|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 4 Października 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Rewolucja w Teatrze Telewizji. Powracają transmisje na żywo
Teatr Telewizji, który w tym roku po półtorarocznej przerwie powrócił na dawne miejsce w ramówce TVP, przywraca tradycję przedstawień na żywo. 24 października w ten sposób zostanie pokazana "Boska" warszawskiego Teatru Polonia.
więcej
|
|
"The Voice od Poland" pnie się powoli do góry
Dwójka wyemitowała 10 castingowych odcinków programu “The Voice of Poland”. Z tygodnia na tydzień rosła widownia talent-show, ale TVP2 w czasie jego emisji przegrywała z TVN i TVP1.
więcej
|
|
Zyskała tylko TVN, ostro w dół TVP1 i TVP2
Najpopularniejszym kanałem we wrześniu była TVP1, stacja zanotowała jednak duży spadek udziału w rynku. Na pozycję lidera w grupie 16-49 awansowała telewizja TVN - top 30 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
'Szowinizm i seksizm w Top Model'. Kara finansowa dla TVN?
Szowinizm i seksizm w mediach są niedopuszczalne i powinny być piętnowane - uważa Elżbieta Radziszewska, pełnomocniczka rządu ds. równego traktowania.
więcej
|
|
Castingi do "Tylko muzyka 2" śledziło 3,31 mln widzów
Średnia widownia drugiej serii „Tylko muzyki” po pięciu odcinkach castingowych wyniosła średnio 3,31 mln osób, mniej niż wiosną przy pierwszej edycji. Dało to jednak stacji drugie miejsce paśmie emisji wśród wszystkich widzów i pozycję lidera w grupie wiekowej 16-49.
więcej
|
|
,,Postaw na milion" poprawia wynik Dwójki
Po pierwszych trzech odcinkach drugi sezon teleturnieju „Postaw na milion” ma więcej widzów niż programy nadawane w TVP 2 w tym samym paśmie przed rokiem. Show daje stacji trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
Vivendi chce kupić TVN
Francuski koncern Vivendi, do którego w Polsce należy spółka Canal+ Cyfrowy, jest zainteresowany aktywami TVN, największej sieci telewizyjnej w Polsce - powiedział w kuluarach podczas konferencji w Brukseli dyrektor generalny Vivendi, Jean-Bernard Levy.
więcej
|
|
,,Róże Gali" wracają do TVP 2, poprowadzą je Szulim i Kammel
Dwójka po dwóch latach przerwy znów pokaże ceremonię rozdania nagród w plebiscycie “Róże Gali” organizowanym przez magazyn “Gala” (G+J Polska). TVP przestała transmitować „Róże Gali” po „skandalu” z jedną z nagród w 2008 roku.
więcej
|
|
Cyfra+ rozdaje konsole Sony Playstation za złotówkę
Platforma Cyfra+ ruszyła z nową promocją. W jej ramach kliecni, którzy kupią pełną ofertę operatora lub pakiet Canal+ HBO Superpremium, otrzymują za złotówkę konsolę Sony PlayStation 3 slim 320 GB wraz z kontrolerem ruchu PlayStation Move i grą Sports Champions.
więcej
|
|
TVP1 znów przed TVN, TVN 24 ucieka TVP Info
TVP1 znów numer jeden rynku telewizyjnego spychając na drugie miejsce ubiegłotygodniowego lidera - telewizję TVN. W grupie 16-49 TVN przed Polsatem - więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
Nickelodeon HD dołącza do Cyfrowego Polsatu
Dziecięcy kanał Nickelodeon HD od wtorku 4 października br. pojawi się w ofercie Cyfrowego Polsatu. To pierwszy operator w Polsce, który włączy tę stację do swojej oferty.
więcej
|
|
Po wyborach sprzedaż TVN
W procesie sprzedaży pakietu kontrolnego TVN przez grupę ITI zostało trzech zainteresowanych inwestorów: Time Warner, Vivendi i RTL, wynika z informacji medialnych. Zgodnie z nimi, decyzja w sprawie wyboru oferty ma zostać podjęta w połowie października.
więcej
|
|
Polo TV także w ofercie Vectry
W sobotę 1 października br. sieć kablowa Vectra dołączyła trzy nowe kanały. Oprócz zapowiadanych wcześniej stacji TVP Seriale i TVP HD, w ofercie operatora znalazł się też kanał Polo TV.
więcej
|
|
"Eko i ja" premierowo w Polsat News, a nie w TV Biznes
Stacja Polsat News od października br. na swojej antenie emituje program ekologiczny “Eko i ja”, dotychczas nadawany wyłącznie w kanale TV Biznes.
więcej
|
|
"Golf Pasja i Sport" od 4 października w TV Biznes
TV Biznes pokaże nowy program poświęcony golfowi. "Golf Pasja i Sport" będzie emitowany we wtorki o 20.25 (od 4 października).
więcej
|
|
UPC: internet 150 Mb/s w Bydgoszczy
Z dostępu do najszybszego internetu, jaki w swojej ofercie ma UPC Polska, mogą teraz w pełni korzystać mieszkańcy Bydgoszczy będący w zasięgu usług internetowych operatora.
więcej
|
|
Ruszyła piąta edycja plebiscytu ,,Męska Rzecz"
TVN Turbo startuje z kolejną edycją plebiscytu na najlepsze marki i produkty przeznaczone dla mężczyzn. Od poniedziałku firmy mogą zgłaszać do niego swoje propozycje.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Szymon Majewski przedszkolanką w nowej reklamie PKO BP (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa kredytu hipotecznego w PKO Banku Polskim. Akcję, w której Szymon Majewski występuje jako przedszkolanka, przygotowały firmy DDB, OS3, Universal McCann, Value Media i Cube Group.
więcej
|
|
Nielsen: globalne nakłady na reklamę w górę o 5,7 proc.
W II kwartale bieżącego roku globalne nakłady na reklamę zwiększyły się o 5,7 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego, do 127 miliardów dolarów - wynika z danych firmy badawczej Nielsen.
więcej
|
|
Ewa Farna reklamuje kanapki w Subwayu
W internecie, punktach sprzedaży i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa sieci restauracji Subway z udziałem Ewy Farny. Akcję przygotowały firmy Zero7, Sales&More i Q&A Consulting.
więcej
|
|
Klubowa walka w nowej reklamie Tigera (wideo)
Do emisji w telewizji trafił nowy spot z jesiennej kampanii napoju energetycznego Tiger produkowanego przez Maspex Wadowice. Reklamę przygotowały firmy Brand Place, Lemon Film Studio, The Bug i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Anna Machnicka i Piotr Szymkowiak w dziale sprzedaży Grupy RMF
Anna Machnicka i Piotr Szymkowiak rozpoczęli pracę w dziale sprzedaży Grupy RMF. Machnicka była ostatnio związana z Alvernia Studios, a Szymkowiak - z Grupą Radiową Time.
więcej
|
|
,,Dobrze mieć w domu mistrza" i ,,Ciesz się wolnym czasem" w kampanii Mastercook
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa piekarnika, pralki zmywarki Mastercook. Natomiast w prasie i internecie reklamowane są pralki oraz produkty do zabudowy i wolnostojące tej marki. Akcję przygotowały firmy Saatchi&Saatchi i MPG.
więcej
|
|
Katarzyna Pomorska: z 4Frame do Grey Group
Katarzyna Pomorska objęła stanowisko executive creative directora w Grey Group. Wcześniej pracowała m.in. w 4Frame, Scholz&Friends Warsaw, DDB Warsaw i Richmond Media.
więcej
|
|
,,A jaka jest Twoja firma?" - Comarch reklamuje systemy do zarządzania
W prasie, internecie i pociągach rozpoczęła się kampania systemów do zarządzania firmą oferowanych przez Comarch. Akcję przygotowały agencja SoInteractive i dom mediowy MEC.
więcej
|
|
Perkusja po kawałku reklamuje kredyt gotówkowy w eurobanku (wideo)
Pod hasłem „Nie kupuj po kawałku” rozpoczęła się kampania reklamowa kredytu gotówkowego oferowanego przez eurobank. Akcję przygotowały firmy Brasil, MindChili, Propeller Film i Starcom.
więcej
|
|
Bartłomiej Danek: z Microsoftu do home.pl
Bartłomiej Danek objął w home.pl nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu i sprzedaży home.pl.
więcej
|
|
Magda Chęcińska: z ZenithOptimedia do MediaOn
Magda Chęcińska objęła stanowisko media managera w domu mediowym MediaOn.
więcej
|
|
"Ty decydujesz" w kampanii Asus Eee Pad Transformer
Firma Asus rozpoczęła kampanię promocyjną "Asus Eee Pad Transformer. Ty decydujesz". Na pierwsze 1000 osób, które kupią tablet i zarejestrują się na stronie akcji, czekają prezenty w postaci e-booków oraz muzyki.
więcej
|
|
MAKARą - nowe nudle od Winiary wsparte kampanią
Ruszyła kampania internetowa wspierająca MAKARą - nową propozycję z kategorii nudle od Winiary. Akcję pod hasłem "Świat kocha, świat poczeka" przygotowały firmy Interactive Solutions i MEC.
więcej
|
|
Open będzie promować w sklepach Energizer Group
Agencja Open wygrała przetarg na działania shopper marketingowe dla Energizer Group. Zlecenie dotyczy promocji ładowarek i akumulatorów tej firmy w całej Europie.
więcej
|
|
|
|
Nasz Gość |
|
Katarzyna Kolenda-Zaleska, dziennikarka polityczna TVN
Z Katarzyną Kolendą-Zaleską, dziennikarką polityczną TVN rozmawiamy o standardach polskiego dziennikarstwa politycznego, poziomie relacjonowania trwającej kampanii wyborczej w mediach, pracy dla TVN i wspomnieniach z okresu, kiedy była związana z „Wiadomościami” TVP1, jednej z przygotowanych przez nią relacji, którą do dzisiaj wypominają jej politycy PiS, a także o jej „pobocznych” działaniach dziennikarskich, czyli o realizowanych przez nią kulturalnych filmach dokumentalnych.
więcej
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|