Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 4 Listopada 2011  
  witrualnemedia.plwitrualnemedia.pl  
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
Ks. Adam Boniecki ukarany za "Nergala" i krzyż

Ks. Adam Boniecki ma ograniczyć swoje wystąpienia medialne do "Tygodnika Powszechnego" - poinformowała prowincja księży marianów. Wstydzę się, że jest to możliwe w moim Kościele - powiedział Zbigniew Nosowski, naczelny miesięcznika "Więź". więcej

Kanały tematyczne: TVN24 przed stacjami dziecięcymi (top 40)

W dziesiątce najchętniej oglądanych kanałów tematycznych w październiku br. pięć miejsc zajmowały stacje dziecięce. Liderem była jednak telewizja informacyjna TVN 24. Pełne zestawienie 40 topowych stacji tematycznych w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

Rewolucja: "Show" wyprzedziło "Party", a "Gala" - "Vivę"

Duże przetasowania w segmencie dwutygodników people. Nowym liderem sprzedaży został magazyn “Show”, który osiągnął lepszy wynik od “Party”, wysoką sprzedaż zanotowała “Gala”, która wyprzedziła”Vivę!”. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Euro RSCG Warsaw poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Orange sport poszukuje osoby na stanowisko
Grafik

Miesięcznik Gospodarczy Nowy Przemysł poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor Naczelny

4Frame poszukuje osoby na stanowisko
Print Producer

TOK FM poszukuje osoby na stanowisko
Stażysta w redakcji sportowej

TVN poszukuje osoby na stanowisko
GRAFIK KREATYWNY

Finder poszukuje osoby na stanowisko
BRAND MANAGER

Interia.pl poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Marketingu

Egmont Polska poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. marketingu książek

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Reklamodawcy telewizyjni: Unilever, Henkel i Nestle w dół, Aflofarm mocno w górę (TOP 20)

W br. polskie oddziały Unilevera i Henkela i Nestle cennikowo wydały na reklamę w telewizji po ok. 35 proc. mniej niż rok wcześniej. Z drugiej strony Aflofarm zwiększył te wydatki o prawie 75 proc. więcej

Marcin Gudowicz nowym dyrektorem Biura Reklamy TVP

Marcin Gudowicz, dotychczas szef biura reklamy Wydawnictwa Bauer, zostanie nowym dyrektorem Biura Reklamy Telewizji Polskiej - poinformowała wczoraj TVP. więcej

Katowice chcą zerwać ze stereotypem miasta górniczego. ,,Inwazja kultury" (wideo)

Latający Spodek, czyli charakterystyczna hala widowiskowo-sportowa, będzie symbolem kampanii promującej Katowice jako miasto kultury. Celem kampanii jest zerwanie z dotychczasowym stereotypem miasta górniczego. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Tomasz Lis uruchomi polski "Huffington Post"

Tomasz Lis od kilku miesięcy pracuje nad uruchomieniem opiniotwórczego serwisu internetowego o charakterze informacyjnym. Jego start planowany jest na początek 2012 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Gargała: Serce i Rozum pokazały TP jako markę rozrywkową

- Reklamy z Sercem i Rozumem mają dostarczać rozrywki tak jak promowane w nich usługi telewizyjne i internetowe TP SA - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marek Gargała, dyrektor agencji Publicis, która przygotowuje kreację tych kampanii. więcej

Tylko Polsat zyskał, liderem TVN
Fuzja platform cyfrowych Cyfra+ i "n"
 
 
 
 
 
Telewizja
 
Kanały tematyczne: TVN24 przed stacjami dziecięcymi (top 40)

W dziesiątce najchętniej oglądanych kanałów tematycznych w październiku br. pięć miejsc zajmowały stacje dziecięce. Liderem była jednak telewizja informacyjna TVN 24. Pełne zestawienie 40 topowych stacji tematycznych w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

Marcin Gudowicz nowym dyrektorem Biura Reklamy TVP

Marcin Gudowicz, dotychczas szef biura reklamy Wydawnictwa Bauer, zostanie nowym dyrektorem Biura Reklamy Telewizji Polskiej - poinformowała wczoraj TVP. więcej

Cyfra+ z Szycem-lemurem promuje najtańszy pakiet z kanałami HD (spoty)

Od 11 listopada br. w ramach najtańszego w ofercie Cyfry+ pakietu Start znajdzie się dziewięć kanałów nadawanych w HD. Oferta ta jest promowana w nowej kampanii z udziałem Jedynego Takiego, ikony Cyfry+ z głosem Borysa Szyca. więcej

MTV Polska ostro w dół, Eska TV depcze mu po piętach

Należące do Viacomu kanały muzyczne Viva Polska i MTV Polska zanotowały w październiku br. spadki oglądalności. Rekordowy wzrost należał za to do Eski TV, zyskały też 4fun.tv i rebel:tv. więcej

Kontrowersyjny "Blow Job" na antenie 4fun.tv

Kanał 4fun.tv rozpoczyna emisję nowego reality show “Blow Job - The Real Office”. Widzowie śledzić będą w nim pracę ludzi, których celem jest wypromowanie napoju energetycznego dla kobiet Blow. więcej

MON nie musi przepraszać b. sekretarza programowego TVN

MON nie musi przepraszać b. sekretarza programowego TVN Milana Suboticia za to, że raport z weryfikacji WSI opisał go jako ich agenta. W czwartek sąd oddalił pozew Suboticia, który zapowiada apelację. więcej

Paweł Deląg w National Geographic Channel

Paweł Deląg zagrał w fabularyzowanym filmie dokumentalnym “Wojny imperiów”, który w listopadzie br. pokaże stacja National Geographic Channel. więcej

FOX Life promuje ostatni sezon serialu "Gotowe na wszystko" (wideo)

Kanał FOX Life rozpoczął kampanię promującą ósmy, ostatni sezon serialu “Gotowe na wszystko”, który nadawany będzie na antenie stacji od niedzieli 6 listopada br. więcej

Canal+ taniej w UPC Polska

Sieć UPC Polska przygotowała promocję “Święta z Canal+”, w której miesięczny abonament za pakiet Premium Canal+ wynosi 0 zł do końca tego roku. więcej

Ks. Adam Boniecki znika z mediów za wypowiedzi o krzyżu i Nergalu

Ks. Adam Boniecki otrzymał od przełożonych zakaz wypowiadania się w mediach, dlatego nie poprowadzi swojego programu w Religia.tv. Ogranicznie nie obejmuje tylko „Tygodnika Powszechnego”. więcej

NHL nadal w ESPN America

ESPN, Advisers Media International (AMI)/Medge Consulting oraz NHL osiągnęły porozumienie, dzięki któremu kanał ESPN America nadal będzie pokazywał anglojęzyczne transmisje z meczów NHL. więcej

Radio
 
Pomorskie: zyskały RMF i Trójka, straciły Radio ZET i Jedynka

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres lipiec-wrzesień 2011 dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w województwie pomorskim. więcej

O. Tadeusz Rydzyk nie chce zapłacić grzywny

O. Tadeusz Rydzyk, który został prawomocnie ukarany 3,5 tys. zł grzywny, złożył zażalenie na postanowienie odmawiające mu odroczenia zapłaty pieniędzy - poinformowano w czwartek w Sądzie Rejonowym w Toruniu. więcej

Reklama
 
Reklamodawcy telewizyjni: Unilever, Henkel i Nestle w dół, Aflofarm mocno w górę (TOP 20)

W br. polskie oddziały Unilevera i Henkela i Nestle cennikowo wydały na reklamę w telewizji po ok. 35 proc. mniej niż rok wcześniej. Z drugiej strony Aflofarm zwiększył te wydatki o prawie 75 proc. więcej

Marcin Gudowicz nowym dyrektorem Biura Reklamy TVP

Marcin Gudowicz, dotychczas szef biura reklamy Wydawnictwa Bauer, zostanie nowym dyrektorem Biura Reklamy Telewizji Polskiej - poinformowała wczoraj TVP. więcej

Katowice chcą zerwać ze stereotypem miasta górniczego. ,,Inwazja kultury" (wideo)

Latający Spodek, czyli charakterystyczna hala widowiskowo-sportowa, będzie symbolem kampanii promującej Katowice jako miasto kultury. Celem kampanii jest zerwanie z dotychczasowym stereotypem miasta górniczego. więcej

Matylda Szymalska: Nie chciałabym pracować dla... dużej korporacji

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Matylda Szymalska, prezes zarządu agencji Streetcom. więcej

Ekspert Canal+ reklamuje salon wnętrzarski

Mirosław Szymkowiak, były piłkarz, a obecnie ekspert sportowy Canal+, występuje w kampanii reklamowej krakowskiego salonu wyposażenia wnętrz Max-Fliz. Akcja obejmuje outdoor i prasę. więcej

,,Zależy nam, żeby nasi klienci mieli lepiej" - Orange reklamuje usługi pomocnicze (wideo)

Rozpoczęła się kampania Orange reklamująca usługi dodatkowe w tej sieci. Akcję - prowadzoną pod hasłem „W Orange zależy nam, żeby nasi klienci mieli lepiej” - przygotowały firmy Leo Burnett i MEC. więcej

About Ad: Adam Bęczkowski większościowym udziałowcem, Natalia Czarnecka w za Ewę Mitek

Adam Bęczkowski kupił od Ewy Mitek 60 proc. udziałów w agencji reklamowej About Ad, a Natalia Czarnecka została członkiem jej zarządu. W ostatnich miesiącach do firmy dołączyło kilka nowych osób, m.in. Karmena Roztocka, Maciej Świtała i Sebastian Sauer. więcej

OdiDo: Od domu blisko, do domu wszystko (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa sieci sklepów OdiDo uruchomionej wiosną br. przez Makro Cash & Carry. Akcja przebiega pod hasłem „Od domu blisko, do domu wszystko”. więcej

Dorota Dąbrowska: z TBWA do Streetcom

Dorota Dąbrowska objęła stanowisko client service director w agencji marketingu rekomendacji konsumenckich Streetcom. Wcześniej w takiej samej roli pracowała w TBWA. więcej

Mohito rabatowo promowane w internecie

Startuje internetowa promocja odzieży Mohito produkowanej przez firmę LPP. Realizacją akcji zajmuje się agencja interaktywna zjednoczenie.com. więcej

,,Szczęśliwe Marki pod szczęśliwą gwiazdką" - Poznań promuje się z firmami-dziećmi

Pod hasłem „Szczęśliwe Marki pod szczęśliwą gwiazdką” wystartowała wspólna kampania Poznania i firm działających w tym mieście. Akcję - inaugurującą projekt Konsorcjum Marki Poznań - przygotowały firmy Just i Q&AConsulting więcej

T-Mobile w konkursie filmowym szuka kibiców do reklamy Ekstraklasy

Ruszył internetowy konkurs, w którym oprócz nagród można wygrać udział w nagraniu spotu promującego piłkarską T Mobile Ekstraklasę. Zadaniem uczestników jest nagranie krótkiego filmu zachęcającego do oglądania tych rozgrywek. więcej

,,Sięgnij do torebki" w kampanii cukierków Verbena

Na outdoorze ruszyła kampania reklamowa cukierków Verbena produkowanych przez I.D.C. Polonia. Akcję pod hasłem „Sięgnij do torebki” przygotowały firmy Instytut Rozwoju Reklamy i PRO Media House. więcej

Prasa
 
Ks. Adam Boniecki ukarany za "Nergala" i krzyż

Ks. Adam Boniecki ma ograniczyć swoje wystąpienia medialne do "Tygodnika Powszechnego" - poinformowała prowincja księży marianów. Wstydzę się, że jest to możliwe w moim Kościele - powiedział Zbigniew Nosowski, naczelny miesięcznika "Więź". więcej

Rewolucja: "Show" wyprzedziło "Party", a "Gala" - "Vivę"

Duże przetasowania w segmencie dwutygodników people. Nowym liderem sprzedaży został magazyn “Show”, który osiągnął lepszy wynik od “Party”, wysoką sprzedaż zanotowała “Gala”, która wyprzedziła”Vivę!”. więcej

Edyta Sadowska nowym prezesem Ringier Axel Springer

Od 1 stycznia 2012 roku Edyta Sadowska obejmie stanowisko prezesa zarządu spółki Ringier Axel Springer Polska. Dotychczasowy prezes wydawnictwa - Andreas Tilk - z powodów rodzinnych nie zdecydował się przedłużyć swojego kontraktu. więcej

Internet
 
Wiadomości Wirtualnej Polski: nowy układ, większa redakcja

Wirtualna Polska udostępniła swój serwis „Wiadomości” w zmienionej wersji. Zwiększono liczbę jego redaktorów i współpracowników, żeby zamieszczać więcej własnych materiałów. więcej

Google: nowe położenie reklam w wyszukiwarce

Google wprowadza nowe miejsca położenia reklam w swojej sieci wyszukiwania. więcej

Amazon uruchamia cyfrową bibliotekę z książkami

Wybrani użytkownicy e-czytników i tabletów Amazona będą mogli za darmo wypożyczać książki z nowo uruchomionej przez firmę cyfrowej biblioteki. więcej

Novem: sieć reklamy display Novinet i wspólne biuro sprzedaży

Oferująca wcześniej reklamy mobilne i efektywnościowe firma Novem uruchomiła sieć reklamy displayowej Novinet. Jednocześnie stworzyła biuro sprzedaży wszystkich swoich ofert reklamowych. więcej

Safari dominuje w segmencie mobile, przeglądarka Androida pokonała Operę Mini

Safari powiększa swoją przewagę nad konkurencją na rynku przeglądarek wykorzystywanych w telefonach komórkowych i tabletach. więcej

Na witrynach firm szukamy rzeczowych informacji, problemem reklamy

Ceny produktu lub usługi i zakresu działalności przedsiębiorstwa - tych informacji najczęściej poszukują Polacy na stronach internetowych firmy. Najczęstszym problemem z jakim spotykają się konsumenci są natarczywe reklamy, które uniemożliwiają pełne zapoznanie się z treścią firmowych witryn www - wynika z badania Millward Brown SMG/KRC. więcej

YouTube: "Dzień z życia" do obejrzenia online (wideo)

Na YouTube można już obejrzeć za darmo i w całości stworzony z nagrań użytkowników serwisu film "Dzień z życia" ("Life in a Day"). więcej

Rusza sklep internetowy Smyk.com. Ma osiągnąć skalę działalności jak Empik.com

Spółka Empik Media & Fashion uruchamia sklep internetowy Smyk.com, który ma być docelowo drugą po Empik.com największą przychodowo operacją e-commerce w strukturze grupy. W ciągu 3-4 lat Smyk.com ma osiągnąć podobną skalę działalności, co Empik.com. więcej

Netia: 732 tys. klientów internetu na koniec III kw.

Spółka telekomunikacyjna Netia miała 732 tys. klientów usługi szerokopasmowego dostępu do internetu na koniec III kw., wynika z raportu i prezentacji dla inwestorów. Netia potwierdziła część prognozy, która zakłada, że na koniec roku będzie ich 750 tys. (z uwzględnieniem przejęć lokalnych dostawców w technologii ethernetowej). więcej

AOL: przychód w dół i strata w III kw.

Firma AOL zaprezentowała swoje wyniki finansowe za III kwartał bieżącego roku. więcej

Q&A - prawdziwe opinie o produktach i usługach w sklepie internetowym! więcej (reklama)
Badania Marketingowe
 
Na witrynach firm szukamy rzeczowych informacji, problemem reklamy

Ceny produktu lub usługi i zakresu działalności przedsiębiorstwa - tych informacji najczęściej poszukują Polacy na stronach internetowych firmy. Najczęstszym problemem z jakim spotykają się konsumenci są natarczywe reklamy, które uniemożliwiają pełne zapoznanie się z treścią firmowych witryn www - wynika z badania Millward Brown SMG/KRC. więcej

Kucharz to według Polaków atrakcyjny zawód

Prawie 3/4 Polaków uważa zawód kucharza za atrakcyjny, tyle samo postrzega go jako dający duże możliwości rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych - wynika z badania TNS OBOP. więcej

Polacy krytycznie o działalności Sejmu VI kadencji

70 proc. badanych źle ocenia styl działania Sejmu VI kadencji, zarzucając mu niewystarczającą sprawność i nadmierną opieszałość; 12 proc. jest zdania, że pracował we właściwym tempie. 18 proc. badanych nie wypowiedziało się w tej kwestii - wynika z sondażu CBOS. więcej

Technologie
 
,,Zależy nam, żeby nasi klienci mieli lepiej" - Orange reklamuje usługi pomocnicze (wideo)
Apple całkowicie odświeży linię produktów w 2012?
Safari dominuje w segmencie mobile, przeglądarka Androida pokonała Operę Mini
Apple przegrało sprawę patentową
Pół miliarda pobrań Angry Birds (wideo)
Gospodarka
 
Fundusze akcji odrabiają straty
Sławomir Żygowski prezesem Nordea Bank Polska
Tańsze kredyty w euro
Grupa Lotos ma 324 stacji paliw
Będzie pogorszenie na rynku pracy w najbliższych miesiącach
328,6 mln zł straty, ale Grupa Lotos 'spokojna' o 2011 rok
Jak obniżyć podatek za pomocą składek ZUS
Co jest kosztem? Odsetki od kredytu na budowę nieruchomości firmowej
21,89 mld zł deficytu na koniec września
Obroty Smyk.com sięgną 50 mln zł w 2013
Kultura/Rozrywka
 
"Skyfall" - nowy film o Bondzie, rozpoczynają się zdjęcia
Britney Spears wraca do filmu, chce być detektywem
"True Love" - prawdziwa miłość Silvia Berlusconiego
"21 Jump Street" - grają Jonah Hill i Channing Tatum (wideo)
"Starcie tytanów 2" 30 marca 2012 a wiadomo, że powstanie "Starcie tytanów 3"
Paweł Małaszyński i Piotr Rogucki z misją w Afganistanie
Lindsay Lohan znów idzie do więzienia
 

Blog
KAMIEŃ NA KAMIENIU

Eli Barbur

Strategie rozwoju firmy a zmiana nazwy spółki. OPTIMUS staje się CD PROJEKT RED.

Jarosław Filipek

Jest cudnie, czyli Grecy górą!

Ewaryst Fedorowicz

Izraelscy żołnierze przerywają milczenie

Jerzy Szygiel

Czy "k" z kropką jest niezależne?

Anna Mieszczanek

Rozgrywki w marketingu miejsca: Konstancja - Polska 10 - 00

Zbigniew Brzeziński

Dziennikarstwo przyszłości wygląda tak...

Mirosław Usidus

Media społecznościowe wymagają poważnego traktowania

Katarzyna Żydek

Sondażowa polemika z Gazetą Wyborczą

Marcin Duma

O Play i Wojewódzkim

Bartosz Konopka

Nasz Gość
Gargała: Serce i Rozum pokazały TP jako markę rozrywkową

- Reklamy z Sercem i Rozumem mają dostarczać rozrywki tak jak promowane w nich usługi telewizyjne i internetowe TP SA - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marek Gargała, dyrektor agencji Publicis, która przygotowuje kreację tych kampanii. więcej

Kwestionariusz
Matylda Szymalska: Nie chciałabym pracować dla... dużej korporacji

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Matylda Szymalska, prezes zarządu agencji Streetcom. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Praca Najnowsze oferty
Account Executive
[ Euro RSCG Warsaw ]  | mazowieckie
Grafik
[ Orange sport ]  | mazowieckie
Redaktor Naczelny
[ Miesięcznik Gospodarczy Nowy Przemysł ]  | śląskie
Print Producer
[ 4Frame ]  | mazowieckie
Stażysta w redakcji sportowej
[ TOK FM ]  | mazowieckie
GRAFIK KREATYWNY
[ TVN ]  | mazowieckie
BRAND MANAGER
[ Finder ]  | mazowieckie
Dyrektor Marketingu
[ Interia.pl ]  | małopolskie
Junior PR Consultant
[ On Board Public Relations ]  | mazowieckie
PR Consultant
[ On Board Public Relations ]  | mazowieckie
Dziennikarz - staż
[ Wirtualnemedia.pl ]  | cała Polska
Specjalista ds. marketingu książek
[ Egmont Polska ]  | mazowieckie
Event Executive
[ Euro RSCG 4D ]  | mazowieckie
Warsztat dziennikarski TVN24 - miesięczny
[ TVN24 ]  | mazowieckie
Warsztat dziennikarski TVN24 - weekendowy
[ TVN24 ]  | mazowieckie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł

 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl