|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 27 Września 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gazety coraz mniej z reklam. ,,Rz" i ,,GW" w dół, ,,SE" mocno w górę
W sierpniu br. cennikowe wpływy reklamowe polskich gazet były o ponad 4 proc. niższe niż rok wcześniej. Największe spadki tych przychodów zanotowały „Rzeczpospolita” i „Gazeta Wyborcza”, za to duży wzrost osiągnął „Super Express”.
więcej |
|
"Układ warszawski" traci widzów, ale poprawia wynik TVN
Nowy serial kryminalny TVN “Układ warszawski” po czterech odcinkach daje stacji trzecie miejsce w rynku telewizyjnym i podnosi wyniki pasma w porównaniu od ub.r. Jednak widownia produkcji spada z odcinka na odcinek.
więcej |
|
,,Życie nad rozlewiskiem" ma mniej widzów niż poprzednia seria
Pierwsze odcinki „Życia nad rozlewiskiem” z Joanną Brodzik w roli głównej zgromadziły przed ekranami 3,56 mln widzów. Tym samym serial wpada gorzej niż emitowana rok temu jego poprzednia część - „Miłość nad rozlewiskiem”, ale nadal daje TVP 1 pozycję lidera.
więcej |
wiecęj wiadomości |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN ma pokazać galę Wiktorów
Telewizja TVN najprawdopodobniej pokaże tegoroczną galę rozdania Wiktorów. Ceremonia ma odbyć się w październiku br. - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
"Układ warszawski" traci widzów, ale poprawia wynik TVN
Nowy serial kryminalny TVN “Układ warszawski” po czterech odcinkach daje stacji trzecie miejsce w rynku telewizyjnym i podnosi wyniki pasma w porównaniu od ub.r. Jednak widownia produkcji spada z odcinka na odcinek.
więcej
|
|
,,Życie nad rozlewiskiem" ma mniej widzów niż poprzednia seria
Pierwsze odcinki „Życia nad rozlewiskiem” z Joanną Brodzik w roli głównej zgromadziły przed ekranami 3,56 mln widzów. Tym samym serial wpada gorzej niż emitowana rok temu jego poprzednia część - „Miłość nad rozlewiskiem”, ale nadal daje TVP 1 pozycję lidera.
więcej
|
|
Dzisiaj rusza TV.Disco, jaka oferta?
Należący do 4fun Media kanał muzyczny TV.Disco rozpoczął w poniedziałek testowy przekaz z satelity Hot Bird. Stacja oficjalnie ma wystartować we wtorek ok. 10.30.
więcej
|
|
Serial ,,Wszyscy kochają Romana" ma tylko 1,8 mln widzów
Nowy serial komediowy „Wszyscy kochają Romana” po czterech pierwszych odcinkach gromadzi średnio 1,77 mln widzów. W paśmie jego emisji TVN zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
"Czas honoru" stracił 400 tys. widzów, przegrywa z Polsatem i TVN
Czwarta seria “Czasu honoru” cieszy się o ok. 400 tys. osób mniejszą widownią niż nadawana rok wcześniej trzecia edycja historycznej produkcji. W czasie emisji serialu TVP 2 przegrywa z propozycjami Polsatu i TVN.
więcej
|
|
TVN przegoniła TVP1, zyskują Polsat News i Disney
Duże zmiany na rynku telewizyjnym wśród czterech największych stacji. Na pierwsze miejsce awansowała TVN, która została liderem zarówno wśród wszystkich widzów jak i w grupie 16-49 - więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
Michalina Mikulska poprowadzi "Kobiece prawdy" w Polonii 1 (wideo)
Kanał Polonia 1 w październiku br. wprowadzi na antenę lifestylowy magazyn dla pań ”Kobiece prawdy”, który poprowadzi Michalina Mikulska.
więcej
|
|
FOX promuje serial "Terra Nova" (foto)
Od 19 września br. trwa kampania promocyjna nowego serialu “Terra Nova”, który w październiku br. pojawi się na antenie kanału FOX. Działania obejmują telewizję, prasę, internet i kina.
więcej
|
|
II sezon serialu "Zakazane imperium" dzień po amerykańskiej premierze w HBO
Od poniedziałku 26 września, dzień po amerykańskiej premierze, polscy widzowie mogą w serwisach HBO OD i HBO GO oglądać drugi sezon serialu "Zakazane imperium" ("Boardwalk Empire").
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Gazety coraz mniej z reklam. ,,Rz" i ,,GW" w dół, ,,SE" mocno w górę
W sierpniu br. cennikowe wpływy reklamowe polskich gazet były o ponad 4 proc. niższe niż rok wcześniej. Największe spadki tych przychodów zanotowały „Rzeczpospolita” i „Gazeta Wyborcza”, za to duży wzrost osiągnął „Super Express”.
więcej
|
|
Ivan Hernandez: z Brand New Heaven do Grey Group
Ivan Hernandez objął funkcję strategic development advisora w Grey Group. Ostatnio pracował w firmach Brand New Heaven i NetMaszyna.
więcej
|
|
Alior Bank jeździecko reklamuje lokatę 100-dniową (wideo)
W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa lokaty 100-dniowej w Alior Banku. Akcję przygotowały firmy PZL, Film Produkcja i Maxus.
więcej
|
|
Kobiece zmysły reklamują Alfę Romeo Giuliettę (wideo)
W telewizji trwa kampania reklamowa samochodu Alfa Romeo Giulietta. Akcję - utrzymaną w kobiecej, zmysłowej stylistyce - przygotowały firmy Arip i Maxus.
więcej
|
|
Publicis z europejskim budżetem medialnym Ferrero
Firma Ferrero powierzyła holdingowi reklamowemu Publicis Groupe obowiązki w zakresie planowania i zakupu mediów w Europie.
więcej
|
|
Polskieradio.pl w ofercie AdPlayer
Oferta sieci reklamy wideo AdPlayer powiększyła się o portal Polskiego Radia.
więcej
|
|
Maxus dla Barclays
Brytyjski bank Barclays zatrudnił dom mediowy Maxus do obsługi swojego międzynarodowego budżetu medialnego.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Branża nie wróży sukcesu tygodnikowi "Wręcz Przeciwnie"
Wczoraj na rynku ukazał się pierwszy numer tygodnika opinii „Wręcz Przeciwnie” (Sentret), za którym stoją byli dziennikarze „Wprost”. Eksperci - pytani przez portal Wirtualnemedia.pl - nie wróżą tytułowi powodzenia.
więcej
|
|
Gazety coraz mniej z reklam. ,,Rz" i ,,GW" w dół, ,,SE" mocno w górę
W sierpniu br. cennikowe wpływy reklamowe polskich gazet były o ponad 4 proc. niższe niż rok wcześniej. Największe spadki tych przychodów zanotowały „Rzeczpospolita” i „Gazeta Wyborcza”, za to duży wzrost osiągnął „Super Express”.
więcej
|
|
Magazyny dla młodzieży: tylko ,,Bravo" zyskało w I półroczu 2011
Będący liderem zestawienia sprzedaży pism młodzieżowych dwutygodnik „Bravo” jako jedyny poprawił swój wynik w pierwszym półroczu bieżącego roku.
więcej
|
|
,,Przekrój" i ,,Uważam Rze" ze wspólnym pakietem reklamowym
Presspublica i Wydawnictwo Przekrój wprowadzają wspólny pakiet reklamowy dla tygodników „Przekrój” i „Uważam Rze”. Sprzedażą nowej oferty zajmuje się Presspublica.
więcej
|
|
Naczelny ,,Wręcz Przeciwnie" zaskoczony odejściem Cenckiewicza
Sławomir Cenckiewicz odszedł z redakcji „Wręcz Przeciwnie”, gdyż jest zniesmaczony okładką pierwszego numeru magazynu. Szef tytułu, Jan Piński, nie zgadza się z zarzutami, jakoby nowy tygodnik prowadził kampanię antykatolicką.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Łukasz Wejchert: zmienimy forum i zakupy grupowe
- Grouponowy model zakupów grupowych nie zadziała długoterminowo - ocenia Łukasz Wejchert, prezes Grupy Onet.pl. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl mówi też m.in. o modyfikacji forum w Onecie, strategii „mobile first” oraz zmianach w zumi.pl i vod.onet.pl.
więcej
|
|
Nowy Wykop.pl pod lupą: wszystko OK, ale ...
Nowa wersja Wykop.pl zebrała pozytywne oceny pytanych przez nas ekspertów z agencji interaktywnych. Jedynym sporym mankamentem okazały się ikonki nawigacyjne w górnym menu strony.
więcej
|
|
Stylizacje ubraniowe w kampanii Allegro (wideo)
W internecie i prasie rusza kampania reklamowa Allegro promująca jesienno-zimowe stylizacje ubraniowe. Akcję przygotował dział marketingu Grupy Allegro wspólnie z firmami Starcom i F 25.
więcej
|
|
Jak świat korzysta z portali społecznościowych (infografika)
Serwis Mashable przygotował ciekawą infografikę, które pokazuje jak internauci z różnych stron świata korzystają z portali społecznościowych.
więcej
|
|
Google+ ma ponad 43 mln użytkowników
Z nieoficjalnych statystyk wynika, że udostępnienie Google+ wszystkim chętnym poskutkowało 30-proc. wzrostem liczby użytkowników serwisu.
więcej
|
|
Google z Muzeum Izraela: Zwoje znad Morza Martwego dostępne online (wideo)
Muzeum Izraela uruchamia projekt digitalizacji Zwojów znad Morza Martwego, który umożliwi użytkownikom poznawanie i analizowanie tych starożytnych manuskryptów biblijnych. Nowa strona internetowa powstała we współpracy z firmą Google.
więcej
|
|
Uwaga na fałszywe antywirusy w Skypie (wideo)
Firma Sophos ostrzega użytkowników Skype'a o odkryciu zautomatyzowanego ataku, mającego na celu rozprzestrzenianie fałszywych programów antywirusowych.
więcej
|
|
Rekordowo dużo zgłoszeń do Mixx Awards 2011
W tegorocznej edycji Mixx Awards napłynęło 140 zgłoszeń, co jest rekordem w pięcioletniej historii tego konkursu. Nagrody zostaną wręczone 8 listopada.
więcej
|
|
Twitter przejmuje Julpan
Twitter kupił firmę Julpan - technologiczny startup analizujący sposób dzielenia się przez użytkowników informacjami w serwisach społecznościowych.
więcej
|
|
Adv.pl będzie promować Tesco w social mediach
Agencja interaktywna Adv.pl wygrała przetarg na promowanie Tesco poza komunikacją ATL, przede wszystkim w internetowych serwisach społecznościowych. Kampania ma się skupiać na bohaterach animowanych reklam tej sieci.
więcej
|
|
1,7 mld mobilnych użytkowników portali społecznościowych w 2016 r.
Korzystanie z portali społecznościowych wkrótce stanie się czynnością wykonywaną głównie za pomocą telefonów komórkowych.
więcej
|
|
PZKosz obsługuje rozgrywki elektronicznie
Polski Związek Koszykówki wdrożył nowy Elektroniczny System Obsługi Rozgrywek. Pozwala on na zarządzanie rozgrywkami organizowanymi przez związek, a także na elektroniczną administrację danych przez wojewódzkie związki koszykówki oraz kluby. ESOR zostanie też udostępniony obu zawodowym ligom - PLK i PLKK.
więcej
|
|
Q&A - prawdziwe opinie o produktach i usługach w sklepie internetowym!
więcej
(reklama)
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|