaży. Najwięcej stracił magazyn „Logo”, najmniejszą stratę zanotował zaś liderujący rankingowi „Men’s Health”.
więcej
|
|
"CKM" z seksownym kalendarzem na 2012 rok
Do całego nakładu grudniowego wydania miesięcznika “CKM” (Marquard Media Polska) dołączono kalendarz z 48 zdjęciami seksowych kobiet zatytułowany „Aniołki Apokalipsy”.
więcej
|
|
Prezydent Sopotu chce 500 000 zł od "Rzeczpospolitej"
W gdańskim sądzie ruszył we wtorek proces o ochronę dóbr osobistych, który prezydent Sopotu Jacek Karnowski wytoczył "Rzeczpospolitej". Gazeta opisywała tzw. aferę sopocką. Karnowski uznaje "aferę" za pomówienie i domaga się przeprosin oraz pół miliona zł.
więcej
|
|
,,Tylko dla dorosłych" - nowy magazyn od Agory
We wtorek na rynku ukazał się „Tylko dla dorosłych” - nowy magazyn lifestylowy Agory, przygotowany przez redaktorów „Gazety Wyborczej”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Porno spam zalewa Facebooka. Dotrze do Polski?
Spamowe wpisy ze zdjęciami pokazującymi seks i przemoc od kilkudziesięciu godzin lawinowo rozprzestrzeniają się wśród anglojęzycznych użytkowników Facebooka. Niektórzy internauci kasują z tego powodu swoje profile.
więcej
|
|
Allegro wprowadza rekomendacje zakupowe
Allegro zaczęło pokazywać użytkownikom przedmioty, które mogą ich zainteresować. Rekomendacje są wybierane na podstawie tego, co dany internauta ogląda i kupuje w serwisie.
więcej
|
|
Prawie co drugi internauta dokonał zakupu w internecie
Co drugi Polak (47%) korzystający z internetu w ciągu ostatnich 6 miesięcy dokonał zakupu w sieci - wynika z badania zrealizowanego przez TNS OBOP.
więcej
|
|
,,Lubię to" - Play z osobną taryfą dla Facebooka
W Play udostępniono ofertę na kartę „Lubię to” obejmującą darmowy, nielimitowany dostęp do Facebooka. Jeśli konto doładowuje się bezpośrednio na tym portalu, dostaje się 30 proc. więcej.
więcej
|
|
Konrad Pankiewicz prezesem Grupy ADV
Konrad Pankiewicz został powołany na stanowisko nowego prezesa Grupy ADV - poinformowała spółka w komunikacie.
więcej
|
|
Media na Facebooku - czyje treści najpopularniejsze?
Spośród mediów mających swoje profile na Facebooku, najwięcej wyróżnień przyciskiem "Lubię to!" otrzymały w październiku treści umieszczone przez kanał telewizyjny Al Arabiya News.
więcej
|
|
Dla marketerów obecność w mediach społecznościowych ważniejsza od reklam
Działający w obszarze mediów społecznościowych marketerzy są zdania, że od umieszczania reklam ważniejsza jest sama w nich obecność.
więcej
|
|
GoldenLine z ocenami pracodawców od pracowników
W serwisie GoldenLine użytkownicy zyskali możliwość wystawiania ocen swoim byłym i obecnym pracodawcom. Mogą też deklarować, że chcieliby pracować w określonej firmie.
więcej
|
|
5,8 mln hotspotów Wi-Fi w 2015 r.
W 2015 roku na świecie będzie 5,8 miliona publicznych hotspotów Wi-Fi.
więcej
|
|
Interactive Solutions z nową identyfikacją, a bez działu social media
Agencja Interactive Solutions zlikwidowała dział social media, za to specjalistę w tym zakresie dołączyła do każdego z zespołów obsługi klienta. Jednocześnie firma zmieniła swoją identyfikację wizualną.
więcej
|
|
"K2 w grze" - specjalny team w K2 na Euro 2012
W strukturach agencji K2 utworzono "K2 w grze" - specjalny team projektowy, którego celem jest doradztwo markom w zakresie wykorzystania sportu i zjawisk powiązanych w komunikacji. Ma to związek ze zbliżającymi się mistrzostwami UEFA Euro 2012.
więcej
|
|
WP.tv z aplikacjami na Androida i iOS
WP.tv - telewizja internetowa Wirtualnej Polski - została udostępniona w aplikacjach na systemy mobilne Android i iOS.
więcej
|
|
Q&A - prawdziwe opinie o produktach i usługach w sklepie internetowym!
więcej
(reklama)
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|