|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 12 Października 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
|
|
PO wygrała wybory. Sukces TNS OBOP
PO, PiS, Ruch Palikota, PSL, SLD oraz Mniejszość Niemiecka biorą udział w podziale mandatów poselskich - podała PKW na podstawie danych ze 100 proc. obwodów. PO uzyskała 39,18 proc.; PiS - 29,89 proc.; RP - 10,02 proc.; PSL - 8,36 proc.; SLD - 8,24 proc.
więcej
|
|
Zyskują Radio ZET, Trójka, Radio Maryja - w dół RMF i PR I
Radio Track: w III kwartale 2011 r. zmniejszyła się przewaga RMF FM nad Radiem ZET - w górę Trójka, Radio Maryja, Eska Rock, Chilli ZET i Czwórka. Szczegółowe dane w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Najchętniej czytane tytuły prasowe w Polsce (raport)
|
Zmarł Steve Jobs, współzałożyciel firmy Apple (wideo)
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama |
|
|
Piękno Katarzyny Glinki w reklamach Garnier (wideo making of)
Jak przygotowano reklamy kosmetyków Garnier z udziałem Katarzyny Glinki? Zapraszamy do obejrzenia materiałów making of.
więcej
|
|
Rozgłośnia i Star Media dla mebli Kler
Agencja reklamowa Rozgłośnia i dom mediowy Star Media będą odpowiadać za działania reklamowe firmy meblarskiej Kler. Zlecenie zdobyły w przetargu.
więcej
|
|
,,Zakręć kran" - Drużyna AAA+ w kampanii Ministerstwa Środowiska
W internecie rozpoczęła się kampania edukacyjna pod hasłem „Zakręć kran”. Akcję - obejmującą specjalny serwis i fanpage na Facebooku - prowadzi Ministerstwo Środowiska.
więcej
|
|
,,Wyrywaj nagrody" w kampanii kosmetyków Playboy
W sieciach handlowych trwają konkursy pod hasłem „Wyrywaj nagrody” promujące nowe linie zapachowe kosmetyków Playboy (Coty Polska). Akcję i wspierające ją reklamy przygotowała i realizuje agencja Unlimited.
więcej
|
|
Producent whisky Jim Beam chce zdobyć kobiety
Przez ostatnie 216 lat firma Beam Inc., producent whisky Jim Beam, kierowała swoje wyroby niemal wyłącznie do mężczyzn. Teraz chce przyciągnąć także płeć piękną.
więcej
|
|
Anna Stando: z IDG Poland do Yellow Hat
Anna Stando została dyrektorem sprzedaży w agencji Yellow Hat. Poprzednio przez 11 lat pracowała w wydawnictwie IDG Poland.
więcej
|
|
,,Podwójna ochrona" w kampanii Duo-Lactilu
W telewizji, radiu i prasie rusza kampania reklamowa preparatu Duo-Lactil. Produkujące go przedsiębiorstwo Polfarmex przygotowało akcję wspólnie z firmami EasyMedia, Cafe Ole, Nekk i Consulting & More.
więcej
|
|
Małgorzata Bichta w Cormedia
Małgorzata Bichta objęła stanowisko afiliate manager w domu mediowym Cormedia, wzmacniając tym samym dział afiliacji witryn.
więcej
|
|
14,8 mld USD na reklamę w portalach społecznosciowych w 2017 r.
W 2017 roku wartość globalnego rynku reklamy w portalach społecznościowych sięgnie 14,8 miliarda dolarów.
więcej
|
|
Wojciech Koral: z Onetu do SoSocial
Wojciech Koral dołączył do zespołu Fotka.pl jako project executive sieci reklamowej SoSocial. Poprzednio pracował w Grupie Onet.pl.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Grzegorz Hajdarowicz zapłacił Mecomowi za Presspublikę
Gremi Media, której właścicielem jest Grzegorz Hajdarowicz, objęło wczoraj większościowy pakiet Presspubliki, wydawcy m.in. dziennika "Rzeczpospolita" i "Uważam Rze". Spółka - za 50 proc. udziałów - zapłaciła Mecomowi 80 mln zł.
więcej
|
|
"Flesz" pozytywnie oceniany przez branżę reklamową
Nowy dwutygodnik Edipresse “Flesz” o gwiazdach i ich stylu to dobry pomysł wydawniczy - uważają pytani przez Wirtualnemedia.pl eksperci. Ich zdaniem, tytuł powinien osiągnąć zakładaną sprzedaż i zyskać reklamy.
więcej
|
|
,,Twój Styl" liderem, ,,Sukces" z największym wzrostem
W lipcu br. w zestawieniu luksusowych miesięczników dla kobiet liderem pozostał „Twój Styl”, zyskując w porównaniu z lipcem ub.r. Od dna lekko odbił się też „Sukces”, który poprawił swój wynik o ponad 23 proc.
więcej
|
|
,,Szaleństwo zakupów InStyle" po raz drugi
Do listopadowego wydania miesięcznika “InStyle” (Grupa Burda) dołączone zostaną kupony rabatowe, które będzie można wykorzystać w ramach drugiej edycji akcji „Szaleństwo zakupów InStyle”. Numer wspiera kampania reklamowa.
więcej
|
|
Magazyn "Kropka TV" w nowej odsłonie
Firma Concept Publishing Polska odświeżyła tygodnik telewizyjny “Kropka TV”, który jest wydawany na zlecenie sieci sklepów Biedronka. Tytuł zyskał zmodyfikowaną zawartość, odświeżoną szatę graficzną i prezentuje program większej liczby stacji.
więcej
|
|
Hity grupy Pod Budą z ,,Gazetą Wyborczą"
Największe przeboje grupy Pod Budą ukażą się 12 i 13 października z „Gazetą Wyborczą” (Agora).
więcej
|
|
"Jamie Oliver-30 minut w kuchni" w "Gazecie Wyborczej"
12 października z "Gazetą Wyborczą" (Agora) ukaże się pierwszy z trzech zeszytów z poradami Jamiego Olivera, jak w 30 minut coś ugotować.
więcej
|
|
Internet |
|
|
comScore: 372,1 mln internautów w Europie, 18,2 mln w Polsce
W sierpniu z internetu korzystało 372,1 miliona użytkowników z Europy. Najczęściej odwiedzali oni strony Google, Microsoftu i Facebooka.
więcej
|
|
Demotywatory rządzą na Facebooku - najbardziej angażujący fanpage
We wrześniu z facebookowych fanpage’ach polskich firm i marek zdecydowanie najwięcej interakcji wywołała strona Demotywatorów. Natomiast z celebrytów największy odzew miał Robert M.
więcej
|
|
Media społecznościowe umacniają wpływy polityczne. Wydają miliony na lobbing
Społeczne media zawłaszczyły kampanię przed wyborami prezydenckimi w USA w 2012 w stopniu, który kilka lat temu byłby niewyobrażalny. Sponsorują i goszczą debaty kandydatów. Chcą być nieodzowne dla polityków, od których może zależeć ich przyszłość - pisze AP.
więcej
|
|
Debaty i pomysły w zmienionym serwisie mBanku
Serwis informacyjny mBanku ruszył w zmodyfikowanej wersji. Na stronie zmieniono szatę graficzną i podział treści, pojawiły się też nowe funkcjonalności.
więcej
|
|
Polscy internauci o kuchni: najpierw doświadczenie, potem Google
Polscy internauci częściej czerpią przepisy i porady kulinarne z własnego doświadczenia niż z internetu. W sieci najpopularniejszym źródłem takich treści jest wyszukiwarka Google.
więcej
|
|
Google+ traci użytkowników
Wygląda na to, że Google+ po chwilowym skoku popularności związanym z udostępnieniem serwisu wszystkim chętnym internautom, zaczyna tracić użytkowników.
więcej
|
|
Facebook przejął serwis Friend.ly
Facebook kupił społecznościowy serwis z pytaniami i odpowiedziami Friend.ly. Szczegóły finansowe transakcji nie zostały ujawnione.
więcej
|
|
Dariusz Piekarski dyrektorem zarządzającym Sare
Dariusz Piekarski, były prezes Infor Biznes, objął funkcję dyrektora zarządzającego spółki Sare. Będzie odpowiadał za strategiczne oraz operacyjne zarządzanie spółką.
więcej
|
|
Q&A - prawdziwe opinie o produktach i usługach w sklepie internetowym!
więcej
(reklama)
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|