Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 27 Października 2011  
  witrualnemedia.plwitrualnemedia.pl  
  Telewizja | Radio | Prasa | Internet | Reklama | Public relations | Badania | Technologie | Gospodarka | Kultura  
 
Wiadomości dnia
"Układ warszawski" znika z TVN

Stacja TVN zdecydowała, że serial kryminalny “Układ warszawski” zakończy się po pierwszym sezonie. - Wyniki oglądalności produkcji nie są takie jakich byśmy oczekiwali - mówi nam Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN. więcej

,,Bliżej" - nowy program Jana Pospieszalskiego w TVP

Wczoraj zarząd TVP podjął ostateczną decyzję o podpisaniu z Janem Pospieszalskim umowy na nowy program w TVP Info - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Wojciechowska: Najważniejsza jest ta podróż, która jest przede mną

- Czwarta edycja programu „Kobieta na krańcu świata”, wyprawa na Kubę, rozpoczęcie współpracy z ONZ oraz liczne projekty towarzyszące polskiej edycji magazynu „National Geopgraphic” to najważniejsze przedsięwzięcia, jakie w rozmowie z nami zapowiada Martyna Wojciechowska. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

On Board Public Relations poszukuje osoby na stanowisko
Junior PR Consultant

On Board Public poszukuje osoby na stanowisko
PR Consultant

Egmont Polska poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. marketingu książek

Euro RSCG 4D poszukuje osoby na stanowisko
Event Executive

TVN24 poszukuje osoby na stanowisko
Warsztat dziennikarski TVN24 - miesięczny

TVN24 poszukuje osoby na stanowisko
Warsztat dziennikarski TVN24 - weekendowy

Implix poszukuje osoby na stanowisko
User Experience Manager

Fox International Channels Poland poszukuje osoby na stanowisko
ON-AIR WRITER-PRODUCER

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Rada Reklamy: ponad 3 000 skarg, najwięcej dotyczyło agresywnych reklam

Ponad 3 tys. skarg na reklamy rozpatrzyła Rada Reklamy w ciągu pięciu lat swojej działalności. Liczba skarg z roku na rok rośnie - w 2007 r. było ich zaledwie 121, w roku ubiegłym - już 1429. W 2010 r. najwięcej skarg dotyczyło tzw. reklamy agresywnej. więcej

TVP1 i TVP2 w HD naziemnie na Euro 2012

Kanały TVP 1 i TVP 2 od 1 czerwca 2012 roku będą nadawać w wysokiej rodzielczości w ramach naziemnej telewizji cyfrowej - zdecydował wczoraj zarząd Telewizji Polskiej. więcej

Rosną wpływy reklamowe radia - najbardziej Jedynki i Trójki (TOP10)

We wrześniu br. polskie stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam jedną piątą więcej niż rok wcześniej. Najbardziej wzrosły przychody reklamowe publicznej Jedynki i Trójki, a spadki jako jedyne zanotowały dwie rozgłośnie regionalne Eski. więcej

wiecęj wiadomości
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Facebook dogonił NK.pl, YouTube przed WP i Orange

W sierpniu br. serwisy Google odwiedziło 17,1 mln polskich użytkowników. Natomiast Facebook zyskał w skali miesiąca ponad 700 tys. real users i miał jedynie minimalnie mniejszy zasięg niż NK.pl. więcej

Najpopularniejsze serwisy tematyczne w sierpniu 2011 roku

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (sierpień 2011 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 19 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacja? więcej

Kondrat, Kot i Szyc najlepszymi celebrytami polskiej reklamy
Rekordowa sprzedaż "Uważam Rze" - ranking tygodników opinii
 
 
 
 
 
Telewizja
 
"Układ warszawski" znika z TVN

Stacja TVN zdecydowała, że serial kryminalny “Układ warszawski” zakończy się po pierwszym sezonie. - Wyniki oglądalności produkcji nie są takie jakich byśmy oczekiwali - mówi nam Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN. więcej

,,Bliżej" - nowy program Jana Pospieszalskiego w TVP

Wczoraj zarząd TVP podjął ostateczną decyzję o podpisaniu z Janem Pospieszalskim umowy na nowy program w TVP Info - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Wojciechowska: Najważniejsza jest ta podróż, która jest przede mną

- Czwarta edycja programu „Kobieta na krańcu świata”, wyprawa na Kubę, rozpoczęcie współpracy z ONZ oraz liczne projekty towarzyszące polskiej edycji magazynu „National Geopgraphic” to najważniejsze przedsięwzięcia, jakie w rozmowie z nami zapowiada Martyna Wojciechowska. więcej

TVP1 i TVP2 w HD naziemnie na Euro 2012

Kanały TVP 1 i TVP 2 od 1 czerwca 2012 roku będą nadawać w wysokiej rodzielczości w ramach naziemnej telewizji cyfrowej - zdecydował wczoraj zarząd Telewizji Polskiej. więcej

,,Dlaczego ja?" zyskało widzów, przegrywa tylko z TVP 1

Emitowany na antenie Polsatu serial docu-soap „Dlaczego ja?” cieszy się tej jesieni wyższą widownią niż rok temu. Daje stacji drugie miejsce w rynku wśród wszystkich widzów i pozycję lidera  w grupie komercyjnej. więcej

TPSA nie chce kupować TVN, rozważy przejęcie spółki dystrybucyjnej

Telekomunikacja Polska (TPSA) nie chce kupować telewizji, za to mogłaby rozważyć kupno spółki dystrybucyjnej, wynika z wypowiedzi prezesa spółki Macieja Wituckiego. więcej

Maciej Witucki: TPSA nie rozmawia z Vivendi o wspólnym przejęciu TVN

Telekomunikacja Polska (TPSA) nie prowadzi rozmów z francuskim koncernem Vivendi w kwestii ewentualnego partnerstwa przy zakupie grupy medialnej TVN - oświadczył prezes Maciej Witucki. więcej

Wszystkie kanały HBO i Cinemax w HD w sieci Inea

Wielkopolska sieć kablowa Inea 26 października dołączyła do oferty kolejne wersje kanałów HBO i Cinemax nadające w wysokiej rozdzielczości. więcej

Radio
 
Rosną wpływy reklamowe radia - najbardziej Jedynki i Trójki (TOP10)

We wrześniu br. polskie stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam jedną piątą więcej niż rok wcześniej. Najbardziej wzrosły przychody reklamowe publicznej Jedynki i Trójki, a spadki jako jedyne zanotowały dwie rozgłośnie regionalne Eski. więcej

Anna Bogusz szefową IAR, odwołano Monikę Kaniewską

Zarząd Polskiego Radia odwołał ze stanowiska szefową Informacyjnej Agencji Radiowej Monikę Kaniewską. Jej obowiązki przejmie obecna zastępca dyrektora IAR Anna Bogusz - poinformował wczoraj rzecznik Polskiego Radia Radosław Kazimierski. więcej

Wojewódzki i Figurski w ,,dobrej formie" znów reklamują Eskę Rock

Z początkiem listopada rusza kampania reklamowa „Porannego WF-u”, audycji prowadzonej w Esce Rock przez Kubę Wojewódzkiego i Michała Figurskiego. Akcja obejmuje prasę, kina, internet i outdoor. więcej

Bydgoszcz: PR I liderem, Radio PiK w górę

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres lipiec-wrzesień 2011 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Bydgoszczy. więcej

Białystok: RMF FM i Trójka ostro w dół

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres lipiec - wrzesień 2011 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Białymstoku. więcej

"Bezpieczny powrót" w RMF FM

W związku z Dniem Wszystkich Świętych w dniach 28 i 29 października oraz 1 listopada radio RMF FM będzie prowadzić specjalne wydania raportów drogowych. więcej

Reklama
 
Rada Reklamy: ponad 3 000 skarg, najwięcej dotyczyło agresywnych reklam

Ponad 3 tys. skarg na reklamy rozpatrzyła Rada Reklamy w ciągu pięciu lat swojej działalności. Liczba skarg z roku na rok rośnie - w 2007 r. było ich zaledwie 121, w roku ubiegłym - już 1429. W 2010 r. najwięcej skarg dotyczyło tzw. reklamy agresywnej. więcej

Rosną wpływy reklamowe radia - najbardziej Jedynki i Trójki (TOP10)

We wrześniu br. polskie stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam jedną piątą więcej niż rok wcześniej. Najbardziej wzrosły przychody reklamowe publicznej Jedynki i Trójki, a spadki jako jedyne zanotowały dwie rozgłośnie regionalne Eski. więcej

Mimo skarg wracają ostre reklamy Visaxinum (wideo)

Rozpoczyna się drugi etap kampanii reklamowej preparatu na trądzik Visaxinum produkowanego przez Aflofarm. Firma nie zmieniła spotów, mimo że Komisja Etyki Reklamy przekazała jej dotyczące ich skargi. więcej

,,Dwie to za dużo" - Microsoft reklamuje Internet Explorer 9 (wideo)

Pod hasłem „Dwie to za dużo” trwa kampania reklamowa przeglądarki Internet Explorer 9. Akcję na zlecenie Microsoftu przygotowały firmy Saatchi & Saatchi Digital i Universal McCann. więcej

PZU reklamuje internetową ,,e-szkodę" (wideo)

W telewizji, internecie, prasie, kinach i sklepach ruszyła kampania reklamowa udostępnionej przez PZU opcji zgłoszenia i likwidacji szkód przez internet. Akcję przygotowały firmy K2 Internet, Starlink i ACR. więcej

,,Czy jest w domu?" - rusza ,,telefoniczna" kampanii Łaciatego (wideo)

Rozpoczęła się loteria promująca mleko Łaciate (S.M. Mlekpol) i wspierająca ją kampania reklamowa. Obie akcje przygotowała i realizuje agencja San Markos. więcej

AXA reklamuje, że ,,pomaga chronić to, co najcenniejsze" (wideo)

W telewizji, internecie i kinach wystartowała wizerunkowo-sprzedażowa kampania reklamowa AXA Polska. Akcję przygotowały firmy Leo Burnett Praga, ARC WorldWide i Media Direction OMD. więcej

,,Nie porzucaj swojego pomysłu" w kampanii JEREMIE (wideo)

W telewizji, radiu, prasie i internecie rozpoczęła się kampania promująca Inicjatywę JEREMIE. Akcję na zlecenie Banku Gospodarstwa Krajowego przygotowały firmy dsk, Samolot.tv i Value Media. więcej

MEC z globalnym budżetem medialnym Marriott International

Dom mediowy MEC wygrał przetarg na globalne planowanie i zakup mediów dla międzynarodowej sieci luksusowych hoteli Marriott International. więcej

Frosta reklamuje nowe warzywa mrożone także online

Wystartowała wizerunkowo-informacyjna kampania internetowa poświęcona nowym warzywom marki Frosta. Akcję przygotowały firmy GoldenSubmarine i Media Contacts. więcej

TBWA dla WWF Polska

Agencja TBWA wygrała przetarg na obsługę Fundacji WWF Polska, organizacji działającej na rzecz ochrony środowiska naturalnego. więcej

History promuje serial "Amerykańscy Zbieracze" (foto)

Kanał dokumentalny History realizuje pierwszą kampania promocyjną w polskich mediach. Działania wspierają emisję serialu “Amerykańcy Zbieracze”. więcej

Prasa
 
Wojciechowska: Najważniejsza jest ta podróż, która jest przede mną

- Czwarta edycja programu „Kobieta na krańcu świata”, wyprawa na Kubę, rozpoczęcie współpracy z ONZ oraz liczne projekty towarzyszące polskiej edycji magazynu „National Geopgraphic” to najważniejsze przedsięwzięcia, jakie w rozmowie z nami zapowiada Martyna Wojciechowska. więcej

"Przepis na zdrowie" - nowość od Phoenix Press

Wydawnictwo Phoenix Press w środę 2 listopada br. wprowadzi na rynek nowy miesięcznik społecznościowy “Przepis na zdrowie”. Kosztować będzie on 99 groszy. więcej

Tygodniki telewizyjne tracą. Najwięcej ,,Imperium TV"

Niemal wszystkie tygodniki telewizyjne w sierpniu br. zanotowały spadek sprzedaży. Jedynym tytułem, który poprawił swój wynik w stosunku do roku ubiegłego, był „Program TV”. więcej

Pompidou będzie reklamować ,,Maxim"

Agencja Pompidou przygotuje kampanię reklamową wprowadzającą na polski rynek magazyn „Maxim”. Czasopismo pojawi się w sprzedaży 9 listopada. więcej

Lindsay Lohan dostanie milion dolarów od magazynu "Playboy"

Lindsay Lohan rozbierze się dla magazynu "Playboy" za okrągły milion dolarów. więcej

Kampania "Dziennika Gazeta Prawna" tylko w mediach wydawcy

Infor Biznes wczoraj rozpoczął kampanię wizerunkową odświeżonego w ubiegłym tygodniu “Dziennika Gazety Prawnej” realizowaną pod hasłem “Partner pracodawcy, narzędzie specjalisty”. Działania obejmują tylko łamy “DGP” oraz serwisy internetowej spółki. więcej

Joanna Chlebna kieruje nowym działem w G+J Polska

Wydawnictwo G+J Polska połączyło Dział Projektów Specjalnych i New-Business oraz Dział Corporate Media w nowy Dział New-Business i Corporate Media. Jego szefową została Joanna Chlebna. więcej

Hajdarowicz: "Rzeczpospolita" nie tylko o ekonomii i finansach

Nowy właściciel Presspubliki, która wydaje "Rzeczpospolitą", Grzegorz Hajdarowicz zapowiedział, że gazeta nie będzie informować wyłącznie o ekonomii i finansach. Według niego będzie w niej miejsce na politykę i opinie. więcej

"Glamour" z kalendarzykiem z Audrey Hepburn

Do części nakładu listopadowego wydania miesięcznika “Glamour” (G+J Polska), które ukaże się w czwartek 27 października br., dołączony będzie kalendarzyk na 2012 rok. Na jego okładce znajdzie się zdjęcie Audrey Hepburn. więcej

Internet
 
,,Dwie to za dużo" - Microsoft reklamuje Internet Explorer 9 (wideo)

Pod hasłem „Dwie to za dużo” trwa kampania reklamowa przeglądarki Internet Explorer 9. Akcję na zlecenie Microsoftu przygotowały firmy Saatchi & Saatchi Digital i Universal McCann. więcej

Nowa wersja Chrome z odmienionym wyglądem strony "Nowa karta" (wideo)

Google udostępniło najnowszą stabilną wersję przeglądarki internetowej Google Chrome. Całkowicie zmieniony wygląd zyskała strona "Nowa karta", służąca do szybkiego uzyskiwania dostępu do ulubionych aplikacji i witryn. więcej

Onet wydawcą serwisu TV Biznes

Redakcja biznesowa Onetu (Grupa TVN) będzie prowadzić serwis internetowy TV Biznes (Grupa Polsat). Na stronie - odświeżonej przez Onet - dostępne są bezpłatnie treści wideo z TV Biznes. więcej

MCI.TechVentures inwestuje w sklep internetowy Morele.net

Fundusz MCI.TechVentures, zarządzany przez MCI Management, przejął mniejszościowy pakiet kontrolny spółki Morele.net, polskiego sklepu internetowego oferującego sprzęt IT. więcej

Nowości na YouTube (wideo)

Prezentujemy przegląd nowości jakie w ostatnim czasie pojawiły się w najpopularniejszym na świecie serwisie z klipami wideo. więcej

,,Twoja muzyka. Ściągnij teraz!" - Tuba.FM reklamowana na smartfonach (wideo)

W kinach trwa kampania aplikacji serwisu tuba.FM przeznaczonych na smartfony. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Tuba.FM - Twoja muzyka. Ściągnij teraz!” - przygotowała Grupa Radiowa Agory, do której należy ten portal. więcej

Q&A - prawdziwe opinie o produktach i usługach w sklepie internetowym! więcej (reklama)
Badania Marketingowe
 
Ponad połowa Polek nie całuje się na pierwszej randce

Samotni mężczyźni i kobiety w Polsce podczas pierwszej randki wyżej cenią osobowość i poczucie humoru niż atrakcyjny wygląd partnera - wynika z badania BBC Entertainment i serwisu eDarling.pl. więcej

1031 zł wydali średnio rodzice na początku roku szkolnego

Średnio 1031 zł wydała w tym roku polska rodzina na potrzeby dzieci związane z rozpoczęciem roku szkolnego. W przeliczeniu na jedno dziecko w wieku szkolnym wydatki te wyniosły średnio 668 zł - wynika z sondażu CBOS. więcej

Technologie
 
Nokia Lumia 800 i Nokia Lumia 710 - pierwsze smartfony Nokii z Windows Phone (wideo)
Asha - nowa rodzina telefonów komórkowych od Nokii (wideo)
35 tys. aplikacji w Windows Phone Marketplace
Virginia Rometty pokieruje IBM
Od czego zależy zahamowanie spadków przychodów TPSA?
In-Stat: w 2015 r. sprzedanych zostanie 339 mln tanich smartfonów z Androidem
C325 - nowy komputer AIO od Lenovo
Użytkownicy Mac OS X atakowani przez Tsunami
Orange ma 14,6 mln klientów. Maciej Witucki: to wzrost o 470 000
LG: 383 mln USD straty w III kw.
TPSA zarabia coraz mniej z telefonii stacjonarnej
Rosną przychody TPSA w segmencie mobilnym
Gospodarka
 
Mieszkania w blokach z wielkiej płyty są obecnie najpopularniejsze
Spada zdolność kredytowa Polaków
Karta podatkowa - kto ma prawo, aby z niej korzystać
Produkt bankowy rodzi skutki podatkowe. Uwaga na kredyt
Ford: 1649 mln USD zysku netto w III kw. 2011 r.. Poniżej oczekiwań
airberlin znowu będzie latać z Gdańska
Poprawa warunków pracy zwiększa wydajność pracy
Kultura/Rozrywka
 
Lindsay Lohan dostanie milion dolarów od magazynu "Playboy"
Backstreet Boys: będzie nowy album, powrót do pop-rocka
Bono chce zniknąć z U2
Brad Pitt w "Twelve Years a Slave"
"Feel 3" - spotkaj się z Feelem i idź na koncert
Boyz II Men: "One Up For Love" (wideo)
"Live At The Royal Albert Hall" - Adele śpiewa koncertowo
Metallica pracuje nad nowym albumem
 

Blog
Niespodziewane notatki z lata - cz. 1

Anna Mieszczanek

SAŁATKA NELSONA

Eli Barbur

Rozgrywki w marketingu miejsca: Konstancja - Polska 10 - 00

Zbigniew Brzeziński

Dziennikarstwo przyszłości wygląda tak...

Mirosław Usidus

Europejskie łubudu !

Ewaryst Fedorowicz

Media społecznościowe wymagają poważnego traktowania

Katarzyna Żydek

Cybersquatting - projektowanie i ochrona nazw przed nieuczciwą konkurencją

Jarosław Filipek

Sondażowa polemika z Gazetą Wyborczą

Marcin Duma

O Play i Wojewódzkim

Bartosz Konopka

Polskie prawo medialne, czyli Frankenstein i to bez nogi

dr Lech Jaworski

Nasz Gość
Marcin Jędrasiewicz, szef serwisów informacyjnych w Interia.pl

Z Marcinem Jędrasiewiczem, szefem serwisów informacyjnych w Interii, rozmawiamy o pionach informacji w głównych polskich portalach internetowych, różnicach w pracy w portalu intenetwoym i telewizji informacyjnej, sztandarowych programach informacyjnych w TVP, TVN i Polsacie oraz o planowanych zmianach w serwisach informacyjnych Interii. więcej

Kwestionariusz
Jarosław Nowak: U pracowników cenię... że stają się lepsi ode mnie

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Jarosław Nowak, brand manager mail-media. więcej

Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Praca Najnowsze oferty
Junior PR Consultant
[ On Board Public Relations ]  | mazowieckie
PR Consultant
[ On Board Public ]  | mazowieckie
Dziennikarz - staż
[ Wirtualnemedia.pl ]  | cała Polska
Specjalista ds. marketingu książek
[ Egmont Polska ]  | mazowieckie
Event Executive
[ Euro RSCG 4D ]  | mazowieckie
Warsztat dziennikarski TVN24 - miesięczny
[ TVN24 ]  | mazowieckie
Warsztat dziennikarski TVN24 - weekendowy
[ TVN24 ]  | mazowieckie
ACCOUNT EXECUTIVE
[ Grupa o2 ]  | małopolskie
Copywriter
[ Vacaloca ]  | mazowieckie
User Experience Manager
[ Implix ]  | pomorskie
Redaktor Działu Wiadomości
[ Orange.pl ]  | mazowieckie
ON-AIR WRITER-PRODUCER
[ Fox International Channels Poland ]  | mazowieckie
stażysta
[ reo.pl ]  | mazowieckie
redaktor
[ reo.pl ]  | mazowieckie
Specjalista ds. reklamy internetowej
[ Melog.com ]  | mazowieckie
dodaj własne Ogłoszenie już od 200zł

 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.

 
  RSS

© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl