|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 20 Września 2011 |
|
|
|
|
|
Telewizja |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
Public relations |
Badania |
Technologie |
Gospodarka |
Kultura
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
"Taniec z gwiazdami" stracił widzów, ale lideruje
Trzynasta edycja „Tańca z gwiazdami” gromadzi po trzech odcinkach o 200 tys. widzów mniej niż miała emitowana rok wcześniej 12. seria show. TVN w czasie emisji programu nadal wygrywa z konkurencją, chociaż nie w grupie komercyjnej.
więcej
|
|
"The Voice of Poland": słaby start, ale widownia rośnie
Nadawany w TVP 2 program “The Voice of Poland” po trzech tygodniach emisji ma mniej widzów niż osiągają emitowane w tym samym paśmie propozycje TVN i TVP 1. Wygrywa on jednak z Polsatem, a widownia show rośnie.
więcej
|
|
Ponad 3,3 mln widzów ogląda ,,Must be the Music. Tylko Muzyka"
Talent-show „Must be the Music. Tylko Muzyka” poprawił swoją oglądalność w porównaniu z emisją wiosenną. W trakcie nadawania programu Polsat jest liderem rynku w grupie komercyjnej.
więcej
|
|
,,Mam talent!" wygrywa z konkurencją, ale stracił 750 tys. widzów
Czwarta edycja programu TVN „Mam talent!” ma o ok. 750 tys. osób niższą widownię niż nadawana rok wcześniej trzecia odsłona show. Nie zmieniło to jednak pozycji programu - w dalszym ciągu króluje on w sobotnie wieczory.
więcej
|
|
TVN dogoniła TVP1- zyskały Polsat, TVP2 i TV4
Bez zmiany na rynku telewizyjnym wśród czterech największych stacji. Na czele w dalszym ciągu TVP 1, a w grupie 16-49 liderem TVN - więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.
więcej
|
|
"Mad Men", "Zakazane imperium" i "Współczesna rodzina" zwycięzcami Emmy
Twórcy seriali "Mad Men", "Zakazane imperium" i "Współczesna rodzina" otrzymali najwięcej statuetek Emmy.
więcej
|
|
"Simpsonowie" doczekają się własnego kanału telewizyjnego
Korporacja 20th Century Fox Television rozważa uruchomienie kanału telewizyjnego w całości poświęconego Simpsonom.
więcej
|
|
"The Playboy Club" - życie króliczków Playboya w serialu NBC (wideo)
W amerykańskiej telewizji NBC debiutuje dziś serial "The Playboy Club".
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Troll bardziej eko - nowe logo i sklepy
Należąca do firmy Redan marka odzieżowa Troll ma nowe pozycjonowanie i logo. Jednocześnie zmienia się aranżacja jej salonów sprzedaży.
więcej
|
|
,,Świat w zasięgu ręki" - Onet reklamuje się z tabletem (wideo)
W telewizji, radiu, prasie, internecie i kinach rusza kampania reklamowa Onetu. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Onet. Świat w zasięgu ręki” - portal przygotował wspólnie z firmami Scholz and Friends, 180 heartbeats i Starcom.
więcej
|
|
Kolejni ,,ornitolodzy" reklamują smartfony, netbooki i tablety w T-Mobile (wideo)
Do emisji trafiły kolejne reklamy T-Mobile w ramach kampanii związanej z „Angry Birds”. Akcję wspólnie z PTC przygotowały firmy G7, Saatchi&Saatchi i Starcom.
więcej
|
|
Monika Bellucci reklamuje Oriflame Royal Velvet (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa kremu Oriflame Royal Velvet. Twarzą akcji - przygotowanej przez firmy Epoka i Media Group - jest Monika Bellucci.
więcej
|
|
Męskie testy znów reklamują Zelmer (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa urządzeń AGD Zelmer pokazująca ich zabawne teksty laboratoryjne. Akcję - zaplanowaną również za granicą - przygotowały firmy Red8 Advertising, Propeller i Initiative Media.
więcej
|
|
,,Złoty smak życia" w kampanii Jacobs Cronat Gold (wideo)
Od 14 września trwa telewizyjna kampania reklamowa Jacobs Cronat Gold. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Złoty smak życia” - produkujący tę kawę Kraft Foods Polska przygotował razem z firmami JWT Warszawa, OTO i Starcom.
więcej
|
|
Internetowa gra ze świątynią Majów w promocji Jupika (wideo)
Rozpoczęła się promocja napoju Jupik (Hoop Polska) oparta na grze „Jupik Team i Świątynia Majów”. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Ogilvy & Mather Praha, Hypermedia Isobar i MPG.
więcej
|
|
,,Dzieci wiedzą o co chodzi" w reklamach Kubusia GO! (wideo)
Pod hasłem „Dzieci wiedzą o co chodzi” ruszyła telewizyjna kampania reklamowa napoju dla dzieci Kubuś GO! (Maspex Wadowice). Akcję przygotowały firmy Brasil i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Serwis ,,Poradnika Domowego" reklamowany w nowej wersji (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa „Poradnika Domowego” i nowej wersji jego serwisu internetowego. Akcję przygotowała Agora wspólnie z firmami Starlink, BadiBadi i Studio Stage2.
więcej
|
|
UOKiK: bez kary za mylące ulotki Vision Express
Prezes UOKiK-u oceniła, że ulotki w salonach optycznych Vision Express wprowadzały konsumentów w błąd. Nie nałożyła jednak kary na firmę, bo ta zobowiązała się odpowiednio zmienić te materiały.
więcej
|
|
"Razem Tworzymy Siłę" - jesienna kampanii Widzewa Łódź (wideo)
W telewizji, na outdoorze, w radiu i internecie rozpoczęła się kampania klubu piłkarskiego RTS Widzew Łódź promująca sezon piłkarski 2011/2012.
więcej
|
|
Grzegorz Bors, dyrektor marketingu i sprzedaży Polskiej Telefonii Cyfrowej
Rozmowa portalu Wirtualnemedia.pl z Grzegorzem Borsem, dyrektorem marketingu i sprzedaży oraz członkiem zarządu Polskiej Telefonii Cyfrowej.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
"Flesz" - nowy tytuł Edipresse o gwiazdach i stylu
W drugiej połowie października br. na rynku pojawi się dwutygodnik “Flesz. Gwiazdy & Style”. To pierwszy magazyn people, który został stworzony według koncepcji 50/50 - połowę pisma zajmą informacje z życia gwiazd, drugą połowę - treści o modzie i urodzie.
więcej
|
|
Edipresse żąda wycofania zmian w "Show", zarzuca naczelnej ujawnienie tajemnicy spółki
Edipresse Polska twierdzi, że zmiany wprowadzone w połowie sierpnia br. w magazynie “Show” Wydawnictwa Bauer powstały na podstawie założeń przygotowanych przez Edipresse dla jego nowego tytułu “Flesz”. Spółka żąda ich wycofania. Bauer: “Te zarzuty są nieprawdziwe”.
więcej
|
|
"Bloomberg Businessweek Polska" będzie rentowny przy 15 tys. egz. sprzedaży
Platforma Mediowa Point Group liczy, że jej nowy dwutygodnik ekonomiczny “Bloomberg Businessweek Polska” osiągnie sprzedaż na poziomie co najmniej 15 tys. egz. - Przy tym wyniku tytuł będzie rentowny - mówi Wirtualnemedia.pl Michał M. Lisiecki, prezes PMPG.
więcej
|
|
Małgorzata Socha twarzą "Flesza", 7 mln zł na kampanię
Aktorka Małgorzata Socha wystąpi w kampanii promocyjnej nowego dwutygodnika “Flesz. Gwiazdy & Styl” (Edipresse Polska), który pojawi się na rynku w drugiej połowie października br. Budżet akcji to ponad 6,8 mln zł netto.
więcej
|
|
Ruszył Bloomberg Businessweek Polska (opinie)
W poniedziałek 19 września br. ukazał się pierwszy numer dwutygodnika ekonomicznego “Bloomberg Businessweek” (Platforma Mediowa Point Group). Specjaliści z domów mediowych dla Wirtualnemedia.pl ocenili nowy magazyn i jego potencjał rynkowy.
więcej
|
|
,,Piosenki lwowskie" z ,,Gazetą Wyborczą"
We wtorek i środę razem z „Gazetą Wyborczą” (Agora) będzie można kupić dwupłytowy album CD „Piosenki lwowskie”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Facebook uruchomi nową platformę do dzielenia się muzyką i wideo?
Jeszcze w tym tygodniu Facebook ma zaprezentować platformę medialną, która umożliwi użytkownikom portalu łatwe dzielenie się muzyką, programami telewizyjnymi i filmami.
więcej
|
|
Apple Online Store ruszył w Polsce
Apple otworzyło polską wersję swojego oficjalnego sklepu internetowego Apple Online Store.
więcej
|
|
,,Świat w zasięgu ręki" - Onet reklamuje się z tabletem (wideo)
W telewizji, radiu, prasie, internecie i kinach rusza kampania reklamowa Onetu. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Onet. Świat w zasięgu ręki” - portal przygotował wspólnie z firmami Scholz and Friends, 180 heartbeats i Starcom.
więcej
|
|
Google: konkurs dla polskich deweloperów na najlepszą aplikację dla Chrome
Google ogłosiło konkurs na aplikację do sklepu Chrome Web Store z aplikacjami dla przeglądarki internetowej Chrome.
więcej
|
|
NFI Midas za 548 mln zł przejmuje Aero2. Solorz-Żak buduje LTE
Fundusz NFI Midas zapowiedział przejęcie spółki telekomunikacyjnej Aero2 za 548 mln zł. W tym celu spółka wyemituje akcje z prawem poboru, zapowiedział prezes NFI Midas, Wojciech Pytel. Obie spółki są powiązane kapitałowo z Zygmuntem Solorzem-Żakiem, który zapowiedział gwarantowanie emisji Midasa.
więcej
|
|
Facebook umożliwi aktualizację konta na Twitterze wszystkim użytkownikom
Zwykli użytkownicy Facebooka wkrótce także będą mogli aktualizować swoje konta na Twitterze z poziomu największego portalu społecznościowego na świecie.
więcej
|
|
Google wykorzystuje dominującą pozycję na rynku wyszukiwarek?
Po blisko roku od rozpoczęcia śledztwa Komisja Europejska wciąż nie jest zdecydowana czy Google wykorzystuje swoją dominującą pozycję na rynku internetowych wyszukiwarek.
więcej
|
|
Google przejmuje serwis zakupów grupowych DailyDeal
Google kupiło niemiecki serwis zakupów grupowych DailyDeal. Szczegóły finansowe transakcji nie zostały ujawnione.
więcej
|
|
Tomasz Lis na jeden dzień wydawcą portalu Onet.pl
W środę, 21 września, Tomasz Lis na jeden dzień dołączy do zespołu redakcyjnego Onetu. Jako specjalny wydawca poprowadzi kolegia redakcyjne, będzie zarządzał bieżącą pracą redakcji oraz treściami na stronie głównej.
więcej
|
|
Heidi Klum najniebezpieczniejszą celebrytką w cyberprzestrzeni
Heidi Klum wyprzedziła Cameron Diaz w rankingu najbardziej niebezpiecznych celebrytów w sieci - wynika z raportu "McAfee Most Dangerous Celebrities". W tym roku na szczycie "najbardziej niebezpiecznych" znalazły się gwiazdy filmowe i modelki, natomiast muzycy i gwiazdy sportu należą do najbezpieczniejszych.
więcej
|
|
Magdalena Zawada dyrektorem zarządzającym Hostersi
Magdalena Zawada objęła funkcję dyrektora zarządzającego firmy Hostersi, dostawcy hostingu.
więcej
|
|
"Forex BossaFX" - 100 tys. CHF do wygrania w konkursie DM BOŚ
10 października startuje kolejna edycja konkursu Domu Maklerskiego Banku Ochrony Środowiska "Forex BossaFX - gra z zasadami", w którym inwestorzy mogą zmierzyć się w grze o 100 tys. CHF.
więcej
|
|
Trinity Adventure inwestuje w Sun House Media
Firma doradczo-inwestycyjna Midven pozyskała finansowanie dla wydawnictwa Sun House Media z Trinity Adventure - inkubatora inwestującego w przedsięwzięcia z branży internetowej.
więcej
|
|
Q&A - prawdziwe opinie o produktach i usługach w sklepie internetowym!
więcej
(reklama)
|
|
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
Wysyłka Newslettera dokonana za pomocą programu jetmail - Twoje narzędzie do e-mail marketingu.
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2011 by WirtualneMedia.pl
|
|
|